mitenhän tuolla noi tilasnumerot juoksee?
Onko kukaan tilannut tuolloin jo yöllä GGTS:ä niin vois mielenkiinnolla koittaa verrata että kuin nopeaa noita menee?
EDIT: siis UK:n storesta
Printable View
mitenhän tuolla noi tilasnumerot juoksee?
Onko kukaan tilannut tuolloin jo yöllä GGTS:ä niin vois mielenkiinnolla koittaa verrata että kuin nopeaa noita menee?
EDIT: siis UK:n storesta
Joo ei toimi toi helvetin koodi tuolla ranskassa. Laitoin nyt sähköpostia tonne, et mikä tossa mahtaa olla vikana. Menee nyt sit huomiseen ton maksaminen.
No löytyy se sekin... (ja kyllä, sekin on väärän värinen)
Loppuiko toi preorder jo ggts:n osalta, vai saako sitä varattua sen s-postin kautta? Mites sitten kun siitä uk:n sivujen osalistasta löyty myös ody. Voiko siitäkin laittaa ennakkotilauksen jo?! ???
Sekavaa!
Jos tuolta UK puljusta menee preorder umpeen, niin ei paniikkia. Kysyin eilen huvikseen gurulta tuosta, kun en viellä tiennyt tästä systeemistä mitään. Niin nyt tuli vastaus:
Hello Hannu,
In the next days begins the preorder and the ggts will go to the customers in 2-3 months.
Thank you
Vassilis
Että sieltä sitten lisää kullitettua kreikkalaista jos sellaista halajaa.
Kokeileppa tuosta: http://goldengreek.co.uk/store/index...roducts_id=295
GGTS maksettu! <3
Nyt päivitellään inboxia, että koska se shipped viesti ilmestyy... :laugh:
Ei loppunut, voi ihan ennakkotilata tosta: http://goldengreek.co.uk/store/index...roducts_id=295
Voi myös ennakkotilata pelkkiä osia, tai kokonaisen SSGGTS:n tai UFS:n lähettämällä postia tänne: preorder@goldengreek.co.uk
Tuossa osalistassa on kaikki mahdolliset GG osat, mutta sieltä voi valita nyt vain SSGGTS, tai UFS osia: http://goldengreek.co.uk/store/images/ggparts.xls
Osalistan tarkoitus on löytää oikeat nimet oikeille osille, ettei tule tuhansia posteja tyyliin: "haluisin yhden napin tapin sinne jousen viereen siihen gg juttuun"
Jos haluaa tietyt osat kullan värisinä (kiilloitettu messinki), niin pitää mainita niiden osien kohdalla erikseen "Brass"
Joskus Lokakuussa sitten tulevat nämä ennakkotilaukset tämänhetkisen arvion mukaan = sitä teetetään mitä tilataan ja osat on varattu automaattisesti kullekin ennakkotilauksen tehneelle.
Vähän kyllä pelottaa tuo ennakkotilaus, että mahtaakohan toteutua tuo 2-3kk. Aika pahastikin voi levitä käsiin tuo homma.
Eikö se nyt oo niin, et se koodi laitetaan tuolla ranskan kaupassa ostoskorissa olevaan coupons kohtaan? Siihen ainakin koitin laittaa sen ja ei toiminu. Koitin viel isoilla ja pienillä kirjaimilla
jep coupon kohtaan tällätään GGXXX
Jep. Mieki varmuuen vuoksi kopypastasin...
No täytyy ootella, et ne vastaa mun sähköpostiin. Olis hyvä jos sais mahdollisimman pian maksettu ton
Jos ekasta ennakkovarauksesta tilas SSGGTS:n noin kuukausi sitten, niin joutui maksamaan 100 € ennakkoon.
Sitä vastaan sitten sai alekoodin GG*** (tähdet ovat numeroita, esim. 123).
Nyt nuo SSGGTS:t ovat saapuneet kauppaan ja ne pitää tilata tuolta normaalilla tavalla. Alekoodi tietysti käytetään, että ei tarvitse enää maksaa kuin loppuosa 60 €.
Ja tuolta sitten UFS:n sisään patriottia--- http://digitalsmoker.ru/index.php?ro...&product_id=50
Hmm, listalla ei ole brass osia lainkaan?
Mä en oo kyllä saanu edes mitään varauskoodia vaikka maksoin ennakkoon jo silloin kauan sitten, vit...si. onko tuo juokseva numero vai kaikilla sama numero? Laiton meiliä mut tuolta ei kovin nopee vastailla. Eli maksaa pystyy vasta sit ku saan sen koodin.
Tänne se GGTS-alekoodi tuli 16.7.
Mailin otsikko oli CODE GGTS ja lähettäjänä NIKOS GG SERIE FRANCE <nikpap68[at]gmail.com
Katsasta, jos noihin aikoihin olisi tullut sinullekin, mutta sujahtanut roskapostien joukkoon.
16.7. sain minäkin ton koodin, et luultavasti kaikki muutkin saanu silloin. Mulla oli joitain noista maileista mennyt gmailin roskapostiin,et kannattaa tosissaan tarkastaa.
Kyllä mulle meili tuli tuohon aikaan mut ei siinä mitään koodia ollu mukana.
"Its ok we did receive your payment
Best regards"
Tollanen meili tuli vastaukseksi, noh mä sain kyl sen alen hoidettua. Eiköhän ne sieltä vastaile jossain vaiheessa postiin.
http://i386.photobucket.com/albums/o...onnector-1.jpg
ja tässä osalista
brass venting cap
ss engraved tube
brass telescope
ss extension
brass older connector
AD button with adjustable draw, brass head, nickel locking nut
Mulla oli mennyt kaikki nuo ilmoitukset roskapostiin ja koko homma meni ohi. Eli tein siis ennakkovarauksen tuonne Ranskaan.
17.7 oli tullut ilmoitus, että maksu vuorokaudessa tai homma raukeaa.
Tänään tuli kuitenkin linkki, josta pääsen Ranskan kauppaan ja pystyy lisäämään GGTS:n ostoskoriin ja summaksi tulee 170 euroa postikuluineen. Siellä lukee vielä, että tuon voi ostaa vain, jos on tehnyt ennakkovarauksen. Pitäisiköhän sitä koittaa maksaa se ja katsoa, lähteekö se tulemaan?
Täytyy tosiaan ryhtyä seuraamaan gmailin roskaposteja tarkemmin...
Eipä oo tullu mitään vastausta vielä tuolta. Ja ei toimi toi GG123 eikä GGTS123 ainakaan mulla. Toivottavasti huomenna tulee jotain vastausta tuolta.
Ai niin... Pitikin kysymäni että onko tuo Brass older connector sama kapistus mikä on Stealthissa???
Nappulaksi olisin hallunnut sen hexagon nappulan mutta en viiti käydä säätämään kun säätämällä menee aina vituiksi...
Jes! Kiitos Jalippo.
Juuri kyseistä osaa minä olin hakemassakin. :)
Vaihtopääkin siihen jo löytyy (yllätys)!!!
Laittakaa joku mulle se alennuskoodi millä lähtee 100 pois hinnasta. Ei tuolta kuulu mitään vastausta. Oon lähettäny tonne nyt 2 sähköpostia ja tuolta nettisivun kautta viel viestin. Alkaa vituttaa jos ne rupee lähettelemään ihmisille noita ennen ku mä saan edes maksettu
Mun koodi oli ainakin GG654 mut eikai se enää sitä huoli kun se on jo käytetty...
Votre commande vient d'être expédiée. (shipped)
Toi koodi oli kyllä sen verran simppeli että ihmiset varmasti yrittäneet ja onnistuneet tilaamaan useampia kun laittanut jonkun GG+kolme numeroa alennuskenttään...
Toi olis kyl paskamainen juttu, viel ku sitä alekoodia ei ilmeisesti ole sidottu kyseiseen käyttäjätiliin?
No toki kauppahan sen näkee millä sähköpostilla tili on rekattu ja mihin sähköpostiin kyseinen koodi lähetetty, jos ei täsmää 1:1 niin huijarin tilaus peruutettava ja Jali:lle annettava uusi koodi!
Ärsyttää vaan kun tuolta ei vastata mitään. Ensimmäiseen viestiin vastattiin 10 minuutissa kun kyselin stealth top capista, mut tohon koodista kyselemiseen ei oo vastattu mitään.
Edit. Samalla sekunnilla kun lähetin ton viestin niin tuli sähköpostia, et ne pahoittelee tota ja koittaa korjata sen mahdollisimman nopeesti. Toivottavasti tunnin sisällä tulee vastaus kun muuten toi maksaminen siirtyy taas huomiselle.
Mulle ainakin tuli puolenpäivän aikaan meili jossa pahoittelivat ettei ollu koodia lähetetty ja hyväksyivät sen koodin minkä eilen summamutikassa laitoin. Varmuudella lähettivät vielä uuden koodinkin :D Näpyttelin eilen koodiksi GG123 ja hyvin pelitti.
Hokasin vaan et se stealtcap jäi tilaamatta kun tuli kiire.
Mihin sitä nyt tarvikaan? Jalippo tai LSVap?