Kuinkas humutus on näin negatiivista. Ja kaikki lähti vielä modista mikä kaiken lisäksi kuvashopattu naisen huulille :)
Printable View
Kuinkas humutus on näin negatiivista. Ja kaikki lähti vielä modista mikä kaiken lisäksi kuvashopattu naisen huulille :)
Tuossa oli muutama kohta johon vois puuttua mutta alkaa tosiaan meneen jo niin pois topicin raiteilta että olkoon :D Humutuksen aiheena sanottakoon että jo useampi genesis ato saatu vuotamattomaksi vaijerin kanssa, nythän noita uskaltaa surutta kanniskella taskussakin.
Mua taas ärsyttää tämä pienten ryhmien jatkuva valittaminen oikeuksistaan. Otetaan vaikka homot esimerkiksi, näitä ryhmiä on nyt vaikka mitä.
Joku homojen vihkiminen kirkossa, helvetinmoinen haloo siitä että homojen pitää saada mennä naimisiin kirkossa.
Miksi?
Mä en tota ymmärrä, jos oot homo ja kirkko ei halua sua vihkiä niin that´s about it.
Ei siinä kuulu mennä kaduille marssimaan ja itkemään.
Kuitenkin voivat mennä avioon paperilla niin miksi se ei riitä?
Ihan vain siksi että jostain on pakko märmättää.
Ihan hiton huono selitys ollut aina "muttakun heterotkin saa mennä".
Niin, sitte?
Naiset pääsee baarissa jonon ohi eikä siellä auta huudella että "minäkin kun noikin".
Sitä nyt jokaiselle jaetaan tässä elämässä kortit ja niillä on pelattava parhaansa mukaan.
Jos siellä kortissa on että olet homo niin kaikille olis helpointa hyväksyä se, ja pelata normien mukaan.
Kuin alkaa vaatia jotain tasa-arvoa kirkolta.
Feminatsit on samassa veneessä näiden itkijöiden kanssa.
Naisille on saatava lisää oikeuksia koska on epätasa-arvoa.
Ja sitä on tasan niin kauan kuin yksikin mies hengittää niiden mielestä.
Tuo tasa-arvokeskustelu on vain ja ainoastaan miehiä sydämestään vihaavien rekkalesbojen ja feminatsien ajamaa propagandaa jolla ei ole koko feminismin kanssa mitään tekemistä.
Tuolla on tarkoitus vain aiheuttaa mahdollisimman paljon hallaa miehille.
e: IMO tuollainen "homoille samat oikeudet kuin heteroille" ei voi koskaan toimia käytännössä.
Ei vain voi, siinä on kuitenkin nämä raamatun opit toisilla riesana jotka kieltää moisen.
Ja adoptioasiat on myös vaikeita (mutta ei mahdotonta kuten usein väitetään) koska onhan se varma että sitä kahden homomiehen poikaa tullaan hieman kiusaamaan.
Ehkä tulevaisuudessa joskus maailma on suvaitsevampi, mutta nyt täytyy tällaisia miettiä toistaiseksi.
Monesta kohdasta samaa mieltä, suurimmasta osasta en. Ja jos joku poke laskee naisen jonon ohi siksi että se on nainen meikäläisen nähden, saa puolustaa korttiaan käräjillä sen jälkeen. :D
Edit. Onneksi on niitäkin pappeja jotka suostuu mokoman toimituksen hoitamaan. Mutta tää on tätä nykyaikaa, kukaan ei valitse sitä että syntyy homoksi, niin siitä ei pitäisi millään tavalla joutua rangaistuksi.
Mun pitää nyt varmistaa että puhutko tässä puolueesta ja sen kannattajista?
Ja osaatko erottaa muukalaisvihan ja maahanmuuttokriittisyyden?
Tai EU- kriittisyyden?
Sanon suoraan, että nyt haisee kokoomuksen tai sdp:n äänestäjä joka ei osaa erottaa näitä asioita.
Jos joku sanoo että "meidän maahanmuutto ei toimi" niin se on rasismia.
Tai jos sanoo "Meidän pitää päästä eurosta eroon" on se jonkinasteista junttiutta?
Ja mun mielestä silloin on todella sulkeutunut ihminen.
Eihän siitä kukaan mitenkään rankaise, sehän se pointti on.
Ainoastaan osa homoista kokee että nyt heitä syrjitään kun eivät saa tehdä päänsä mukaan.
Jos on tehty sääntö: Hetero saa tehdä näin.
Jos olet homo niin ikävää mutta sääntö on jo kehitetty ja jos sen luojaa ei huvita joustaa, olisi helpointa kaikille vain jatkaa matkaansa.
Ketään ei saisi asettaa eriarvoiseen asemaan iän, sukupuolen, varallisuuden, seksuaalisen suuntautumisen yms. syyn takia.
Jos jotain niin isoa ku naimisiinmeno kaiken taiteen sääntöjen mukaan estyy, tehdään väärin.
Ja se tärkein, se mikä on helppoa, ei oo aina oikein.
Edit. Mutta nyt riittää OT mun osalta.
http://rlv.zcache.com/pickup_lines_i..._8byvr_512.jpg
Aiheeseen liittyen; Swan+H-atty+Mrs. Lord & Co Seville Marmelade+aamukahvi (eikös aamu oo sillon kun herää? :D)= :love:
Vitsit on jees. Aina. Ja minä en todellakaan väitä olevani korrekti. Tuo vaan oli niin idioottimainen heitto vetää jotain turpaan siks että sillä on kyrvän näkönen modi kädessä että kiehu samantien yli. En edelleenkään ole pahoillani tai pyörrä puheitani. Vituttaa ahdasmielisyys.
Pöh ja pah kaikille edellisille.
Mulla on uunituoretta pullaa peltikaupalla ja osa vielä uunissakin. Kylmää maitoa ja lämpimiä pullia :eek:
Kirkko kuitenkin perustuu vanhaan sanaan ja sen uskomiseen. Nyt mennään naimisiinkin muista kuin lisääntymis ja perheenkasvatus syistä. Mielestäni tässä on poljettu enemmän kirkon oikeuksia ja kirkko ei enään toimi vanhaan sanaan nojaten. Omasta puolesta kukin saa juu toimia miten toimii mutta onko pakko tunkea järjestöihin missä järjestyssäännöt periaatteessa kieltää toiminnan mitä itse haluaa harrastaa.
Kyllä on lipsunu aiheesta :confused: Homppeli+lepsomeininki päällä.
Pistäkää oma ketju kun noin paljon riittää sateenkaarimeininkiä ;)
Aga-t2 kuristetulla käpillä syöksee höyryä ihanku savukone :eek:
bolt löyty! oli siellä kickkin sisässä.
Aamulla penska tarhaan ja lähen 600km päähän viikoksi mökille. Kaverien kans tai ilman. Ja juon säiliöautollisen viinaa.
Kukas sen muksun hakee???
No varmaan toi eukko? Vai meinaatko että oon synnyttäny ton itekseni?
Muksu tarhaan viikoks ja karkuun :D
Yhdyn kyllä näihin. Jos halutaan homoilla keskenään niin miksi sitä on väkisin päästävä kirkkoon kuuluttamaan?
Ja miksi samaa sukupuolta olevien parien pitäisi saada adoptoida kun ei se Repan poikaystävä Mauri luonnossa kuitenkaan pystyisi perseen kautta synnyttämään. Lastenhankkiminen niille joille se on luonnostaan tarkoitettu, hedelmättömät heteroparit mukaanlukien ja kirkkohäät uskontokunnan perinteiden mukaisesti, ei niitä tarvitse mennä sörkkimään väkisin.
Tunnen pari homomiestä ja kaksi lesboparia, ei siinä mitään kun ovat mukavia ihmisiä siinä missä muutkin, mut ei tollaisiin vanhojen perinteiden asioihin ole pakko tunkea väkisin sekaan. Eivätkä he sellaista haluakaan.
