-
Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model
Tuli tuossa aamulla tehtyä pieni huolto-operaatio tuolle GGTS:lle mihin ZAG meni kiinni. Romulaaria läpikäydessäni huomasin että mullahan oli yhdessä pussissa menssinkinen napin keskitappi. No vaihdoin se ja huomasin samalla että se teräksisen pinnassa oli ihan musta palanut kohta. Tuon GGTS:n kanssa on ollut jonkun verran tulitusongelmaa ja olen jotenkin ajatellut että kick pätkii. Nyt kun messinkinen tappi on paikallaan niin ihan huikea ero savun määrässä ja tulittaa joka kerta todella hienosti ja pehmeästi. Ennen piti painaa nappia sormi valkoisena. Toisessa GGTS:ssä joka tuli noin viikko sitten oli jo valmiiksi messinkiset osat ja ihmettelin miten hienosti se toimii. ZAGissakin on nyt suht toimiva setup. Nallekarkki ei ole koskaan maistunut näin hyvälle!! Oiskohan tämä pitänyt laittaa humutusketjuun :D:smoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Breezer
huomasin samalla että se teräksisen pinnassa oli ihan musta palanut kohta.
Joo, samanlaisen mustan pisteen hioin eilen pois keskitapista. Piti vielä laittaa hiukan messinkiä tilaukseen.
1xGGTS Brass Telescope €12.00
1xGGTS Brass Venting Cap Full (With Axis & Plastic) €20.00
1xGGTS Button With Brass Head €18.00
1xGGTS Brass CR €9.00
3xGGTS Battery Spring €2.40
:esmoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
SSGGTS ja jännitehävikki - bullshit!
Täyteen ladattu AW IMR 18650 (noin 150 lataussykliä takana) ja 1,5 ohmin setuppi DIDissä:
http://dl.dropbox.com/u/81860491/20121027_221616(0).jpg
Noaloxia laitoin seuraaviin kierteisiin: Napin runko, teleskoopin yläosa ja stealth cäp.
Muita "kikkoja" ei ole käytetty, paitsi pohjajousi ei ole paikallaan ja tollaseen tulokseen pääsin.
Kokeilinpa tuossa Khaimeran rakentamalla volttimittarilla omaani noalox-käsittelyn ja timanttiviilan (pohjatolppa, napin kontaktipinta, plussapään tolppa) näyttämisen jälkeen . 4,2V ilman kuormaa täydeltä akulta, 2 ohmin boge keulille ja tasan 4,0V. 3,8V taisi olla ennen käsittelyä tulos, joten kannatti tuo 5 min käyttää tuohon huoltamiseen.
-
Re: Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Hanus
Harmi kun pistit Chameleonin jo kiertoon. Ois ollut kiva nähä miten se hukkaa. Ainakin itsestä tuntu, että sen ja P+:an välillä oli ihan suunnaton ero.
Tuolla mun blogissa on toki mittaukset siitä...
-
Vs: Re: Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
Tuolla mun blogissa on toki mittaukset siitä...
No hemmetti, jotenkin osannut ohittaa ne... Pitää tutkailla uudestaan.
-
Nyt on E-smokegurun sivuilla kerrottuna, tänään loppuu GGTS+UFS ennakkomyynnit. Eli vielä on aikaa tilata jos jotain jäi hampaankoloon.
Seuraavaan mahikseen voi mennä pitkä tovi. :esmoke:
-
Ja palautuksia ei ole tullut vitun hienoa!
-
-
Ööö... Muuten pitääkö tonne paypaliin lyödä tää refound-zydeemi jos maksusta on yli 2kk ???
-
Kai siellä voi jotain Disputea lykätä, mutta en kyllä tajua mikä tässä mättää kun kuvio pitäis olla selvä - kaikille ennakkotilaajille rahat palautetaan.
Osa on saanut, osa ei. Mulla meni 5 minuuttia ja tuli refund kun mainitsin asiasta tilausnumeron kera. Yrittivät kyllä tarjota jotain jämäosia, eli osatoimista ja osahyvitystä... pyysin kuitenkin kaikki rahana ja näin tapahtuikin.
-
Ok. Kokeilen ensin nakata viestiä sinnepäin jos sais asiaan vähä vauhtia ...tana :P
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Timohe
Nyt on E-smokegurun sivuilla kerrottuna, tänään loppuu GGTS+UFS ennakkomyynnit. Eli vielä on aikaa tilata jos jotain jäi hampaankoloon.
Jaa niin piru sielläkö ois vielä ollu ennakkotilaukset käynnissä? Prkl ku ei tajunnu. :( Mun tuleva GGTS maksokin sitte vähä enempi ku olis ollu pakko. :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
TrippyG
Joo, samanlaisen mustan pisteen hioin eilen pois keskitapista. Piti vielä laittaa hiukan messinkiä tilaukseen.
1xGGTS Brass Telescope €12.00
1xGGTS Brass Venting Cap Full (With Axis & Plastic) €20.00
1xGGTS Button With Brass Head €18.00
1xGGTS Brass CR €9.00
3xGGTS Battery Spring €2.40
:esmoke:
Mä laitoin eilen illalla saman "tuuninkisetin" tilaukseen. Nyt sitten odotellaan pari-kolme kuukautta. :D
-
Joo elikkä tuolta old sam fb ryhmästä saa tilattua kun laittaa Oli S Aus G:lle viestiä.
Päivittelikin sen tuonne deliveryprogram tiedostoon.
Ihan kivoja drip tippejäkin sampalta tulos:
http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphoto...25150564_n.jpg
http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphoto...67794722_n.jpg
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
Noaloxia laitoin seuraaviin kierteisiin: Napin runko, teleskoopin yläosa ja stealth cäp.
Muita "kikkoja" ei ole käytetty, paitsi pohjajousi ei ole paikallaan ja tollaseen tulokseen pääsin.
Mistähän tätä Noaloxia sais hommattua?
-
GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
ray krebbs
Puffillakin näytti olevan 5 purkkia hyllyssä: http://www.puff.fi/noalox-kontakti-k...14g-p-984.html
Taitaa olla ainut kotimainen paikka tuo?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Timohe
Niinpä vittu tietysti.. V*tun goldengreek.co.uk...
-Spellgoth
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
ray krebbs
Juu, Puffilta löytyy jos nimenomaan Noaloxia haluaa. Itse ajattelin testata Loctiten Silveriä, kunhan pääsen taas putkipommien kimppuun. Ovat ulkomailla kehuneet sitä sähkönjohtavuudeltaan paremmaksi kuin Noalox ja voisin kuvitella, että levittäminen on helpompaa/vähemmän sotkuisaa puuhaa tommosella huulipunapötköllä. :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
Juu, Puffilta löytyy jos nimenomaan Noaloxia haluaa. Itse ajattelin testata
Loctiten Silveriä, kunhan pääsen taas putkipommien kimppuun. Ovat ulkomailla kehuneet sitä sähkönjohtavuudeltaan paremmaksi kuin Noalox ja voisin kuvitella, että levittäminen on helpompaa/vähemmän sotkuisaa puuhaa tommosella huulipunapötköllä. :D
Mä tilasin juuri sitä Noaloxia. Oli mielessä tuo Loctitekin, mutta en jaksanut alkaa metsästämään sitä mistään. Tuolla Midwaylla on sikahintaiset postikulut, niin en halunnut kymppiä maksaa tuubin lähettämisestä.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
ray krebbs
Mä tilasin juuri sitä Noaloxia. Oli mielessä tuo Loctitekin, mutta en jaksanut alkaa metsästämään sitä mistään. Tuolla Midwaylla on sikahintaiset postikulut, niin en halunnut kymppiä maksaa tuubin lähettämisestä.
No juu, tuo nyt vain oli ensimmäinen linkki joka sattu silmään googlaillessa. Itse ajattelin metsästää Loctitea myyvistä kaupoista, kunhan tulee niihin tarvetta taas mennä; ei oikeen jaksa yhen huulirasvan takia kauppaan rampata. :P
-
Help help!
Mikä on vikana kun GG stealthin kytkimeen ei mahdu magneetit? Edes kahdella tota ei saa kiristettyä kunnolla, jottei lähtisi aukeamaan. ???
Ei sillä, höyry nousee jousellakin. Ja on muuten pieni GG stealth + Ody 23mm tankilla. :D
-
Oisko jollakulla mahdollisuus pistää kokovertailua, GG Stealth + Ody vs. Orion? Molemmissa siis 13850 akut ei kickkiä.
Alko vaan kiinnostaan, että kuinkas pieniin lukemiin sitä voidaankaan päästä pilaamatta suorituskykyä. Toi GG Stealth Odyn kanssa on omaan makuun just sopivan pieni, ilmeisesti Orion on vielä pienempi?
-
Mä voin laittaa kuvan tästä illemmalla. "Työt" haittaa harrastuksia :esmoke:
-
Nyt vittu oikeesti missähän ne mun rahat viipyy eivät edes vastaa mitään koko helvetin puljusta. Automaattinen viesti tulee vaan mailiin ei mitään muuta.
-
Re: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Nisca
Nyt vittu oikeesti missähän ne mun rahat viipyy eivät edes vastaa mitään koko helvetin puljusta. Automaattinen viesti tulee vaan mailiin ei mitään muuta.
Sama Homma. Kyllä vituttaa
-
Täs käy nii jotta joudutte vielä tekee rikosilmotuksen. :esmoke:
-
http://imageshack.us/a/img197/263/31102012350.jpg
18350-Stealth
http://imageshack.us/a/img29/7122/31102012349.jpg
18350-Collector Tankilla + GGTS Basella
Irtonainen akkku vasemmalla on 18650, sori paskoista kuvista :esmoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Timohe
Kiitos, ei kuvanalaadulla hitonkaan väliä. On toi Orion sitten vaan pieni. Lisätään sekin nyt listaan asioista, jotka haluaa mutta joista suurinta osaa ei tule ikinä saamaan, ellei nyt lotossa voita. :D
18350 akku jokseenkin mitätöi collectors tankin ja GGTS ody basen hyödyn.. Hienompi ja pienempi stealthina.
-
Mä tykkään kyllä collector tankin ulkonäöstä, mutta kertaakaan ei oo mulla odysseus vuotanu tai tarvinu säätää ilmamäärää pienemmälle
ni se hyöty on vähä mitä on. :D
Örtsä on kyllä tosiaan piäni. Voi ottaa suosiolla 18650 sisälle jos lähtee mukaan kämpän ulkopuolelle ja on just passelin kokonen.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Nisca
Eiköhän ne hillot tule perille. Tänne oli tullut UK-kaupasta osittainen palautus 26.10. Osittainen siksi, että vaikka kokonainen tilaus ei sitten onnistunut, lähettivät näköjään edes sen tilaamani sarjanumeroidun SS-alaputken. Ihan jees, siitä sitten rakentelemaan tulevaisuudessa Stealthia. Muut tavarat jo löytyvätkin, napiskuukeli pitää vain hankkia.
-
Katos perkele. en oo tätä threadia lukenu herran vuosiin enkä ole edes käynyt GG uk:n sivuilla.
Tuli siis vähäsen puun takaa tuo rahojen palautus ja tuotteiden saamatta jääminen (minähän sanoin että tämä on yks haista vittu-pulju jo pari kuukautta sitten....)
Eikä kyllä ole rahoja näkynyt enkä ole saanut mitään s-postia asiasta...
Jaa nyt sitten UFS saamatta (ja toki yks GGTSkin) vitun vittu.
Äsken ilmestyi teksti tuonne news osioon:Thursday November 1st
Dear customers, we have now refunded 75% of all pre-orders and are continuing to work with Paypal to resolve the orders older than 60 days. All funds are safe in trust, we kindly ask that you wait a little longer until the matter is fully resolved. All refunds will be honoured as promised.
Once the remaining pre-orders are refunded we will have a final stocktake to release all remaining GG items for sale. Thank you for your continued patience.
-
Meikäläiseltä irtoo ainakin yks GGTS kunhan saapuvat ihan kaupan hintaan jos jotakuta kiinnostaa.
-
Pistin refoundia paypalin kautta ja niillähän, yllätysyllätys ois mulle ggtss toimitettavax asti :o. Pyysivät vetämään refoundin pois
niin laittavat putken tulemaan :D
Kolme taitaa olla liikaa mut antaapa tulla. Pitää pistää yx myyntiin sit kaikilla herkuilla ;) Saa omansa pois tosta niin se riittää :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasso
Pistin refoundia paypalin kautta ja niillähän, yllätysyllätys ois mulle ggtss toimitettavax asti :o. Pyysivät vetämään refoundin pois
niin laittavat putken tulemaan :D
Kolme taitaa olla liikaa mut antaapa tulla. Pitää pistää yx myyntiin sit kaikilla herkuilla ;) Saa omansa pois tosta niin se riittää :)
Täähän on vitun kivaa kun itse en ole saanut MINKÄÄNLAISTA vastausta/mailia/tms. ko. lafkalta. Enkä edes kuulu tuohon "yli 60 päivää sitten" -tilanneisiin (tilaus numeroltaan #1421). Tänään tulis Wizards Apprentice myyntiin joka olisi ollut tarkoitus ostaa, samalla olisi voinut tilata P+. Mutta kiitokset goldengreek.co.uk, tapan.
VMP.
-Spellgoth
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Spellgoth
Täähän on vitun kivaa kun itse en ole saanut MINKÄÄNLAISTA vastausta/mailia/tms. ko. lafkalta. Enkä edes kuulu tuohon "yli 60 päivää sitten" -tilanneisiin (tilaus numeroltaan #1421). Tänään tulis Wizards Apprentice myyntiin joka olisi ollut tarkoitus ostaa, samalla olisi voinut tilata P+. Mutta kiitokset goldengreek.co.uk, tapan.
VMP.
-Spellgoth
Osta multa täydellinen paketti kun saan varmuuden et toi luvattu härpäke saapuu ::)
Lähtee asevelihintaan ku on jo 2 ennestään ;)
-
GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model
Meni jotenkin maku noihin GG hommiin, mut katsotaan onnistunko saamaan tuon Wizardin ja P+. Pistä toki YVllä tarjousta niin katsellaan. UFS olis kanssa ollu varauksessa mutta Ranskan kekkeroosit muni senkin.
-Spellgoth
-
https://dl.dropbox.com/u/11701671/E-...%20V/ggke2.png
Tollasen ku Imeo tekisi meille (eGo/510 liitin käytössä).
Tai joku kotimainen sorvari *wink wink*
"Penelope Cone for GGTS"
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Yakousei
Vois odyllekki tehä. Jos ei vaikka omista stealth cäppiä ja ggts basea.