Arvaas mistä toi pluidi on tehty....
Viiden pisteen vihje:
Liite 10610
:whistle:
Printable View
Arvaas mistä toi pluidi on tehty....
Viiden pisteen vihje:
Liite 10610
:whistle:
Cool :thumbup: ja haluaisin mielelläni tuon keksin :) joten voisinpa tullakkin .
Tuo on kyllä mielenkiintoisen näköistä nestettä :)
Varmaan hieroo kierteitä tulevaan putkiin tai sorvaa mun uuteen Sakolaiseen piippua :rolleyes:
Ääh, sä dissaat mun hienot suunnitelmat ja viet mun boxit :banghead:
Niin mistäs tota jumalten nestettä saa? :O
No voin sitten vaikka myydäkin. :)
Mites saan laitettua nimet paperiin?
Oota viikko, ens perjantaina sulla on tuomionpäivä :)
Okei. Ei millään kyl jaksais.
Pystyisittekö tekee poikkeusta .
Pystyisit sä luopuu?
Onks toi Avatarin päällä, nimen jälkeen oleva vihreä piste joku merkki, näkee koska joku kuuluu liittoon (Allied Pluid Users), tai jotain. :esmoke::glare:
Ja skulle vila sova liti ny :D
Äh. taisin kysellä joltain chattailu-topicilta turhaan. Pitäiskö avata uusi ketju :confused:
Tossa ketjussa oli ainakin jotain keskustelua mikä vois mennä lähelle kysyttyä.
http://www.e-savuke.com/vb/kaupat/18...ntice-com.html
Pojat kiusaa mua ja mun rakasta Pluidia :o
Ainiin joo , jasso . Muuttuuko siitä pluidista hulkiksi?
ulla ainakin pakko pitää hihattomia paitoja ku tätä vetelee hauis ja oikkari pullahtaa ihan ihmeellisesti joka imulla :lol:
Juu ja lievä viherrys koko ropassa. Vittumainen tosiaan talvikeleillä joutuu pitään stretch-paitoja ku normipaidois hihat repeilee ja jalas salipöksyjä kun muuten MUN LEWIKSET REPEE :D voi vittu, mitä vielä :thumbdown:
Sepä se.. sepä se..
Saitko muuten sen mun yv'n
Länsirannikon herruudesta taistellaan. :popcorn:
Ahekin voisi siirryä APU kerhoon,jos.....
Onkos se Anonyymit Pluid Urinaarit? :thinking:
Jaa nyt tuo nuorempi henkilö avasi ihan oman ketjunkin tälle:laugh:
jasso! En saa lähetettyä sulle enää yv'tä? :o
Whats the problem
Mäpäs tyhjentelen boxia, koita hetken päästä uudelleen :)
En nyt tiedä onko oikeassa paikassa, mutta tuli ostettua kahvin makuista nestettä ja on aikas vahva maku niin voisinko sekoittaa tohon vaikka vaniljaa jotta maku olisi parempi? Mikä sekoitussuhde ja onko tämä edes mahdollista? :mellow:
No jos valmiita nesteitä meinaat miksailla niin voit laittaa suhteet ihan oman maun mukaan, kokeilemalla se selviää. Muista myös että jos nämä nesteet on eri niksoilla niin lopullisen nesteen niksapitoisuus luonnollisesti muuttuu. Ja aloita sekoittelu pienillä määrillä ja laita suhteet ylös, kun maku alkaa olla kohdillaan niin voit miksailla isomman määrän samoilla suhteilla.
Edit: Eli jos laitat vaikka 50% 12mg nestettä ja 50% 6mg nestettä, niin lopullisen litkun nikotiinipitoisuus on n. 9mg.