Mitään homofoobisuutta ei tässä ole.
Heterot pakenee kirkosta ja homot tahtoisivat kirkkoon.
Kyllähän sitä voi homollakin (eli miespuolinen homoseksuaali aka puppeli) olla ns. "Prinsessa-unelmia" eli näyttävät häät, ei se pelkästään ole "mulleja"-jatkumoa.
Mitä taasen tulee muksuihin, niin samanlaisia haaveita punaisesta tuvasta ja perunamaasta suotakoon myös vähemmistöille.
Se, onko kaksi isää/äitiä taasen lapsen kehitykselle haitallista on sitten asia, mistä en lähde mutuilemaan, mutta vaakakupissa tasapainottelee parin onni vs. muksun kehitys.
Joo, kaivetaan nyt vielä verta nenästä kaiken uhalla mutta tosta koko avioliittohommasta; Kysehän ei ole siitä, että homot haluaisivat kirkkohäät vaan kyse on siitä, että juridisesti homoille tällä hetkellä on mahdotonta olla AVIOLIITOSSA. Tai toki osa haluaa varmaan kirkkohäät, mutta uskon, että monille se vihkimistilaisuuden sijainti on yksi ja vitun sama. Suurempana pointtina tässä nimenomaan on juridinen suoja, jonka avioliitto takaa mm. tilanteessa, jossa puoliso kuolee. Nykyisellään tilanne homoseksuaalisille pareille on todella huono. Mut siis joo, itse olen kyllä samaa mieltä asiassa siinä mielessä, että se on tasan kirkon oma mielipide, haluavatko he homoja vihkiä ja heidän ei sitä tarvitse tehdä jos ei huvita. Tosin voidaan tietty kinastella siitä, onko tuokin sitten raamatun periaatteita vastaan(lähimmäisenrakkaus jne paskaa?) mutta sille tielle en jaksa lähteä.
Troolauksena heitetään tähän nyt vielä että koko kristinusko on ajatuksena niin vanhanaikainen että mä en ymmärrä miten vielä 2000-luvulla se voi olla näin vahvasti kytköksissä valtion toimintaan. Huhhuh.
Niin ja jotain topicciin liittyvää, e-smokeirelandin tilaus lähti jo, eilen illalla tein ja toivottavasti olisi jo tällä viikolla herkut perillä :3
Tänään odotetaan postia \o/
Grandiosa pepperoni pitsasta pari palaa suoraan jääkaapista maistuu nannalta :drool:
Ja täällä odotellaan myös. Suoraan töistä postilaaatikolle jos olis piippusoossit tullu
Vapeonista ja Libertyltä tilatut paketit kotiutui tänään. Tilattu perjantaina eli 1 kpl arkipäivää välissä. Ihan jees suoritus :)
Tääl oo mitään odoteltu yli kuukauteen. Paypal vammaa eikä hyväksy korttia joka on aina ennen toiminut kuten pitääkin.
Viimeisiä millilitroja viedään taas...
Korjaan: Yli pariin kuukauteen jos ei ajantaju täysin petä.
Postipäivä :)
Natsu: Moneen kauppaan käy muukin maksutapa kuin Paypal, esim Finnvape.
Eipä oo ikinä näin helposti käyny oman coilin teko, ekowoolin sisälle neula ja sitten käärin tiukasti kanthalin päälle. Meni ehkä 30 sekuntia ja kyllä pörisee. Maku on silti ihan sama kuin EVODin tehdasatoissa eli siinä mielessä ei hyötyä.
Oih mikä täky tänne jätetty :D
Keskustellaan raamatusta!! Mä alotan!
Jumalan luonne - säälimätön, tuhoavainen ja armahtamaton, vai rakastava,
armahtavainen ja hyvä?
• 1. Aik. 16:34 "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä,sillä hänen armonsa pysyy
iankaikkisesti."
• 1. Joh. 4:16 "Jumala on rakkaus."
