Samaa mietin normi subtankin kanssa. Kerros tännekkin jos löydät hyviä päitä!
Printable View
Itse kokeilin kymmeniä eri driptippejä ja eipä ne pienireikäiset juurikaan virtausta kurista. Joten käyttöön jäi nämä tipit. Paras keino mouth-to-lung höyryttelyyn on säätää ilmansäätörinkula kahden ilmareiän väliin. Se rinkula falskaa sen verran että höyryttely sujuu, kunhan ei ime posket lommolla, vaan rauhallisesti sen verran mitä laite höyryä päästää.
Liite 21883
Edit: höh väärä kuva! Tässä siis tuo AFC:n säätö:
Liite 21884
Ei falskaa yhtään mulla rinkula kummassakaan subtankissa. Nopeasti tuohon yhden ilmareiän imuun tottui.
Niin tottuu. Onnistuu jopa MTL höyryttelykin ja ihan puuntkakaa tuo lunghittailu....
"Pumpulit" vaihdettu alkuperäiseen coiliin, se tosin piti kääriä uusiksi kun oli niin epämääräinen ja liianiso söherö.
Vielä en rupea kehumaan kun on niin vähän käytetty, mutta voi toimiakkin:whistle:
Liite 21890 Liite 21891 Liite 21892
edit:Ei toiminut kuin 2höyryttelykertaa:esmoke:sitten alkoi lievä rälläkän maku:antismoke: niin hullulle kun se kuulostaakin niin wiskaus loppuu korvausilman puutteeseen:thinking:pötkössä oli kuitenkin 2mm keskireikä läpiasti.
Mielenkiintoista tuo periaatteessa vastaava kuin taifun gt2.ssa jossa korvausilma ei lopu, erona ehkä se että taifunissa pötkö ei ole täysin tiiviis ulkokehän osalta koska wicki reikä ei siinä ole ylhäältä pöyreä, tuossakin voisi kokeilla laittaa keskiröörin lisäksi pientä rakoa neulalla myös pötkön ulkoreunan ja wick röörin väliin.
Löytyisiköhän keltään ylimääräisiä "peek" eristeitä normikoon subtankkiin?
TAI
kokonaan tarpeetonta rba-pohjaa uusilla eristeillä ko. malliin?
Osaisko joku kertoa minkäkokoiset ruuvit menee Subtank Minin rba-päähän? Eka ruuvisetti jo roskissa ja toisista päät niin kuluneet, etten uskalla irrottaa mittailuja varten.
Villi veikkaus että olis M1.6, sama kuin kaiffareissa ja eikoissa. Pitää kokeilla kun ottaa auki.
Kylläpä nyt sattu paskat atopäät. Kaks peräkkäin puskee kuivaa ihan uutena, kolmas ei ainakaan vielä ole. Valkoisella O-renkaalla ovat nämä.
Ei pitäis tällä hinnalla olla susikappaleita seassa, perkele.
Tökin neulalla parista atopäästä pumpuleita uuteen uskoon ja nyt molemmilla maistuu ihan perseeltä. Alkaa mennä hermot tähän SAATANAN PASKAAN X-(
Onko kukaan ostanut vielä plussaversiota?
Kiinnostaisi vertailu 25mm versioon, lähinnä mitä eroavaisuuksia noissa kahdessa on. Ilmeisesti plussassa ainakin vähän ilmankulkua fiksailtu ja laitettu (minin ?) rba-pää pakettiin mukaan. Ulkomitat taitaa olla samat, kuitenkin luvataan mahtuvan 1 ml enemmän nestettä. Millä ilveellä siihen on saatu lisää nestetilavuutta, jos mitat on samat. :confused:
Käyköhän tuohon muuten 25mm subtankin rba-päät? Minin vastaava ei ainakaan allekirjoittanutta vakuuttanut, sen sijaan 25 version rba toimii mainiosti.
E. Jaa eipä taida tuo 25mm rba tuohon sitten käydä, jos kerran on erilainen yläcäppi + varmaan myös ohkaisempi putki.
Ilma-aukot suurimmillaan n.2x minisubi. Ilmavin subtank tähän mennessä. Nestettä mittasin ruiskulla reilu 7ml. Rba sama kuin minisubissa. Normi isoon subiin verrattuna ilmavampi ja milli enemmän nestettä. Eikä siis tarvitse vaihdella yläkertaa rballe. Saa myös säädettyä suhteellisen tiukkaimuiseksi. Rbata en ole tässä vielä kokeillut, mutta siis sama kuin minissä.
Mun mielestä pikkasen parempi, kuin minisubi. Jos et tarttee 7ml ja 25mm ato ei kiinnosta, niin minisubilla pärjää hyvin.
E: Siis pikkasen parempi, koska mulle tuo 7ml on jees.
Nyt tuli Fasttechiltä subtank mini. Aitoustarkastusta tehdessä muuten kaikki on ok mutta tuo "security label" jonka vissiin pitäs vaihtaa väriä eri kulmista katottuna ei mulla vaihda väriä. Vaihtaako muilla?
Eli siis tuosta lätkästä on kyse:
Ok, kiitos..
Mua ihmetyttää pikku erot mineissä. 3 löytyy. Kahdessa ei kierry tankkikehikon yläcäppi irti mutta kolmannessa kiertyy. Kahden RBA-basen urat on läpi asti auki alunperin, taas kolmannessa ne ei ollut.
Tämä erilainen ostettu Elektrosavulta. 2 samanlaisesta toinen ostettu käytettynä(Alunperin puffilta) ja toinen FT:ltä.
Voihan se olla että erot selittyy sillä että valmistustapaa on muutettu. Pitäis kysyä Kangerilta jos sais vastauksen.
Onko vinkkejä sinkkucoilista RBA-päähän. Oon koittanu eri korkeuksia ja halkasijoita kuten myös microa ja tavallista coilia. Millään vaan ei saa kovin hyvää makua vaikka yleisesti sitä on kehuttu, jää laimeaksi. Microa ja tavallista coilia myös.
Ei oo subtankkia, mutta kommentoin silti.
Kyllä FT on yksi luotettavimmista (ja hitaimmista) ostopaikoista mitä on. Se että ne myy myös uskomatonta p.....a ei tarkoita mitään. Jos SKU koodin takaa löytyy "Authentic Kangertech", niin kyllä se aito on.
Meitsillä ainakin vähän kimaltelee eri väreissä, kun kääntelee. Puffilta tilattu Subtank Mini.
Hmm.. Muilla on eri kokemuksia. Mielenkiintoista. Meikähän sai hyvän diilin, kun sain saman Minin kuin kaikki muutkin ja mageen kimaltelevan tarran mukana. Oon mä onnekas.
Mikähän paksuus on langassa josta tehty nuo puolen ohmin coileissa jokka tulee minin mukana tuohon rba:han? Olen nyt testaillut noita puolikkaita ja 1.kakkosta ja kyllä itte tykkään enemmän puolisesta.
Seal ring set tuli postissa, pääsee vihdoin eroon niistä punaisista rinkuloista :thumbsup:
evkoo.com:lta bongasin mini subtankin ja 10% alekoodin tem10off ja pitihän se käyttää. Ilmaiset postit niin ei jäänyt pahasti hintaa eli vajaa 30 usd posteineen. :evil:
Olen tätä Subtank Plussaa nyt viikon käytellyt. Laitoin Subtank minin tulille ja totesin imun ahdistavan. :confused: Minin röörit täysin auki. Näin se muuttuu. Rba pelittää tässä isossa ehkä hieman paremmin jäykillä nesteillä. Johtuskohan suuremman nestemäärän aiheuttamasta paineesta. Katotaanhan taas viikko. :)
Millä wickillä ja wick "tekniikalla" ootte saanut rban pelaan parhaiten? Jatkuvasti dryhittiä.. oon jo yrittänyt vaikka ja mitä.. mistäs muuten ootte ostanu occ atopäitä punaisella tiivisteellä kun nuo valkoisella tiivisteellä ovat ihan hanurista..
Nollanelosen langasta seittemän kieppiä kolmen millin halkaisijalla. Mujit läpi ja höyryä piisaa.
http://i.imgur.com/RzMC9T0.gif
Kahen millin patukkaan 8 kierrosta ja mujit läpi!
[gif of charlie cheen, winning]
2,5mm 5 kierrosta 0,32. Pumpulit pitää tökkiä pois nestereikien päältä.