http://youtu.be/9Cq_pxwdBxM
Printable View
:o Siinä oli joku nainen, nyt meen kyllä uneksiin. :lol: :yawn:
Vielä olis yks bossivideo ja sit random pelivideoo kaapattuna kun testasin Shadowplayta, mutta ne säästellään myöhemmäksi.
Tuli ihan mieleen tämä keskustelu kun jotkut kyseisestä pelistä horis
Liite 14613
Onko kukaan saanut stalker lost alphaa toimimaan 32 bittisessä xp:ssä?
Jahas, tuli tämmönenki ketju vastaan. Johan pelit kiinnostaa, allekirjotuksessa on kanavan ja fb-sivun osotetta ja vaikka mitä. Livestream-hommia tullu tehtyä jo jonkun aikaa, että ei muuta ku twitch-kanava hollille :P
Melkein 28 vuotta olen pelejä pelannut. Niin monta eri peliä on mahtunut tuohon aikaan, jonka järkkymättömänä valtiaana on Fallout saaga pitänyt sijaa. Vihdoin ja viimein, tuli pelisarja joka alkuun vavisutti ja lopulta kaatoi tuon valtaistuimen; Souls -trilogia.
http://youtu.be/dQ11sgQKNTc
Dark Souls II oli viimeinen niitti arkkuun, todellinen testamentti pelihistorian yhtenä haastavimmista ja hienoimmista eepoksista. En voi kuin sanoa, että valmistaudu itkemään.
Valmistaudu kuolemaan.
Lyhyt versio: jos verkkopeleissä turpiinsaaminen aiheuttaa ahdistusta, unohda ne ja vaihda pasianssiin. Tai taskubiljardiin.
Pitkä: nappasin AN2:sen NWA:lta, lensin NEA:n lähelle ja autoland päälle. Kone kikkailee hetken ja töräyttää tonttiin koska Arma2. Vähän ennen nurmikkotikkailua näin leirin jonka piti olla "näkymätön", se sininen mystery machine-paku näkyy todella kauas, samoin V3S ja ne teltat. Henki lähti kun kone törmäsi puihin joten siis juoksemaan takaisin. Omat kamat talteen raadolta ja odottamaan. Ammun kaksi jannua, tuhoan teltat + ajoneuvot ja lähden menemään. Nyt sitten hauska: heti alkoi hakkeriksi syyttäminen. Eivätkä tainneet pitää kun sanoin syyksi "because I could".
Verkkopelit ei vaan sovi joillekin.
Dark Souls 2 vihdoin läpi. Aivan käsittämättömän eeppinen teos, nyt on kyllä vähän tyhjä olo...
Totta munassa, uus kiekka jo alkoi :D
Tässä toi ng on oikeesti pelaamisen arvoinen koska bossit tiputtaa eri tavaroita kun ekalla kiekalla ja uusia vihuja ilmestyy yllättävistä paikoista muutaman kerran😊
Vaikeustaso hyppää reilusti ylöspäin. Oman hahmon tekemä vahinko puolittuu ja vihujen terä viiltää 50% tehokkaammin😳
Haastetta siis todellakin löytyy.
Täytyy ottaa vähän sanoja takaisin. Kyllä tämä on sarjan kovin peli ehdottomasti.
Kyllä mulle kävi selväksi jo ennen puoliväliä että tää on sarjan paras. Tunnelmaa yllinkyllin ja paranneltu DS1 systeemi, ai että. Aloittelen ehtoolla NG+ ja respekkaan varmaan faithiin, STR buildi oli kyllä ainakin perus NG pirun kova (Mastodon Greatsword + Mastodon Halberd +10 = ftw!).
Nyt pitää tunnustaa, että multa on tuo Souls sarja kokonaan pelaamatta vielä.
Demon's Soulsia en edes pysty pelaamaan (mulla on PC ja Xbone, tuo vissiin on vaan PS3:lle), mutta Dark Soulseja olen ajatellut testata.
Kuinka vaikeita nuo oikeasti ovat? Eli pitääkö olla jotkut über reaktiot tms. että niitä voi pelata vai riittääkö ns. tavallisen pelaajan taidot?
Pelejä on tullut pelattua 80-luvun puolesta välistä asti, joten toki vaikeita pelejä on ennenkin väännetty, mutta silti en ole näihin vielä lähtenyt, kun on arveluttanut miten hermot kestää :D
Onko noissa Darkeissa juonellisesti jotain sellaista, jonka missaa, jos ei ole Demonsia pelannut?