• 1:2,6 "Kiivas Jumala ja kostaja on Herra. Herra on kostaja ja vihastuvainen ... Kuka
seisoo hänen tuimuutensa edessä, ja kuka kestää hänen vihansa hehkua? Hänen
vihastuksensa vuotaa niinkuin tuli, ja kalliot halkeilevat hänen edessänsä."
Jumalan suhtautuminen tappamiseen.
• 2. Moos. 20:13 "Älä tapa."
• 3. Moos. 24:17 "Jos joku lyö kuoliaaksi ihmisen, kenen hyvänsä, hänet rangaistakoon
kuolemalla."
Onko Jumala sodan vai rauhan puolesta?
1. Kor. 14:33 "Sillä ei Jumala ole epäjärjestyksen,vaan rauhan Jumala."
• 2. Moos. 15:3 "Herra on sotasankari, Herra on hänennimensä."
Oliko kivi haudan edessä?
• Matt. 28:1-2 -- Kivi oli paikallaan naisten saapuessa, vieritettiin pois heidän nähden.
• Luuk. 24:2 -- Kivi oli vieritetty pois ennen heidänsaapumistaan, naisten näkemättä.
• 2. Aik. 7:5, 8-9 -- Raamattu ilmoittaa kuningas Salomon uhranneen 22 000 härkää ja 120
000 lammasta yhdessä viikossa. Tämä merkitsee hänen teurastaneen yli 845 eläintä tunnissa,
yli 14 eläintä minuutissa, tauotta seitsemän vuorokauden ajan.
• 1. Moos. 4:15 -- Kain merkitään, jotta muut ihmiset käsittäisivät hänen olevan Jumalan
suojelema. Jumala katsoo toimeenpiteen tarpeelliseksi siitäkin huolimatta, että Raamattu
ilmoittaa maailmassa tällöin elänneen vain kolme ihmistä (Aatami, Eeva ja Kain).
• 5. Moos. 1:1 -- Mooses puhuu koko Israelin, arviolta kaksi miljoonaiselle kansalle,
samanaikaisesti. On huomattava, että tämä tapahtui ennen television, radion ym.
massamedian yleistymistä.
Voi hyvä luoja PERKELE ja AAMEN :banghead::banghead:
Raamattu.fi ssä löytyy tilaa tommosille teksteille.
Tää pitäs olla joku humutusketju :confused:
Muuttakaa otsikko tai perustakaa raamattupiiri-topic :D
Kaikennäköistä kestän mut tää jeesustelu saa verenpaineen koholle :banghead:
Kiitos kaunis päivi räsänen :D
SVD@12 wattia + Magoo S = HERKKUA! :D
Mitä helvettiä täällä tapahtuu?! :lol:
:hatsoff:Hyvää ilta ja mitäs v*ttua täällä on tapahtunut?? Siitä tulikin mieleen, että on humutuksen arvoista kun jehovan todistajat kävivät ovellani kolkuttelemassa muutama päivä sitten. Avasin oven ja kysyivät heti, että oletko katsonut televisiota? Johon tietenkin vastasi, että kyllä...juuri äskön oli sitä rauhallisessa tilassa katsomassa sohvaltani kunnes ovikelloa soitettiin. Alkoivat kysellä, että olenko seurannut uutisia viime aikoina. Nyt tämä tarpeeton kysely sai riittää ja kysyin heiltä, että mikä on näiden kysymysten tarkoitus ja millä asioilla olette ovellani. Kertoivat olevansa jehovan todistajia, johon ilmoitin heti heille, että minä uskon sotavoimiin joten keskustelu on turha. Tarjosivat vartiotornia, mutta tarjoaminen tyrehtyi siihen kun kysyin, että jos lappu sisältää tietoa ja uutisia rauhanturvaamisesta niin otan sen mielelläni vastaan. Eipä sitten sisältänyt, vaikka nimi antoi ymmärtää niin :) Kiitin heitä käynnistä, mutta käynti minun ovellani ei tule tulevaisuudessakaan olemaan kovinkaan kaksinen johtuen eri uskomuksista.