Olis nyt edes munaansa tatuoinu todellisen teleskoopin.. :D
Printable View
Olis nyt edes munaansa tatuoinu todellisen teleskoopin.. :D
Tossa ei kannata sitten enää tuotelinjaa vaihtaa :)
Pieni putki, iso ato?:P
Heh. Trolli pisti pahan :D
^siinä on ainaskin omistautunu kaveri - ei pahan näkönen leima
Tänään saapui Ody base, ja pääsi vihdoin ottamaan ekat höyryt GGTS:stä. Setuppi tuli tehtyä 1.4ohminen, ja heitin sitten kickin mukaan tuubiin. Perkule kun meinaa persiilleen lentää näistä höyryistä! :D Tankissa 12mg jägerbombia, mutta tuntuu siltä että tän combon kanssa tarttis tosiaan käyttää miedompia liemiä! Ei se Jalippo ole turhaan tätä vekotinta hypettänyt.
Ei kellään sattus oleen ylimäärästä messinkitappia siihen nappulaan? Auttaiskohan johtavuuteen jos ton rosterisen pleittais kullalla?
Kultaus on vaan pirun ohut.. kun kerran tummuu ja meinaa vaan "vähän" kiillottaa niin siinähän ne meni. :/
Nimimerkillä: kokemusta löytyy :D
Disclaimer: en pysty mennä takuuseen singaporen poikien kultauksesta, mutta se ei kauhean tiukassa ollut.
Messinkiä voit aina kiillottaa tai hioda ja väri pysyy samana. Rosteritappia joutuu kyl hiomaan useammin ku messinkistä, mut kyllä mä laitteitani mielellään huollan.
Huomenta vanttila... Näköjään mulla on tässä toisessa jo vakiona toi messinkitappi, eli siis ei olekkaan tarvetta toiselle!
Ei kai kullan pitäis tummua? ???
Edit. Jaa, vissiin tuo kultauksessa käytetty ei ole ihan puhdasta ja siten myös reagoivempaa.. :-\
Rhodiumia?
Ehdotin tota Imeolle joskus.. :)Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Troll from behind
Vastaus toki oli ihan järkeenkäypä. Halusi että käyttäjä pystyy huoltamaan AINA modinsa (hionta) itse. Pinnoite ei ole ikuinen, vaikka rhodium onkin ihan huippua, mitä nyt P+ oli jonkin aikaa. On kyllä uuskin jo tulossa.
Mistä muuten sais pidemmän putken GGTS:ään jotta vois heittää sisään 18650 akun ja kickin? :P
Meneehän se normaalilla putkellakin ;) ehkä vähän jää kierteet näkyviin... :)Lainaus:
Alkuperäinen postaaja DeLaHoya
Jahas, koko ajan oppii uutta. Siis sitä kytkimen kontaktipintaa pitäisi välillä hioa puhtaaksi?