Sivu 62 / 84 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 125258596061626364656672 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,221 - 1,240 / 1672

Aihe: Sähkötupakkatilaukset & Tulli

  1. #1221
    Höyrykonkari morkhat's Avatar

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    140
    Mulle näyttivettä shopping cart empty...paljos sitä niksaa oli?

     
     
  2. #1222
    Saksastahan noi tuli ? Jos näin, tilaa mitä huvittaa.

    Ohhoh, onpas pohjilla hintaa.

    Tutkippas vaikka sivuja pink-mule tai ego2.pl mieluummin. Ei suomenkielestä kannata noin paljon maksaa.

     
     
  3. #1223
    Höyrykonkari ToMsTeR's Avatar

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    170
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Saksastahan noi tuli ? Jos näin, tilaa mitä huvittaa.

    Ohhoh, onpas pohjilla hintaa.

    Tutkippas vaikka sivuja pink-mule tai ego2.pl mieluummin. Ei suomenkielestä kannata noin paljon maksaa.
    Varmasti saa halvemmalla, nettipankissa maksu on vaan ainoa maksuvaihtoehto mulle... Ei ole luottokorttia eikä tule. Tietysti tuon Paypal tilin sais aktivoitua electronillakin mut ei ole vielä tullut perehdyttyä aiheeseen.

     
     
  4. #1224
    Höyrykonkari ToMsTeR's Avatar

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    170
    Lainaus Alkuperäinen postaaja morkhat Näytä viesti
    Mulle näyttivettä shopping cart empty...paljos sitä niksaa oli?
    No hitto, kyllä mulla ainakin linkki toimii tätäkin kautta
    Mutta siis, 1x100ml pottu 36mg vpg, 1x100ml pottu 0mg vg, 1x100ml pottu 0mg pg ja 9x10ml makutiivisteitä.

    On vaan ollu hiukan epäselvää että miten toimitaan noissa nolla nesteissä... Luetaanko ne mukaan siihen "3kk käyttöön tarkoitettuun" määrään vai ei? Siis luetaan joo kyllä mutta saako niitä olla yli ton sallitun "3kk määrän" kunhan NIKOTIININ määrä lähetyksessä ei ylitä 420mg?

     
     
  5. #1225
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Nikotiinin määrästä se lasketaan. Eli jos pössytät päivässä 10ml 10mg nestettä, on 3kk kulutus noin 300mg niksaa.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  6. #1226
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856
    Antamasi linkki näyttää sinun henkilökohtaisen ostoskorin sisällön eikä se näy muille..

    Nollanesteitä ei lueta 3kk:n käyttöä vastaavaan määrään vaan siihen kuuluvat ainoastaan nikotiinia sisältävät nesteet. Tuo 420mg määrä on kumottu jo helmikuussa 2011, jonka jälkeen kyseistä rajoitus ei ole voimassa. Kunhan et yhdessä tilauksessa tilaa litrakaupalla nikotiininesteitä niin tullin kanssa ei ole ongelmia.

    :wq

     
     
  7. #1227
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ToMsTeR Näytä viesti
    Varmasti saa halvemmalla, nettipankissa maksu on vaan ainoa maksuvaihtoehto mulle... Ei ole luottokorttia eikä tule. Tietysti tuon Paypal tilin sais aktivoitua electronillakin mut ei ole vielä tullut perehdyttyä aiheeseen.
    Eipä tuo Paypal kestä kun muutaman minuutin tehdä.

    Finnvapella voi maksaa myös verkkopankilla. Hyvä kauppa joka palvelee myös muissa kuin nesteostoksissa. Atmoksen pohjia joissa VG:ssä vettä loraus josta ei kyllä puristit tykkää.

    Ja katsot vaan että tilaat ETA alueelta. 3kk nikotiinit omaan tarpeeseen, jonka vaan SINÄ tiedät. Minä tarvitsen about 10 grammaa nikotiinia 3 kuukaudessa, ja jos oikein vituttaa niin 20 grammaa, joka onkin sopivasti 1 litra Atmoksen niksapohjaa.

     
     
  8. #1228
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 13.04.20 kello 13:14.

     
     
  9. #1229
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    105
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Noinko teillä ne hinnat lasketaan yhteen asiakkaalle tarjoustakin tehdessä... ei mee tän enempää
    Juu katoin kanssa että nyt mentiin laskuissa metsään oikeen huolella.

     
     
  10. #1230
    Höyrykonkari ToMsTeR's Avatar

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    170
    Joo, On varmaan tuo ostoskori jääny tänne koneelle välimuistiin tms... Mutta kuitenkin, yhteenvetona siis että mun tietoni tuosta 420mg on TODELLA vanhentunutta, nikotiinittomia nesteitä ei lasketa ja kunhan pitää kohtuuden tässä asiassa niin ei tule ongelmia...
    Kiitos tästä!

     
     
  11. #1231
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Lainaus Alkuperäinen postaaja natu86 Näytä viesti
    tietäskö kukaan miten toi nikotiininesteiden tilaus hoitus usa->espanja->suomi. Eli homma ois se että kaveris ois espanjassa ja haluisin tilata freedom smokelta wyatt erppiä. Sitä ei näyttäs mistään enää saavan 1.2% euroopasta niin vähän pakko ois sieltä tilata. Onko mitään esteitä tilata nikotiinit espanjaan? onko siellä päässä mitään tulleja/rajoja jotka pitäs ottaa huomioon? tietäskö joku edes mistä tän tiedon voisin saada englanniks? espanja->suomi nyt tuskin mitään ongelmaa on, nehän lähettää ne hieronta nesteinä ja arvo 10 taalaa mutta ei kuitenkaan huvittas riskeerata. Kiitos jos joku osais yhtään auttaa.
    Minkä takia sä tilaisit ne nesteet espanjaan josta kaveris lähettäis edelleen ne sulle tänne suomeen? Miks et tilaa suoraan suomeen itelles?

