Anikselta :whistle:
Printable View
Anikselta :whistle:
Eiiii nyt ihan.
Olisiko lakua & Red Bullia.
Eroja satsien kesken. Ensimmäinen puteli vuos sitten oli nimenomaan laku/salmiakki/rb-linjaa. Tilasin reilummin ja hyi h***vetti, pelkkää anista:banghead:
Enpä oo vajaaseen vuoteen moiseen litkuun turvautunu:evil:
No ei tässä maistu mikään muu kuin raaka anis ilman sitä raikkautta. Hyi helvetti. :(
Vapourartilla aika kovat postimaksut:mad:
Onkohan Vermillion River menny muuttamaan reseptiä tms... Tuli tilattua Florida Citrus Explosionia eikä tämä maistu oikein millekään. :(
mä en oo päässy minkään niiden nesteiden kanssa oikein sinuiksi. en tiedä mikä on, mut ei vaan putoo. varmaa se base tms
Mulla on ihan läpinäkyvää :D Pitääpäs nakata kaapin pohjalle.
niin sen kuuluis tuoreena ollakin, ehkä ihan hitusen kellertävää sit sopivasti kypsyneenä.
Mua lähinnä vituttaa se, että niitä ei sitten voida jo valmiiksi steepata vaan jätetään se homma asiakkaalle. Eikös sen pitäs maistua siltä mille luvataan jo siinä kohtaa kun se tulee postilaatikosta suoraan aton kautta makunystyröiden vastaanotettavaksi?
Juu, ja RBAiden/mekkien samoin.
Noinhan sen olla pitäisi, ei siinä mitään, totuus vain sangen toinen.
mistä tätä kehuttua Jugo Diablo ainetta saa:unsure:
vapeon.co.uk tai diablomods.net
kiitos
:antismoke:
Nyt olisi meikällä haussa paras mansikkaneste. Eikä sellainen esanssinen hattaranmakuinen, vaan aidon ja happaman makuinen. Nyt ei ole hinnalla väliä, laadulla vain. Onko kenelläkään tullut vastaan hapokasta mansikkanestettä?? Kuola rupeaa melkein valumaan kun ajattelenkin, että tuollainen olisi olemassa :esmoke:
EDIT// Ei viitti tuplapostausta laittaa. Onko muut kokeilleet tota Mad murdochin Agent Orangea? Vähän ristiriitaisin tuntemuksin maistelen sitä tässä... Eikös ole olemassa joku salmiakki-appelsiini-mehu? Grandi? Mehukatti? No siltä tää maistuisi, appelsiinilta ja salmiakilta. Eihän tää sinänsä pahaa ole, ei vain ehkä mun makuun. Piru kun piti mennä heittämään tankkiin tota 1,5 ml, harmittaa höyrytellä tätä...
Tuli tuossa iskettyä Brain Freezeen Inan eukaliptus minttu tiivaria ja siitähän tuli pirun hyvää, mutta jotenkin tuo minttu häiritsee.. Onko kellään tiedossa oikeesti hyvää ja voimakasta nestettä/tiivaria jossa ois pelkkää eukaliptusta?
Tykkään kovasti niistä paperikääreisistä eukaliptuskarkeista, joita on semmosissa isoissa valko-vihreissä pusseissa ja tässä litkussa on sitä samaa eukaliptuksen makua, mutta toi minttu tosiaan hieman häiritsee makunautintoa..
Kokeiles pink spotin rip tideä. Sellainen pehmoinen eukaliptus-tuulahdus ainakin mun mielestä:)
[QUOTE=Amanda;244874]Nyt olisi meikällä haussa paras mansikkaneste. Eikä sellainen esanssinen hattaranmakuinen, vaan aidon ja happaman makuinen. Nyt ei ole hinnalla väliä, laadulla vain. Onko kenelläkään tullut vastaan hapokasta mansikkanestettä?? Kuola rupeaa melkein valumaan kun ajattelenkin, että tuollainen olisi olemassa :esmoke:
/[QUOTE]
Suosittelen kokeilemaan Strawberry Primo eLiquid - Product - ENjuice
Hmm... "A blend of fruit flavors including Blue Raspberry and Strawberry with a hint of cool menthol. This flavor is a tidal wave of flavors that will put your senses on a beach vacation."
Ei jotenkin kuulosta ihan pelkältä ja voimakkaalta eukaliptukselta. :p
Edit. jassolle siis tämä.
