Itse laittanut noihin "vakio"päihin Ni200 langat ja toimii kuin unelma
http://images.tapatalk-cdn.com/15/05...71cfef80bc.jpg
Printable View
Itse laittanut noihin "vakio"päihin Ni200 langat ja toimii kuin unelma
http://images.tapatalk-cdn.com/15/05...71cfef80bc.jpg
Oon kans kokeillu laittaa Ni200 lankaa valmispäihin. En vain itse osaa kai laittaa pumpulia sopivasti. Kärähtää, kuinka paksun soiron pumpulista kannattaa leikata?
Ei ässäl sattus olemaan mitään havainnekuvasarjaa tosta toimenpiteestä? En pääse tutustumaan tohon atopäähän ennen kun omistan subtankin. Yritän selvittää täs et kannattaako tollasta ostaa. :) jotenkin kyllästyny tähän drippailuunkin. Kaverilla on atlantis ja se toimii todella hyvin. Kuitenkin täällä puhutaan että subtankki ois paljonkin parempi. :thinking:
Subtank on parempi kuin Atlantis. Kolme on ollut, kaks vielä käytössä. Helppoja käyttää ja maistuvat todella hyvältä.
Onkohan mulla viallinen tämä tankki. Oudosti ruvennut räiskimään nesteitä suuhun toisella viikolla. 0.5/1.2 ohmisia koitettu ja ei ole vaikutusta.
RBA:ssa oli sama ongelma. 2-3 kertaa rakentanut uudestaan ja sama roiskiminen tapahtuu.. 50/50 nesteitä käytössä.
Liian litkut nesteet. Wikkaa liikaa ja räkii suuhun. Lisää ilmaa tai enemmän VG:tä kehiin.
Kolmen päivän käytön perusteella tämä mini on aika mainio laitos. Samalla 0,5 atolla menty ja jos nämä kestää järkeviä aikoja niin kyllä kelpaa. Mukana tuli punaisella eristeellä olevat atot ja samanlaisia tuli myös puffista varalle. Ei ole myöskään tähän mennessä vuotanut, eikä mitään muitakaan ongelmia. N. 70 vg nesteet käytössä. Videoiden ja kuvien perusteella näissä on tosiaan joitakin eroja tullut matkan varrella, tässä omassani on kaksi ilma-aukkoa kolmella asennolla ja RBA-pohjan nestereiät on läpi asti.
Kellään tarpeetonta alkuperäistä rba-pohjaa peek ersteillä normikoiseen subtankkiin? Tai tarpeettomat eristeet ko. laitteeseen?
Tuli Plussa parin minin seuraksi. Imuvastus täysin auki on parannus minin vastaavaan verrattuna.
IPV4n nokalla pitäisi olla riittoisuutta pitkään. Ei aivan taskumalli kyllä.
Kaikki RBA-päillä,70VG, 26G kanthal 0.5 - 0.7 ohmia 20 - 25w, ei räi, ei kurlaa ei palaneen makua.
Oon kyllä tykästynyt Kangerin tuotteisiin, ainakin Lemo2 jää hyllyyn kuivamaan...
Thanks Kubbih ja sahe69, pitää kokeilla vielä noita teidänkin tapoja. :D Onhan tää mini ainakin ihan pirun kätevä laitos! Just tuli iStick 50W postissa ja pirun hyvä kombo. Sopivan kompakti eikä todellakaan lopu akku heti kesken! :thumbsup:
On muuten ruma. Mistä tilattu ja mikä drip-tippi? Rupesi kiinnostamaan
Fast techiltä saa noita bellcappejä, tippi saattaa olla lätä? :laugh:
Ft tankkeja juu. Lasimalli täytyy kyl jenkkilästä tilata ny
Tippi taas paikallisen mestarin käsialaa
Ruma jokaista yksityiskohtaa myöden. Näyttää venäläiseltä radioputkelta 50 luvulta.
Pitkään oli hakusessa joku laite isommalla säiliöllä. Siispä tilasin subtank plussan.
