Ei, ne jotka ite tekee on ihan oma lukunsa. :D
Printable View
Ei, ne jotka ite tekee on ihan oma lukunsa. :D
Tästä lähtien teen setupit (asetukset) aina jonain pahaenteisenä päivänä!! Steam turbineen 1 ohminen 22 minuuttia alusta nesteiden täyttöön ja misteriin 0.8 15 minuuttia kaikkineen :wheee: koskas se pyhäinmiestenpäivä olikaan, varaan siihen vaikka arrowin uudelleen virityksen :D
Chybben kanssa 4 lankaa poikki ja vasta kolmas wick toimi... Nyt vajaan vuoden kokemuksella on tahtonu mennä "asetukset" heittämällä. Oli vähä turhauttavaa. :D
Tää on väliin tämmöstä tv: eilen 7 wickiä ja varmaan 12+ coilia ja 1 noista wickeistä sulahti keskeltä kahtia että semmonen hotspottipäivä eilen.:lol:
Tänään aamusta misteriin vaijjeri kertalaakista ja dripperiin microcoili laakista :yeah:
Tänään tuli pohjat finnvapelta. Vielä näyttää tältä mutta jos huomenna ehtis kokkailla.
http://img.tapatalk.com/d/13/09/14/4emu5eme.jpg
Sanohan siitä sun Atmosin VG:stä sitten että haiseeko se. Mulle tuli vahingossa Finnvapelta tuota Mist-niksapohjaa ja siinä on järkyttävän omituinen haju mitä en ennen VG:stä oo havainnu.
Ah tätä hetkellistä vapauden tunnetta. Iltavuoro takana ja viikonloppu edessä. Makutestejä piti ottaa pikakypsytetyista uusista litkuista, mut ei kykene. Kyllä tämä Apple pie /w Green apple on niiin nannaa. RSST setuppi ei oikeen lähteny tällä kertaa mut Magoo onneks toimii aina :laugh:.
Ehkä tuo misteri on "guruilla" jo koettu ja se oma uusien kokemuksien halu vain painaa edelle, ettei halua vain tyytyä tässä asiassa vain siihen yhteen. Itse olen tyytynyt näihin kahteen misteriin, jotka tuovat Minulle sen tarpeellisen tyydytyksen. Pakko kyllä sanoa, että hatty ja markkinoiden suosituimmat putket ovat tuoneet kovin suuria osto haluja, niin niiltä viimeisimmiltä ostopäätöksiltä olen vielä estynyt. Nyt hieman olutta veressä ja sitten mennään tuutilullaa. :D my 2 c.
Pakko liittyä ylistykseen: Mister on kyllä kokonaisuuden kannalta paras niistä laitteista joita olen kokeillut tähän mennessä. Ei vaan mikään muu laite tai kombo ole tähän mennessä pystynyt kaikki asiat huomioon otettaessa tarjoamaan Misterille vastusta. Itse miettinyt nyt muutaman kerran, että jos toisen Misterin onnistuisi tuosta kolmannesta erästä saamaan niin voisi myydä muut laitteet drippereitä lukuunottamatta.
Meikälle on tulossa tukku Mistiä ja Balancedia, voin haistella vaikka kaikki pullot ihan videolla jos joku sellasesta tykkää. :wheee:
Videon nimeksi: Barolen base-testi osa 1: nuuhkinta? :P
Ei vaan kylhän epävarman pitää kysyä ja olla kiitollinen kaikesta infosta :) Taidan toki kuitenkin laittaa tilaten vaikka enhän mä (vielä) tiedä mille puhtaan VG:n ei pitäisi haista. Kylhän noihin aina voi sattua joku heikompi erä/tai ollu sille sopimattomissa olosuhteissa.
Ja humutusta: Jei (kahden päivän) loma alkoi! Ja miten sen voisi pistää paremmin liikkeelle kuin tilaamalla taas kaikkia uusia e-nesteitä :punk: Edelliset onkin jo lopussa koska en älynnyt/ehtinyt stockata ajoissa koska en ollut varautunut protankin nestekulutukseen.. Toki onhan mulla vielä osa nesteistä veljeln kämpillä.. :thinking:
Puhtaassa VG:ssä ei pitäis olla mitään hajua. Ainakaan inan pohjissa ei oo ollu, ehkä semmoinen hyvin hento makea tuoksu.
Tulipa otettua vihdoin se paljon puhuttu saunavuoro. Avokki vielä saunassa ni räpsäisin kuvan vehkeestä (Lol) ku ei saunaan kehdannu mennä kuvailee. Mukava käydä näin alkuillasta saunassa, jaksaa sitten illan rietastella ja ryypätä.
Tärkee.
http://i.imgur.com/AFjr0sQ.jpg
Vuosi sitten mykistynyt kitarapedaali (delay&reverb) heräsi taas henkiin! Pari tuntia meni mittaillessa ja juotellessa mutta lopulta löytyi kuivunut konkka ja miljoonalaatikossa sattui olemaan uusi tilalle.
Liite 8680Liite 8681
Jaahas, perhe lähetetty rantalomalle Kreikkaan. Voisi koko viikon ajan ihan rauhassajuopotelrentoutua. Kattelis tänään vaikkasihteeriopisnetistä josko löytyis jotain nättiä uuttamirriämodia kotiin tilattavaksi.
