-
Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?
Hanus; GGTB;tä en myy ikuna, ja MPKO en ikuna noilta germaaneilta osta muuta kuin niiden vittu polvihousut, ja nekin irvikuvaksi. Jos nyt jotain saisin sanoa ennenkuin tämäkin skipataan niin vetäköön germaanit ihan ite hapankaalit naamariin. :antismoke: :antismoke: :antismoke: :antismoke: :antismoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
Hyvä pointti ja olet aivan oikeassa. ::)
Itse olen todella tykästynyt korjattaviin tankkeihin, kun toi pumppailu (bottom feed) ei vaan jotenkin itselle iskostu. Kolme kertaa testannu... siis ostan - myyn - ostan - myyn jne.
Korjattavalla silicaatolla saa kyllä huomattavsti joustavuutta tohon pumppaushommaa, eli etköhän sä kohta taas joudu ostoksille jotta pääset sen testaamaan :)
-
Avain lämpimän höyryn onneen ilman monsteriwatteja on paksu kanthal - paljon lämmittävää pinta-alaa. O0
-
Lämpimälle höyrylle korjattavat drippiatot on poikaa, esim just era, infinity ja chalice. Silicatankit on aika viiminen jos lämmintä hakee, koska suun etäisyys vastuksesta on jopa 10cm. Pienikammioiset -ja reikäiset genesis-atot sopivalla setupilla tarjoo myös oikeen mukavat ja lämpösät höyryt. Esimerkkinä vaikka hellfiret, silverdog, aviss, mini did yms.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
Hyvä pointti ja olet aivan oikeassa. ::)
Itse olen todella tykästynyt korjattaviin tankkeihin, kun toi pumppailu (bottom feed) ei vaan jotenkin itselle iskostu. Kolme kertaa testannu... siis ostan - myyn - ostan - myyn jne.
Ei tarvi mitään bottomfeedereita, drippailu on vapottelun kerma. Aina ollut ja aina tulee olemaanki :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vanttila
Lämpimälle höyrylle korjattavat drippiatot on poikaa
Ainakaan bully ei tähän tarpeeseen vastaa, mutta mitäs jos sorvaan tuohon sentin lyhyemmän kuoren? :D
-
Re: Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja jasseri
Hanus; GGTB;tä en myy ikuna, ja MPKO en ikuna noilta germaaneilta osta muuta kuin niiden vittu polvihousut, ja nekin irvikuvaksi. Jos nyt jotain saisin sanoa ennenkuin tämäkin skipataan niin vetäköön germaanit ihan ite hapankaalit naamariin. :antismoke: :antismoke: :antismoke: :antismoke: :antismoke:
No mut mistä tämmöinen tuska saksalaisia kohtaan nykypäivänä kumpuaa jos euroa ei liitetä mukaan keskusteluun :) Suunnittelee ne vielä ainakin parhaimmat autot jos ei muuta :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Tapo
Avain lämpimän höyryn onneen ilman monsteriwatteja on paksu kanthal - paljon lämmittävää pinta-alaa. O0
Ei minusta. sillä se paksu kanthal kestää todella kauan lämmitä. .16 nichrome hehkuu samantien, kun .30 kanthalia joutuu monta sekunttia hehkuttamaan, ennenkuin siitä saa edes säädylliset höyryt.
Mulla on ohut kanthal vielä testaamatta, ehkä se olisi vielä parempaa....en tiedä.
-
Re: Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Lonelyrider
Korjattavalla silicaatolla saa kyllä huomattavsti joustavuutta tohon pumppaushommaa, eli etköhän sä kohta taas joudu ostoksille jotta pääset sen testaamaan :)
REO + ERA kombo ei vielä miellyttänyt tarpeeksi että ois modihyllyyn jäänyt, mutta REO + Chalice kombon olen valmis ostamaan, jos vaan jostain sais...
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Lonelyrider
Ei minusta. sillä se paksu kanthal kestää todella kauan lämmitä. .16 nichrome hehkuu samantien, kun .30 kanthalia joutuu monta sekunttia hehkuttamaan, ennenkuin siitä saa edes säädylliset höyryt.