Mun suussa maistuu aika pitkälle sellaiselle pehmeälle eucalle:unsure:
Mut onhan täs tullu ilmi tämä nesteiden maistuminen, riippuu suusta:rolleyes:
Piru kun tota Inan tiivaria ois ilman sitä hiton minttua.. :sneaky:
Mikä paras mustaherukka/vadelma neste, mieluiten tiivari. Valmiskin menee jos iso pullo ja järkevä hinta. Toki saa olla muitakin marjoja mutta puhdas ja raikas maku haussa, ehkä jopa karkkimainen.
Hehe, ei piru, eilen tuli juuri postissa tuota Enjuicen mansikkaa, tosin Valuevape-versiona :D Mikä sattuma! En ehtinyt vielä maistaa kun ajattelin antaa sen steeppaantua pari päivää kun oli niin karkkinen tuoksu. No ihan kiva tietää, että jos toi Valuevape-versio on lähelläkään Primo-versiota, niin oon ostanut ihan hyvää mansikkalitkua! :esmoke:
Nyt saattaa "pienesssä" humalassa tulla täyttä tuubaa tuutin täydeltä
Josku iski Roar vaporin hedelmäiset-kirpeähköt-acid-nesteet aivan pirun lujaa. Hawaii sunrise jne.
Vastaavia joissa makua riittää (hedelmäisiä!). Mitä uskaltaa kokeilla, VR fruit stripe illusion skeidaa, Florida citrus explosionia tilasin uudestaan josko se saippuamainen teollisuus steeppaamalla poistuisi.
Monet nesteet tuntuu olevan aivan liian mietoja mauiltaan, viimeisin yllättäjä tuo ecigwizardin Radiator pluid (ei ehkä hedelmäisin, mutta makua oli voi pyhä jesse sentään) höyryntuotto aivan onneton.
Se makujen räjähtäminen suuhun.. lisättäköön että mitä paksummat höyryt niin sen parempi neste(miksi en tiedä. maku ja tuntuma parempi?)
Laitteena tällä hetkellä ihan gripper ja normi 40mm LR cartot, mekaanisiin on siirryttävä takaisin koska rba-seteissä se maku ja höyryn paksuus säädettävissä helpommin-
e. ja joo, diy-setit ei kiinnosta, liikaa vaivaa ja maksan mielelläni laadukkaista nesteistä
Uskallanko sanoa... Tiedätkö miten pääset miedoista mauista eroon? Tekemällä itse nesteet. :p
Sinusta en tiedä, mutta musta on hauska kokeilla erilaisia reseptejä ja sekoituksia ja sitten kun löytyy joku mahtava maku niin voi pojat sitä fiilistä. Ei olla samanlaisiin tunnelmiin päästy yhdenkään valmisnesteen kanssa.
WizMix Nuclear Plusionia tuli maisteltavaksi. Hyvänmakuinen neste kyllä mutta omaan makuun turhan PG-voittoinen.
Kaadoin Misterin tankkiin tuota ja lisäksi laihaa VG-pitoista JagerBombia -> hyvää tuli! Laitan Plusionia varmasti jatkossakin hieman JagerBombin sekaan.
Suosittelen testaamaan Nuclear Bombia! =)
Arviolta 1 osa Nuclearia ja 3 osaa Jageria. Tuo minun JagerBomb on itse sekoitettua tuplamausta, lantrattu noin 50% Jageria, 50% VG:tä.
Onkos kukaan kokeillut sellaisia nesteitä kun Yaeliq? Isot pojat kylillä puhuvat että ois hyvää tavaraa. Valikoima on järjettömän suuri ja hinnat eivät päätä huimaa, 100 ml putelit maksaa 18 dollaria ja postitukset on 10 dollaria. Nesteet postitetaan Israelista. Nikotiinipitoista kamaahan tuolta ei uskalla mennä tilaamaan, mutta tuossa on mahdollisuus ottaa nikotiinittomana vähän vahvemmin maustettua nestettä, eli kärsis varmaan lisäillä omat niksat sekaan.
Yaeliq - Home
Tuo Bussardon arvioima Crab vaikuttaa samanlaiselta icebreakerilta, kuin aikoinaan oli DVn Diablo Loco.
No ei tosiaan ole kallis tuo Yaeliq... 3 pulloa kun tilaa niin ei tule postikuluja ollenkaan.
Nyt ihan alottelijakysymyksenä, miten toi sekotushomma toimii suurinpiirtein :D siis pohjanesteeseen joku makutiiviste, onko näin helppoa?missä yleensä sekotatte ne? Jaja missä pohjanesteessä on hintalaatu kohdillaan?
Pitäskö kokeilla tuota Yaleqia ja laittaa joka kohtaan strong, laimentaa sitten jos on tarpeen. :P
Ihan liikaa vaihtoehtoja, pitää varmaan laittaa sample päkit tulemaan. :)