Onko sulla ne keskipostin eristeet kunnossa?
Printable View
Onko sulla ne keskipostin eristeet kunnossa?
Ne on kuin uudet, mut huomasin et keskipostin reikä on koneistettu hieman väärään kohtaa. Ei siis keskellä vaaan hieman sivussa, voisko johtua siitä jos se messinki pinni on pyörähtäny ja ottaa kiinni niihin reunoihin?
Sen ei pitäisi kyllä olla mahdollista että se ottaa kiinni seinämiin. Niissä on pieniä toleranssieroja.
Kokeile löysyttää sitä keskipostia ja vääntää sitä suorempaan samalla kun kiristät sen uudelleen, jos se vika on siinä.
Eikä se kyllä toisaalta voi muuallakaan olla.
Jos ei ala futaamaan niin laita laite tulemaan minulle ja katson sen kuntoon.
Jotkut noista messinkitapeista oli todella lähellä sitä aton pohjaa. Eli jos näyttää siltä että se messinki ottaa reunoihin kiinni siellä aton alapäässä niin ota se irti ja hio sitä vähän pienemmäksi.
mitä tuossa Onessa lukee aasiankielisellä tekstillä?
"The devil number one"
Todd arvioi Diablo Hybridin
http://www.youtube.com/watch?v=xkjNp7dKwVk
Voi Veeiiteeteeuu miten miulla on näin paska mäihä tän lempimodini kanssa? Just uuden hatun saatuani uutta setuppia alan vääntämään, niin eiköhän se tulita kokoajan. Elikkä se napin eriste päätynyt varmaan samalla viihdytyskeikalla jonnekkin. Elikkäs onkos noita kiillotettuja nappi-upradeja tulossa milloinka? Vaiko enää milloinkaan? :D Enää viitti pyytää uutta eristettä sua lähettämään, ku oot varmaan lähetelly noita pikkuvaraosia jo 2x modin hinnan jo mulle :D
Laita vaan osoite niin laitan uuden eristeen tulemaan. Sullahan oli V1?
Värkkäilin tuossa aikani kuluksi Diablon kanssa ja lyhensin napin liikerataa juottamalla tinaa tapin päähän ja viilailin sen siten, että liikeradaksi tuli ~0.2-0.3mm ja kyllähän on mahtava käyttää. :)
Nappi myös keveni kivasti, kun magneetit eivät painu niin lähelle toisiaan, mutta nappi tuntuu edelleen tulittavan yhtä lujaa kuin ennenkin.
http://mob534.photobucket.com/albums...t-VeryNice.gif
JEE! Onnistui setuppi ensi yrittämällä!
http://i126.photobucket.com/albums/p...psbb57c63d.jpg
Onhan se aika pieni tuossa 18350-moodissa:
http://i126.photobucket.com/albums/p...pscf2fcdea.jpg
Mites boge miehelle maistuu mehut Diablosta? Hienot Kuvat jälleen X
Ainakin proton perusteella makua tulee reilusti enemmän. Mitä olen nyt protoa 2 viikkoa käyttänyt niin omista all-day nesteistä on löytynyt ihan uusia makuja mitä ei aikaisemmin ole ollut :)
Saakos mesh reikää eristettä mistää? Ku saakeli onnistuin sen irroittaamaan+ hävittämään... Nyt joutuu aikas tukki meshiä käyttään.
Ainoastaan niin että lähetät aton minulle ja menen sen kanssa konepajalle ja teetän siihen uuden eristeen.
Mitenkä onnistuit sen hävittämään?
Ostin diablon käytettynä.. nyt ku kuvia katellut nii valkee eristekö oli ekoissa diabloissa? Ku tos oli joku musta ja se tarttu meshii kiinni ja tuli sen mukana.. eli oliko edellisen omistajan patentti?
Sen verra tyytyväinen oon muute hybridii ollu et pitää jossai vaiheessa foorumilta v1.1 ostella pois to kaveriksi.
Musta eriste ainakin meikäläisen ekan sarjan Diablossa oli, ennen kuin se päätti sulaa.
Ato onkin juuri tällä hetkellä gixxxerillä fiksattavana. ;)
Se päivitettiin Delrinistä PEEK:iin juurikin tuon ongelman takia.
Tuossa ensimmäisessä sarjassa (#1-#20) eristysmateriaalina taisi olla Delrin, joka ei kauheasti lämpöä kestä. Seuraavaan sarjaan (#21-#120) tuli sitten eristemateriaaliksi PEEK.
No pitää käytellä nyt himotukkia...ei nyt anna tuo budjetti periksi minnee lähetellä... Milloin tulee muute rst tankkeja ja päivitys osia tonne nettikauppaan??
Ei PEEK:ään olisi varmaan kestänyt noin viittä minuuttia, kun laittaa Diablon huosujen takataskuun ilman lukitusta. Niin, ja en oppinut kerrasta, vaan sulatin Silver Dogin delrinitkin.
RST tankkeja siellä on koko ajan ja päivitysosista en osaa vielä sanoa mitään.
Jos toi uusi nappi toimii täydellisesti niin se on valitettavasti konstruktioltaan sellainen että sitä ei voi käyttää aiempien versioiden kanssa. Siinä kun joudutaan kierteitä muuttamaan ym.
Hitto.. no pitänee tosissaa sit ostaa kokonaa uus diablo...
Putkiteippi eli teflon-tiivistenauha vois olla avuksi tukin reikään.
-Tuli tuossa kirjeellinen o-renkaita, kiitos!
Mieluummin käytän sit kunnon mesh pötkylää ku alan jollai purkimiehen teipil kikkailemaan
Ei pitäis ainakaan wickaamisen kanssa olla ongelmia kun tekee sopivan tukin 4ml:n reikään ;)
Juurikin näin menty paripäivää tohottamattomalla meshillä..
Mutta putkiteipin kanssa ei näillä lakeuksilla, jumalauta, kikkailla! :)
Diablolla hjuva asiakaspalvelu, oikein hjuva, kiitos!
Onks gixxxer tullut niitä parempia o-renkaita Singaporesta?
Vois korvata nuo hammaslankaviritetyt renkaat veke tankista...
Heitä osoite privalla niin laitan tulemaan.
Onko tuo uutiskirjeen kirjaus lähettänyt jossain vaiheessa jotain kun olen hetken tovin jo käyny kyttäilemässä noita nappi päivityksiä ja aina on pelätty "out of stock" lävähtänyt ruutuun? Lisäksi: DVC????mitäs mitäs????
Ne on out of stock koska en ollut täysin tyytyväinen tuohon nykyiseen nappiin ja siitä on tehty jo uusi kehitysversio. Ainoa ongelma vain tuossa uudessa kehitysversiossa on että se on niin paljon lyhempi kuin tuo nykyinen nappi että joudutaan tulevassa tuotantoerässä lyhentämään akkuputkia.
Tästä johtuen tätä nappia ei voi käyttää aiempien versioiden kanssa.
Itse olen käyttänyt tuota V1:stä nyt viimeiset 6kk ja omasta mielestä toi nappi rokkaa kyllä ihan loistavasti. Ainoa miinus on että osalla akuista jää pieni rako putkien väliin mutta sen kanssa on oppinut elämään.
DVC on ato joka on kokoluokaltaan sama kuin Hybridin ato mutta sitä voi käyttää suoraan Caravelan/Swanin/PAPS/GUS:n kanssa. Se on vielä vasta paperilla ja en osaa yhtään sanoa milloinka on saatavilla.
4 kappaletta puhallettuja V1.1 hybridejä lisätty uuden kaupan saldoille. Nopeat syövät hitaat.
Kaupan linkki tällä hetkellä, siirretään ensi viikolla diablomods.net alle:
http://diablomods.omaverkkokauppa.fi
Tulipahan nyt tämäkin tilattua näin sunnuntain heräteostoksena.:)
Kuin myös.