Näin tunnin hypistelyllä ja niksaövereiden tuloksena, mahtava laite!
Mukana tuli valkoisilla tiivisteillä olevat atot ja muutama tilattu atokin oli myös valkoisilla tiivisteillä. Ne nakkasin mäkeen, punaisilla tiivisteillä oleva käyttöön.
Nesteenä omasekotus n. 80VG/20PG ja hyvin pöhisee. Ei vielä moittimista.
Samaan tilaukseen laitoin värillisiä tiivisteitä ja kappas, ne onkin normaaliin subtankkiin. Eli ne joutaa myydä pois jos joku huolii, ei maksa montaa euroa.
Saas nähdä kauan atot kestää.
Tuleeko plussan mukana sitä koristekaulusta, jolla ato istuu 22mm laitteisiin nätisti?
^Ei, ainakaan mulla ei tullut.
Koko illan vedellyt plussaa ja hyvin pöhisee, toistaiseksi. Voi vedellä ketjussa niin paljon kuin haluaa. Ainut miinus että tulee niksaöverit aika helposti. :lol:
Tiedoksi niille joilla on ollut vuotojen kanssa ongelmia Subtankissa. Kannattaa kokeilla kiertää atopää oikein kunnolla tiukkaan kiinni (ei siis millään
työkalulla kuitenkaan tai muutenkaan niin että hajoaa). Itselläni tuntuu nyt vuodot vähentyneen tuolla.
Uusin hankinta Subtank mini. Hommasin sen oikeastaan sen takia, että tarvitsin tuota pohjaa coilien tekoon Billettiin, näkee iStickistä ohmit. Tarvitse mitään erillisiä mittareita...:D
Ei oikein napannu mukana tulleet 0,5 ja 1,2ohm atopäät. Puoliohminen tekee makuuni liian kuumaa höyryä. 1,2ohm rätisi ja paukkui 50/50 nesteellä.
No, tämän clearon erinomaisuus, RBA kehiin ja siihen 0,32mm kanthalista 3mm poranterän ympäri 5 kierrosta. 1,1 ohm. 12W ja toimii kuin junan vessa.
Hyvä kampe!:smoke:
0.5 ja 1.2ohmiset ei todellakaan sytytä. Helppous ei ole sen väärti että maku kärsii niin paljon verrattuna rba:han.
Itelle makua tulee ihan tarpeeks. Setupin teko ei kiinnosta enää yhtään. :D
Tästä ministä tuli kyllä omaanmakuun paras single coil tankki kun viilasi nesteurat reippaasti suuremmaksi. Nyt voi huoletta ketjussa vetää 70-80vg nesteitä. Modaamaton RBA base antoi kyllä pahasti kuivahittejä kun erehtyi yhtään äkäsemmin sauhuttelemaan. Samoin isoimpaa ilmarööriä ei kyllä voinut käyttää. Nyt pystyy ketjussa vetämään 0.7ohmisella 25w ja makua piisaa.
Hei onks ok tulos jos 0,5ohm atopää kestää about 20-25ml nesteitä?
Ja toinen olennainen kysymys! Saako tota basen pohjanastaa (plussa siis) jotenkin vähän ulommas basesta? Basen runko ja plissa on tosi lähellä toisiaan, eli ovat lähes tasassa, siis tosi lähellä. >Vielä ei oikkaria pukkaa mut varuiks vois vähän sitä liikuttaa ulospäin jos tietäis miten :p
Kyllä mulla kestää lähemmäs 100ml per atopää... Tosin sillä valkoisella tiivistellä kesti just ja just tuon 25ml.
Thanks! No tuo eka atopää tosiaan on ainut missä oli se valkoinen tiiviste niin ehkä se sit on pikkuhiljaa antautumassa :) Eikä haittaakaan, vaihdan tuon pään sit kun saan uudet litkut sekoiteltua, tuli taas tänään TPA:ta vissiin 10 putelia tivareina niin vetäisen kokinhatun huomenna päähän. :p
Nyt on kyllä pakko kääntyä kokeneempien puoleen: Olen tehnyt 4krt uuden wickin 0.5ohm occ coiliin ja antaa palanutta silti. Alusta asti, eli olen pyörittänyt vanhan pumpulin pois ja polttanut ja kuivannut basen ja sitten sen perään laittanut uuden soiron (koh ken do) pumpulia coilin sisään. Eikä se helvetissä toimi!! Pumpulin läpivienti ei taatusti ahista coilia ja olen nätisti/varovasti tökkinyt ylijäämän pumpulin basen sisään beaconin tapaan ja vielä tökkinyt neulalla läpi asti että neste virtaa. Eiköhän saatana anna dryhittiä viimeistään 20w kohdalla. Aloittanut olen varovasti 12w, siitä sitten 17w ja lopulta 20w antaa heti selkään perkele. Nesteet 80vg. Eikö pikkasen ala jo tuntumaan hemmetti..
Edit: Jos kyse on siitä, että pitää tehdä uusi coil langasta vääntämällä, niin teen sen. Kunhan joku viisaampi sen sanoo, että vanhaan coiliin ei tehdä uutta wickiä!
Hellurei! Tuli tilattua KBOX+Subtank Plus ja muutamat 50/50 nesteet! Kysymykseni kuuluupi noihin ite tehtyihin coileihin ja pumpuliin. Että minkäslaisella langalla ja vanulla sitä ensikertalainen pääsis alkuun ton RBA:n kanssa! :unsure:
0.25-0.36 kanthal (itse suosittelen 0.32 tai 0.36) sekä Muji-pumpulia. Tuota Mujin-tyylistä löytyy myös muilla nimillä, Koh gen do on ainakin yksi.
Tai ihan ensikertalainen pääsee alkuun niillä tarvikkeilla mitä siinä mukana tulee. En muista kyllä langan paksuutta, kun heitän nuo yleensä suoraan roskiin ja käytän omasta varastostani nuo.
Uudet atopäät.
https://www.youtube.com/watch?v=suCMS_D4kRI
Ainakin RBA parannus pitäs olla hyvä
Ei tarvi enää dremelillä ajaa nesteuria isommaksi :)
Tässä hyvä esimerkki miten yritys ottaa huomioon tuotekehittelyvaiheessa asiakkaiden käyttökokemukset: kirvan vitun kokoiset nestekanavat on korvattu kunnon kokoisilla montuilla ja chimneyn jumiutuvat kierteet korvattu paikallaan pitävillä ruuveilla. Iso käsi Kangertechille :thumbup:
Luulis olevan pirun helppo setupoida tuo, kun ei tarvitse kaivaa reikää esiin. Joku epämääräinen pannukakkuwick ja tulta munille. Ruuvi vaikuttaa lähinnä hankalalta, mutta jos kerta joillain jumittaa? Jäi nyt vähän auki mahtuuko tuo miniin kerta leveämpi on?
Yritin vielä kerran tehdä valmisatoon pumpulinvaihdon. Noin 4mm leveä soiro halkaistuna. Leikkasin päät niin läheltä kuin saksilla vaan pystyi ja asettelin pumpulinpäät niin, että se suunnilleen leviää aukon kohdalla ja yhtään ei tule ulos. Noin pientä määrää pumpulia aika mahdoton saada tasaisesti. Sitten nestettä ruuttasin koko kammion piripintaan ja hetkenpäästä sain kuivailla ilmaröörejä ja paketin kasausvaiheessa piipusta tuli nestettä ihan kiitettävä määrä syliin. Noh, kasassa on ja aloitin 13w->17w->20w->25w ja toimii ok. Tosin imut on 2sec kun ei uskalla enempää. Ilmakuplia tulee erittäin vähän(tankin nesteen sekaan) atosta ulos ja oisko n. joka kolmas kupla verrattuna paketista otettuun atoon.
Note to self: pidetään ato erillään basesta, koska hivenen helpompi kuivailla nesteet kuin basen ilmarööreistä.