Vähän mutuahan noi mun havainnot on toistaiseksi. Kokeilin sitä lasia vaihtaa mutta omassa on kans niin tiukassa että antaa olla ainakin toistaiseksi:D Ei se pikkutihku niin hirveesti vielä oo häirinnyt.
Printable View
Vähän mutuahan noi mun havainnot on toistaiseksi. Kokeilin sitä lasia vaihtaa mutta omassa on kans niin tiukassa että antaa olla ainakin toistaiseksi:D Ei se pikkutihku niin hirveesti vielä oo häirinnyt.
Ohuet nahkahanskat kouraan ja veto plus pyöräytys peräsuoli pitkällä irroitti lasin ainakin täällä.
Oli kyllä aivan h....tin tiukka. Kävi mielessä jo pihdeillä ottaa kiini metalli osasta.
Tosi hyvä laite, maut kohdallaan ja nopea täyttää.
Imailin tuossa tissimaitoa misteristä ja päätin vaihtaa nesteet päittäin eli sub tankkiin tissimaito mutta ei se siitä niin nannaa olekkaan tästä atosta :|
No mutta rokkaa silti niin hyvin että edelleen käytössä.
Sama täällä. Aikaisella atolla huonot maut on nyt tällä hyviä.
voi vittu mä hajoon! e-savukkeel ei oo ketjuu varmaa olemassa,Mis joku ei tulis piipittää et mister sitä ja tätä xD
Kanger Subtank Leak Fix and Troubleshooting
ei vuoda enää... occ päillä oli modi märkänä aiemmin mut toi autto.rba:lla ei oo vuotanu ollenkaa.
Onko näissä joku oma tekniikka kuinka höyrytellä. Vai poskareita?
Muuten kyllä pelittää eikä vuoda.
Valmisatopäistä 1.2 ohmisella onnistunee myös varmasti mouth to lung kiskasut jos säätää ilmansäädön pienimmältä asetukselta vielä puoliksi :D lunghiteille tosin taitaa olla ato suunniteltu.
Kuka näköjään mitenkin.
Jos nyt lontoota käytetään, niin itse tyyliin mouth to lung, käytössä keskimmäinen ilmansäätö. Rauhakseen kun imee, niin sopii mulle parhaiten, sekä rba päällä että 1,2 ohmin valmis atopäällä. En ole niin innostunut noista lunghiteistä, kai niihinkin tottuisi jos "harjoittelisi"?
Hitto kun tuo ylläoleva sepustus kuulostaakin äkkiseltään vähän kaksimieliseltä... :)
No ei. Mutta järkeä saa käyttää ja jättää samalla turhat OT postaukset pois.
Eikös Mister nyt ole varsin toimiva kapistus, josta kellään tuskin voi mitään kovinkaan pahaa sanottavaa olla, ja monella myöskin on siitä kokemusta. Ihan tervehenkinen vertailukohta, josta tosin saattaa aika ajaa kohta ohi ja kovaa ellei saada uutta mallia mukaan.
Hups. Taisi tulla sellainen turha OT postaus.
Joo.
Se ei ole Kanger Subtank.
Nykynuoret pääsee liian helpolla ku on tällaset subtankit. Ennen sitä sormet verillä väännettiin rautaputken sisään rautaverkkoa ja vastuslankaa mitä piti kosanilla tohotella että sai pelittämään. Ja jos lukitusmutterit jäi ruuvaamati kiinni niin persaus paloi kun modi tulitti akun sulamisen partaalle taskussa.
Ei kyllä harmita että tuli sub mini tilattua heti normin perään. Molemmat vaikuttaa varsin päteviltä laitteilta. Ja minin rebuldable ja reilu ohmin päät vielä testimättä, kasvaako vielä pojot entisestään. Puolen ohmin päät huutaa jo kohtuumodin. Rakennettavassa vähä vajaa ohmin pää on loistopeli jo 14:ta watilla. Ja pitää vähemmän rätinää kuin puolen ohmin pää reilu 20:llä watilla.
Kuinkas maku minissä RBA-päällä verraten rakennettaviin tankkeihin esim. Kayfun tai Mister?
Muilta voi tulla erilaisia näkemyksiä, mutta mun kommentti tähän:
Jostain syystä en saanut tuota minin rba-päätä toimimaan, maku/höyry ja ääni oli sama kuin valmiilla atopäällä olisi vedellyt. Ei kurlannut, eikä käynyt kuivana, oli vaan jotenkin pliisu. Käyttäjän (=amatööri) vika todennäköisesti, ei laitteen.
Sen sijaan 25mm version rba-pää toimii ihan eri tavalla, eli loistavasti. Nesteiden maku tulee mun mielestä tällä napsun verran paremmin esille kuin mainitsemillasi atoilla.
Varmaan erilaisia setuppeja kokeilemalla + säätämällä mininkin olisi saanut pelaamaan kunnolla. Ja tosiaan mielipiteitä on yhtä monta kuin käyttäjiäkin, tuskin kukaan on sitä mieltä että subtankissa rba-päällä maku olisi ainakaan huonompi kuin noissa kahdessa.
Makuasioista on juu hankala väitellä. Phusardon sanoin se on monesta jutusta kiinni. Omasta mielestä kanssa aika turha lähteä erillistä rakenneltavaa tankkia enään hommaamaan. Ainakin normikoon sub pärjää rakennettavana loistavasti. Minin rba äkkiseltään ainakin minikaiffariin kestää vertailun. Ja helpompi laite kaikin puolin. Kai sekin on testittävä kunnolla käytössä. Normikoon rba lähti laakista pelittämään eikä vielä probleeman häivääkään. Joku tankki jo kerenny menemään. Maussa ei valittamista, toki yhdellä nesteellä mennyt ettei kattavaa analyysia voi heittää. Samaa nestettä squapen kloonilla kiskonut, hiukan tietty eroja. Näillä näkymin kyllä squapen klooni menee kaapin perälle loonimuseoon. Keppi tässähän ei ole käytössä kohta enään yhtään kloonia, alkanut löytyä hyviä vermeitä sopivaan hintaan :thumbup:
Minikoon RBA:ta en oo ainakaa ite saanu kurlaamaan enkä vuotamaan kyllä yhtään mitenkään, ja vielä eka kaiffarityylinen dekki minkä oon koskaa uuelleen rakentanu. Helkkarin kipakat ja lämpimät höyryt tolla minillä kyllä saa, kunnon cumulukset ja hyvä maku on aika taattua kamaa tolla. Itelläki lähti rebuildablet hyllyyn oottelemaan sitä aikaa ku tulee tylsää ja/tai tarvii maistella eri nesteitä
Edit: Nii juu tää on ollu nyt meikäläisellä käytössä viikon päivät ja pitempään ja ei mitään moitittavaa yhtään missään
Suunnittelin mini versiota G-Tuben nokalle. Riittääkö potkua 0.5 valmispäillä? Ja onko noi atopäät just sen 0.5 ohm vai yli. Viimeeks ku clearoja käyttäny ni oli aina tyyliin 0.2 ohm enemmän mitä paketissa luki.
Kyl mekaanisesta potkua pitäis riittää ainaki vähäks aikaa :) Noi ohmit on aika tarkat, 0.51-0.59ohm ollu.
Itse onnistuin eilen saamaan jumiin rban putkiseinämän alapäähän. Pihdit kädesaä ja paskaks meni. Täytyy kotona laittaa kuvaa.
Itellä G-Tube droppaa niin vähän että täydellä akulla antoi vähän kuivaa Subtank Minillä. Liian hyvä putki? :thinking:
E: Niin siis noilla 0.5 päillä, ne 1.2 päät oli taas sitten liikaa :mellow: Niin ja vois vielä tarkeltaa että oli 60vg/40pg nesteet kyseessä että ei mitään kauheeta liisteriä edes. Mutta tuntuu kyllä että on käyttäjässä vikaa kaikissa jutuissa, pitäis varmaan laittaa kartot takasin tankkiin ja menoksi vaan.
Nyt ei kyllä ymmärrä:
Käytössä 4 Subtankkia (25 mm), atopäillä kaikilla saa kontaktin bokseihin (IPV2 ja Sigelei 100W+). Ongelmia ilmaantuu rba-päitä käytettäessä, IPV:n kanssa toimii nämäkin hienosti, Sigge ei sen sijaan suostu yhteistyöhön kahden kanssa - ja taas kahden muun kanssa toimii.
Silmämääräisesti katsottuna en noista mitään eroavaisuuksia löydä, eikä noissa pitäisi mitään oikariakaan olla kun toisessa boksissa kaikki toimii... outoa :blink:
Tuli tässä vielä mieleen tämän ongelman kanssa, että ettekö te kostuta tiivisteitä ennen käyttöä? Itselläni ei yhdenkään tankin kanssa ollut ongelmia kun on vaan muistanut kostuttaa ennenkun lykkää sisään :teaching: ja kyllä tämä oli kirjoitettu hieman kaksimielisesti. Ja tosiaan kun tämä ainakin itselle on tuttua ihan esimerkiksi auton osien asennuksessa yms...
Pitäisköhän elektrosavulta SubTank Nano?
OK. Tuleeko hyvät höyryt ja muutenki onko suht ongelmaton tankki?
HUOM kaikki SubTankin välillä 30.12.2014 - 21.1.2015 Puffista tilanneet:
Saimme vinguttua Kangerilta uudet RBA-tiivisteet. Jos olet ko. aikavälillä tilannut SubTankin (ei Mini tai Nano) ja RBA-basen tiivisteet ovat valkoiset, mainitse tilauksen yhteydessä asiasta, niin livautetaan mukaan.
Aikani Miniin kaikennäköistä coilia rakenneltuani olen tainut löytää mieluisan. Dualbarrelhässäkkä .32 kanthalista noin 2mm halkaisijalla. Mahtuu just ja just väliin ilman, että koskettelee ruuveja. Enää ei räi suuhun, mutta makua tulee ja kovaa. 40 wattia .8 ohmiin siggestä ja 70vg nesteet.
http://i.imgur.com/eFR3aZA.jpg
RBA-basella itse pääasiassa käyttänyt, mutta eipä noissa nopeasti testatuissa valmispäissäkään kummempaa valittamista ole.
Mulla nikotteli smok m65:n kanssa aluksi rba-pohjalla, ohmit heitteli 0,8-3 vaikka ohmimittari näytti tasaista 0,8. Kiristin rba-pohjan pohjassa olevan nippelin (se jossa ilmareikä) eikä enää ole häiriköinyt.
Edit.
Siis erillinen ohmimittari sai paremmin kontaktia ja smokin mittarissa heitteli vastus
Ainoa ongelma subtankin kanssa, dripperi jää kaappiin pölyttymään
Olin jo vaihtamassa tätä pois,kun en halua maksaa atopäistä ja päätin koittaa rba:ta....hitto täähän toimii nätisti.
Hyvin wikkaa vähän paksumpiakin sooseja ja maku on aika hyvä.Jatkoon ainakin mulla menee.