Hienoa ! ja sie hätähinen ostit samantien uuden. Hmmmm....XXXX....:eek: ku H-Atty odottaa tossa vielä neitsyenä korkkausta.
Printable View
Hienoa ! ja sie hätähinen ostit samantien uuden. Hmmmm....XXXX....:eek: ku H-Atty odottaa tossa vielä neitsyenä korkkausta.
Totta mooses, mulla oli äXä kourassa tiistaina ;)
Maanantaina oli jo 2 h-attya...
Ihana rapeli! :wheee:
2 vuotta höyryillä :esmoke:
2 vuotta, 2 viikkoa ja 5 päivää ;)
Hopeahääpäivä:love:
Selätin Kayfun Mini-kloonin floodaamisongelmat täytön yhteydessä, tuo olikin ainoa vitutus muuten erinomaisessa atossa. :) Täyttö yläkautta, ja se sormi todellakin kannattaa laittaa ilmareiän eteen. Kääntö ylösalaisin ja top capin loppukiristys = success. Ei pisaraakaan hukkaan!
Se on kuitenkin todettava, ettei tuo Flavor Westin Juicy Fruit ole kovin hääppöistä nestettä. Päärynä sen sijaan on aikas jees.
Puusepän opinnot aloitettu!
Kohta alkaa boxinrakennustalkoot kunhan luvan saapi eli "riittävät taidot" ominpäin ilta-aikaan vehkeitä käyttää :)
Kappas 2 vuotta höyryttelyn aloittamisesta ja samalla pisin aika mitä sen jälkeen kun tupakan perkeleen aloitin olen ollut ilman :eek:
Honda saikin vain pikkutuomion, jarrulevy ja raidetangonpää niin saa leimalle :)
Heräsin 2 tuntia myöhässä ensimmäiseltä luennolta, kaverilta olikin tullut viesti että luento on tältä päivältä peruutettu. Kuumotus oli hetkellisesti infernaalinen.
Ai niin, vapepostipäivä! :wheee:
Itella sai Vape Mesh companyn kirjeen perille, ja mä toimivan setupin Taifun gt:hen :)
2000 :)
Huomenna vaihtuu olkkariin 32" hd-redi -> 55" kaikilla herkuilla ja makkariin sitten 19" -> 32" <3
E. Ei pääse charuni enää vittuilemaan mun makkarin "töllöstä" :D
G26650 WVS LE :love: :love: :love:
Tästä on melkein mahdoton pistää paremmaksi (no jos sen yhden adapterin saan niin sitten :sarcasm:)
Kiitos Pojat & Kekkikeisari oon oluet velkaa teille :hatsoff:
Mamman kanssa kaksistaan! Saunaa pitkän kaavan mukaan ja pitsaa+virvokkeita.