Tuota vähän kattelin et vois tilata samalla ku pohjat pistän tilaukseen.
Printable View
Five Pawns - Castle Long.
Pahaa. 1/5.
Makuasioita. Monessa Five Pawnsin nesteessä on sellainen raskaahko jaloja tisleitä matkiva pohja joka ei kaikille nappaa. Itse kyllä tykkään.
Tere!
Ite höyrytellyt nyt Halon SubZeroa missä mukavan voimakas mentholi, nyt te viisaamaat kertokaas onko vastaanlaista DIY nestettä saatavilla?
En nyt oo varma tuleeko oikeeseen paikkaan kysymys joten pahoittelut etukäteen.
itsellä siis projektina vaihtaa manitoun käryttely sähköiseen joten alkuun kyselisin että mitkä olisi parhaita tupakan makusia litkuja? Alkuun pakko hakea suht autenttista fiilistä vs. Että imuttelee mansikan makusia litkuja.
Tietty jos vielä lähelle manitoun puruja maullisesti pääsee niin toooosi kova juttu olis
Tämä niin kutsuttu premium nestekasti on muutenkin suurimmaksi osaksi täyttä paskaa ja utopiaa. 30ml maksaa sen about €20, mutta ei tähän päivään mennessä ole löytynyt montaa mitä voisin ostaa uudestaan ja suurinosa on ensi maiston jälkeen jäänyt hyllyyn. Tässä mielessä olis aika hieno jos valmistajilta saisi sampleja, mutta tuskin tuohon kukaan ryhtyy kun rahathan jäisi lypsämättä.
Mikä muutenkaan on premium neste tai miten se luokitellaan? Hinnalla?
Yhtä vaikea niistä premium litkuista on löytää hyviä makuja, ja hinnan takia pitää olla hemmetin kriittinen mitä uskaltaa tilata testiin. Mutta omalla raakkauksella mulle on osunut vain 1kpl 30ml lasinen pipettipullo jota en tiedä pystynkö höyryään (Muffcake) + joskus vuosi sitten se yksi Manifeston litku meni puoliväkisin alas... ja minä suuntaisin Ärrälle heti jos on yhtään paskanmakuista duunissa mukana. :laugh:
Niistä muista varmaan koostuu puolet omista top-10 nesteistä. Toinen puolet on suomitiivareita ja DIY (clooneja).
Mulla on hyvin selkeät kriteerit joiden mukaan tilaan: - ei tunkkaisia tupakkamakuja, - sitrusta jos on niin hyvin maltillisesti, - ei suklaata, - ei mustikkaa ellei 100.000 käyttäjää kehu, - ei mentholia (paitsi putkien rassaukseen), - ei minttua, - kahvien kanssa hyvin varovainen, - ei pipareita, muroja, sunmuuta
Ja omaan makuun hedelmät uppoaa hyvin, vaikkei olisi täydellistä, yleensä höyryteltävää.
Välillä tulee "Premiumeja" tilattua. Oikeastaan vain silloin kun nesteessä on jotakin mitä en ole maistanut. Viimeks taisin tilata ranskalaista premiumia. Toinen oli viinalta maistuva vitun paha päärynä, ja toinen olikin napakymppi. Minkälie ranskiksen tekemä tupakkamaku Supreme. Kookosta, keksiä ja tupakkaa. Nami. Siitä sitten tehdään oma versio kunhan aikaiseksi saan. Premium tiivari onkin sitten kinkkinen. Mun mielestä se ei ole mitään premiumia jos lätkitään kolmea esim. Flavor westiä sekaisin ja myydään premiumina. Mun mielestä noissa täytyy olla oma kädenjälki, itse uutetut aromit tai joku oma tekniikka mukana.
Kokeilimpa tänään capellan vanilla custardia, joka on kypsynyt sen viikon=ei ole kyllä meikäläisen juttu :/ annetaan kypsyä vielä ja kokeilla joskus toiste. Tais olla 20% tiivaria liikaa?
Noniin kemistit. Nyt tarvis jotakin keksitiivaria saada, ei kaneli vaan ihan semmonen murokeksi meininki. Sitten joku pehmeä kookos, ei TPA coconut extra, vaan miedompi. Lisähuuteluna vielä mietteitä Virginia tyyppisistä tiivareista. Pakko kokeilla jotain uutta, alkaa marjat/hedelmät ja ryynäset tuleen korvista pihalle. :D
Inaweran Biscuit on nyt kovassa huudossa rapakon takana, itse en ole vielä testannut mutta se on kuulemma helvetin hyvä keksi. Mä pidän FlavourArtin Cookiesta itse, eli testaa nyt vaikka molempia :D
Kookokseen kanssa FlavourArt. Siihen kun kylkeen nakkaa FA Oakwoodia niin saa vähän kuivempaa kookosta.
Kiitos ktdd! Just tossa Cheffin valikoimaa kattelin. Ihan hullu määrä kaikkea kiinnostavaa just tolla akselilla mitä haen. Otan noi sun suositukset ostoskoriin, ja Oneononelta vastaavat. Noi Ooo:t on ollu aika hyviä ne vähät mitä oon koittanut. Toi Cheffi on ihan sairas paikka. :wheee:
Ooks Teppa saanu tuosta coconut extrasta höyrykelpoista tavaraa? 10 pinnan suhteella vg pohjaan maistuu lähinnä tislattu sissijuusto :D Pitäis castle long reseptiin saada joku makoisa kookos ja tuo extrakookos vähän arveluttaa.
E: Perkele kun on PA cantaloupe just loppu tuolta chefiltä...
Toi coconut extra on jotenkin liian voimakas ja kemikaalinen. Joku 1% tuo kookoksen tuoksua, mutta enemmän kun laittaa niin menee mun paletilla ihan perseelleen. En o saanu toimimaan missään tota kamaa. Siks just hakusessa joku muu. Koitas Capellan Honeydew melonia. En tiedä maistuuko cantaloupe samalta, mutta Honeydew on hyvä karkkimeloni.
Kiitti Teppa! pelastit mun tilauksen :D laitetaan testiin. Oma melon head clooni kaipaa nimenomaan tuota pientä karkkivivahdetta tuohon sotkuun. Ajattelin testata myös tuota FAn kookosta josko se olisi parempaa kun tuo extrapaska.
Kookoksena muuten kannattaa kokeilla FWn creamy coconut, sillä tulee sellanen kevyt vivahde eikä koko neste mene pilalle tpa tyyliin. Tosin en ole mikään kookoksen ystävä nesteissä, mutta tuo on ihan kokeilemisen arvoinen.
Se V2 lukee siinä potussa, jos se on sitä :)
Vapetalosta ei saanu selvää kumpaa siellä oli :(
Liite 23210
Mikäs on mahdollisimman puhdas kranaattiomena maku? Tai siis miltä valmistajalta?
^se on granaattiomena. Kranaattia en höyryttäis ;)
Pave tietää parhaan :)
Onko omakohtaista kokemusta noista? Itse höyrytellyt House of Liquidin tuotoksia ja vaikka ne onkin hyviä, niin jotenkin vaan makunystyrät tuppaa kyllästymään nopeasti ja haussa olisi noita ihan oikeita tupakkamakuja (vaikka niitä ei ole enesteissä olemassakaan). Noista joskus on tullut luettua, mutten vielä saanut tilaukseen asti itseäni innostumaan lähinnä sen vuoksi, kun HoL maut olivat lopulta niin kaukana todellisuudesta...paitsi Perique osui kyllä aika hyvin maaliin.
Käytin jo hakuakin, mutta kyselen nyt päivitettyä tilannetta. Mikä olisi paras lakritsin makuinen tiiviste, jos sellaista Pandan makua tai jopa Laku-Kingisjäätelön sisustaa hakee?
Sitten toinen kysymys, mille tuon Defunctan RY4:sen pitäisi maistua, en kyllä saanut siitä mitään irti vaikka ohjeen mukaan tein ja kypsytin. Liian laihaa vai makuaisti tukossa?
edit. Siis tiedän kyllä, että tuossa pitäisi olla tupakan makua, mutta ei nyt löydy. Mitä muita oikean tupakan makuisia nesteitä suosituksissa, Camel Toe testattu ja ihan ok, vois tosin olla vahvempikin. Tuosta valmiista VCV:n litkusta kirjoittelinkin aiemmin, se ei parane millään keinolla.
Yhtäkkiä kirkas neste muuttui tollaiseksi!? Kuvassa ei ole ruostetta vaan osa nesteestä on tummempaa, ihan kuin jotain öljyä olisi sekoitettu siihen. Mistähän on kyse?!
http://images.tapatalk-cdn.com/15/08...ffba5781f5.jpg
Onko miten tuore coil? Sieltä saattaa karstaa irrota nesteen sekaan, tai sitten yksinkertaisesti kun neste lämpiää sen väri muuttuu.
Tuttu meshillä, karstaa irtoo vastukselta. Huomaa kyl yleensä maustakin.
kiitos, sitä minäkin epäilin, ja onhan tuossa jo vanha setuppikin että ei muuta kuin vaihtamaan.
Kauan teillä on kestänyt yleensä tilauksen saapuminen omaan postiin Cloudhousevaporilta? Tilasin ma 10.8. pari putellia nesteitä eikä vieläkään kuulu tai näy.
Mulla ois teille hassunhauska prosenttilaskutehtävä, näistä on niin kauan aikaa että en muista enää miten lasketaan :D
Eli, minulla on 10ml RY4 nestettä, jonka sekoitussuhde on 23,5%
Minulla on 50VG/50PG pohjanestettä, jonka nikotiinipitoisuus on 12mg/ml
Minulla on 100% VG nestettä, jonka niksapitoisuus on 0m/ml
1.) Paljon valmista nestettä tulee kun käytän koko 10ml tiivaripullon?
2) Monta millilitraa tarvitsen 50/50 nestettä, ja monta 100% nestettä, kun haluttu sekoitussuhde on 75VG/25PG?
3.) Mikä on valmiin nesteen nikotiinipitoisuus?