Kylläpä on pieni ja, mun mielestä, nätti (matka)modi. Tykästyin. :love:
Vielä kun keksisi, minkä pienen tankin noiden nokalle laittaisi. :thinking:
Liite 31005
Vaporesso Tarot Nano.
Vieressä pönöttää, kokovertailun vuoksi, Fuchai Duo-3 ja Exo RTA.
Printable View
Kylläpä on pieni ja, mun mielestä, nätti (matka)modi. Tykästyin. :love:
Vielä kun keksisi, minkä pienen tankin noiden nokalle laittaisi. :thinking:
Liite 31005
Vaporesso Tarot Nano.
Vieressä pönöttää, kokovertailun vuoksi, Fuchai Duo-3 ja Exo RTA.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...150d756624.jpg
Uusin tulokas Pioneer4U IPV Vesta 200w[emoji108]poistin sen elektrosavulta ennen etämyynnin loppua
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mukavan pieni "leikkikalu" mutta ei tuolla akkukapasiteetilla voi lähteä postilaatikkoa kauemmaksi.
Liite 31065
Liite 31067
Kauan himoitsemani kaunotar vihdoinkin omissa hyppysissä, tulitusnappula välillä hieman hakusessa edellisen heilan jälkeen.
Liite 31069
Viimeinkin postipäivä :)
Tulee kyllä ehkä hieman ikävä näitä hetkiä :crying:
Hemmetti. Kerkesin jo kaiken pakkaa hyllyyn :laugh:
No forkkalaisille voi toki hyllyjä vähän kaivella.
Liite 31076
Niille jotka ei tunnista atoja: kennedy trickster (klooni), goon lp (klooni), goon 24 (klooni), icon, 2 pulsea, azeroth rta, druga, narda, hadaly ja peerless (special edition)
Tuli myös akkuja, varalaseja, squonkkeri pulloja, bf pinnejä etc. Mut niitä en kyl ala kaivelee. :laugh:
Nyt sit päästäänkin mielenkiintoiseen vaiheeseen... Mikä tuli mistäkin laatikosta... :thinking:
^ Ootkos ehtinyt testaamaan Druga dripperiä? Jos, niin mikä on mielipide? Kovasti kehuttiin jossain videossa, mutta omasta mielestä aika hankala rakenneltava, kun pitää saada coilit saman ruuvin alle. Ei oikein makuakaan irronnut riittävästi. Kenties coilit liian alhaalla. Nyt ne on juuri ilmanottoaukon korkeudella.
Liite 31081
En viel. Kiire oli saada pulse testiin. Pitääpä katella jos iltasel laittelis tohon setupin ja dronen nokkaan. Jossain videos joku laitto coilit vähä ilma-aukon yläpuolelle et ilma menee paremmin coilin alta (voi olla myös että muistan omiani) :).
Eikö yhtään häiritse nuo eltaantuneen kusen väriset ultom-driptipit?
No ei vaan, ei kait ne makuun vaikuta ja kestävät lie paremmin lämpöä kuin monet muut muovit. Ei vaan istu silmään (?) niin mitenkään.
No eipä oikeestaan. Tulee yleensä käytettyy omia suosikkitippejä höyrytessä. Toi ultem on muutenkin vähä semmoinen mikä jakaa porukan. Osa tykkää ja osa ei. Itelle se on yks ja sama mitä materiaalia se on kuha istuu suuhun hyvin ja sen lisäks noiden drippereiden paketeis on yleensä sekä ultem ja delrin tipit, noi nyt sattui olemaan nokassa ku paketeista kaivoin. :)
Ja tuli se drugakin nyt setupoituu ja iskee makua vallan mainiosti omaan suuhun. Pistin coilit siten et mahd. lähelle ilma-aukkoja ja siten et coili menee ilma-aukon yläpuolelle siten et puolet aukosta peittyy coililla. Muuten on aika sama setuppi ku tos siul. Yks kieppi vaan vähempi. Ja oli kyl vähä kikkailuu toi rakentelu mut on sitä hankalempiiki tullu vastaan :laugh:
Täytyypä testata tolleen, että coilit on hieman ylempänä:thumbup:. Täytyy vääntää uudet, kun tosta tuli niin tiukka paketti, että niitä ei taivuttamalla saa ylemmäs.
