-
Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model
Jaa-a, jostai ulkomaan foorumilta? Täälä niitä on vähä väliä koitettu ostaa, mutta ilmeisesti hieman huonolla menestyksellä.
Itellä on ihan vaan tämmönen http://www.puff.fi/adapteri-510-ego-sovite-p-885.html
Ja tulee justiisa collectorin huulille eli sopivan kokone. 510-510 on liian lyhyt.
Omasta mielestä tuolla adapterilla on hienompi ku collector tuo vähän näyttävyyttä, tosin pienempää kokoa tuolla stealth capilla varmaan haetaan.
-
GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model
Entäs jos heittäytyis hurjaksi ja riipasis tommosen boge-mittaisen adapterin kehiin. Sehän tulis sit tuohon imuilma säätöjen huulille...
-Spellgoth
-
Ny meni ohi. Selvennätkö?
-
3 Liitteet
http://img.tapatalk.com/d/12/12/04/sunyreta.jpg
Vähän nyt sekoilin. Mutta eihän tuommonen adapteri riitä pituudeltaan kun putkessa on kuvanmukaiset osat kiinni.?
-Spellgoth
-
Tuo ylin osa, eli Draw Lid (jossa noi isot koloset) otetaan välistä pois, silloin eGo-510 -adapteri on just sopiva.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Timohe
Tuo ylin osa, eli Draw Lid (jossa noi isot koloset) otetaan välistä pois, silloin eGo-510 -adapteri on just sopiva.
Joo tätä siis meinasin.
Mutta jos se bogemitta tuon draw lidin kans sopii nii mikäs siinä sitte.
-
Re: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model
Aika hyvin on kyl näitten kreikkalaisten arvo ulkomaillaki laskenu. 380e nyt korkein tarjous ggts + ody setistä. Ei kauaa enää raaski noita pitää jos arvo laskee vieläkin. Tossa sais kuitenkin just ja just viel omat takas.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jali
Aika hyvin on kyl näitten kreikkalaisten arvo ulkomaillaki laskenu. 380e nyt korkein tarjous ggts + ody setistä. Ei kauaa enää raaski noita pitää jos arvo laskee vieläkin. Tossa sais kuitenkin just ja just viel omat takas.
Ja toi on matala?
£127 GGTS ja 150€ maksoin Odystä GG ja 510 pohjalla posteineen. Siihen 15€ KF kuori.
-
400 eurolla toi nyt sit lähti. Ihan tyytyväinen oon et laitoin noi tonne myyntiin kun suomessa olis ainakin satasen saanu hinnasta tiputtaa. Mulle jäi muuten yli ggts o-rengas setti ja ody keramiikka jos jotain kiinnostaa niin voin pistää jotain muodollista korvausta vastaan noi tulemaan.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Spellgoth
Ja kuinka pitkä adapteri tuohon menee?
Tässä guidea, jos haluat oikein millilleen sen liitännän. ¨
http://beta.e-cigarette-forum.com/index.php/GG_adapters
Itse käytän yhtä 510 - Ego/510 adapteria ja 510-510 adapteria, joita löytyy ainakin puffilta ja sillä saa värkit siihen GGTS:n nokkaan. En kierrä niitä ihan pohjaan tuonne collectoriin ja silti pöhisee hyvin. Kaveri käyttää kanssa 2kpl 5105-10 adapteria puffilta ja sekin toimii ihan jees. Kaikki noi on mallia reikä ja liikkuva adapterin napa.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jali
Mulle jäi muuten yli ggts o-rengas setti ja ody keramiikka jos jotain kiinnostaa niin voin pistää jotain muodollista korvausta vastaan noi tulemaan.
Mä voisin vaikka huolia, jos on vielä tarjolla. :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
Mä voisin vaikka huolia, jos on vielä tarjolla. :)
Onhan noi vielä. Onko noille kiireellistä tarvetta vai otanko turkumiittiin mukaan tammikuussa? :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jali
Onhan noi vielä. Onko noille kiireellistä tarvetta vai otanko turkumiittiin mukaan tammikuussa? :D
Ei nyt (ainakaan toistaseks :P) mitään älytöntä kiirettä ole, yks keramiikka löytyy vielä ja just vasta äsken vaihdoin tiivisteet GGTS:ään, mutta ajattelin että varalle varmaan hyvä olla, eli miitti passaa oikein hyvin mulle. :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
Ei nyt (ainakaan toistaseks :P) mitään älytöntä kiirettä ole, yks keramiikka löytyy vielä ja just vasta äsken vaihdoin tiivisteet GGTS:ään, mutta ajattelin että varalle varmaan hyvä olla, eli miitti passaa oikein hyvin mulle. :)
Tämä selvä. Pistän keltasen post-itin päälle ja kalenteriin merkinnän, et muistan ottaa noi mukaan. Tossa on kaks settiä o-renkaita ja yks keramiikka. Mulle ei noille oo enää käyttöä.
-
Hieno homma. Kiitokset. :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Vihtis
Tässä guidea, jos haluat oikein millilleen sen liitännän. ¨
http://beta.e-cigarette-forum.com/index.php/GG_adapters
Itse käytän yhtä 510 - Ego/510 adapteria ja 510-510 adapteria, joita löytyy ainakin puffilta ja sillä saa värkit siihen GGTS:n nokkaan. En kierrä niitä ihan pohjaan tuonne collectoriin ja silti pöhisee hyvin. Kaveri käyttää kanssa 2kpl 5105-10 adapteria puffilta ja sekin toimii ihan jees. Kaikki noi on mallia reikä ja liikkuva adapterin napa.
Pitääpäs kaivella jostain nuo 910-510 ja 510-910 adapterit niin saa tuon ilmansäädön kans toimimaan. Jollain haisua mistä löytyis kertalaakilla molemmat?
-Spellgoth
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Spellgoth
Pitääpäs kaivella jostain nuo 910-510 ja 510-910 adapterit niin saa tuon ilmansäädön kans toimimaan. Jollain haisua mistä löytyis kertalaakilla molemmat?
-Spellgoth
Libertyllä on ainakin ollut.
-
Löytyisiköhän mistään GGTS:n uutta tulitusnappia? Omani oikuttelee perkeleesti ja olen nuo pinnat hionut puhtaaksi, mutta edelleen vaan temppuaa. Sen verran tulee misfirea, että ei tuo ihan normaalia kyllä voi enää ns. laatumodilta olla.
-
Ei taida olla juuri nyt saatavilla ainakaan kaupoista, mutta olethan tarkistanut, että a) nappi on säädetty riittävän syvälle runkoon, eli kytkimen (messinki)tappi ulottuu painettaessa kunnolla pohjacapin messinkitolppaan, ja että b) se nappulan näppäinlukkona toimiva isompi karheapintainen "mutteri" ei ole kiertynyt vahingossa auki, eli ei estä kontaktin syntymistä, kun nappia koetetaan painaa?
-
Mä vaihdoin tulitusnapin messinkiseen, ja sen jälkeen ei ole kickin kanssa pätkinyt. Tuohon messinkinappiin en ole edes magneetteja vaihtanut, kun tuntuma tuollaisenaan on ihan hyvä.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
ray krebbs
Mä vaihdoin tulitusnapin messinkiseen, ja sen jälkeen ei ole kickin kanssa pätkinyt. Tuohon messinkinappiin en ole edes magneetteja vaihtanut, kun tuntuma tuollaisenaan on ihan hyvä.
Tuskailin kickin ja GGTS:n kanssa tosi paljon, kun misfireä tuli säännöllisesti. Nyt on molemmissa messinkiset keskitapit ja ei mitään ongelmia. Ne teräksiset on ihan hanurista.
-
On tuo nappi tullut nyt pari kertaa purettua ja hiottua säädeltyä, mutta ongelma vaan jatkuu. Mulla on noi messinkiset osatkin, mutta eipä vaan pelitä varmatoimisesti. Pitää painaa hieman vinoon, että tulittaa ja koko ajan miettii, että paljonkohan häviää jännitettä matkalla. Kicki tosiaan on joo mukana sopassa..
Pitänee pistää gurulta tappia ja jousta tilaukseen. En tiä voisiko noi magneetitkin sotkea jotain.
Tai sit ecf:llä avautumaan ja katsomaan pistääkö imeo osaa postiin :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
johnz
En tiä voisiko noi magneetitkin sotkea jotain.
Eivät niin missään tapauksessa. Ne magneetit ei liity virrankulkuun millään tavalla. ;)
Kyllä pikkuhiljaa tekisi mieli itsekin messinkipinnit hankkia, tosin kaipa niitäkin saa putsailla samanlailla kun näitä teräksisiä?
-
Kyllä se jousi on virrankulun kannalta parempi ;) tai siis maadoituksen
-
Mulla hävis kanssa probleemat tulituksen kanssa, kun vaihdoin tulitusnapin ja teleskoopin messinkisiin. Napissa on magneetit, eikä mitään probleemia maadoituksen kanssa.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
johnz
Löytyisiköhän mistään GGTS:n uutta tulitusnappia? Omani oikuttelee perkeleesti ja olen nuo pinnat hionut puhtaaksi, mutta edelleen vaan temppuaa. Sen verran tulee misfirea, että ei tuo ihan normaalia kyllä voi enää ns. laatumodilta olla.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
johnz
On tuo nappi tullut nyt pari kertaa purettua ja hiottua säädeltyä, mutta ongelma vaan jatkuu. Mulla on noi messinkiset osatkin, mutta eipä vaan pelitä varmatoimisesti. Pitää painaa hieman vinoon, että tulittaa ja koko ajan miettii, että paljonkohan häviää jännitettä matkalla. Kicki tosiaan on joo mukana sopassa..
Pitänee pistää gurulta tappia ja jousta tilaukseen. En tiä voisiko noi magneetitkin sotkea jotain.
Tai sit ecf:llä avautumaan ja katsomaan pistääkö imeo osaa postiin :)
Ennen kuin menet tilailemaan mitään varaosia: toki kytkimessäkin voi olla jotain häikkää, mutta oletko koettanut niin, että Kick on pois välistä? Ja kunnollisilla, täyteen ladatuilla akuilla? Omat kolme Kick-palikkaa ovat toimineet kyllä alusta saakka moitteettomasti, mutta monilla on tuntunut olevan isojakin pulmia nimenomaan Kickin kanssa. Siis: mahdollinen ongelman aiheuttaja yksi kerrallaan pois ketjusta. Jos systeemi toimii ilman Kickkiä, vika on siinä. Jos tilanne ei korjaannu, vika on sitten mitä todennäköisimmin kytkimessä (edellyttäen, että akku on ok).
Itselläni on siis kolme SSGGTS/Kick/Penelope -yhdistelmää käytössä, eikä tuollaisia ongelmia ole ollut. Mutta kerrankos sitä jokin menee pieleen ja ns. ketuiksi...
-
Mulla oli ggts:än ja kickin kanssa semmosta ongelmaa jos ei ollu liitokset täysin puhtaita, et heti kun akkujännite alko jonkun verran laskemaan niin ei meinannu tulittaa enää. Täydellä akulla pelas ihan loistavasti, mut sit kun oli jonkun aikaa höyrytelly niin alko tökkimään ton kickin kanssa. Siis paljon ennen kun mitä sen kickin "turvaraja" tuli vastaan.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
kuiponen
Jos tilanne ei korjaannu [Kickin poistamisen jälkeen], vika on sitten mitä todennäköisimmin kytkimessä (edellyttäen, että akku on ok).
... tai kytkimen/akun ohella liitoksissa, kuten Jali tuossa yllä kirjoitti.
-
"Guys, almost all (if not all) of the mods use at least one GG feature. So some of those mods are direct copies, some of them use some of the GG features, some of them made the same things but in a little different way, some of them combined all or some of the the above. The thing is that we are the leaders and thats it.
ps.... We have the best mechanical mod the last 3 years. We have the best atomizers and soon we will have the best electronic system without copying anyone. More discussion about this issue is useless if you agree.
ps2....There are 2 kind of users, the GG users and the rest of the users"
Siinäpä se.
-
Noniin, laitetaas nyt sitten muutamat mittaukset noilla uusilla jousilla. Eli kyseessä siis Gurulta saatavat iridium-päälysteiset jouset, joita Gurukimpassa itselleni pari kappaletta tilasin.
Mittarina perus "tankki" mittari, akkuina Panasonicin 18650CH ja Efest IMR 18650 2250mAh molempia kaksi kappaletta jotka antoivat täsmälleen samat lukemat, joten en niitä ala erittelemään sen kummemmin.
Mittasin jännitteet 1.5ohmin kuormassa ja "pohjatulos" on mitattu alkuperäisellä jousella ja putken napissa oli magneetit. Kokeilin myös laittaa magneettien tilalle toisen noista uusista jousista ja siitäkin on tulokset tuossa listassa.
Panasonic
Akun jännite: 4.20V
Alkuperäiskokoonpanossa: 3.99V
Magneeteilla, ilman pohjajousta: 4.03V
Pohjajousi vaihdettu: 3.99V
Napin magneetit + pohjajousi korvattu uudella jousella: 4.03V
Efest
Akun jännite: 4.20V
Alkuperäiskokoonpanossa: 4.01V
Magneeteilla, ilman pohjajousta: 3.99V
Pohjajousi vaihdettu: 4.01V
Napin magneetit + pohjajousi korvattu uudella jousella: 3.99V
Tulokset ovat sen verran tasaiset ja nuo pienetkin erot ovat niin epäjohdonmukaisia, että väittäisin niiden johtuvan akkua ja osia vaihdettaessa tapahtuvasta kierteiden pyörittelystä, eli mitään maatamullistavaa ei näilläkään aikaan saa, tai ainakaan itse en saanut, mutta oma pohjajouseni oli jo sen verran kulahtanut, että vaihto oli ihan paikallaan.
