-
Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model
Tässä ketjussa - ja hieman muuallakin - on välillä ollut puhetta noista GGTS/Stealthin yläputkista, lähinnä Kickin käyttöä ajatellen. Mittasin huvikseni muutaman putken pituuden(*):
- alkuperäinen GG-yläputki: 24,5 mm
- "Old Sam" Extension Sleeve for the GG Stealth or GGTS: 31,5 mm
- "Old Sam" GG Stealth Extension Sleeve Long: 49,0 mm
Tuo viimeisin on siis juuri saman pituinen, kuin kaksi originaaliputkea.
-----
(*) Mitat ovat ilman kierteiden osuutta, samalla periaatteella kuin normaalin Bogen karton pituus on 35mm ja XL(XXL):n 45mm.
-
refundit pamahti tai niin ainakin tuli viesti. Tosin ne tulee tilille koska paypallis ei näkyny luki vaan et siirtyy automaagisesti mun pankkitilille takas.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Nisca
refundit pamahti tai niin ainakin tuli viesti. Tosin ne tulee tilille koska paypallis ei näkyny luki vaan et siirtyy automaagisesti mun pankkitilille takas.
Jaaha. Pitää Ruveta itekki kyttäilee. Tarviis rahat rovariin. Saa tarjota muuten jos jollain myynnissä. Tuli jo penelope ostettuu niin tarviis äkkiä :)
-
Re: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model
mulle paukahti seurantakoodi eli tulossa on:P
-
Jalippo ja kumppanit, mitkä osat tarkalleen hiotte kun putsaatte ggts:nne? Ja koska rupeaa kick pätkimään?
Itellä rupee oleen aika kova pätkiminen tuossa 3.6v kohalla ja pakko vaihtaa akku, että kunno höyryt saa.
-
^3,6-3,7 voltilla se rupee pätkimään.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
metukka
Jalippo ja kumppanit, mitkä osat tarkalleen hiotte kun putsaatte ggts:nne? Ja koska rupeaa kick pätkimään?
Itellä rupee oleen aika kova pätkiminen tuossa 3.6v kohalla ja pakko vaihtaa akku, että kunno höyryt saa.
3,5 - 3,7 on aika normaali väli 10 watin tehoilla... jos pyynti on vähemmän, niin kick suostuu toimimaan pienemmillä volteilla.
Hion pohjacäpin pystytolpan ja tulitusnapin pään, joka koskettaa tuota pystytolppaa. Mikäli niissä ei näy mitään tummentumia tms. niin hionta ei ole tarpeen.
Välillä olen myös hionut kevyesti kickin ylä- ja alapään, sekä maadoitusjousen kontaktipinnan.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
3,5 - 3,7 on aika normaali väli 10 watin tehoilla... jos pyynti on vähemmän, niin kick suostuu toimimaan pienemmillä volteilla.
Hion pohjacäpin pystytolpan ja tulitusnapin pään, joka koskettaa tuota pystytolppaa. Mikäli niissä ei näy mitään tummentumia tms. niin hionta ei ole tarpeen.
Välillä olen myös hionut kevyesti kickin ylä- ja alapään, sekä maadoitusjousen kontaktipinnan.
Tämä selventi hyvin, thanks.
-
Noita kierteitä tulee itse asiassa putsattua melko harvoin, oikeastaan vain silloin, kun vehjes laitetaan pesulle. Eli tuolloin ihan lämmintä vettä ja tiskiainetta/nestesaippuaa plus päälle hommaan varattua hammasharjaa. Sitten vain huuhtelua ja kuivatusta.
Sitä vastoin hieman useammin - ehkä joka kolmannen tai neljännen akun vaihdon yhteydessä - tulee putsattua kontaktipintoja (pohjapalan messinkitappi, kytkimen tapin kontaktipää, akun molemmat päät ja Kickin pohja) ihan tavallisella pyyhekumilla. Muutama kevyt pyyhällys on riittänyt hapettumien tms. poistamiseen. Sitten jos koko pötkö tulee purettua, olen pyyhkinyt myös Kickin yläpään nastan sekä sen pienen "sivujousen" kontaktipinnan.
Pahan päivän varalta on myös 1000/1200/1500-vesihiomapaperia putkien sisäpintoja varten, mutta toistaiseksi en ole niitä käyttänyt. Sama juttu Noaloxin kanssa, jota olen käyttänyt tähän mennessä vain alumiiniputkiin.
Jännitteitä ei ole tullut SSGGTS:ien kanssa mittailtua, kun homma on tuntunut toimivan ihan näinkin.
-
Ja siinä toinen hyvä, kiitoksia sinnekkin.
-
Täsmennys vielä: en tiedä, onko noissa pyyhekumien materiaaleissa oleellisia eroja ja voivatko jotkut jättää metallin pintaan jonkinlaista sähkönkulkua haittaavaa "kalvoa". Itse olen käyttänyt sellaista peruspunaista, huokoisan oloista lajiketta. Sitä löytyy myös joidenkin lyijykynien päistä. Tähän pyyhekuminiksiin törmäsin joskus ECF:llä, olisiko ollut peräti Imeon oma vinkki?
-
Gurulta tuli full ad cap ja extension sleeve, old samilta GGTS base. Kyllä nyt kelpaa. Akku + kickki ostoksille, nyt kun ei ole kuin noita 18350 akkuja.
Semmonen hehkutus vielä, mitä ei ole ennen tajunnut tai tullut ajatelleeksi, että toi ilmasäätö on aivan mahtava. 510 basen kanssa vihelsi aina, nyt aivan täysin äänetön. Ja imuvastus täysin säädettävissä. Hipoo täydellisyyttä.
-
Onkos kellekkään tullu näitä ennakkokamoja englannista? Tuli nimittäin ssggts-putki sairaan nopeasti :o
Sunnuntaina kysyivät sähköpostilla jos on viekä tarvetta putkelle, maanantaina shipattu ja tänään saapunut paikallispostiin klo 8.25 :o :o :o :o :o
Eihän tää loppupeleissä ollu ku viikon myöhässä :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasso
Onkos kellekkään tullu näitä ennakkokamoja englannista? Tuli nimittäin ssggts-putki sairaan nopeasti :o
Sunnuntaina kysyivät sähköpostilla jos on viekä tarvetta putkelle, maanantaina shipattu ja tänään saapunut paikallispostiin klo 8.25 :o :o :o :o :o
Eihän tää loppupeleissä ollu ku viikon myöhässä :D
Rahat tuli takaisin joten ggts "kuume" on nyt laskenut. :) nyt odotellaan epipemodsin piippua ja somniumia :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
yuzo82
Rahat tuli takaisin joten ggts "kuume" on nyt laskenut. :) nyt odotellaan epipemodsin piippua ja somniumia :D
Millonkas mun rahat sitten tulee. Vittu mitä touhuu. Imeo lupaili että ennen preordereiden päättymistä ois kaikilla rahat lapasessa. Vittumaista niille jotka ei saanu hankittuu ton takii omaa putkee tai ufs:ssää. Eihän se nyt tietysti Imeon vika oo kun rahoja ei näy, mutta oishan tän nyt voinu vähän tyylikkäämmin hoitaa
-
pistin ite paypalin kautta palautuspyynnön niin seuraavana päivänä niillä löyty putki mulle tai vaihtoehtoisesti ois lähteny rahat palautukseen. pistä paypalin kautta palautuspyyntö;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
nevatus
Millonkas mun rahat sitten tulee. Vittu mitä touhuu. Imeo lupaili että ennen preordereiden päättymistä ois kaikilla rahat lapasessa. Vittumaista niille jotka ei saanu hankittuu ton takii omaa putkee tai ufs:ssää. Eihän se nyt tietysti Imeon vika oo kun rahoja ei näy, mutta oishan tän nyt voinu vähän tyylikkäämmin hoitaa
Tuli eilen ilmoitus gg uk:lta jossa kerrottiin että rahat tulee takaisin (meni roskapostiin) ja pyydettiin anteeksi tapahtunutta. paypalilta tuli myös sähköposti jossa kerrottiin että rahat on palautettu tilille joka on liitetty paypal tiliin .
-
Nettivinkki: 10 päivän sisällä GGTSiä suoraan hyllystä.
-
Toinen nettivinkki myynti foorumi.. Nyt noita kuiten alkaa saamaan 200euroon jo täälläkin niin ei ole niin paha "ylihinta" kuin esim pariskunnasta sitten
-
Nojuu, eipä tuo ole jos kylkiäisten kanssa tulee.
Toisaalta eipä tarvi enää miettiä GG ja EA välillä nyt kun tuo hintaero on 11 euroa!
Stealthcäpin saatavuus tosin taitaa olla pyöreä luku.
Btw toimiiko toi täysin SS-versio Kickin kanssa ihan OK? Eivätkös noi rosteriosat aiheuttaneet hitusen hävikkiä kuormassa?
-
Tuli itellekkin tuolta uk kaupasta meili että on paypal palautus vissiin tulossa. En edes muistanut että olin sieltä osia tilannut ::)
-
Kukaan saanut vielä yli 60vrk vanhasta pre orderista rahoja takaisin ???
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jonezzki
Kukaan saanut vielä yli 60vrk vanhasta pre orderista rahoja takaisin ???
Mulle tuli kolmisen viikkoa sitten osa rahoista takaisin.Lähetti myös meiliä, että voisi lähettää osia mitä löytyy hyllystä.Nyt oon jo lähettäny 4 meiliä sinne missä ilmoittanut haluavani loputkin rahani takaisin.Yhteenkään en oo saanu vastausta :( :( :(
-
ei taida tällähetkellä mistään kaupasta saada stealth cappiä?
-
Tänään tuli GGTS postissa. Ei halua ZAG istua nokkaan. Ihan kun kierteet ei täsmäis... Sehän menee siihen joko teleskooppi sleeven nokkaan tai collectortankin tilalle, meneehän?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Elyrotth
Tänään tuli GGTS postissa. Ei halua ZAG istua nokkaan. Ihan kun kierteet ei täsmäis... Sehän menee siihen joko teleskooppi sleeven nokkaan tai collectortankin tilalle, meneehän?
Eikös siinä 510 kierre ole? Eli Stelth capin tarttis GGTSsään? Vai oonko aivan mettässä?
-
-
Joo siis aika metsässä :D tossa ZAGissa ei ole 510 kierteitä tms
-
-
Käännä se teleskooppi toisinpäin.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vanttila
Käännä se teleskooppi toisinpäin.
Siinä on nytten ne lyhemmät kierteet atoapäin. tasan kierroksen saa kierrettyä atoa kierteisiin
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Elyrotth
Siinä on nytten ne lyhemmät kierteet atoapäin. tasan kierroksen saa kierrettyä atoa kierteisiin
No huoh... Se oli sittennii toisinpäin! kiitos! mutta eikös sen pitäis istua tuohon CT:n väliin?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Esa vuke
Kellään jotain hyvää paikkaaa ehdottaa, johon voisi mennä häpeen silmät (ja miksei jotain muutakin) päästään? :-[ :-[
No nyt tiedän tänkin. Onko ZAGiin edes olemassa mahdollisuutta käyttää muissa laitteissa kuin GGTS:ssä?
-
Miten se muilla on nyt taas noita ongelmia saada ZAG istumaan?
Tällä useampi ZAG ja GG kaikkiin on mennyt ilman ongelmia (telescope, rethreader ja extensionit).
-
Se on tehty nimenomaan GG(TS) käyttöön, kuten z-atty-pro on tehty provarille( sitähän voi käyttää muissakin periaatteessa)
Tosin onhan noita sovitteita tehty vaikka mihin, joten eihän se mahdotonta ole :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Esa vuke
Se on tehty nimenomaan GG(TS) käyttöön, kuten z-atty-pro on tehty provarille( sitähän voi käyttää muissakin periaatteessa)
Tosin onhan noita sovitteita tehty vaikka mihin, joten eihän se mahdotonta ole :)
Oppiipahan uutta. Thanks. Jälkeenpäin ajatellen, siitä varmaan nimikin. :-[
-
Tänään tuli kreikasta ggts putki, pohja, nappi ja teleskooppiputki. Pronssinvärisessä putkessa on aika iso tumma jälki joka ei ainakaan liottimella lähde pois, joten veikkaan valmistuvikaa. Mites tuonne goldegreekille on reklamaatiot onnistuneet. Erikoista että putken numero oli 2866. Luulisi noi uudet menevän isommissa numeroissa. Löytynyt varmaan jostain laatikon pohjalta :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Breezer
Tänään tuli kreikasta ggts putki, pohja, nappi ja teleskooppiputki. Pronssinvärisessä putkessa on aika iso tumma jälki joka ei ainakaan liottimella lähde pois, joten veikkaan valmistuvikaa. Mites tuonne goldegreekille on reklamaatiot onnistuneet. Erikoista että putken numero oli 2866. Luulisi noi uudet menevän isommissa numeroissa. Löytynyt varmaan jostain laatikon pohjalta :)
Mulle tuli numerolla 3063
-
Tänne tuli 3009 ja 3060.
Vanhin ggts kuitenkin 3279 ???
-