Edit:
Joo, paremmin toimii nyt!
Liite 31090
Tänään saapui Serpent SMM ja Ammit 25. :thumbup:
Liite 31099
Postipate kävi heti aamulla :thumbup:
Liite 31101
Ei ollu Arskalla ainoa laatikkopäivä :thumbup:
Tänne tupsahti vähän erilainen.. mut loota ku loota :D
Liite 31105
Tässä yhdistelmässä on sitä jotain. Yksi ilmarööri auki ehkä 1mm, 0,9 muuminen sinkku ja hyvä neste = ou jea.
http://i.imgur.com/h6XD42V.png
Kas, tuttu flaski. ;)
Iskuryhmä SXmini:)
Hyvää ja tapahtuman täyteistä viikonloppua kaikille:punk:
Liite 31132
Päätin ottaa vanhan patukan taas käyttöön ja hyvinhän se höyryää :)
Liite 31147
Vimosetkin therionit sai limited edition käärmerotsit :love: Vt75C tuli photobombaamaan. Eilen suomeentui ja tänään kotiutui :thumbsup:
Päivän puuhastelut :)
BB klooni meni heittämällä ykköslaitteeksi (Nautiluksen vastuksella) :)
Liite 31179
Uutta nestettä myös testissä?
Aaaah, kesäloman aamiainen Poire Amand & kupillinen Turun kahvipaahtimon kuumaa
Liite 31185
Sen kunniaksi, että tänään tuli viimeinen kiinanpaketti haettua postista, laittelen nyt vähän kalustokuvia menneen vapocalypsen kunniaksi.
DNA250
Liite 31188
DNA75/DNA75C
Liite 31189
Sx-mini/DNA60
Liite 31190
Asmodus/cks/Venvii
Liite 31191
SMOK
Liite 31192
Loput duunimodit
Liite 31193
Sit koko könttä kerralla
Liite 31194
Tässäpä olennaisimmat. Lopullisen listan päivittelen kalustopuolelle viel täs.
Kait näil yks isäntä pärjäilee :D
Kiva läjä kamaa Witheredillä. Mulla on kolme boksimodia, joista kaksi käytössä. :laugh:
Tuota rahan määrää mikä uhrattu tähän touhuun. :crazy:
Kuvittelin että itse rupesin hurjaksi kun seittemän modia ja kaheksan atoa.
Pitäisi olla ainakin withredillä ja janezkilla tulevaisuus turvattu höyryttimien osalta!
Lauantain viettoa, maalaiskomediaa ja pikku purtavaa+juomaa :)
Liite 31195
Nyt oon saanut pysyteltyä vihdoinkin siinä mihin olin pyrkinyt jo puoli vuotta! Liite 31218 Mutta tulihan sitä hamstrattua. Nyt vaan naatitaan! :D
Koetinpa taiteilla perunalla. :esmoke:
Liite 31229
Tulipahan hokaistua lopulta, että oon SmoAnttia käyttänyt mittasuhteiden hahmottamiseen vaihto-opiskeluvuoden aikana. Toimii ainakin paikallisten ötököitten kohdalla.
Liite 31231
Liite 31232
Missäs kaukana moisia turilaita asustaa?
Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla
Japanissa tollaset turilaat asustaa. Täällä on kyllä ihan kivan kokosia öttiäisiä, aikasemmin sitä ajatteli, että sarvijaakko tai malluainen oli isohko...
Joskus vuosia sitten nappasin kuvan duunissa :)
Liite 31234
Toihan menee jo ihan sävy-sävyyn. Joskus ei kyllä haittaisi jos pysyisivät tossa kokoluokassa. :laugh:
Nykyisen lainsäädännön mukaan:
Liite 31235
Ei oo yhtään lainmukaista laitetta omistuksessa. :rolleyes: 2ml, f.... eihän se riitä kuin kahvitaukoon hätäsesti.
Eihän se riitä edes kahvitaukoa.