Sivu 12 / 84 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 289101112131415162262 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 221 - 240 / 1672

Aihe: Sähkötupakkatilaukset & Tulli

  1. #221
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2011
    Viestit
    15

    Vs: tilaukset ja tulli

    Heippa vaan kaikille!


    Auttakaapas amatööriä mäessä.. Tarkoitus olisi tilata Libertyltä DSE 901 -paketti (http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=1). Haluaisin muutamaan seikkaan selvennystä.

    1. Onko patruunoiden mg-määrä ilmoitettu grammaa kohden? Eli esim. tuo menthol high 16mg olisi laillinen, eli 16mg * 0.6g (nestettä patruunassa) = 9,6mg / patruuna.

    2. Setin mukana tulee 5kpl "Tobacco" patruunaa ilman sen kummempia detaileja. Valikoimista (http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=8) löytyy alhaisimmillaan 18mg versiota, joka menee 10mg yli (18mg * 0,6g = 10,8mg - laiton?).

    3. Jos näin on, niin onnistuisikohan sellainen pyyntö, että vaihtaisivat noiden paketin mukana tulevat patruunat noihin mentholeihin, tai vaikka jättäisivät ne kokonaan pois?

    4. Täytyykö mitään muuta ottaa huomioon?

    (5.) Onko kellään kokemuksia noista mentholeista, notta kannattaako niitä ensinnäkään ostaa?


    Kiitoksia!

     
     
  2. #222

    Vs: tilaukset ja tulli

    Lainaus Alkuperäinen postaaja steamer Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja mcsavu Näytä viesti
    mulla kävi nyt niin että tilasin 5kpl 8mg 5ml pulloo tulli oli avannu kirjeen mutta eivät kumminkaan takavarikoineet . onse kumma kun muka pulloja ei saa tilata ainoastaan niitä filtteri paskoja, polttelen mun liemet pois mitä nyt on ja lopetan kaikki
    Mistä muuten tilasit? Aika hauska että luovuttivat kuitenkin pullot sinulle, eli tällöin se on siis ok? ???
    ei se kyllä ok ilmeisesti pullojen osalta oo .
    tilasin täältä http://www.liberty-flights.co.uk/ ne 5pulloo.
    harmittaa pirusti kun kieltävät ton liemi jutskan olis ollu kyl parempaa ku rööki

     
     
  3. #223

    Vs: tilaukset ja tulli

    oliko mitään tietoa miksi he luovuttivat ne pullot sinulle?
    Ilmeisesti heidän olisi pitänyt takavarikoida ne ja vaatia sinulta reseptiä niille? Nyt he rikkoivat tuota luovuttamalla ne sinulle ilman reseptin tarkistusta, sillä koko homman pointti on siinä että nikotiini on tietyissä pitoisuuksissa ns. reseptilääke suomenlain mukaan.

     
     
  4. #224
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2011
    Viestit
    2

    Vs: tilaukset ja tulli

    Lainaus Alkuperäinen postaaja khaan Näytä viesti
    Auttakaapas amatööriä mäessä.. Tarkoitus olisi tilata Libertyltä DSE 901 -paketti (http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=1). Haluaisin muutamaan seikkaan selvennystä.
    Itelle tuli maanantaina LF:stä dse-901 starter-setti. Patruunat oli tallella ja muutenkin oli koskemattoman näköinen paketti.

     
     
  5. #225

    Vs: tilaukset ja tulli

    Olen huomannut että jos tilaa semoisena päivänä UK:sta sähkötupakkatavaraa että se paketti saapuu HSK Vantaa lentokentälle viikonloppuna niin jo pari kertaa on käynyt minulla tai tutulla niin että tulli on kiinnittänyt huomio paljon enemmän lähetykseen ja isommalla todennäköisyydellä avannut paketin. Sen näkee esim. siinä että paketti vaikka saapuu mahan lauantaina mutta sitten ei yli viikkoon liiku ulkomaaterminaalista mihinkään – silloin yleensä tulli on ottanut sen haluun. Vittumaista on että postin seuranta ei yleensä päivitetä niin että siellä myös lukee että: Toimitettu tulliin.

    Liberty Flights:ilta kysyin mikä viikonpäivä on paras että ne paketit ei saapuu mahan viikonloppuna ja he sanoivat että lauantai ja sunnuntai tilaukset yleensä ehti Suomeen ennen seuraavaa viikonloppua.

     
     
  6. #226
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2011
    Viestit
    12

    Vs: tilaukset ja tulli

    Eka tullin takavarikko.

    30ml 14mg liquidia lähti labraan tutkittavaksi, loput paketin sisällöstä saapui normaalisti perille.

    ketuttaa..

     
     
  7. #227
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2010
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    65

    Vs: tilaukset ja tulli

    Sama homma, mulla vahvuus oli 24mg / 30ml. Oisin ottanut miedompaa (18mg), mutta oli päässy loppumaan. Kiinasta kyllä tuli pari putelia läpi heittämällä. Outoa.

     
     
  8. #228

    Vs: tilaukset ja tulli

    Kannattais varmaan sanoo lähettäjille, että jättävät "lähettäjä" kentän kirjekuoresta tyhjäksi. Mulla ei ole ikinä mennyt ensimmäistäkään lähetystä tulliin ja aika monta kertaa olen tilannut.

     
     
  9. #229

    Vs: tilaukset ja tulli

    Lainaus Alkuperäinen postaaja bendover Näytä viesti
    Kannattais varmaan sanoo lähettäjille, että jättävät "lähettäjä" kentän kirjekuoresta tyhjäksi. Mulla ei ole ikinä mennyt ensimmäistäkään lähetystä tulliin ja aika monta kertaa olen tilannut.
    En ajatellut koko asiaa! Kyllä varmaan tästä lähtien teen niin - kiitos rahanarvoisesta neuvosta!

     
     
  10. #230

    Vs: tilaukset ja tulli

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Oddin Näytä viesti
    Eka tullin takavarikko.

    30ml 14mg liquidia lähti labraan tutkittavaksi, loput paketin sisällöstä saapui normaalisti perille.

    ketuttaa..
    Mikäs firma oli kyseessä?
    Tuntuu että nämä takavarikot koskettavat lähinnä TW:tä ja LF:ää.

     
     
  11. #231
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2011
    Viestit
    4

    Vs: tilaukset ja tulli

    Misteliquid lähettää tuotteet tosi huomaamattomassa ruskeassa kuoressa ja firman nimikin tosi pienellä. Toisen tilauksen tein vapour-elixirista, joka lähetettiin huomattavasti huomiota herättävämmässä paketissa, mutta tuli kuitenkin perille =)

    Miten ne ylipäätään tutkii noita lähetyksiä? Haisteleeko "huumekoirat" myös nikotiinilähetyksiä?

    Oon nyt kaks "ryyppykertaa" käyttänyt pääasiassa e-savukkeita ja seuraavana päivänä on ollut suht fresh olo, kun normaalisti olen potenut aivan kauheata krapulaa.

     
     
  12. #232

    Vs: tilaukset ja tulli

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Chiliseed Näytä viesti
    Misteliquid lähettää tuotteet tosi huomaamattomassa ruskeassa kuoressa ja firman nimikin tosi pienellä. Toisen tilauksen tein vapour-elixirista, joka lähetettiin huomattavasti huomiota herättävämmässä paketissa, mutta tuli kuitenkin perille =)

    Miten ne ylipäätään tutkii noita lähetyksiä? Haisteleeko "huumekoirat" myös nikotiinilähetyksiä?

    Oon nyt kaks "ryyppykertaa" käyttänyt pääasiassa e-savukkeita ja seuraavana päivänä on ollut suht fresh olo, kun normaalisti olen potenut aivan kauheata krapulaa.
    Uskon että jotkut UK:sta tuleet paketit (tosi useasti TW ja LF) läpivalaistaan

     
     
  13. #233
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2010
    Viestit
    305

    Vs: tilaukset ja tulli

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Chiliseed Näytä viesti
    Oon nyt kaks "ryyppykertaa" käyttänyt pääasiassa e-savukkeita ja seuraavana päivänä on ollut suht fresh olo, kun normaalisti olen potenut aivan kauheata krapulaa.
    Tämän olen itsekin huomannut ihan parhaimmiksi ominaisuuksi. Ennen todella raskas olo päässä, mutta nykyään voi vetää lonkeroa aamuun asti ja päivällä ihan fresh olo ja onnistuu jopa lasten hoito.

     
     
  14. #234
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    02/2011
    Viestit
    4

    Vs: tilaukset ja tulli

    Olen uusi tähän touhuun ja tavoitteena olisi lopettaa tupakointi näitten härpäkkeitten avulla. Liberrosta tilattiin kaverin kanssa aika pitkän tähtäimen höyryttelylaitteet, mutta uskalsin tilata alkuun vain yhden 30ml@1,4% mehupullon. Mitä nyt kokemuksiinne tutustunut niin aika pienet mahdollisuudet saada pullo läpi? Onko kaikki stupakkaa myyvät nettikaupat jossakin Suomen tullin syynilistalla vai mikä tekee niiden touhusta niin tehokasta?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Oddin Näytä viesti
    Eka tullin takavarikko.
    30ml 14mg liquidia lähti labraan tutkittavaksi, loput paketin sisällöstä saapui normaalisti perille.
    Mistä liikkeestä tuli?

     
     
  15. #235
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2011
    Viestit
    15

    Vs: tilaukset ja tulli

    Nopeaa toimintaa LF:lta, torstai yöllä tilaus menemään ja tänään (ma) aamulla paketti noudettavissa. Paketti oli huomiota herättämätön ja siinä ei ollut mitään mainittu LF:sta. Tosin eipä siellä mitään "laitonta" olisi ollutkaan, 901, nikotiinillisia menthol cartseja sekä 0% 5ml mehuja.

     
     
  16. #236
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2011
    Viestit
    12

    Vs: tilaukset ja tulli

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vaihe Näytä viesti
    Olen uusi tähän touhuun ja tavoitteena olisi lopettaa tupakointi näitten härpäkkeitten avulla. Liberrosta tilattiin kaverin kanssa aika pitkän tähtäimen höyryttelylaitteet, mutta uskalsin tilata alkuun vain yhden 30ml@1,4% mehupullon. Mitä nyt kokemuksiinne tutustunut niin aika pienet mahdollisuudet saada pullo läpi? Onko kaikki stupakkaa myyvät nettikaupat jossakin Suomen tullin syynilistalla vai mikä tekee niiden touhusta niin tehokasta?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Oddin Näytä viesti
    Eka tullin takavarikko.
    30ml 14mg liquidia lähti labraan tutkittavaksi, loput paketin sisällöstä saapui normaalisti perille.
    Mistä liikkeestä tuli?
    LF:stä tilasin, paketti on tosin aika huomaamaton kun sieltä tilaa, ei mainintaa LF:stä. Kirjeessä oli keltainen teippi että "tullin avaama" ja neste viety labraan. Oon aika varma että lähes kaikki nuo kirjeet läpivalaistaan, ja välillä sitten kerää huomiota. Oikeastaan muuta ei paketissa ollut kuin 30ml 14mg pullo ja akku.

    Onneks on vielä jokunen millilitra vanhaa jäljellä että hetken pärjää mutta nyt sitten omat litkut tulossa. Josko sitä reseptin hankkis tällä viikolla niin saa "laillisesti" tuoda nesteitä, vaikka kyllä ne silloinkin sinne labraan joutuu jos sisältää nikotiinia. On kyllä taas tehty elämä vaikeaksi..


     
     
  17. #237
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    02/2011
    Viestit
    3

    Vs: tilaukset ja tulli

    Onko kukaan hakenu noita nesteitä sitten virosta ku sieltä tuodaan juotavaakin niin pirusti niin luulis että muutaman pullon tuominen ei olisi mikään ongelma. siinä ei ainakaan rupea kukaan autoa syynäämään ni luulis onnistuvan jemmata niitä jonnekkin.
    tietääkö kukaan mistä tallinnasta niitä voisi ostaa ?

     
     
  18. #238

    Vs: tilaukset ja tulli

    Ei kyllä nyt enään kukaan pysy kärryllä mitä ei ja mitä saa tilata!? ???

     
     
  19. #239
    Höyryttelijä 525's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Viestit
    94

    Vs: tilaukset ja tulli

    Jos ei kerta pullossa olevaan e-nestettä saa tilata, niin täytyy varmaan laittaa valmiiksi täytettyjä fluxoja tai e-Go tankin kapseleita tilaukseen. Kumma kyllä tuollainen sääntö, koska ihan samaa ainettahan niissä on sisällä kuin pullossakin. Ikäänkuin vetistä pesusientä saisi tuoda maahan, mutta puolenlitran pulloa vettä ei. :-\

     
     
  20. #240
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    02/2011
    Viestit
    4

    Vs: tilaukset ja tulli

    Toimiiko ulkomaiden lähetyskoodit Postin lähetysten seurannassa? Eilen lähti tilaus briteistä ja tänään jo luki royalmailin seurantasivustolla, että paketti Suomessa ja nyt kiinnostaisi tietää missäpäin (tullissa?) se on. Luonnollisesti jos ei pariin päivään kuulu niin siellähän se..

     
     
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •