Re: Vs: Nautilus/Terminator RTA (Ody klooni)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Spellgoth
Sidon sen kiinni ja kutsun paikalle pari crack-neekeriä puhalluslamppujen ja pihtien kanssa. I'm going to get medieval on your ass.
-Spellgoth
Repesin. :D Loistoleffa.. Sry OT, oli vaan pakko :D
Vs: Nautilus/Terminator RTA (Ody klooni)
Voisko joku kellä tää jo on värkätä jotain videoarvostelua?
Joku video arvostelu/demo olis kyllä komia tässä kimppatilausta odotellessa :P
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Ahe222
Joku video arvostelu/demo olis kyllä komia tässä kimppatilausta odotellessa :P
Kuten sanottu, Nautiluksia ja Terminatoreita jengillä jo on, mutta tietääkseni tämän kimppatilaustehtaan tuotosta (oddy) ei ole vielä kenelläkään.
No teoriassa ainakin pitäis olla "sama" laitos, mut en laittais päätäni pantiks jokasen yksityiskohdan osalta kun näitä kiinankopioita on ennenkin nähty.
Itse olen käpälöinyt Terminatoria ja siinä todellakin hinta kohtasi laadun! :)
Vs: Re: Vs: Nautilus/Terminator RTA (Ody klooni)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
Kuten sanottu, Nautiluksia ja Terminatoreita jengillä jo on, mutta tietääkseni tämän kimppatilaustehtaan tuotosta (oddy) ei ole vielä kenelläkään.
No teoriassa ainakin pitäis olla "sama" laitos, mut en laittais päätäni pantiks jokasen yksityiskohdan osalta kun näitä kiinankopioita on ennenkin nähty.
Itse olen käpälöinyt Terminatoria ja siinä todellakin hinta kohtasi laadun! :)
http://www.e-cigarette-forum.com/for...-quirks-5.html
Tuolta löytyi jotain vertailua...ainakin noissa kuvissa näkyy eroja, mutta omissa kätösissä erot olisi varmasti selvemmät.
edit: nämä tuotteet varmaan saa samanlaisen sekaannuksen aikaseksi kuin "lavatubet"...ota niistä sitten jotain selvää :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
True Puffin
http://www.e-cigarette-forum.com/for...-quirks-5.html
Tuolta löytyi jotain vertailua...ainakin noissa kuvissa näkyy eroja, mutta omissa kätösissä erot olisi varmasti selvemmät.
edit: nämä tuotteet varmaan saa samanlaisen sekaannuksen aikaseksi kuin "lavatubet"...ota niistä sitten jotain selvää :D
jalippo varmaan tarkoitti eroavaisuuksia ton nautiluksen ja tän meidän kimppatuotteen kanssa, tossa linkissähän on verrattu esikuvaansa ja kopiota.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
khaimera
jalippo varmaan tarkoitti eroavaisuuksia ton nautiluksen ja tän meidän kimppatuotteen kanssa, tossa linkissähän on verrattu esikuvaansa ja kopiota.
No niinpäs olikin...kun olis hieman lukenut eteenpäin. Noh, näkyy nyt ainakin näiden välinen vertailu :)
tuohon mahdollisiin eroavaisuuksiin tämän kiinan kloonin ja nautiluksen välillä vielä... tuossa "löysin" pöydältäni tuon jenkeistä tilatun nautiluksen pakkauksen ja siinä tosiaan lukee että made in china ja kuvassa on samanlainen kiiltäväpintainen "nautilus" ku monessa alibaban kuvassa...
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
khaimera
tuohon mahdollisiin eroavaisuuksiin tämän kiinan kloonin ja nautiluksen välillä vielä... tuossa "löysin" pöydältäni tuon jenkeistä tilatun nautiluksen pakkauksen ja siinä tosiaan lukee että made in china ja kuvassa on samanlainen kiiltäväpintainen "nautilus" ku monessa alibaban kuvassa...
Kuulostaa kyllä todella lupaavalta!
Niin.. ellei niillä satu olemaan Kiinan päässä tarjolla ainoastaan "yhtä oikeaa" vaihtoehtoa, joka ei satu olemaan meidän valinta... ;)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
modifier
Kuulostaa kyllä todella lupaavalta!
Niin.. ellei niillä satu olemaan Kiinan päässä tarjolla ainoastaan "yhtä oikeaa" vaihtoehtoa, joka ei satu olemaan meidän valinta... ;)
pikkasen mitä tossa yks ilta jani86 katottiin niin aika lailla kaikki ne oli samanlaisia, kuvauksissa oli puhetta Stainless Steelistä ja metal materiaaleista ja toi mistä oon hieronu kauppaa on juurikin tuo SS malli.
tossa vielä kuva paketista:
http://i11.aijaa.com/b/00979/11495327.jpg
20.12.12 tilattu Stormyltä, tänään lootassa. Huikean nopeaa ottaen joulun sun muut huomioon!!
EDIT: Jalippon videon mukaan tehty setuppi. Aivan LOISTAVA LAITOS! On kyllä hint laatu suhde kohillaan!
Ainut vaan että en kerinny tuota huuhtasta ennenkun setupin tein ja nesteet laitoin sisälle. Sivumakua ehkä hieman, en tiedä.
Toivottavasti toi 510 base on erillainen siinä kimppatilauksen vehkeessä kun mitä tuolla ecf:än vertailussa. Tota ei ainakaan saa täysin kiinni modiin, mikä on mulle tosi iso miinus.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jali
Toivottavasti toi 510 base on erillainen siinä kimppatilauksen vehkeessä kun mitä tuolla ecf:än vertailussa. Tota ei ainakaan saa täysin kiinni modiin, mikä on mulle tosi iso miinus.
No johan on vittu jos näin on..!
Nautilus/Terminator RTA (Ody klooni)
Jep. Esim. EAModiin jää millin rako.
-Spellgoth
Miten Gussissa tai Papsissa, jääkö rakoa? On kyllä prkl jos jää, ei voi kirota tarpeeksi.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Jali
Häh, noissahan on säädettävä keskinapa, eli eikö sen basen pohja ole tasainen vai mistä syystä jää rakoa?
Pakkohan siihen pieni rako on jäädä ilman takia.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Tontza
Pakkohan siihen pieni rako on jäädä ilman takia.
Aivan, totta. V2 odyn 510-basessa olikin vasta ne ilmaurat, että sai modiin kiinni.
Mutta jos modin yläcäpistä löytyy ilmaurat, niin silloinhan ton voi kiertää ihan kiinni.
Ody v1:ssä on ilmareikä 510-kierteiden yläosassa, siten että se reikä täytyy jättää näkyviin, ellei sitä saa juuri hollille modissa mahdollisesti olevan uran kanssa. Esim. EAMODissa on jengassa neljä aukkoa, joista ilma kyllä kulkoo, jos se Odyn reikä *sattuu* olemaan juuri siinä kohdalla, muuten menee tiukaksi.
Tällä hetkellä mulla on EA:n ja Ody v1:n välissä noin 1mm rako ja se toimii hyvin.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Tontza
20.12.12 tilattu Stormyltä, tänään lootassa. Huikean nopeaa ottaen joulun sun muut huomioon!!
Voihan vimpura, mä tilasin 18.12. ja ei tullu tänään(kään), myöhemmin tilatut kirkkaat akkunat kyllä jo loikoilee postissa, tosin nehän tuli toisesta paikkaa...