-
Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasso
Hyshys poijaat :-X
Kohta tulee noottia taas yliarvostetuista idiootin tekemistä nesteensäilytyskoteloista :D
Oon jo tottunut jättämääm ihan omaan arvoonsa toisten mielipiteet. Vaikka käytetty laite onki, kyl laatu, ja viimeistely on ihan omaa luokkaansa, aivan kuten on provarillakin. Olen erittäin tyytyväinen, ja siihen vaaditaan yleensä aika paljon :esmoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
Eikös COV, Bitfumo ja aussikauppa ole edelleen voimissaan ja toimita Suomeen?
Taitaa olla tällä hetkellä virallisina jälleenmyyjinä (worldwide) vain:
http://www.e-smokeguru.gr/en/ - e-Smokeguru (Kreikka)
http://www.cloudsofvapor.com - Clouds of Vapor (USA)
http://www.bitfumo.it - BitFumo (Italia)
EcigModShop Australia myy pois joitakin harvoja, jäljelle jääneitä GG-osia. Sama tilanne näyttää olevan myös kaupoissa GG Série France ja Golden Greek UK.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
kuiponen
Jeps, kiitos. Löysin jo tarvitsemani pohjacapin tuolta jenkkien kaupasta. Olis tietty voinu samaan syssyyn tilata messinkisen tulitusnapin mut ku aina on niin kiire tilata :antismoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Rokuli
Jeps, kiitos. Löysin jo tarvitsemani pohjacapin tuolta jenkkien kaupasta. Olis tietty voinu samaan syssyyn tilata messinkisen tulitusnapin mut ku aina on niin kiire tilata :antismoke:
Itekin pitäis tilata messinkinen tappi tonne. Ja miellään yläcappiinkin messinkinen tanko.
Meneehän toi tommosenkaanki jotenkuten... ::)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hesekiel
Ja miellään yläcappiinkin messinkinen tanko.
Ny niitä on sitte tullu ku joskus kyselin onko sellasta. :D
-
Ei kait kukaan ole tuolta COV:lta tilaamassa mitään? Ei kehtaisi yhden messinkisen laukaisimen takia lyödä tilausta sisään :(
-
Kuka lähtis vetämään kimppatilausta tuolta ::)
-
Joku rahamies asialle. Näyttää nimittäin olevan metalli aika hyvissä kilohinnoissa :D
-
Mä lähden heti mukaan sillä messinkisellä tapilla :D
Ei halua paypallia ja mun visa electroni ei kelpaa sille, vaikka CVV:t on päällä ja en vierlä haluaisi pelkän tapin vuoksi alkaa luottokorttia hankkimaan :D
-
Tos on vaan se probleema et tullirajat paukkuu aika äkkiä... Tuolta ku kimppa lähtee niin se on äkkiä muutaman satasen :(
-
GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model
Taas hieno esimerkki siitä kun sijoittaa reilu 300 euroa tavaraan ja alkaa himas ihmettelemään et miten se toimii..:D
Tohon ggts collector tankkiin pitää ilmeisesti hommata joku 510 liitin et saa esim kayfunin kiinni tohon tai sit se stealth cappi?
Maltan tuskin odottaa illan operaatioita ton zagin kanssa kun se sattuu olemaan ensimmäinen mesh ato meikäläisellä. Onneksi on scottin rautalanka videot:)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Nykänen
Taas hieno esimerkki siitä kun sijoittaa reilu 300 euroa tavaraan ja alkaa himas ihmettelemään et miten se toimii..:D
Tohon ggts collector tankkiin pitää ilmeisesti hommata joku 510 liitin et saa esim kayfunin kiinni tohon tai sit se stealth cappi?