Ainakin vihujen isku grafiikkat pitää oppia :D
Peruspelaaja kyllä pärjää Soulseissa, mutta kyllä nuo oikeasti on vaikeita. Joillekin enempi, joillekin vähempi, mutta ei tuo pelisarja turhaan ole saanut mainettansa. Demon's Souls on erillinen peli sinänsä, että vaikka Darkit viittaa siihen (samoja mörköjä, samoja "vitsejä"), ne on kuitenkin täysin omansa pelit. Dark Soulsin juoni on muutenkin sellainen että se on "piilossa", eli suurimmat juonikoukut on itse pelaajan selvitettävä tavaroiden kuvauksista ja ympäristöstä. Jotkut NPC hahmot kertovat pieniä vinkkejä, ohjeita yms, mutta ehkä paras puoli koko Souls sarjassa on se, että pelaajaa ei pidetä kädestä missää vaiheessa. Demon's Souls ei siis ole välttämätön pelattava jos ei pleikkaa omista, joten aloittaisin Dark Souls 1:stä ja siirtyisin sitten pikimmiten DkS2.
e. Niin ja vaikka ei olisikaan pelannut DkS niin DkS2 sisään pääsee helposti, koska jatko-osa ei ole täysin suora kronologinen jatkumo, vaan taitaa pelimaailmassa tapahtumien välillä olla jotain 1000-3000 vuotta väliä :teaching:
Ok, kyllähän nuo Darkit varmaan pitäisi ottaa pelattavaksi sitten.
Vaikka tarinat ei sinänsä liittyisikään, niin kyllä mä silti sitten tuosta DKS:stä aloitan. Mulla on tapana aina koittaa pelata pelisarjasta kaikki osat, jos vaan mahdollista.
Mulla on monissa peleissä yleensä enemmänkin sellainen "varovainen" pelityyli kuin "hack & slash / run & gun", joten luetun perusteella tuo voisi olla mulle sopiva tyyliltään. RPG:ssä myös aina yritän etsiä ja lukea kaiken mahdollisen loren, joten tuokin täsmää.
edit:
Ja nyt Steam lataileepi tällaista:
Liite 14649
Pitää katsoa milloin tuota pystyy aloittamaan, tällä hetkellä parikin peliä kierroksessa, joten ei ihan heti viitsi tuota aloitella. Oletan, että tuota kannattaa pelata niin, että ei pelaa mitään muuta siinä sivussa...
edit2: XBOX360 ohjain mulla onkin PC:n kytketty, se on vissiin aika välttämätön tämän pelin kanssa.
Kyllä, ite käytän langatonta XBox360 for Windows ohjainta, ja kyllä se aika hemmetin tärkeä tässä pelissä on. Dark Souls kyllä kannattaa sinänsä aloittaa ykkösestä sillä se alun juonikuvio kerrotaan introssa, tai lähinnä se mihin se peli perustuu. Itse pelasin tuon DkS2 melko pitkälti kilven takaa, joten varovaisuudella pääsee pelin hyvin läpi ja on itseasiassa täysin tarkoituksenmukaistakin. Se run'n'gun tulee sitten kun olet pari kertaa pelin päässyt läpi :D
Ei muuta kuin onnea matkaan, repullinen varapäreitä ja muista; valmistaudu itkemään.
http://youtu.be/rV3uklRb3v0
Kyllähän näissä pärjää, mutta ei näitä pelata kyllä juosten kusten niinku suurinta osaa toimintaropeista. Varovasti hyvä tulee, ja kun luulet että homma alkaa olla räpylässä niin eka pomo kyykyttää sut sen 8 kertaa ennenkö tulee hyvä. :laugh:
Moonlight Butterfly ftw, ihan hirvee pomo! Ja vasta meni kopallinen ihmisyyksiä kun yritin piestä Bell Gargoylet! Fukke. :lol:
Edit.
Tosiaan, nyt kun enemmän pelannu tuota DkS:sää niin Demon's Souls on kyllä aivan erilainen. Tarinoilla ei oo mitään tekemistä toistensa kanssa ja vaikka ne aluksi päällisin puolin vaikuttaa samanlaisilta niin ei ne ole. Ei sinne päinkään, yksityiskohdissa on eroja ihan kaikessa. Ja oon tullu siihen lopputulokseen että Demon's Souls on jopa haastavampi ku Dark Souls.
Siis Demon's Souls perustuu ihan eri universumiin kuin Dark Souls, DkS on vain "hengellinen" seuraaja. Peruspeli on sama, mutta kun DmS koukut oppii niin se on aika samoissa tasoissa DkS kanssa.
ps. Moonlight Butterfly kyllä pitäs kaatua ekalla ;)
-
Respekkasin dexiin DkS2:ssa ja otin dual rapierit käyttään. Melkosen helkkarin kova combo, vaikka silti olen sitä mieltä että greatsword ja str buildi on melkeen paras ekalle läpipeluulle.
e. Luojan kiitos nää pahimmat bossit pelissä on optionaalisia. King Vendrick, pikemminkin King Assripper. Yks vitun swipe osuu ja oot mennyttä kalua vaikka olisit full Havelissa. :sneaky:
Jotkut on verranneet noita Soulseja, että on samantyyppistä menoa kuin Dragon's Dogmassa?
Osaako joku molempia pelannut kommentoida, että pitääkö paikkansa?
Mä olen tuota Dragon's Dogmaa pelannut silloin, kun mulla vielä PS3 oli. Siitä ainakin tykkäsin, vaikka sekään ei helpoimmasta päästä ollut.
No se ero nyt nopeasti tulee mieleen, että imo Dogmassa osa vaikeudesta piili huonohkossa pelattavuudessa plus toki se ryhmän säätely.
DS on vain haastava.
Tuo on varmasti totta, että Dogma olisi voinut olla helpompi, jos pelattavuuteen olisi kiinnitetty enemmän huomiota.
Siitä kuitenkin tykkäsin siinä,että poiketen monista nykyisistä peleistä, siinä ei suoraan voinut mennä pieksämään kaikkia vihollisia vaan kyyti oli kylmää, jos meni väärään paikkaan liian aikaisin.
Ei Dragon's Dogma mun mielestä ollut kovinkaan liki Soulseja, ostin sen itselleni juuri kun sitä verrattiin paljon, mutta ero oli aika mittava...
e. Tosin jos DD:stä piti, niin taatusti tykkää Soulseista myös. Samassa hengessä kuitenkin mennään, fantsumättöä :)
Pistetäänpä jo tänne kun viikon päästä release:
Save 15% on Bound By Flame on Steam
Vaikuttaa varsin mielenkiintoiselta ropelta.
Kylläpä oli todella liki etteikö huumori ois pian loppunut. King Vendrickiä yritin tappaa about 25-30 kertaa, kunnes lopulta RNG osui kohdille ja sain sen tapettua. Tuo kyseisen jannun sweep ja overhead iskut on kyllä jotain legendaarista, pahimmillaan yksi isku ja menoksi. Nyt kun on vihdoin kaikki optionalit tapettu ja kamat kerätty, vois alotella NG+:aa...
e. Who's the King now!?
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...5-02_00019.jpg
Miten tuo näyttää niin puurolta? Etkö pelaa sen yhden softan kanssa joka tekee tekstuureista tarkempia?
GeDoSaTo? Meikällä se on pirun epävakaa, joten pelaan ihan perusmodauksilla jotka tein NvidiaInspectorin kautta. Vartoon että siihen GeDoon tulee vähän paremmin päivityksiä niin laitan sitten tulille, tuli tosi paljon grafiikkabugeja ja en jaksanut alkaa säätämään, kun halusin pelata :D Niin ja tuo on muuten vedetty photarin kautta laskien kuvan laatua, sepä se muuten.
Joo just tuo nimihirviö, en jaksanut googlettaa :D Toivottavasti fiksaa Durante jossain vaiheessa.
Kyllähän tuo tietämys kuuluu jo ihan yleissivistykseen, mutta jos nyt jotenkin tämä meikäläisen ajatus pitää kiteyttää niin on ihan eri asia pelata DmS ku DkS. Perusteet kyllä on samat. Vähän ku identtiset kaksoset, jotka on niin samanlaiset mutta silti niin erilaiset. :laugh:
Ja pitäis pitäis, jos tietäis että usvan takaa mokoma löytyy. Ei ollu niin mitään kuusaa mimmonen bossi se perhonen on niin kävi kuolemaksi. Netistä kun ei etukäteen katota ohjeita. :laugh:
http://www.youtube.com/watch?v=XIx7Ot5Mq2Q
Täällä kun kaikki meuhkaa Dark Soulsista niin tossa olisi meikäläisen suosikki juutuubittelijan ajatuksia ko. teoksesta.
Mä palaan vähän ajassa taaksepäin ja hehkutan Saint's Rowta. :thumbsup:
Ihan parasta!
Ite oon nyt nautiskellu Borderlands kakkosta. Ihan veikeetä painella menemään Gunzerkerillä. :thumbsup:
Bioshock maratoonin jos aloittaisi ykkösestä merihautajaisiin go.
Saints Row on loistava pelisarja, itse tykkään jopa enemmän kuin GTA'sta.
Mulla on itseasiassa tällä hetkellä Saints Row The Third pelattavana (pelasin aikoinaan xboxilla läpi, mutta nyt PC:llä). SR IV löytyy myös, mutta sitä en ole vielä pelannut.
SR 1 ja 2 on molemmat tullut pelattua pari kertaa läpi.
Tällä jauhetaan edelleen Skyrimiä (~130 modilla :lol:), mutta nyt uudella innolla, kun sain sen pyörimään FullHD:nä ultra-graffoilla ilman minkäänlaista pätkimistä! \o/
Mä kun luulin, että mulla oli käytössä monta modia, kun viimeksi pelasin :D
En muista tarkkaa määrää, mutta jotain 50-60 välillä.
Tuo pitää jossain vaiheessa ottaa taas pelattavaksi, varmasti tullut paljon modeja tässä välillä, kun en ole yli puoleen vuoteen tuota pelannut.
edit:
Mulla ei pätkimisen kanssa ole ollut missään vaiheessa ongelmia, vaikka reso on 2560x1440 ja ultralla on menty. Ei tosin tällä koneella pitäisikään olla noin "vanhan" pelin kanssa vaikeuksia :D