No jaa, en minäkään missään timmissä iskussa ole ja joka päivä oon sahapukin päällä kikkuloinut... Eikäkö nythän mä hokasin :whistle:
Printable View
No jaa, en minäkään missään timmissä iskussa ole ja joka päivä oon sahapukin päällä kikkuloinut... Eikäkö nythän mä hokasin :whistle:
Tähän väliin voisin postata oman treenitulos kuvani että on sitä lihastakin mutta myös rasvaa. Koska bulkki ja koska ylikalori "dietti". Eli riippuu ihan myös ruokavaliosta että onko sitä mistä ottaa kiinni vai ei. Terveemmän näköstäkin kun naisessa on lihasta myös eikä sellanen ns. Laihaläski että ei ole lihasta juur ollenkaan.
Joo mä tota jo äsken mietin, siirrytään Addun kaa sinne jos tää menee vakavammaksi :D
Mutta mun on pakko vielä todistella itseäni (kun aihe on rakas) :
Liite 16301 Liite 16302
Anna Virmajoki offilla.
Kuinka monelle EI kelpais? ;)
Ei kelpais kun on blondi , muovitissit , liian nuori ja tuollaisenhan jo sängyssä tappaisi ? :)
Komppaan noita kuvia! "Jos mä olisin mies niin kyl mäki olisin ton kaa" :D Upee kroppa! Ja vielä offilla!
Ja kyllä siihen topikkiin varmaan siirrytään näitten keskustelujen perusteella mutta täällä kun sivuraiteille hypättiin niin lähti lapasesta :D Sori kaleppo :)
Miltähän näyttäs ilman kumitissejä? :whistle:
Nukuin varmaan aika hyvin fiilis on kuin voittajalla
Jos tekis mörköön uuden killercoilin ja menis ulos höyryttelee kunnolla :)
Kävin peruun sen sigelein Tmaxin kun se niin jyrättiin joka arvostelussa ja vaihdoin tilalle Hana kloonin kun en muutakaan keksinyt.
On muuten ihka ensimmäinen klooni mulle.
Joudunkohan kadotukseen
Et joudu Eki mutta nukutko hyvin seuraavan yön ?
Teetkö normi vuoroduunia ?