Maltan tuskin odottaa illan operaatioita ton zagin kanssa kun se sattuu olemaan ensimmäinen mesh ato meikäläisellä. Onneksi on scottin rautalanka videot:)
Tuossa on vaihtoehtoja adaptereista, jotta saat sen Kaufunin iskettyä kii: http://ggwiki.et.com.mx/index.php/GG...lope_on_a_GGTS
-
Tosta näkee, mitä tarvii, että saa 510:n kiinni collectoriin. ;)
Reiska olikin nopeempi..
-
Kiitokset neuvoista, nyt selkeni. :) luonnollisestihan mulla ei noita ole. Eli seuraavaks pitää ruveta etsimään että mistä saan 901 - 808 ja 901 - 510 adapterit.. Onhan mulla silti toi ZAG tohon nokkaan^^ Tää ggts on kyl melkoinen laitos.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Nykänen
Kiitokset neuvoista, nyt selkeni. :) luonnollisestihan mulla ei noita ole. Eli seuraavaks pitää ruveta etsimään että mistä saan 901 - 808 ja 901 - 510 adapterit.. Onhan mulla silti toi ZAG tohon nokkaan^^ Tää ggts on kyl melkoinen laitos.
Onhan tuossa noita vaihtoehtoja, itse käytin metodia 4. Libertyltä löytyi tarvittavat adapterit.
-
Puuttuu iteltä bottom springi, mistä näitä saa? On vaa tyhjä messinkinen "kuppi" pohjalla, kun katsoo. Toi COV:ssakin myytävä fuse spring ei ilmeisesti ole se mitä haen?
EDIT: jos jollain ylimääräisenä, otan mielellään vastaan! :)
-
Re: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model
Mulla periaatteessa löytyy ylimääräisenä tuo jousi koska kickia käytän jolloin tuota ei tarvitse..
-
Onkos ihmiset ostanu noita kullattuja osia vai kultauttanu rosterisia osia? Luin jostain et Esmokel ois ollu joskus vehkeet tohon kultailuun?
-
Teemulla taitaa olla kaikenmaailman vehkeet jo :D
-
Ne "gold"-tyyppisinä myytävät vakio-osat (esim. "GGTS Gold Cap") ovat messinkiä. Esmoke on ainakin aikaisemmin tarjonnut ihan oikeaa kultausta eri osiin.
-
Aivan joo. Mitenköhän tollanen kultaus mahtaa kestää esim tossa teleskooppi putkessa ku sitä kuitenkin jonkiverran edestaas siel putkien sisäl pyöritellään?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Nykänen
Aivan joo. Mitenköhän tollanen kultaus mahtaa kestää esim tossa teleskooppi putkessa ku sitä kuitenkin jonkiverran edestaas siel putkien sisäl pyöritellään?
Hyvä kysymys, kun olen itsekin miettinut muutamien osien kultausta. Ehkä tänne saisi asianomaisten kommentteja? Muistaakseni useampikin foorumilainen lähetti GGTS-osia esmokelle kullattavaksi loppukesästä/alkusyksystä?
PS. Ulkonäkösyistä vaihdoin yhden SSGGTS:n rosteriteleskoopin tilalle messinkisen. Yllätys oli suuri, kun akkukesto Kickin kanssa parantui huimasti. Miten mahtaa olla kullatun version kanssa?
-
The reason that I made a different calculation was because of the drop of voltage under load nathan. Under load the battery has to go up to its nominative voltage.
Tulkitsinkos mä tämän pieleen, vai onko Imeon johtoajatus se, että GGTSn tulisi antaa 3,7 volttia kuormassa?
-
Osaako joku laitteen omistava sanoa, että missä on vika kun tulitusnappi kuumenee käytössä? Lähinnä kuumenemista tapahtuu, kun käyttelee matalaohmisia vehkeitä. Samat vehkeet toimivat kyllä EAMOD:ssa ilman nappulan kuumenemista :/
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
butler
Osaako joku laitteen omistava sanoa, että missä on vika kun tulitusnappi kuumenee käytössä? Lähinnä kuumenemista tapahtuu, kun käyttelee matalaohmisia vehkeitä. Samat vehkeet toimivat kyllä EAMOD:ssa ilman nappulan kuumenemista :/
Avaappa se nappi ja puhdista sisältä. Jos on huono kontakti se saattaa lämmitä.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Vihtis
Avaappa se nappi ja puhdista sisältä. Jos on huono kontakti se saattaa lämmitä.