Maanantai, tuo ultimaattinen vitutus eliseltä ja mersun hajonneesta startista. Sain, kun sainkin vaihdettua uuden startin tilalle ja lähtihän se saatana! Aikaa ei mennyt juuri mitään ja ehdinpä postiinkin noutamaan tuliterän Nimbuksen. Pienien vaikeuksien kautta tuplacoili meshillä sisään ja oho! :eek:
Kappas sain "ylennyksen" höyrykonkariksi :yeah: Sit se, että kuinka paljon tuossa on ollu oikeesti jotain asiaa on sit toinen juttu... :whistle:
Josko sitä tämän innoittamana aloittaisi itsekkin kuvaileen revikoita ja opetuspätkiä. Vaikkakin näiden osaavien arvostelijoiden taso saa vähän epäilemään omien videoiden tärkeyttä ja kun näillä muilla kuitenkin löytyy jo aika kattavasti kaikki päivän polttavat aiheet videoissaan... ;)
Edit. Aargh puol neljäksi töihin ja vähän pistää pilkkimään tää valvominen :D
Pitkästä aikaa tuli poljettua linux käyntiin. Ja lähtihän se katsomo desktopin kautta näkymään kuten täällä osattiin sanoakkin aikoja sitte! Eikä siinä vielä kaikki. Älytöllöön tuli päivitys ja siihenki ilmesty katsomo mikä tähän saakka loistanut poissaolollaan. Eikä siinä kaikki. Suurempi pro tankkikin tuntuu ny pelittävän uudella atopäällä ilman ongelmia. Tais ne tankin mukana tulleet päät olla vähä sekundaa.
Tulossa Khai-boksi, RSST pienen mutkan kautta, ehkä Fogger loppuviikosta ja nesteitä ja setuppitarpeita. Vielä kun kaikki löytäis kotiin niin on taasen videoitavaa. 8) Kyllä on Patella survominen jos tänään tulee muutama pakaasi. :D
Jiihaaa jumalauta ups on nopea! Eilen illalla lähtenyt irkuista,aamulla lähti jo tukholmasta 5 aikaan elikkäs nesteitä tänään tulossa nauskista nauskis :)
Ensimmäinen yli ohmin setuppi pitkään aikaan (arvelisin että n. ~1.4) ja kyllä tääkin vaan potkii. Kestää toki hetken (~3s) että lämpiää, varmasti osittain vaijerin takiakin mutta jumalauta mikä potku lähtee kunhan coilin on lämpöinen. Niksat hoituu kyllä, ihan niin isoa sumua ei saa aikaiseksi toki muttei se mua haittaa kun TH ja maku on kohdillaan niin hyvin. :)
Vitusti vapomailia. Khai-boksi, Generaden proto, Atmoksen pohjia (Mist ei haise millekään), tiivareita.. Ja tulevaisuudessa, loppuviikosta tai seuraavan alusta, Foggeria ja RSSTtä tulossa. Kai se pian pitää jotain kiertoon laittaa, vaan mitä? EA?
sain tehtyä kuristus palan rsst:hen:yeah: ja on sen verta jämäkästi kiinni että se ei lähe kävelemään sieltä:wheee:
Pikakypsytys on kova sana. ;) Salaa jo maistelin Nutaccoa, saattaa tulla aika herkkua. Ja punainen omppu tuoksuu niiiiin hyvältä...
Hiljaa hyvää tulee. Ei vaan kylläpä allekirjoittanut taitaa kans pahimpaan hätään pikakypsyttää :drool: Voi kusti polje jo se paketti perille... Vähän jänskättää missä se menee kun en tällä kertaa huomannu ottaa kirjattuna :rolleyes:
Kävin eilen pitkän keskustelun 70-vuotiaan isoäitini kanssa sähkötupakan hyödyistä ja haitoista, toki vastakysymyksinä tuli kaikki "eikös se ole vaarallista jne"-läpät mutta kun näytin tutkimustuloksia asiasta ja selostin omia kokemuksiani, oli hän sitä mieltä että on ehdottomasti parempi vaihtoehto tupakoinnille ja suorastaan ylpeä minusta, kun olen pystynyt kessuttelun lopettamaan(itse lopetti n. 30v sitten).Hienoa että vanhemmastakin sukupolvesta löytyy vielä jengiä joilla järki pelaa eikä mennä pelkästään ilta-paskan "faktojen" mukaan.
Corzetta Crazy Currant. Ei mulla muuta.
Ei maltas odottaa.. Eka hybridi ostettu silverdog tule jo kotiin :)
Tänään poraamaan vähän reikiä. Suunnitelmia on vaikka millä mitalla, mutta mitkä niistä ovat toteutettavissa jää nähtäväksi :wheee:
jalippo bearssit tuli!!! ja herranjumala tuo on hyvää!!!!!!
Tulispa jo ensikuu.. Saan ittelleni uniikin modin...
6kk :esmoke:
IF AKI Dual v0 (nimi hatusta heitettyä huttua) on syntynyt! :yeah:
Vieläkun kuristuksen saan hiottua huomenna kuntoon ja dual-wick-setupin salat opin, niin alkaa AGI olemaan kuristetun RSST:n kanssa samalla viivalla. Kompromisseja piti tehdä, mutta on tää kyllä aika peto. Kuvia huomenna ainakin blogin puolelle. :D
posti oli tuonot silver dogin. ai jumalauta!!!! setuppi sisään ja jalipon nallet tankkiin. nappitoimii ku hipaisee aan ihan unelma laite jeeeeeeeeeee!!!!
ja iskeekin kovaa vielä