No nyt se saatanan GG Uk:n mies lähettelee jotain pikkuosia mun tilauksesta ja palauttaa vain osan rahoista....mitäköhän helvettiä mä nyt sitte teen yhdellä tai kahdella pikkumutterilla ja palalla?
Printable View
No nyt se saatanan GG Uk:n mies lähettelee jotain pikkuosia mun tilauksesta ja palauttaa vain osan rahoista....mitäköhän helvettiä mä nyt sitte teen yhdellä tai kahdella pikkumutterilla ja palalla?
Tuli postissa tänään kick putki Saksanmaalta, näyttäs olevan ihan samaa sävyä kuin alkuperäinen
http://blg.mypicturetown.com/image/P...item.JPG?rot=1
Ja eri valossa
http://blg.mypicturetown.com/image/P...item.JPG?rot=1
Jännitehävikkitesti:
http://www.youtube.com/watch?v=IyS2Qlbvoi8
Tuolta old samiltako facebookin kautta ostitte nuo kick-jatkot, vai?
Iha hyvää infoa jalipon videos.
Tuolta minä tilasin ja nopeasti tuli: http://www.dampfauktion.de/item/id/5182.html
Saakos tuolta mitenkään samoilla posteilla jos ostaa enemmän tavaraa?
Tuo DasOli on vissiin samaa poppoota tuon old sam facebook ryhmän kans. http://www.facebook.com/groups/27754...p_r2j_approved
Missä perhanas tuola facebook ryhmäs on tilausohjeet?
^ Taitaa tuo DasOli olla Oliver Sames - a.k.a. Old Sam?
Tilasin tuolta kaksi kick-putkea. Vaikka molemmat piti tulla yksillä postikuluilla (4,50€), dampfauktion laittoi väkisin molempiin omat postikulunsa, siis 2 x 4,50€. Mainitsin asiasta tilauksen lisätietokentässä ja maksoin tilauksen.
Oliver vastasi seuraavana päivänä maililla:
Otin sitten tuon ylimääräisen postimaksun palautuksena. - Putket tulivat muuten nopeasti, neljässä päivässä!Lainaus:
Unfortunately the system of dampfauktion cant add only 1x shipment to more than 1 article. Now you have paid 4,50 euro to much. Do you need anymore (o-rings, magnets?) or should i pay the 4,50 euros back to you?
Joko on niitä palautuksia näkynyt vai onkohan niitä edes tulossa... :(
Ei oo näkyny ja rupeaa epäilyttämään jo koko touhu. Imeo tuolla jossain lupaili että Cami palauttaa rahat varmaan viikossa. No niiin perkele näkyy. Ei sillä että kiire ois enää kun hankin jo pötkylän muualta, vaan on kyllä ärsyttävää touhua molemmilta osapuolilta. Ois ollu asiakkaiden kannalta mun mielestä kohtuullista että toi GG Uk ois saanu hoitaa noi preorderit loppuun.
Ja muuten ei ainakaan toi mun pötkylän laatu oo ihan hintansa veroista. Kierteet kohtuullisen surkeat, esim. SS Donissa on superhyvät kierteet tähän verrattuna, ja Papsissa suunnilleen samaa tasoa.
Mitä kaikkee stealthiin pitää lisäillä jos haluaa siitä "kokonaisen"? Full ad cap, teleskooppiputki..?
Tosta näkee aika kivasti ton paketin. http://ggwiki.et.com.mx/images/f/fd/...-19-pm-85k.pdf
Toi putken yläosa (nro4) on vähän kysymysmerkki. Onko se sama kuin pidennyspala 2x1634018350 akuille tai 18650 akulle? Eli mikäli käyttää 18490 / 18350 + kick tota ei ees tartte?
18350 + kick mahtuu tolla pelkällä teleskoopilla vielä, eli ei tarvita sitä jatkopalaa. Melkeen kyl ostaisin sen jatkopalan suosiolla kanssa, koska olis enää sitä vaikka täys ggts.
Olen saanut 250£ ostoksista takaisin 9£, Cam on lähettänyt yhden muutaman punnan osan postiin (jota en yksistään edes tarvitse).
Siinä kaikki mitä tiuolta on kuulunut, yhteenkään kyselyyni ei ole vastattu.
Aika vittumaista että lähettelee kysymättä jotain osia kokonaisesta tilauksesta, vaikka olen sinne maininnut että kaikki tilaukset hyvitykseen. :(
mulla muuttunu toi satus tuolla pending :o ennen oli processing vai onko se sen takia kun niitä rahoja palauttelee?
Ihme sählinkiä. Kai gurulla toimii asiat vielä entiseen malliin? Tai eipä kai uukoollakaan mitään muuta ihmeellistä, kuin ongelmia tän pre-order -palautusasian kanssa.
Gurulla toimii ja toimiipa muuten nyt myös luottokorttimaksu, joten tilisiirrot ovat historiaa! 8)
Jees. Lähti Full ad cap ja extension sleeve tilaukseen. Kohta on kokonaine telescooppi ;)
Kannattaa varmaan laittaa mailia sinne, mun tilaus ei ollut vielä yli 60 päivää vanha, eli pystyvät lähettämään rahan takaisin "send money" vaihtoehdolla PayPalin kautta.
Mullekin ne aluks yritti tyrkyttää jotain jämäosia, kun kyselin hyvityksen perään, mutta vastasin että kaikki rahana takas... vastaus oli "no problem" ja laittoi asian käsittelyyn.
ja NYT, pari minuuttia myöhemmin tuli sähköposti PayPalilta - Refund!
Mihin pistit mitä prkl mulle mitään oo tullu mites muotoilen tämän asian heille, sillee ettei niille tuu ihan kauheen paha mieli :P alkaa hermot olla lopussa kaiken säätämisen jälkee.
Pistin niille että haluan rahat takas tosta preorderista katotaan mitä vastaavat.
Tuesday September 9th
Dear customers, due to circumstances out of our control, we regret to announce that we will no longer be collaborating with the supplier, Imeo.
Regrettably we now must undertake the process of refunding most outstanding pre-orders to customers. Where we can we will endeavour to contact customers via email to see if we can partially fill existing orders.
We would like to reassure customers that all outstanding pre-orders will be refunded via Paypal, and as quickly as possible. We would kindly ask that you allow up to one week for this as we process the list, we would appreciate your patience.
In the spirit of good customer service we have requested that the final stock order be fulfilled so as to not inconvenience everyone but unfortunately we have not been able to agree on this possibility. We have however been told by Imeo, that all outstanding pre-orders will be handled by the Greek supplier at http://www.e-smokeguru.gr .
As we have large stockpiles of parts the store will be open for some time to come. We will have a big stocktake in two weeks, so please keep an eye on the website around this time.
We would like to take this opportunity to thank all our customers for their support.
Ja toi tuli sietlä vaan takas täh helvettiä.
Noi tulee vissiin automaattisesti, mutta mulle ainakin vastas erikseen ton tiedotteen jälkeen. Nopsaa ne saa rahat lähetettyy takas jos tilaus ei oo yli 60 päivää vanha.
Kuinka tuo korttimaksu gurulla toimii/mistä löytyy ???
Maksutavoiksi kun tarjoaa vain tilisiirtoa ja kreikkalaisille tarkoitettua toista vaihtoehtoa :-[
Kolmas vaihtoehto oli mulla ainakin siinä alla? Olethan kirjautunut sisään omilla tunnyksilla jos vaatii sen?
Kirjautuneena olen, mutta maksuvaihtoehtoja silti vain kaksi... :-\
mites jos tilauksesta yli 60 päivää?
pitääkö pistää paypal:in kautta refoundia vai mitä vit..a:-
Kävin uudestaan kattomas ja oli tosiaan hävinny, kenties ongelmia korttimaksujen kanssa??? Eli tilisiirrolla sit vaan?
Exceli on lähetetty PayPalin väelle ja niiden pitäis laittaa refundi, toki ainahan voi vielä yrittää kysyä että mikä maksaa ja mikä on status!?
Ai mun bloogin staattus? Ei vaiskaan, pitäs käydä kattomas mut kännykän varas mökillä:(
Lisää haetaan hirvenlihhaa tänä viikonloppuna;)
Pitäs saada sulle vaan toimitettua jotenkin 1kpl hirvenpaistia seinäjoelle? Ideoita:-
Google gromella muuten ei toimi kaikki sivut kunnolla, ainakaan itellä. Firefoxilla pelittää noi sivut kunnolla.
E-smokegurulla meni luottokortilla maksettaessa maksu näköjään dollareina. En tiedä olisiko sitä voinut vaihtaa jossain, mutta ainakin defaulttina oli näin. Guru pyyteli sitten eilen lisää rahaa jotka maksoin paypalin kautta.
Joo ei oo mitään vastattu ja on alle 60päivää tilauksesta että mukavaa tälläne olis ne rahat kiva saaha kyllä jo.
Ilmoitit varmaan myös tilausnumerosi siinä sähköpostissa, niin pääsevät nopeasti kärryille.
"My order (#xxxx) is not older than 60 days and I want full refund, please let me know when you can handle it?"
SSGGTS ja jännitehävikki - bullshit!
Täyteen ladattu AW IMR 18650 (noin 150 lataussykliä takana) ja 1,5 ohmin setuppi DIDissä:
http://dl.dropbox.com/u/81860491/20121027_221616(0).jpg
Noaloxia laitoin seuraaviin kierteisiin: Napin runko, teleskoopin yläosa ja stealth cäp.
Muita "kikkoja" ei ole käytetty, paitsi pohjajousi ei ole paikallaan ja tollaseen tulokseen pääsin.
Harmi kun pistit Chameleonin jo kiertoon. Ois ollut kiva nähä miten se hukkaa. Ainakin itsestä tuntu, että sen ja P+:an välillä oli ihan suunnaton ero.