Suus kiinni nyt ja takas sinne häkkiin.
Kuka sut edes päästi pois sieltä?
Printable View
Liite 24782 Jassolle tuli joulu [emoji13]
Onneks Jassokaan ei noita taio puoli-ilmaseks nii ei tartte tässä rahatilanteessa vaivautua [emoji23]
Ei varmaankaan... Helvetin hyvin suunniteltu ja toteutettu [emoji106] Oli niillä ollu totaalisia ongelmia alkuun. Helppo pitää kovaa hintaa kun mitään vastaavaa ei oo olemassa ja toi täytyy tehdä hyvin et se on toimiva. Milloinkahan kinuskit rupee kopioimaan [emoji16] Siinähän yrittävät [emoji13]
Noil jenkeillä on se hyvä puoli et ne testaa kotimarkkinoilla ensin ja sen jälkeen vasta maailmalle [emoji13]
Liite 25025
Voi pojat [emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]
Tuonkin pakkaajalta kun jaetaan ikä kahtia niin jää silti vuosia kahdelle täysikäisille sekä jää hieman ylikin :D
Pääsimpä minäkin hiplailee tota nahkamiehen tosimiehen korua. Hemmetin komia oli livenä! Mustana vielä!
Rosteri on parempi, musta menettää väriä aikaa myöten [emoji9]
Ohan se kyl viimeisen päälle heteromiehen koru [emoji13]
Ei oo tietoo millo seuraava vapaa satsi tulee [emoji53]
Rosteri 199€ ja musta 259€
Pitää kyllä hommata tollane rosteri [emoji14]
Hyvät uudet vuodet koko poppoolle [emoji106]
Kiitos samoin :thumbup:
Oisko pienen 4 vuoden tilinpäätöksen paikka...
Viime vuonna markkinoille hyökänneet releet valtas sijat 1-5, nytkin päivittäin käytös 2 relettä jotka on mulla ollu yli vuoden... voidaan hyvin puhua game overista pikkuhiljaa... Tankkeina jyräävät superit mut tietty kaapista löytyy ripakopallinen old scool he-putkia + rakenneltavat niitten nokkaan [emoji106] Niksaa "reilusti", viimeisimmät sekotukset tehny 0,75mg:n vahvusina ja suora suunta pikkuhiljaa nollaa kohti. Tulee vaan väkisin mieleen et onko tällä saralla enää mitään uutta ja mullistavaa tarjolla mulle...
Onni on ollu olla mukana ns. "alusta" alkaen... ego-t -> boget -> gg+odyt -> MESH [emoji173] -> dripperit -> releet+clearot -> ????? Vain patruunavehkeet jäi (luojan kiitos) kokematta.
Lämmönsäätöön en koskaan oo lämmenny, mitä vittua niillä tekee nykyajan viccaavien lierojen kans valmiilla atopäillä? Ok ymmärrän sen rakenneltavissa mut maksaako se vaivaa? Normi atopäät superiin maksaa sen 3€/zipale ja käyttöikä on piiiitkä eikä oo pelkoo kuivana käymisestä [emoji57]
Nestepuolella ei valmiita oo tullu ostettua maailman aikoihin eli omilla sekotuksilla mennään [emoji106] Niin paitti toi Mirkkulin kermakaneli vei kyl mennessään mut jostain syystä mulla on sitä tiivarina sen 100ml aina kaapissa ja 2-300ml valmiina [emoji173]
Paljon on tapahtunu viimisen puolen vuoden aikana... Enpä ois ikinä uskonu mitä tulee tapahtumaan ajan saatossa kun nelisen vuotta sitten rekisteröidyin tällekkin foorumille. Paljon on viestejä virrannut ja kaikki aina täyttä asiaa [emoji13] Hiekkaakin ollu välillä esinahan välissä mut se on kyl Jomppelin syytä ku se kuskaa sitä sepeliä aina tilaisuuden tullen [emoji5]
Jasso kiittää ja kuittaa [emoji106]
Kyl mä vittuillessanikin täällä hengaan ja spämmään, ette te musta näin vähällä pääse stana [emoji201]