:) laittelen kokemuksia kun tulee perille. DHL toimittaa eli varmaan jo maanantaina pääsen testaamaan. Ei kai tossa lankaan mene jos kerran Pbusardo anto sille thumbs up :)
Printable View
onkos kellään positiivistä kokemusta näistä: http://www.peleon.pl/product.php?id_product=1149
akkuna on ollut ego-t 900mAh eri nesteitä on kokeiltu mutta palaneen maku vain aina puskee voimakkaasti läpi?
Itse tuli tilattua kokeiluun yksi tuollainen. Mustikalla sen täytin ja annoin vähän aikaa imeytyä.. noin 20min. Omasta mielestä toiminut vallan mainiosti ja lisää laitoinkin tilaukseen. Kestänyt ilman täyttöä kaksi päivää tietty tullut tankilla imuteltua siinä välissä... akkuna käyttäny 1000 joye passthrough.
Tippiä lukuunottamatta luottovehje. Ainakin omat makunystyrät saavat hyvissä ajoin tuosta varoituksen, milloin olisi täytön paikka. Itse tuota läpinäkymättömyyttä hieman tuosta syystä jännitin siis.
Viime aikoina näyttää siltä että Peleonilta on luistanut ote kokonaan. Edellisessä tilauksesta ne lähetti 6mg nesteitä vaikka tilasin 11mg, tänään
tuli uusin tilaus missä olin tilannut muutama neste 3x10ml koska 30ml pulloja ei löytynyt näistä mausta, mutta jostain kummasta syystä ne lähetti 1x10 eli puuttui ISO osa tilauksesta. Olin tilannut DHLn toimitustavalla koska nestevarasto oli melkein tyhjä ja sit puuttui melkein PUOLET tilaukesta. Ei hyvä! Onneksi Libertyltä tulee ens viikolla iso paketti nesteitä.
Mikäs ihme tämä "Klub Peleon" on? Tahtoisin vain tietää onko tuo alin setti aito vai ei.
terve vaan kaikille
olen uusi "naama" tällä foorumilla
ensimmäistä tilausta yritän tuossa tehdä peleonilta ja alennuskoodia syötettäesssä iski kummaa tekstiä ...
no kääntäjää peliin :)
1 error arose: This coupon ran off (number of uses reached)
eiiih!!! onko e-savuke alekoodi käytetty loppuun ?
4.12 tilattu ja 6.12 lähetetty.Nyt jännittämään koska tulee :smoke:
Hintaero "nopeammassa" tilauksessa on mitätön, mutta eipä siinä mitään eroa ole toimitusnopeuteenkaan. Ainakaan omalla kokemuksella. Halvat on hinnat kyllä tuolla muuten. Mut ei sieltä saa kaikkea hyvää.
Juu Peleon on ihan ok kauppa, mutta miksi tää ei ole tuolla Peleon ketjussa, heh siis kun semmonen jo on?
http://www.e-savuke.com/forum/index.php?topic=504.0 << Tänne tämä keskustelu kuuluu ::)
eli onko tuo club peleon vain joku alennusvalikko, mikä tulee tarpeeksi tilattuani?
Joo, tossa yks päivä siskoa autoin puhelimitse tekemään peleon tilausta, niin se luetteli hintoja että löydän oikeat tuotteet omalta koneelta, niin kummastelin, kun ne ei pitäneet paikkaansa.
Kyseessähän on kiva kanta-asiakas systeemi tai jotain vastaavaa.. 5 pinnaa joka tuotteesta näkyy olevan tuo ale, kannattaa siis ostaa peleonilta! :)
7 tilausta ja 1400 slotyä arvoltaan on takana ostoja, empä tiijä sitten, että tuleeko toi tilausmäärästä vai kokonaissummasta tuo ale.
Sama käyttöpohjahan Peleonilla on kun Eciwwizardissa. Jos nesteitä tilaa niin siinähän on vain vahvuusvalikko ja siirto kassalle. Osoitteet normaali osoitekenttään ja postinumero ja tyhjiin kohtiin vain finland .....:-)....googlen kääntäjäkin helppo kun valitsee nesteitä!! Ihmeen kalliit tarvikkeet siellä kyllä on...ei ole tarkoitettu perus puolalaisille tai ainakaan olkiluodon ydinvoiman puolalaisille työntekijöille joilla palkka noin 2 euroa/tunnilta;-) No se siintä!!
Postatkaa Andylle itellä 6 tilausta kaikki ok plus lahjat.