    Ainiin, nikotiinia. Ei kannata, keksi joku muu paikka ETA alueen sisäpuolelta.

     
     
  12. #1232
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856
    Toinen vaihtoehto on tilata nollavahvuista litkua tuplamaulla suoraan FSUSA:lta ja nikotinisoida se itse. Tuota tuli aikoinaan itsekin harrastettua.

    :wq

     
     
  13. #1233
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Nollaa fsusalta ja finnvapelta 24mg:stä

    Ite tilailen jatkuvasti nallea fsusalta extramaulla, kestää laittaa niksapohjaa melkeen puolet jos haluaa. Sopivaksi muodostunu kuitenki et lisäilen 1/4 pohjaa.

     
     
  14. #1234
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    12/2014
    Viestit
    1
    Pitihän sitä nyt jossain vaiheessa tännekkin tunnukset tehdä. Anyways, olisi hieman kysymystä tuolta jenkeistä tilaamisesta.
    Olen tilaamassa perfumers apprenticelta aika paljon näitä makunesteitä ja aloin miettimään, että paljonko tullimaksut niistä on? Ja myös, miten tullimaksut maksetaan. Ei ole yhtään kokemusta jenkeistä tilaamisesta
    Myös: Onko kenelläkään ollu ongelmia tilata Liberty Flightsilta noita mautamattomia nesteitä(54mg)? En ole varma näistä rajoituksista jotka pätee nykyään. Kiitos jo etukäteen!

     
     
  15. #1235
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Soikura Näytä viesti
    Pitihän sitä nyt jossain vaiheessa tännekkin tunnukset tehdä. Anyways, olisi hieman kysymystä tuolta jenkeistä tilaamisesta.
    Olen tilaamassa perfumers apprenticelta aika paljon näitä makunesteitä ja aloin miettimään, että paljonko tullimaksut niistä on? Ja myös, miten tullimaksut maksetaan. Ei ole yhtään kokemusta jenkeistä tilaamisesta
    Myös: Onko kenelläkään ollu ongelmia tilata Liberty Flightsilta noita mautamattomia nesteitä(54mg)? En ole varma näistä rajoituksista jotka pätee nykyään. Kiitos jo etukäteen!
    Nikotiinia sisältäviä ei EU:n ulkopuolelta ollenkaan, älä ota sitä riskiä että jää tulliin ja tulee syytelapun kanssa muikkari. Tulliraja on muistaakseni noin 20 euroa/tilaus, jos en ihan väärin muista niin posteineen laskettuna.
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  16. #1236
    Olin just tulossa kysymään nesteiden tilausta usasta, 3mg. Eli ei kannata? Eroaako tulli hommat mitenkään kun ne tulis fEdexillä?

     
     
  17. #1237
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja makaroonironi Näytä viesti
    Olin just tulossa kysymään nesteiden tilausta usasta, 3mg. Eli ei kannata? Eroaako tulli hommat mitenkään kun ne tulis fEdexillä?
    Sun kannattaa ensin selvittää että onko jenkit EU aluetta ja jos ei oo, niin sitten ei kannata tilata. FedEx kun vie tulliin automaattisesti kaikki lähetykset, niin nesteet ainakin lähtee takavarikkoon, rahat menee ja parhaassa tapauksessa napsahtaa vielä lääkerikoksesta syyte perään.

     
     
  18. #1238
    Smoked_Vaping
    Vieras
    Vähääään kyllä välillä ihmetyttää, miten höyrykonkaritkaan eivät tunnu tietävän perusasioita nikotiinipitoisten nesteiden tilaamisesta. Eipä siinä toisaalta mitään...fiksuimmat osaa kysyä, mutta mitenköhän ne "muut". Oliskohan syytä kirjailla 72-fonttisella tekstillä noi perusasiat tuohon forkan etusivulle? Tuntuis olevan käyttöä...

     
     
  19. #1239
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Smoked_Vaping Näytä viesti
    Vähääään kyllä välillä ihmetyttää, miten höyrykonkaritkaan eivät tunnu tietävän perusasioita nikotiinipitoisten nesteiden tilaamisesta. Eipä siinä toisaalta mitään...fiksuimmat osaa kysyä, mutta mitenköhän ne "muut". Oliskohan syytä kirjailla 72-fonttisella tekstillä noi perusasiat tuohon forkan etusivulle? Tuntuis olevan käyttöä...
    Tuskin se kaikkia auttaa vaikka mihin kirjoittaisi. Tuon edellisenkin kysyjän kysymykseen on suora vastaus edellisessä viestissä Ahen laittamana.

     
     
  20. #1240
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Noinko teillä ne hinnat lasketaan yhteen asiakkaalle tarjoustakin tehdessä... ei mee tän enempää
    Katos vittu

    Anyway, pointti oli se et niksan määrä siinä vaikuttaa, ei litkujen kokonaismäärä.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •