Eikös niissä ollut ne nänni aika matalat etten sanoisi olemattomat?
Printable View
Jeps.
Mulla on sama juttu että kytkin ruuvautuu auki. Kokeiltu festeilläkin pariin otteeseen että ihan varmasti ruuvautuu ja saattaa jopa lentää palat mihin sattuu. Gurummat kerto että pitäis nyhtää se valkonen muovinpala pois ja kiristää pihdeillä niin pysyy kasassa.
Nappia pitäis saada löysemmäks mutta muutenhan tuo on hieno ja jalippo osas tehä toimivan setupinkin.
Jos se menis vielä tiukemmalle ja syvemmälle sitä muovirengasta joutuis hiomaan ette saisi kosketusta aikaiseksi :(
Edit Kun se sitten oli auki niin kokeilin kahta huomattavasti ohuempaa mutta ympärysmitoiltaan olevaa magneettia, ei hyvä, pöydällä pystyssä ollessaa kävi suhina :( eikä oikeastaan mitään vastusta.
Minä olen kyllä eri mieltä tuosta napin kireydestä. Ittelle se on just hyvä.
-Spellgoth
Pihit on hukassa että en oo päässy kokeilemaan miten tuolle käy mutta ei tuo oikein toimiva ratkasu ole tuo napin auki ruuvautuminen ja magneettien etiskelykään. Eiköhän tuohon joku ratkasu löydy.
mulla toimii efestin nännittömällä(helisee hieman), sekä nännillisellä. AW IMR toki ehdottomasti paras !!Lainaus:
Alkuperäinen postaaja tobi
Kiristäkää se tappi pihdeillä lopuksi niin ei nappi aukea. Se ei laske sitä tappia kuin ehkä 0.001mm alaspäin. Laite on mitoitettu niin että siinä käytetään vain aw imr akkuja.
Sai pinseteilläkin kiristettyä sen verran että ei pyöri itekseen auki. Eli homma bueno sen suhteen.
juu ois pitäny lukea tämä aikasemmin.. lens nimittäin se pohja auki ku otin taskusta 1 mangeetti katos siinä että pistettäämpä toi diablo sitten hyllylle istuskeleen
EDIT: Sain värkättyä jousen tohon silti pelottavan helposti lähtee toi pohja irti vaikka kuin kiristää.
Jos ei oo aikeita avata nappia niin iske tapin kierteille tippa locktiteä tai muuta kierrelukutetta. Ei pitäs aukeilla nappi ittekseen mutta saa kyl auki tarpeen tullen.
Ei siis ole vaikeuksia avata? Kattelin jokin päivä kirppiksellä yhdellä pöydällä oli työkalujen joukossa pikkuputki jotain kierrelukitetta mutten sitä mihinkään silloin tarvinnu kun etsin sitä toista, no ostin sitten noaloxia
täytynee käydä kurkkaamassa onko sitä vielä siin pöydässä.
Tuossa olis varmaan toiminu paremmin toisenlainen systeemi kuin kierteet, jokin niitti systeemi tappiin :) kaipa joku senkin on jo keksinyt.
... kiristin just kierteet uusiksi
Ite otin vaan kunnon otteen Napista ja väänsin pihdeillä keskitapin kiinni. Ei siis pitäis mitään lukitteita tarvita ! Mutta siinä vaiheessa kun tuo pihtihommakaan ei toimi niin kierrelukitetta kannattaa harkita. En tiedä joa noaloxi ajaa saman asian
Hyvä että joku on varoittamassa! :) säästytään turhilta kauhu skenaarioilta!Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Charun
Vapefesteilläkin ammuttiin erään Diablon nappia pariin kertaan pöydän alle, onneksi magneetit ei karanneet kauas. Viimeistä kertaa taisin olla syyllinen itse ja siinä sähellellessä sain omasta Diablosta tankinkin rikottua, onneksi oli varaputki mukana :D Saako yv:llä varaosia, kun tankin tiiviisteetkin on jo käytetty?
Ihan pelkkä pihdeillä kiristys mulla on toiminut, ei enää laukea ympäriinsä. Lukitsin kanssa 18350-putken pysyvästi nappiin kiinni niin ettei kierry auki lukitusrengasta pyörittelemällä. Tai yleensäkään enää käsin, vaikka haluaisi. Eli torx-meisseli kaasunpoistoreikään ja vääntö rystyset valkoisena.
Festeillä tuli kyllä Diabloja vastaan ihan kiitettävästi, ja suurin osa omistajista vaikutti tyytyväisiltä :) Nappi on näköjään parantunut ekan sarjan jälkeen, painuu nyt pohjaan ja lukitusrenkaan liikerata on pienempi.
Mun Diablohan se oli, jonka magneetteja etittiin parisen kertaa. :DTulipahan opeteltua sen korjaaminen pikku pieruissakin, joten nyt menee vaikka sokkona! Nyt osaa jo vähän varoa sitä nappia ja taidan kohta kiristellä sen torxilla kunnolla.
Muuten olen enemmän kuin tyytyväinen modiin, vaikka kerran tankki tyhjentyikin taskuun, kun vaakatasossa oli..
Pirun pieni se kyllä on 18350 akulla!
Niin on... Tosin vieressä "Piski" 18500 akulla :)
-Spellgoth
http://img.tapatalk.com/d/12/12/04/yru8yhe8.jpg
Saako tuon uuden tankin sitten tuon pyrex lasisen tilalle, jos ja kun se menee rikki? Vai muuttuuko ato tuon uuden tankin myötä?Lainaus:
Alkuperäinen postaaja gixxxer
kysyin jo aikaisemmin mutta taisi kysymys mennä ohi :D
Teen satsin noita ss tankkeja jotka sopivat jo nyt tehtyihin modeihin.Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Elyrotth
Asiaa ! Kiilootettu tankki näyttäis päheeltä satiinin kanssa ! Tuleeko näihin se nestetilan tarkistus systeemi? Sun varmaan kannattaa sit nimetä modi tyyliin diablo 2 tai 1.5 jos oot atoa myöhemmin muuttamassa.
Tulipa väännettyä uusi setuppi ja pienellä langan siirtelyllä sai hienosti rokkaamaan. :D
Menee hienosti paksumpikin meshrulla reikään vrt. Somnium.
Me like! :D:esmoke:
Sori, jos kysyn tymiä, mutta mites näiden saatavuus ja tarviiko nykyinen tuunauksia?
Saatavuudesta en tiedä mutta mitään tuunausta nämä viimeisen satsin laitteet eivät tarvitse. Sekä 350 että 650 koot toimivat niinkuin niiden pitääkin. Itse olen ainoastaan kierteet käsitellyt Jalippon tarjoamalla ihmetahnalla.
Seuraava satsi on valmiina tammikuun loppupuolella ja ne tulevat metallitankeilla ja sen johdosta pituus vähän lyhenee kun ei tarvitse niin suurta seinämävahvuutta. Samoin tammikuun lopussa tulee saataville pelkkä ato jos haluaa sen istuttaa GGTS:n kaveriksi.
Mahdollisesti seuraavaan satsiin teen muutoksia kytkimeen mutta sitä tulee mietittyä enemmän ensi viikolla.
Ai perhana, tulee koko Suomitrio samalla kertaa tyrkylle, ah ja voi.
Miten täs diablossa on tuo keskiposti kasattu koska näyttäisi vähän valskaavan tiivisteen välistä kondessi nestettä akun päälle? Onko se ihan vaan kierteillä jos sitä hieman kiristäisi?
Nyt on sitten tarjolla kaikille GGTS miehille ja naisille vaihtoehto Z-Atty-G:lle eli 316L:stä tehty ato joka istuu GGTS:n kaveriksi kuin nyrkki silmään. Kaikki atot tulee kiillotettuna.
Tässä linkki vielä ukvapersin puolelle ja sieltä löytyy myös linkki missä voi lisätä itsensä listalle. Eka satsi on valmiina tammikuun lopussa ja hinta on 110e sisältäen postikulut.
http://ukvapers.org/Thread-Diablo-Va...r-for-GGTS-DVG
Ei sulta 510 päällä ole atoa tulossa?
Eikös toi Ithakan mukana tuleva 510-base aja saman asian, koska se menee natiivisti GGTSään?
Pakkohan se tuollainen ato oli ottaa. Vielä jos siihen tosiaan sais 510 adapterin niin ois aika hieno homma. :esmoke:
Jos täältä löytyy osaavia nettisivujen vääntäjiä jotka haluaisivat auttaa minua luomaan diablomods verkkosivut niin voisi heittää minulle privaa/sähköpostia.
Itsellä ei mielikuvitus riitä tekemään mitään niin hienoa jälkeä että sen viitsisi julkaista.
Jos sinulla on tietotaitoa ja halua toteuttaa tämän niin olen enemmän kuin kiinnostunut ja jos työn jälki miellyttää niin vaivanpalkaksi annan tekijälle Diablo Hybridin sekä DVG:n ja kaikista tulevaisuudessa tulevista tuotteista reilun alennuksen.
Voin suunnitella leiskan ja paloitella sen osaavalle koodarille tai tutkailla esim. wordpress julkaisualustaa.
-Spellgoth
Harmi kun lopetin dreamweaveröinnin ja photoshoppailun ja fläshäilyn ynnä muun jo yli vuosi sitten kun kypsähdin sivujen pykäilemisiin.