Itse en kyllä huomannut eroa. Tosin on ollut hieman taukoa edellisestä jekuttamisesta...
Printable View
On laimeampaa kuin edellinen 6 viikkoa sitten tilaamani. Lavatubella kun höyryttää niin todella laimeaa. Supertankilla sentään pikkasen makua.
Värikin on nyt paljon kirkkaampi kuin ennen. Miksi ne meni laimentamaan, voiko laittaa reklamaatiota ja vaatia uudet litkut?
Kurkkutunumakin on kadonnut.
Nyt alko wituttamaan, saatana siitä puljusta en tilaa enää mitään.
Ihan nopea kysymys, että mitä meinaa se, kun tilauksen statuksessa lukee "Shipped & Loyalty Points Available"? Meinaan vain, että tarkoittaako tuo jotain sen suuntaista, että Wizardille on tullut tieto toimituksesta tai sitten vastaanotosta Suomen päässä tjms.? Maanantaina lähti matkaan eGo Vision clearo tänne testattavaksi ja sormet syyhyten sitä on venattu, mutta ei kerennyt viikonlopuksi.
^Meinaa sitä, että ovat lähettäneet pakettisi.
Paketti on laitettu matkaan ja lojaltit ovat käytössä. Tod.näk. maanantaina paketti sinulla. Tai sitten ei....
Vapaasti suomennettuna "toimitettu ja uskollisuuspisteet saatavilla" Paketti lähetetty ja ilmeisesti olet saanut jotain hyvityspisteitä,joita tarpeeksi keräämällä saat ilmaisen/ilmaisia tuotteita.
Toinen syy voi olla se,että tuo palkitsemissydeemi on on ollut tilapäisesti pois käytöstä ja nyt taas toimii.
Juu, hämää vain, kun 5.3 on shipped ja 7.3 shipped uudelleen lojaalisuuspisteiden kanssa. Näin on ollut kahden aikaisemman tilauksenikin kanssa ja en ole aiemmin tuohon kiinnittänyt huomiota. Niissäkin viimeinen päivitys on tuo Shipped & Loyalty Points Available. Tuumasin vain sitä, että onko tällä mitään tekemistä toimituksen etenemisen kanssa, niin että toimituksen tietyssä vaiheessa tulee tämä viimeinen päivitys. Noh, mene ja tiedä.
Sekoittaako jokainen nestekauppa nämä litkut itse valmistajan tiivisteestä?
Typerää touhua jos tosiaan yrittävät säästää muutaman pennosen kauppaamalla laihempaa mehua.
Tiedä sitten onko tullut moka sekoitussuhteissa, mutta joka tapauksessa varma tapa karkottaa asiakkaat.
En tiedä mut libertyllä kuulemma ainakin pullottaavat pienempiin pulloihin aineet. Toisinsanoen eivät tule nesteet jenkeistä 0-nikotiineillä ja kaupat lisää nikotiinia jälkeenpäin.
Nyt tullut libertyn sekä welhon kohdalla tää sama ettei nesteissä oo makua niin uskosin että nyt jenkkilässä käynyt joku pieni kämmi. Vaikka luulis et joku maistelis siellä vähän et mitä sieltä tulee :)
Hah
24.2 tilaus eikä näy ei kuulu. Minä hienosti lontooksi viestiä vääntämään että perskele paketti tänne kun litkut loppuu.
Yllätys oli melkoinen kun sehän suomeksi vastaili. Hienoa jos pysyvästi saavat suomenkielisen asiakaspalveluimmeisen.
Noh vastaus oli tietysti perinteinen
"joskus postilla voi olla pientä ongelmaa noitte postien kanssa, kyllä pitäisi viimeistään ensi viikolla ilmestyä, jos ei niin pitää alkaa selvittää :P"
Kieli takasi suuhun ja töihin niin tulee paketit ajoillaan!! :D:D:laugh:
^Noh, myyjää on melko turha syyttää postin viivästelystä, vaikka se ottaakin päähän. Voihan toki ottaa pikakuljetuksen, jos on kova hoppu ("mutta kun se maksaa")..
Jotain outoa tässä Velholta tilatussa FS:n Fuzzy Navelissa. Missä Fuzzy, missä Navel? Eihän tämä maistu millekkään.
Juu ei se tietenkään ole myyjän vika. Paketit reissaa välillä ympäri maailman ennenkuin viimein tulee perille.
Ja kyllä voisi maksaa pikana, mutta sillon ei ollu vielä kiire.
Minun mielestäni asialliseen viestiin vastataan asiallisesti eikä summittaisesti hymiöiden kera.
Kyseinen viesti antaa liian huolettoman kuvan. Vaikka mielestäni velho on hyvä ja luotettava kauppa niin jos olisin ensikertalainen niin en enää tilaisi. Työskentelen itse asiakaspalvelualalla josta varmaan jäänyt moinen asenne myös muita kohtaan.
Suosittelen ensi kerralla vastaamaan " Kiitos yhteydenotostanne. Ottakaa uudelleen yhteyttä jos tilaus ei saavu ensiviikon loppuun mennessä, jolloin alamme tukimaan asiaa lähemmin."
Onkohan ameriikan pojat ajatelleet että eurokäyttöön voi laittaa hieman laimeemmatkin litkut kun ei ne mitään kummiskaan ymmärrä...
Tilannehan näyttää siltä, että ihan sama mistä tilaat, niin makua ei ole nimeksikään (FSUSA:n nesteissä). Kaveri meinaan tuossa sai juuri tilauksensa suoraan FSUSA:lta ja sanoi että ei maistu miltään, vaikka on extra flavorilla. Eli jenkit laittaa litkua eurooppaan ja imeskelee itse laatutavarat?
Mikähän on kun tuolta sivuilta kattoo ne omat tilaukset niin näyttäs että olis eilen toimitettu oli kellon ajat ja kaikki vaan ei ole pakettia näkynyt. Toimituksena otin tuon next day kotiovelle tuotuna
Eipä kukaan näytä lukevan aiempia viestejä, tai sitte oon vaan vähän höyrähtänyt kun luin koko ketjun mutta kaupasta ei ole valittamista. Kaikki tavarat ovat tulleet perille ehjinä ja kohtuullisessa ajassa. Lojaalipisteet ovat ihan jees ja sainkin niillä melkeen maksettua yhden tankin. Nesteistä en tiedä onko laimeeta vai ei kun ei ole vertailupohjaa mutta kyllä lavalla ja 2.5-2.7 ohmin cartoilla höyryt lähtee ja ihan hyvät maut.
Suomenkieli on plussaa ja oon kauppaa mainostanutkin kaikille random kyselijöille(forumin ohella tietty).