Nappi purettu ja puhdisteltu. Samalla katosi kolmas magneettirinkula, mutta hyvin tuo kahdellakin toimii. Ehkä tuo kuumenemisongelmakin olisi aavistuksen verran helpottanut. Kiitos vinkistä :)
-
Uutena ggts käyttäjänä mul olis tyhmä kysymys. Voisiko collector tankkia käyttää perinteisenä tankkina esim. Killerin kanssa ku semmoinen on tulossa?
Ilman saanti on varmaan ongelma...
-
Ei voi kyllä.. Collector tankin ilmareiät on siellä missä neste tulisi olemaan.
-
Juu se tulikin heti mieleen kun painoin lähetä nappia :)
-
Löytyis muutama messinkinen napin runko, jos jollain tarvetta. Keskireikä pari kymppiä orkkista isompi, et nappi heiluu inan enemmän. Parani kyllä yhdistämisongelmat huimasti, siis se tila, mis on jousi tai magneetit
-
Missä mahdollinen vika kun nappi lämpenee tulittaessa? Ei paljoa, mutta kuitenkin.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
mulqvist
Missä mahdollinen vika kun nappi lämpenee tulittaessa? Ei paljoa, mutta kuitenkin.
Todennäköisesti huono kontakti happetumisen tai muun lian takia. Kontaktin ollessa huono tulee tehohävikkiä, ja johtumaton sähköenergia muuttuu lämmöksi. Kontaktin ollessa hyvä, lähes kaikki energia kulkee minne pitääkin eikä lämpöä synny juurikaan.
Kyllä tuo omassakin käytössä välillä hieman lämpenee, se on ihan normaalia. Jos häiritsee niin puhdista kaikki kontaktipinnat kunnolla.
ps. Jos napin keskipinni ei ole messinkiä, hanki messinkinen. ;D
-
thanks! näillä neuvoilla edetään :)
-
Jos jollain on messinkistä plussaruuvia ja napin tappia niin voisin lunastaa :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
chiledge
Jos jollain on messinkistä plussaruuvia ja napin tappia niin voisin lunastaa :)
Tappeja on gurulla hyllyssä.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
TrippyG
Ei ole vieläkään keskipinniä. Ihanpa tuo sama kun putki lähti jo malesiaan uudelle onnekkaalle ;D
-
Tainnut aika hitusen ajaa kultaisesta kreikkalaisesta ohi vai onko, Just GG väijyy jo nurkalla nousukkaita.
Itseni tuo vekotin vakuutti, mutta mitä sanovat GG-asiantuntijat, olisiko Imeolla nyt paketti kasassa?
Revikka:
http://youtu.be/kCnSNB4R5s8
-
Mullahan on Ithaka, ja ilman muuta tuollaisen ostaisin sen kaveriksi, jos tykkäisin Ithakasta. Mutta en vain saa siitä samaa tyydytystä kuin tällä hetkellä Sompusta. Siis hatsei.
EDIT: mutta... mitäs jos toi toimis. Tykkäsin EA-modista, mutta en sit kumminkaan. Jospa.
-
Toi sivuliipasin vaan tökkii:banghead:
Sais imeo vähitellen päivittää geegeensä pohjanapilliseen versioon:rolleyes: Muuten ei pahaa sanottavaa miehen luomuksista. Sentään hioo jatkuvasti tuotetta eteenpäin mut joko ois aika päivittää koko putki:D
-
Mä taasen tykkään just tosta sivuliipasemista. Menee niin kivasti kämmenpohjaan ja saapi painaa kaikin voimin. Kaikin voimin.. öö kaikin voimin :facepalm: