Stiimissä kunnon Sonic bundle 13,99€
Save 50% on Sonic Hits Collection on Steam
Printable View
Stiimissä kunnon Sonic bundle 13,99€
Save 50% on Sonic Hits Collection on Steam
Täällä kyllä jengi pelaa ihme pelejä voi hyvänen aika.
Jos joku jengistä poikkeava sattuu vääntämään Xbox 360:llä GTA:ta niin saa laittaa frendikutsua. GT: hyppykuppa
BF3: OzzyOmena
Ei tartte olla kultajäsen. Se on noita talviale pelejä Juhlapyhien pelastus - Xbox.com
Ne ilmaiset pelit kultajäsenille vaihtuu kuun eka ja 16. päivä Xbox.com ? Pelejä Gold-jäsenille ? Xbox Live Gold -jäsenille kaksi bonuspeliä kuukaudessa - Xbox.com
Tuli tuossa jokunen päivä sitten aloitettua taas L.A. Noire alusta. Onhan tuo omalla tavallaan aika koukuttava peli! Harmittaa vaan noiden sivutehtävien liiallinen yksinkertaisuus ja itsensä toisto, kaikki ovat tyyliin "ammu kaksi roistoa", tai "jahtaa roistoa ja pidätä se". Tuossa pelissä on tuota kenttää vaikka kuinka paljon, mutta sitä ei oikein hyödynnetä millään tavalla.
Ja tänään sitten tarttu Dark Souls mukaan Tuurista.. Nyt äkkiä DmS läpi ja tuon pariin. Alekorista sitten Syndicate, Brink ja DoA5.
tuli tossa DayZ alpha ostettua, aika härön näkönen ukko itellä atm :D
Liite 11511
Joko tohon DayZ:iin löytyy servuja, joihin pääsee? Viimseki kun yritin, oli joko täyttä tai ei vaan yhdistänyt.
mun ukkeli on nyt selvinny hengissä joku 5-8h :) tosin mentiin parin kaverin kanssa servulla missä on mahd. vähän porukkaa, meistä kun ei kukaan pahemmin ollu pelannu dayzia (minä ainoana ja hyvin vähän). Kerran tuli joku isompi tiimi vastaan rynkkyjen kanssa vastaan eikä tappanut, vei kaverilta vaan housut ja kengät :D PRE-alphassa kuitenkin kun mennään niin bugeja löytyy, tosin ainut mikä ehkä häiritsee on, että välillä zombit tulee seinistä läpi.
Onkos täällä ketään joka pelaa Ragnarossilla (H) tai Argent Dawnilla (A)? Mikähän se minun battletägi nyt olikaan......... lagittaja#2217 se oli, voi lisäillä jos haluaa.
Hirveämmin ei ole tullut WoWiin koskettua lähiaikoina. 2kk peliajat tuli hiljan laitettua ja ei kovin montaa tuntia ole tullut pelattua. Pershkele..
Saisivat minun puolesta siirtyä tuntiveloitus hässäkkään :D
Pelaakos joku vielä 1.6? Aivan mahtavaa ajanvietettä :D Äsken taas hiukan pelasin, 14-2 heti B-)
Onko pleikkariporukalla ongelmia kirjautua playstation networkkiin, mulla herjaa errori-koodeja! Perkele!
Boottaa reititin ja käytä pleikkari virrattomana "Have you tried to turn it off and on again" :D
EDIT: koita myös poistaa store ja asentaa se uudelleen tai sitten: " Try going to:
Setting > Network Settings > Media Server Connection. Disable this and see if you are able to log back into the PlayStation Store. "
L4D2 pelaajille coop seuraa?
Sleeping Dogs olis ilmainen poksin kultajäsenille.
Sleeping Dogs - Xbox.com
Voi heleveetiin vittu tekis mieli tilata joku ratti+poljin paketti, oon täs pari päivää tätä miettiny ja ihmetelly.
^Sama, mutta sitten taas himoittais Koko penkki käsijarruineen :D
onko foorumilaisista peliseuraa BF4: seen? Sain halvalla niin tuli hommattua sitte toikin.
Olet kyllä pistänyt mielikuvituksesi äärimmilleen tuota tagia keksiessä :D :D
joo PC: llä tietysti. :cheers: lähetin kaveripyynnön.
Heppatyttö95? :lol:
No nyt sain si Bätäbätämänit pelattua.. Arkham Asylum 9/10 - pelialue sopivan kokoinen ja sidetkin tuli tutkittua (eli kaik riddlet ja tabletit).
Arkham City 8/10 - way too big alue.. Tai no kissanaisen endi viel vetämäti - ja en kyllä usko, että tulen kaikkia riddlejä etsimään.
Sen verta rasittava sokkelohelvetti tuo City :/ Pelinä hieno, mukavia päivityksiä jne.. Mutta menee Tomb Raiderin (8/10) kanssa samaan kastiin (omalla kohdalla) = liika on liikaa.
Sit odottelemaan uusimman AC:n halpenemista :P
E: Mainittakoon, että Dishonored myös mukava maailma - mutta ei siinäkään jaksanut kaikkea tutkia.
Jos Arkham Cityn kartta oli susta liian iso niin älä koskekaan Arkham Originsiin, siinä se on ainakin tuplasti isompi :D Tässä vielä kartan koot vertailtuna:
http://www.arkhamverse.com/news/wp-c...igins-map1.png
Siis kyllä mä tuonkin mitä todennäköisimmin läpi tahkoon (main stoorin ja osan sidejä).
GTA:t 1-4 ja AC:t 1-3 kaikista stoori takana. Ja WoW:tardikin olen ollut (WotLK loppui innostus).
ME:tkin vedin kaik läpi (+DLC ja kolmosen kahdesti). Eli kyllä nuo isotkin maailmat pelittää - mutta se,
miten pelinkehittäjät ovat saaneet porkkanoitua kaiken tuollaisen ylimääräisen tahkoamisen sinne vaikuttaa paljon.
Itseä ainakin vitutti kun tekemässä jotain sideä ACityssä, niin puhelin alkaa vittu pirisemään.
Sitten kun se on ohi ja olet jatkamassa mainia niin eikös joku vitun Deadshotti toheloi jotain.
Ja next thing you know - Jokeri on jo teilattu.. Eli peli oikein repii sua joka suuntaan sen sijaan, että saisi vähän edes hengähtää ja rauhassa remuta mitä lystää.
E: Olis muuten tuo näköjääs -50% viel tovin.
E2: Menin sit ostamaan tuon Originssin :D
Saa lisäillä.
http://g.bf4stats.com/bfstatcard/pc/TrippyG.png
Uijuijui.. kyllä bäfää mätkitään taas kun kotiudutaan. awak3n pitäisi löytyä. Lisäilkää pois niin hyväksyttelen kun pääsen maisemiin.
Pelailiko joku tuota DayZ:taa, kipeästi nyt kumppania vailla, alkaa vituttamaan. Aina kun vaivalla löytää repun ja hiukan safkaa, ehkä jopa kirveen, tulee joku perkeleen hiippailia ja tempasee kirveellä takaraivoon ilman varoitusta. Kovasti helppais kun olis kaveri kenen kanssa juoksentelis. Saa lisäillä steamissa -DaMulQ-
Edit. Leggins, jos L4D2 pelaat steamissa, lisää mut kavereihin, satunnaisesti tulee tuotakin pelattua.
ktdd.. Lisää tuosta Originssista - siinähän on Fasttravel. MMikä on plussaa noin isossa mapissa.
Katotaan miten etenee :)