Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model
Vielä tuosta GGTS/Penelope-yhdistelmästä:
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
kuiponen
Penelopen kanssa et sitä [Stealth Cap] edes tarvitse
Tähän on lisättävä, että vaikka GGTS/Penelope pelittää jo sellaisenaan, myös Penelopelle on lupa odotella jossakin vaiheessa GGTS-basea. Ainakin jos Imeoon itseensä on uskomista: "Imeo will you make ggts base for Penelope?"
Ja vastaus (#199; 17.7.2012): "... I will make those bases but just a little later".
No niin, se nyt on tavallaan ohi, annoin vinkin, ne ketkä otti vinkin?
Jos tarkoitat tuota "GGTS Old 4 in 1 Cap Full", niin se oli harkinnassa runsaan viikon verran. Jossakin vaiheessa sijoitusrahaston kirstun pohja alkaa kuitenkin häämöttää, joten tuo jäi suosiolla pois tilauksesta...
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
kuiponen
Jos tarkoitat tuota "GGTS Old 4 in 1 Cap Full", niin se oli harkinnassa runsaan viikon verran. Jossakin vaiheessa sijoitusrahaston kirstun pohja alkaa kuitenkin häämöttää, joten tuo jäi suosiolla pois tilauksesta...
Mitä ihmettä? Mulla on sata/tuhat äijää ja mä en ymmärrä sun ...... kerro hyvä ihminen!
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Esa vuke
Mitä ihmettä? Mulla on sata/tuhat äijää ja mä en ymmärrä sun ...... kerro hyvä ihminen!
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Esa vuke
Jos yhden "viisaan" neuvon antaisin, niin se olisi: Ostakaa 4-1 connector cäppiä, milloin lieneen seuraavan kerran tulee tuotantoon.
Luulin, että kyse oli tuosta vinkistä ja Gurun ennakkomyynnin päättymisestä. Ilmeisesti et sitten sitä tarkoittanutkaan ;)
EDIT: sijoitusmielessä tuo olisi varmasti ollut hyvä vinkki.
GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model
Puurot ja vellit :)
Z-atty-G on näköjään tullut levitykseen Kcosin mawndriptips kaupan kautta, tietenkin loppu jo :) mutta tulevaisuudessa voi löytyä lisää
http://www.kcmawn.com/Z-Atty-G_c_12.html
Tuolta tuli saatua vielä ennen yhdeksää aamulla ZAG:ja. Postitettukkin jo...
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
kuiponen
Onkos muuten jossakin tarkkaa tietoa, minä vuosina on valmistettu minkäkin numeroiset SSGGTS/Stealthit? Esimerkiksi, nämä vastikään myydyt 2012-versiot alkanevat jostakin sarjanumeron 2100 tienoilta... ja päättyvät mihin numeroon? Entäpä vuoden 2011-mallin ensimmäinen ja viimeinen sarjanumero? Ja niin poispäin.
Ainakaan
SS GGTS [& Stealth] Serial Numbers ei sisällä tällaista tietoa "vuosimallista".
Eipä ole ainakaan vielä tullut vinkkejä... Mahtaakohan Imeo olla ainoa, jolla on tällainen tieto hallussaan?
Jos on niin eiköhän se senkin jaa?
Lainaus ECF:ltä
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
Dear Imeo,
We have just a wonderful GG Wiki and I was thinking is there any possibility to add production month/year for initial SSGGTS and GGStealth batches? For example SSGGTS #2500 - 3000 made 7/2012
It would be quite interesting to check when my SSGGTS is made... you know, I would like to arrange birthday parties etc. for her. ;)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
kuiponen
Onkos muuten jossakin tarkkaa tietoa, minä vuosina on valmistettu minkäkin numeroiset SSGGTS/Stealthit?
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Jalippo @ ECF
Dear Imeo,
We have just a wonderful GG Wiki and I was thinking is there any possibility to add production month/year for initial SSGGTS and GGStealth batches? For example SSGGTS #2500 - 3000 made 7/2012
It would be quite interesting to check when my SSGGTS is made... you know, I would like to arrange birthday parties etc. for her. ;)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja imeothanasis (GG laitteiden suunnittelija/tekijä/myyjä) @ ECF
thats a nice idea Jal. I will send to Ariel this info about the new batch :)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja ManniGfaltig (yksi GG Wikin ylläpitäjistä) @ ECF
To further extend that idea, Ariel and me were thinking about some kind of virtual GG museeum, so historical input is appreciated! :)
Eli GG Wikiin saadaan valmistusajankohdat kullekin erälle, sekä kyseisiin eriin liittyvät historiatiedot virtuaalisen museon muodossa kuvineen päivineen.
Esimerkiksi SSGGTS #500 - 1000 pienet siipikaiverrukset, kiinteä hex nappi.
^ Tämä hieno juttu! Epäilemättä moni muukin on näistä tiedoista kiinnostunut, etenkin kun GG-käyttäjien määrä lisääntyy.
Nyt on myytävänä harvinaisuus? http://www.dampfauktion.de/item/id/G...eck__2590.html
Paljon noita on liikkeellä? Hinta ainakin on sopiva :)
Siellä on muutama muukin harvinainen GG laite samalla myyjällä, nuo on vielä protoja kaiken lisäksi eli hyvin harvinaisia.
Sama peli taitaa olla VWlla 400€ ?
Jos en ihan väärin katsonut :)
Joo, olikin sn joku 575
Eikö tätä odya (base) voi vetää 18500 akulla? ::) Tarvisko se lyhkäsemmän telescopen yms? Vai enkö vaan tajua, että tosta pitää ottaa joku palikka välistä pois.. :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vrtane
Eikö tätä odya (base) voi vetää 18500 akulla? ::) Tarvisko se lyhkäsemmän telescopen yms? Vai enkö vaan tajua, että tosta pitää ottaa joku palikka välistä pois.. :D
AW IMR on vähän turhan lyhkänen, jossain suojatussa akussa saattais riittää mitta.
En oo 100 % varma, mutta jos sulla on edelleen pohjajousi GGTS:ssä paikallaan niin voi silti ylettyä, kunhan ruuvaat odyn keramiikkapesän riittävän syvälle baseen - collector tankin plusnapa painuu silloin syvemmälle putken sisälle.
Ps. jos toikaan ei riitä niin pohjacäpistä jousi pois ja tadaa - siellä on kierteet, eli siihen sopivan mittanen ruuvi ja saat kontaktin 18490 akulla vaikka teleskooppi olis ihan kiinni. Niin ja OMALLA VASTUULLA, nimittäin se jousi toimii sulakkeena. Tosin itse en jousta käytä, koska mun "sulake" on Kick!
Olin höyryille menossa ja ggts+ody unohtui housun taskuun kun päätin nettiä vielä vilasta. No yht äkkiä huomaan että taskua kuumottaa niin perkeleesti. Koko laite on kuumennu, siis alhaalta patterinki kohdalta ihan kuuma, puhumattakaan odysta. Pari minuttia kun on jäähtyny, niin vieläkin odyn tippi niin kuuma ettei kestä huulille laittaa. Ei meikäläinen muista tota näppäinlukkua ihan joka kerta sulkee, sen verran helppoon elämään oon tottunu Provarin ja minilavan kanssa, joissa nappi ei ole noin herkkä :/
Laite kyllä toimii vielä, mutta tuskin toi hyvää teki akulle ja coilille.
Onneks sulle on tulossa magneetit... antaa vähän enemmän vastetta kuin orkkisjousi. :)
Jeh :)
Ja kyllä toi kokemuksena opattaa sulkemaan tota nappilukkoa. Tosta tuli mieleen kun kerran auton istuimenlämmitin meni oikosulkuu, penkki paloi puhki ja punaset langat vaan näkyi jalkojenväälistä. Sillon tuli kiire heittää auto parkkiin ja hypätä siitä ulos :)