Alkuperäinen postaaja
Jiigeri
Enpä kehdannut uutta lankaa tehdä erikseen:
IGO-W ato roikkumassa K101-modin nokassa, 1100mAh 18500 akku josta valmistajalta kyseltyäni C-ratingia päädyin siihen että akku kestää 11A (ja omaksi turvaksi oletuksena 9-10A). Dual-coilina käytössä, 0.65ohm vastusta. Wickinä kertaalleen keitettyä 100% puuvillaa (olen kovin epäilevä mahdollisten kemikaalijäämien suhteen, siksi keitetty). Ilmarei'ät laajennettu alkuperäisestä melko vastuksettomiksi 3mm rööreiksi.
Ja itse ongelma:
Ei valitettavasti ollut valmiina miedompaa nestettä kuin aiemmin kartoilla käytössä olleita Hangsenin 24mg litkuja, atosta puskee ajoittain aika perkeleen kuumaa höyryä. Polttaa kurkkuun aika perkeleesti, ajoittain kuitenkin 1-2 sekunnin vedoissa kurkkutuntuma on ihan siedettävä ellei jopa sopiva. Pyrin vanut pitämään märkinä, en pelkästään kosteana vaan sen verta märkänä että pohjalla näkyy hieman valumaa joka sitten toivottavasti höyrytellessä parin imun jälkeen imeytyisi vanuihin. Voisiko nuo ajoittaiset härskit imut olla itse setupista kiinni (hohtaa kyllä jos hehkuttaa huolella) vai voisiko myös nesteen korkea nikotiinipitoisuus ja mahd. korkea PG-pohja vaikuttaa? Ajattelin apteekista kipaista huomenna/perjantaina glyserolia hakemassa ja tehdä <millilitran testin jos hieman helpottaisi. Vanu ei tunnu käristyvän enkä usko ongelman olevan siinä.