Tuolla jousella napin tuntuma oli omaan makuun turhan jäykkä ja muutenkin epämukava, joten magneetit päätyivät takaisin putkeen testien jälkeen.
Huomasin tuossa mittausten jälkeen, että yksi kokoonpano jäi testaamatta, eli ilman pohjajousta ja napissa uuden mallinen jousi, mutta kuten mainittu omaan käteen tuo nappi vaan on parempi magneeteilla
-
Onkos tuota GG edustusta enään muilla kuin gurulla? Yrittäny metsästää tuota pohjacappia mut tiukassa tuntuu olevan. Gurulla saldot nollissa jo pidemmän aikaa. Mistäs ulkomaan foorumilta tuota kandeis alkaa metsästämään?
-
Eikös COV, Bitfumo ja aussikauppa ole edelleen voimissaan ja toimita Suomeen?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
Eikös COV, Bitfumo ja aussikauppa ole edelleen voimissaan ja toimita Suomeen?
No perhana, täytyypä etsiä käsiin noi kaupat?
Meinasit varmaan tuolla COV:illa Clouds of Vapor kauppaa? aikalaiset postikulut näyttää olevan (38usd), tosin kokeilin kepillä jäätä ja laitoin 6usd postikuluilla, jännä nähä tuleeko perille vai tuleeko meiliä et rahhoo lissää tai ei tule mitään täältä suunnasta :smoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
"Guys, almost all (if not all) of the mods use at least one GG feature. So some of those mods are direct copies, some of them use some of the GG features, some of them made the same things but in a little different way, some of them combined all or some of the the above. The thing is that we are the leaders and thats it.
ps.... We have the best mechanical mod the last 3 years. We have the best atomizers and soon we will have the best electronic system without copying anyone. More discussion about this issue is useless if you agree.
ps2....There are 2 kind of users, the GG users and the rest of the users"
Siinäpä se.
Ei millään pahalla, mutta gg-uskonto ei kyllä ole se ainoa oikea uskonto.
GG ei keksinyt akkua, putkea, nappia, aton liitintä, silican ja kanthalin yhdistämistä höyrystävään muotoon jne, vaan kehitti jo olemassa olevia asioita hiukan eteenpäin. Turhaa jeesustelua. Kaikki nämä hyödykkeet ovat jossain määrin toistensa kaltaisia. Olisi itkemisen sijaan kannattanut hakea patentti.
-
Puhuuhan kirjailijatkin jostain tekijänoikeuksista, vaikka ne vaan laitto kirjaimet eri järjestykseen :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Rokuli
No perhana, täytyypä etsiä käsiin noi kaupat?
Meinasit varmaan tuolla COV:illa Clouds of Vapor kauppaa? aikalaiset postikulut näyttää olevan (38usd), tosin kokeilin kepillä jäätä ja laitoin 6usd postikuluilla, jännä nähä tuleeko perille vai tuleeko meiliä et rahhoo lissää tai ei tule mitään täältä suunnasta :smoke:
Nestepaketit on ainakin tullu perille 6usd:n postikuluilla. :)
-
Nyt olen myös omistaja, vaikka oon vannottanut ittelleni, etten moista laitosta tarvi. Kyl on ihan pakko myöntää, että on tää odyn kanssa nätti, ja toimiva peli.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vinokone
Nyt olen myös omistaja, vaikka oon vannottanut ittelleni, etten moista laitosta tarvi. Kyl on ihan pakko myöntää, että on tää odyn kanssa nätti, ja toimiva peli.
Niinhän minäkin aikoinani vannoin :-[
Nyt en luopuisi edes kirveellä uhattuna :D
-
Hyshys poijaat :-X
Kohta tulee noottia taas yliarvostetuista idiootin tekemistä nesteensäilytyskoteloista :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasso
Hyshys poijaat :-X
Kohta tulee noottia taas yliarvostetuista idiootin tekemistä nesteensäilytyskoteloista :D
Emt mut mä tuhlasin just taas valuuttaa isompaan tankkiin 18650kick pätkään ja magneetteihin ja o-rinkuloihin :D
Laadusta kannattaa maksaa. Itella taitaa tosin pysyä ody ggts:n nokassa. kun ithaka on niin hemmetin ruma :D Toivotaan et siihen sopii odyn mouthpiece ja topcap :D