Olihan tämä "varsin tuore" sarkasmia? 27.3.2013 :lol:
Printable View
Olihan tämä "varsin tuore" sarkasmia? 27.3.2013 :lol:
Toi Nebula taitaa olla se mistä Mika puhui ekoilla Vapefesteillä. Mesh jollain tavalla plussan ympärillä tai jotain muuta erikoisempaa...:thinking:
Äkkiseltään näyttäis ihan perinteiseltä gennyltä ilmansäädöllä... Hintalappukin on siedettävä, ~120€ ja äkkiseltään näyttäis että saattais olla jopa 22mm halkaisijalla. Mene ja tiedä, tuon vois poistaa testiin jos joskus tulee. Mihinkäköhän se edellinen tankkiato jäi?
Miksi toi ilman topcäpistä ottava ato on ruuvattu eamodin ilmasäädölliseen topcäppiin? :facepalm:
Kaatui omaan mahdottomuuteen? :thinking:
Voihan siinä keskipostin ulkokuoressa olla reikä josta ilma tulee mikäli hattu on sellaisessa asennossa ettei ilma kulje rei'istä jolloin taas ilmasäätörinkula pelaa.
Mikä helvetin sekasikiö tuo on?
Tuleeko tuohon pysty vai vaakawikki ja miksi noissa ruuveissa on slotit?
Voi voi.. ja olis kyllä ennen kuulematon feature, jota ihan varmasti mainostettaisiin. :thinking:
Jos mä nyt oikein kristallipalloa tulkitsen niin noissa kuvissa ei näy wickreikää tuolla miinuspostin takana, ja jos arvaus edelleen menee kohdilleen, niin tuossa plussapostin päällä on slotti ihan vain perinteisesti sen kontaktin säätöä varten putkeen.
Tuplawickmahdollisuus olis jos toinen wick ottais ilman tuolta + putken kautta ja toinen hatun kautta, tai sitten yhdellä wickillä, ja ilmansäätö joko hatulla tai sitten tuolla ilmansäätöcapilla.
Näinhän olisi integroitu ato noihin omiin kapineisiin, mutta kuitenkin muidenkin putkien omistajat voisivat sitä käyttää.
Saapahan nähdä kunhan tulee tuotantoon...
No miksiköhän ne slotit ovat KYLJISSÄKIN?
Ainut mieleentuleva olisi lankojen veto uriin ja cäppi painaisi ne kiinni.
Ovatkos noi reiät muuten eri kokoisia eli olisiko tuossa ilmareiän säätömahdollisuus?
Erikokoisiahan nuo reiät näyttäis olevan.
Ja tuosta kakkoskuvasta katsottuna näyttäis ettei ne slotit jatku pitkälle kylkiin.
Sepä tässä tietty. Mutta eipä tätä oo hypetettykään. :D Ihan sattumalta bongasin kun menin taas ruinaamaan uutta nappia ku edellinen ampu iteksiin jonneki huitsin helvettiin.
Matalalla profiililla uutta markkinoille. Edellinen putki hypetettiin huippunsa. Totuus oli vaan aika karu :rolleyes:
Suomalaista pirkkaa :)
Eiköhän Pirkalla tarkoiteta lähinnä edullista tuotetta? Ea:n tavara ei kyllä hintansa puolesta mitään Pirkkaa ole...
Mä en nyt ihan ymmärrä mikä tuosta tekee pirkkaa... :thinking:Jämäkkä kouraan, hävikit täysin siedettävissä mitoissa, kierteet pelaa ja kukkuu.. Ainoa oikea vika on napissa.
No eipä tuo kovin himoittu kapistus ole alun jälkeen ollut. No se pirkkavertaus lähinnä tohon yleiseen toimivuuteen. Mielestäni SE nappi nyt vaan on koko homman ydin :D Muutama laatuputkikin saanut jatkaa matkaa kun nappi ei iske omaan pikkurilliin :eek:
Jooei, EAn napin hinnalla irtoaa jo modi Kiinasta.:D
No, ite pystyn elämään sen napinkin kanssa, vaikka sitten pitääkin uusia toisinaan. Niin kauan ku menee takuuseen niin ei haittaa mua, kun muitakin vermeitä on. Mutta jokainen tyylillään ja jokainen budjetillaan, herra tietää miltä mun hylly näyttäis jos olis rajaton budjetti. :D
Ilmeisesti joku osaa kirjoittaa vieläkin epäselvemmin kuin trolli. Sori OT!
Ei hätää, minä oikoluen!
"Kaverilla oli EAmod sen jälkeen, kun thaimaalainen prostituoitu varasti Provarin. Kaveri käytti EAmodia yhdessä 3.0 ohm cartomisaattorien kanssa. Oli hyvin sekalainen pussi, tosin iso akkukapasiteetti ja mahdollisuus käyttää Kick-piiriä olivat hyvä ominaisuus. Jos etsii mekaanista modia ja löytää EAmodin halvalla, se on hyvä vaihtoehto."
Anteeksi. :esmoke:
E: Ei ollut millään tavalla tarkoitus ilveillä kenellekkään, teki vaan mieli perseillä.
Simultaanisti meni :thumbup:
Tässä tuli hiukan õ_Õ ....
Ja melkein olin yhtymässä tähän ... kun ei pien mieli meinannut ymmärtää..
Ja vasta tän jälkeen valkeni ja alko hymyttää oikein huolella :D
Maksupäätteellinen pimperonantokone... BEST EVER!
Älä kaleppo puskahuutelijoista itteesi ota.
Mites ois tollanen? Venäläismiljonääri käytti 653 000 euroa yhteen sähkötupakkaan tyttöystävälleen - Viihde - Viihdeuutiset - Ilta-Sanomat Siitä vaimolle/tyttöystävälle edullinen alotuspaketti.
Heh 652990€ timantit?
Siitäpä alkavat kiinanpojat sitte kloonia vääntämään :D
Esisha deluxe öljymiljardööri edition :facepalm:
Voi luoja. Eihän se nyt tyhmä ole joka pyytää mutta tuohon hintaan silti olisi jo olettanut että pohjaputkena on joku hopeacara tmv. Mutta että oikein ee-sissi. Ei nyt hyvä kristuksen vittu sentään.
Niin no, oisko sen sitten pitänyt tommosen timanttisen mekaanisen lisäksi teettää he genny ja laittaa käteen meshit, kanthalit ja tohotin. hyvää tupakkalakkoa hani
Käy optikolla ja lue sen jälkeen mitä mun nickin alla sanotaan! X-(
:laugh:
En mä mitään muuta olettanukaan. :laugh: