Väliin jotain positiivistakin, kaupat dogesta sujui mallikkaasti Teemun kanssa, kiitos siis!
Printable View
Väliin jotain positiivistakin, kaupat dogesta sujui mallikkaasti Teemun kanssa, kiitos siis!
Ei taida dispute auttaa jos tili on tyhjennetty..
Juurikin tuo. Itse yhden disputen voittaneena voin sanoa että rahoja ei takaisin saa jos niitä ei vastapuolen Paypal-tilillä ole.
Business Paypal-tili kyllä menee miinuksen puolella ja siinä vaiheessa paypal muuttuu velkojaksi asiakkaan sijasta. Aina kannattaa koittaa, pesänhoitajalta kuitenkaan ihan heti lippulappusia täytettäväksi tulee.
Tuota en tiennytkään, hyvä juttu. Propsit myös Puffiin linkittämisestä omilla sivuilla :)
Ainakin tälläsen tiedon sain paypallilta yhdessä omassa casessa, mutta sillon kyseessä oli kyllä claimi.
Lisäilen vielä vape-reseptit sivuille kun ehdin, jos nestepuoleen tarvii kääntyä ja olkoon se viimeinen hyvä teko ja tsemppi heidän puoleensa :)
Harmittaa niin vietävästi tuo eGrip -asia. Jos olisi tämänkin tiennyt niin oisin ilmoitusta lykännyt viikolla. :( Verkkokauppa on nyt kiinni ja mun hommiin kuuluu vielä muutaman eboxin takuukorjaus kun saadaan vaan evolvilta takuupiirit. Melko täysillä olen jo uudessa pestissä kiinni, enkä foorumilta ole häviämässä minnekään :)
Onkos niitä egrippejä lähetelty tällä viikolla ollenkaan?
Osa lähti "erheestä" alkuviikosta, mut jos ei ole tullut vielä niin tuskin tuleekaan.
Voisitko nyt hieman avata tätä tilannetta. Eli onko tuo eGripperi tulossa koskaan vai hävisikö rahat jokun muun taskuun??
Paska homma, mitäs muuta tähän voi sanoa..
No voi vittu!!!!! Nyt oli kyllä vittumainen veto Esmoken ja Teemulta. Kiitos vitusti luottamuksesta!!!! On siinä kanssa selkärangaton mulkku kusettaja. Pistää ennakonpystyyn vaikka täysin tietoinen konkasta. Rahat omaan taskuun ja rappuun nauramaan. Toivottavasti tästä koko hommasta aiheutuu mahd paljon paskaa sinne suuntaa!!! En olis uskonut että täältä yhteisöstä löytyy tällaista paska sakkia! KIITOS VITUSTI ESMOKEN KUSETTAJILLE!!!!
Pyydän anteeksi hermostumistani. Asia on nyt hoidossa. Tämä oli vain hetken mielenhäiriössä kirjoitettu ja en myöskään ole tätä mieltä!!!!
Vituttaa sen verran voi sanoo... Sinne män köyhän viimeset rahat :D
Tässä työkaverin puolesta kyselen, kun tilasi gripin ja vähän muuta pankkisiirrolla. Onko paras tapa ottaa yhteyttä asianajotoimistoon, vai miten toimia? Täytyy kyllä myöntää, että vaikka omia rahoja ei ole penniäkään kiinni, niin tämä ei ollut parhaiten hoidettu tilanne.
Eihän selvitysmies voi takavarikoida ennakkotilattuja kamoja, jotka on jo maksettu. Nehän ei käytännössä ole edes esmoken omaisuutta siitä lähtien kun raha on liikkunut, vaikka ovat vasta matkalla
paskat tuolla kusettajalla mitään rahaa ole maksaa mitään velkoja!! Vittu kun pistää vihaks tälläiset paskahousut!
Pyydän anteeksi hermostumistani. Asia on nyt hoidossa.
...
Pistitkö tänään sovitusti postiin 100w piirin, 3 fatdaddyä ja 5 tactilea?
:yeah: yyveetä tuli, että homma hoidettu.
Edit: Paketti perillä 17.11.2014
Pyydän anteeksi tuota kun pinna paloi ja syyttelin Teemua!!! Nyt asia kunnossa ainakin sen suhteen että pistin Paypalin kautta disputen ja noin 10min sisällä tuli S-postia että esmoke on palauttanut koko summan. Eli Pyydän viellä anteeksi kusetus syytöksi ja muuta mitä tuossa äsken avauduin. Toivon myös että jos viel joskus Esmoken kanssa törmätään niin voidaan olla sulassa sovussa?
:lol:
Joo silloin pitää pyytää jos on väärässä ja hölmöilee.
No josko tästä vielä edes asiakkaat saisivat omansa :) VJ tuskin jää kiittelemään tämänkään episodin jälkeen...
Ymmärrän hyvin, että hiilet palaa ja vitun nopeesti, kun on ollut tietämättömänä ja tovin, ja kaikki ei vieläkään ole ihan selvää. Eikä mulla ole kantaa mitään kaunaa pdz4:llekään, kuin kenellekäään muullekkaan.
Mä olen kuitenkin paljon touhunnut tässä skenessä, välillä tullut vähän hutejakin, mutta koko höyry-yhteisö on edelleen mulle nössösti sanottuna rakas, ja pyrin kyllä siihen, että lapun luukulle laittaminen aiheuttaisi todellisia ongelmia kenellekkään muulle kuin itselleni. Mä olen jo tulevan työnantajan kanssa neuvotellut ja mulla on kuukausittain heihin käytettävissä jossain määrin vapobudjettia, ja jos jollekulle jotain taloudellisia menetyksiä tulee, niin toivottavasti saan sieltä päin tarjottua vähän vapokassaan takaisin avustusta lahjakortein ja koodein.
Ja kuten sanoin, en ole häviämässä minnekään. Maileihin vastaa jatkossa kuka sattuu, jos sekään, mutta täältä mut kyllä saa kiinni.
Anteeksipyyntö siis hyväksytty? Ja hienoa että voidaan olla Teemun kanssa viellä ystäviä.
Joo. Refundi tullu paypaliin. Kiitokset tästä!
Dispute tehty, katsotaan kuinka käy..
Mites mahtaa käydä 13.11 tilattujen ja maksettujen nesteputeleiden, kun ei ollut tietoa tosta konkurssista.
Mites sharkkikimppa, ilmeisesti tulossa mut tuleeko tilaajille asti?
Mitenkäs tuo paypalin dispute, maksaako esmoke sen vai pesä?
Itelle eka kerta kun teen, eikä tietoa kuinka toimii..
...