-
Vs: Suomalainen hybridi, kiinnostuneita?
-
-
Onkos näitä tuubeja siis erilaisia kun en omastani (16) löydä kyllä mitään saumoja :)
Hienosti kyllä höyryää tämä vehje! Huomaan, että modeista tämä on päässyt nyt siihen joka-päivä-käytössä osastoon. Toimii!
-
Tuleeko tästäkin lista myös tänne vai meneekö ulkomaan puolelle?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ahe222
Tuleeko tästäkin lista myös tänne vai meneekö ulkomaan puolelle?
Tulee vain yksi lista.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
johnz
Onkos näitä tuubeja siis erilaisia kun en omastani (16) löydä kyllä mitään saumoja :)
Hienosti kyllä höyryää tämä vehje! Huomaan, että modeista tämä on päässyt nyt siihen joka-päivä-käytössä osastoon. Toimii!
Sulla on toi laite rakennettu eri pajalla kuin seuraava satsi ja siellä ekalla pajalla ei ollu käytetty hitsattua putkea. Seuraava erä tehdään taas hitsaamattomasta putkesta.
En itsekkään tuota ollut huomannut ollenkaan ennen kuin Stalker siitä mainitsi. Kiillotetussa tuota saumaa ei näe mitenkään.
-
Ok ja ilmeisesti tulee tonne uk vapersin puolelle.....? Tarvii varmaan alkaa tekeen toimenpiteitä siihen suuntaan :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ahe222
Ok ja ilmeisesti tulee tonne uk vapersin puolelle.....? Tarvii varmaan alkaa tekeen toimenpiteitä siihen suuntaan :D
Sinne puolelle se joo tulee.
-
Voi per-c ku nyt alko entistä enemmän himoittamaan tämä Diablo. Olisi pitänyt perskule laittaa se nimi listaan kun pakkiksella sitä katselin :D
-
^Saahan noita vielä ostettua kun lisää valmistetaan. Täytyy sanoa että ei tämän kanssa ainakaan rahat mene hukkaan. Tästä tuli itellekkin ykkös modi kertaheitolla.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
gixxxer
Sinne puolelle se joo tulee.
Come oon Gixxxer, vedä nyt vähän kotiinpäin ja tee esavukkeelle edes joku ennakkoerä lista kotimaan faneille ettei tarvitse polltata ulkomaan foorumeita ;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
johnz
Come oon Gixxxer, vedä nyt vähän kotiinpäin ja tee esavukkeelle edes joku ennakkoerä lista kotimaan faneille ettei tarvitse polltata ulkomaan foorumeita ;)
Teen ton seuraavan listan varmaan googledoccina niin se on sitten ihan sama millä foorumilla hengailee kun laitan sitten linkin vain siitä joka paikkaan :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
defuncta
Kyllä tuli aika ylentävät kommentit scotilta :) Samaa mieltä kyllä oon! Paras laite millä oon tähän mennessä vapotellut :) !
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
johnz
Just näin :D Toki haluaisin ensin kuulla mitä nyt tapahtuu? Mä voin olla sun salainen neuvonantaja ;)
-
Suomalainen hybridi, kiinnostuneita?
Siis totta kai suomalaisten tarpeet pitää täyttää ekana ja sit vasta maailman valloitus.. ;)
-
Re: Vs: Suomalainen hybridi, kiinnostuneita?
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja vrtane
Siis totta kai suomalaisten tarpeet pitää täyttää ekana ja sit vasta maailman valloitus.. ;)
Yhden sarjan koko on aina 100kpl eli kyllä sieltä saadaan myös suomeen menevät laitteet. Ja kun on vain yksi lista niin helpottaa minun työtä.
Ja edelliseltä listalta joka täällä oli, noin 30% listalla olijoista perui tilauksensa.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
gixxxer
Eli laitan huomenna privaa teille molemmille mikäli laitteita vielä on ja jos sellaisen haluatte.
Waiting...
-
Re: Vs: Laitteistosi?
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja ViZi
Eli kiinnostaa minkämallisia e-Savukkeita olette hankkineet. Itselläni on mustat Jantyn Kissbox Classic ja brändäämätön DSE-901. JKBC:a käytän useimmiten koneen ääressä USB-piuhalla, suoraan atomisoijaan tiputtamalla ja DSE kulkee mukana patruunan kera. Molemmista tulossa arvostelu jossain vaiheessa.
Laite on valmiina ja voi tulla noutamaan tai voin laittaa torstaina postiin. Jos postin kautta niin sitten eka maksu tilille.
-
Re: Suomalainen hybridi, kiinnostuneita?
Vapepitillä on kaveri vaihtamassa Diabloa hellfire megaan.
Mikä noissa atoissa on niin erikoista että ne on 200 euron arvoisia?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
laonovi
Waiting...
Minuakin kiinnostaisi edelleen, että onko yksi niistä viidestä ostettavissa...olisin valmis noutamaan...