Mulla on ohut kanthal vielä testaamatta, ehkä se olisi vielä parempaa....en tiedä.
Jännä, mulla about 1.0 ohmin setuppi 0.3 kanthalista hehkuu kyllä samantien? (0.5sek viiveellä) ???
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vanttila
Lämpimälle höyrylle korjattavat drippiatot on poikaa, esim just era, infinity ja chalice. Silicatankit on aika viiminen jos lämmintä hakee, koska suun etäisyys vastuksesta on jopa 10cm. Pienikammioiset -ja reikäiset genesis-atot sopivalla setupilla tarjoo myös oikeen mukavat ja lämpösät höyryt. Esimerkkinä vaikka hellfiret, silverdog, aviss, mini did yms.
Ei tarvi mitään bottomfeedereita, drippailu on vapottelun kerma. Aina ollut ja aina tulee olemaanki :D
Toi on toi Vanttilakin sellainen heppu jota oikeesti olen kunnioittanut ja tulen aina kunnioittamaan ei se paljoo turpaansa auvo mutta silloin kuin aukoo niin sieltä tuleee muutakin kuin pahanhajuinen hengitys :D:laugh:
-
Vs: Re: Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
MPKO
No mut mistä tämmöinen tuska saksalaisia kohtaan nykypäivänä kumpuaa jos euroa ei liitetä mukaan keskusteluun :) Suunnittelee ne vielä ainakin[glow=red,2,300] parhaimmat autot[/glow] jos ei muuta :)
No toi on totta! :D
Ja en oo muuten mistään varmaan saanut niin kuumia höyryjä kuin tosta Aviss atosta. Tosin ei hirveesti ton kokoluokan atoista ole kokemustakaan. Mutta oottelen, että tulee piippu ja 8" tippi jotta voi tota Avissta käyttää. Kieli palaa kele! :P
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasseri
Toi on toi Vanttilakin sellainen heppu jota oikeesti olen kunnioittanut ja tulen aina kunnioittamaan ei se paljoo turpaansa auvo mutta silloin kuin aukoo niin sieltä tuleee muutakin kuin pahanhajuinen hengitys :D:laugh:
+1
mutta näin kaksi kertaa livenä nähneenä pitää korjata toi fiktio, että kyllä sieltä aika ruusun (Vanilla Gustardin) tuoksuinen tuulahdus tulee.
-
Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?
Vanttila gustard :)
Jalippo bears
Esa's bounty
:)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Esa vuke
Vanttila gustard :)
Jalippo bears
Esa's bounty
:)
Esa taas sai aikaiseksi täällä pienet naurun hörähdykset!
Suurella kunnioituksella muistelen isällistä olemustasi festeillä, pizzaakin laitettiin suuhun ihan pyytämättä..
-
Se on hyvä, että suakin joku vahtii! ;)
-
Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?
Laitoin jo tuonne sjk miittiketjuun idean Pariisi miitistä, perheet mukaan! Pakolliset (Disneyland etc) poislukien, sanoisin ettei mikään peittoa sitä fiilistä, kun istuttais hienoilla mestoilla höyryttelemässä :) ja ihan varmasti meidän Pariisilaiset kanssa höyryttelijät olis mukana! Viikko utopiaa saa ihmisen pystymään ihmeisiin ;)
Finnish vapefest Paris 2013?
-
Aika kaunis ajatus.. ::)
Tosin vaan pahaa pelkään, että osallistujamäärä ei päätä huimaisi. O0
-
Miettikää miten romanttista kun olettekin kahdestaan siellä pariisissa. "Miitti" muuttuu "lemmenlomaksi".
-
Onkos siellä UK:n puolella festiä tänä vuonna? Sinne vois yrittää jos työt ei taas kerran pilaa suunnitelmia.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Hanus
Onkos siellä UK:n puolella festiä tänä vuonna? Sinne vois yrittää jos työt ei taas kerran pilaa suunnitelmia.
Suomifestit voitti satanolla UK Vapefestit, jos ei oteta huomioon kaikkea oheistoimintaa, mitä Yakon, Nikotiinittoman ja vanttilan kanssa tuli sähläiltyä.
Mutta pitäisi kesällä taas olla uudet brittifestit