On tullut maistettua, tai saattaa jopa olla että hyllyn perältä löytyy reilun vuoden ikäinen pullo. Pahvilaatikkoa ja valkopippuria tais olla maku kun viimeks koitin.
Printable View
Haha :D Ihmettelen miten tästä on saatu näin pahan makuista ja miten jossain kehuttiin tätä parhaaksi vaniljanesteeksi ikinä. Itselle tulee mieleen kärähtänyt wick, konjakki&kossu sekoitus ja pohjaanpalanut laiha kahvi. Jää vielä ikävästi kummittelemaan tankkiin nää mahtavat aromit..
Bigmouthilla olisi se yksi käytetyssä moottoriöljyssä uitettu pahvilaatikko. Nimeä en muista, mutta oli ensimmäinen ja viimeinen big mouth-ostokseni. Super vapelta jäi tuo vanilla custard kyllä ensimmäiseksi ja viimeiseksi.
Bigmouthin peruspahvilaatikkomaku tais olla tiktak.
Tuo ei ollut peruspahvilaatikko, käytetty moottoriöljy toi siihen pikantin lisämaun. Oisko se ollut joku rafa´ella tai vastaava
edit. Tuntuu kyllä että vapottelusta on tullut niin suosittua että noita uusia valmistajia on tullut aika paljon ilmoille ja iso osa tuntuu olevan täyttä kuraa. Eli lykätään paljon erilaista vaan markkinoille ja toivotaan että ihmiset kokeilisivat edes kerran. Toinen homma sitten on nämä "premium"-nesteet, parhaimmillaan (vai pahimmillaan) tiivisteillä taitaa olla hintaa 10€ ja sekoitussuhde 20%. Ainakin omilla nestemäärillä tuo tulee helvetin kalliiksi. Joskus karto-aikaan tuo olisi ollut halpaa kuin saippua, kun 10ml riitti useamman päivän, nyt 50ml riittää 1-1.5 päivää
Onkohan joku kokeillut tehdä mustikkajauheesta Tuotteet - Biokia makutiivistettä? Olis tuollainen pussukka, 30g. Ajattelin sekoittaa sen PGeehen. Katotaan kuinka käy :eek:
Liite 31283
Tuhoaa luultavasti coilit helkutin äkkiä. Myöskään palaneen jauheen (sokeri nyt ensimmäisenä tulee mieleen) höyryt eivät välttämättä ole kauhean terveellisiä. Jos haluaa silti kokeilla, niin siitä vaan.
Jaa, näköjään on aika paljon sokeria tosiaan...
Liite 31284
No nyt sain RY4 Double maun kohdilleen DTL höyryttelyssä. Elikkä 4% tiivaria, 3mg niksaa ja 88% VG. Viikon verran neste oli korkki auki ja nyt maistuu hyvälle. Viimeksi mulla oli niksaa 4% ja se oli mulle liian väkevää. Niin ja tiivari siis Flavour Apprenticen tekemää. (en nyt muista että tekeekö joku muukin tätä samaa makua samalla nimikkeellä)?
Tietääkö kukaan, mistä saisi Arizonan Black Licorise tiivaria nyt, kun Drama Vapes näyttää olevan alhaalla... Tai missä lie, mutta sivuja ei ainakaan löydy :)
Drama on nykyään makustore.fi :)
Tuotako tarkoitat Salmiakki (black licorice), tiiviste 10 ml | Makustore
Hyvä Piparmintun maku olisi etsinnässä Capella oli testissä....muutoin hyvä mutta minun nesteen kulutuksella aika paljon kuluu tuota noilla sekoitussuhteilla....ehdotuksia otetaan vastaan
Joku kivakahvi maku olisi hakusessa, FA Espresso kokeiltu, mutta ei jostain syystä mun makunystyröihin kauheesti sopinut. Tumma kahvi tai ei kauhean makea maitokahvi hakusessa. TPA Cappucino myös kokeiltu, ei sekään toiminut, itse asiassa aika pahaa oli mun mielestä.
https://decadentvapours.com/shop/diy...r-concentrate/ Muita kahvimakuja tuon lisäksi ei tarvi.
Ei taida suomikaupoista löytyä? Pitääpä mahdollisesti katsoa, jos ottaisi tolta sitten useampaa kerralla, niin ei oo postit suhteessa liian pahat.
Muutaman euron postit tuolla vaan on.
Vuoden jälkeen yhtäkkiä RY4 double maistuukin liian makealta yhtäkkiä... Suussa jotain vikaa kun samat nesteet kaikki. Höh. Mikäs nyt neuvoksi...
Olihan noita. Bitter wizard vai mikä olikaan, poistaa makeutta. Joskus aikanaan kuulin tommosta käytettävän kun VG oli liian makeaa joidenkin suuhun.
Joo, tuolta ainakin saa: Flavour and Hit Enhancers 10ml
Lueskelin tätä foorumia ja näemmä yksityishenkilöiden välinen nikotiininestekauppa on sallittua lain puolesta. Mulla on turhan panttina 2 litraa 18mg nikotiinipohjanestettä josta haluaisin päästä eroon. Millä hinnalla porukka näitä oikein ostaa ja myy?
Älä myy täällä, koska kiellettyä.
Hinnoista en tiedä, mutta onhan tuossa 600 Euroa pelkkää tupakkaveroa nykyisin, ilman alvia, ilman tuotteen hintaa...
Kannattaa odotella vielä. Sanotaanko,että vuoden päästä kun myy pienissä erissä eli 100ml kerralla,niin voi saada paremmin massia. Valmistautumattomat alkaa olemaan kuivia nikotiinin suhteen silloin.
Ite oon myynyt kavereille, ihan sisääostohintaan. Tai no pyöristäny ylöspäin tasarahaan. Ei noilla tienaamaan pääse. Facessa omat ryhmät nesteiden myyntiin, täälä ei saa myydä edes tiivisteitä.
Onko kivijalkaliikkeissä muita nikotiinipohjia myynnissä kuin Liqua? Jossain näin muistaakseni myös Eldan pohjia.
Milläs suhteella tpa double Ry4 kannattaa lähteä tekemään? Aattelin että laitan 10% doublea, sit viel fa caramelliä 1-2% ja Madagaskar vaniljaa 1-2%. Kuulostaako ihan järjettömältä, vai pistänkö pelkkää Ry4?
Jos et ole ennen tuplaryynästä maistanut, niin testaa ensin pelkästään. 10% on ihan hyvä aloitusmäärä.
Näin toimitaan, voi olla että tulee liian makeeta jos siihen lisäilee vielä caramellit ja vanilijat niskaan.
Mä imen tuplaryynästä DTL tyyliin 3% sekoituksella.
Flavour artin Virginia... Mikä voisi olla sopiva prosenttimäärä kun DTL tyylillä pössyttelen?
Ok. Mulla VG 80% ja niksat 3mg. Tankkina Griffinin 25mm tuplavastuksella. Tein itseasiassa nesteen jo päivällä ja laitoin varovaisesti 2% tiivaria. En siis varmaankaan liikaa. Siihen on sitten hyvä lisätä prosentti kerrallaan jos on liian valjua.
Etsinnässä Minttusuklaa...valmista tiivistettä lähinnä? tai jos alkaa sekoittelemaan itse niin olisiko kenelläkään antaa vinkkejä tuosta sekoitussuhteesta?
Ei nyt ihan suoranainen minttusuklaa mut jos minttupuffetista tykkää ni tää on erittäin osuva: HAUS Fuel Judgemint aromitiiviste 10ml | Puffila
Oikein nannaa :thumbup: