YEAH! Niin mullakin!
Printable View
YEAH! Niin mullakin!
miltä sivulta??????????????
Nyt tuli! Yeah!!!
Tuli näimmä auki tuo vanha PRE ORDER ja uusi October PRE ORDER oli hävinnyt samalla...
EDIT: tilaus mahdollisuus oli kaiken kaikkiaan auki 6min 00:12 - 00:18 joten varmaan kaikille vähänkään teräville irtos tästä erästä. Otin vasiten ajan niin siitä kun tuote tuli niin 11sek ja se oli paypalilla maksettu :D
Joo ja 1 kpl rajoitus. ;)
Ja loppu jo :D
Jeb, se oli siinä! Kannatti laittaa kello soimaan ja malttaa hetki vielä... Vaikka meinas usko jo loppua. Mutta nyt nukkuu. 05:15 soi kello uudestaan... Plaah... On tää ihan pimeetä hommaa! :laugh:
V***U :( Seikkailin ton uudet tuotteet ja ton toisen väliä niin PRKLE :( tottakai jäin ilman :( :( :( :(
Joutuu näemmä odotteleen tonne lokakuulle :(
Onnittelut kaikille nopeille! Onkohan kenelläkään tietoa, kuinka monta kappaletta tämän yön myyntierä oikein oli?
Voi helevetin vittu... Löin sitte nukkumaan minuutti ennenkuin myynti alkoi. :'( Terve...
Nooh, niinkuin aikaisemmin kirjoitinkin että tuskin tuota enää olisin mitään tarvinnutkaan. O0
Mulle oli kanssa tullut peruutus/pahoittelu viesti. Onneksi en uskonut satumaiseen onneen ja kyttäsin vielä rajoitettua erää. Ois meinaan taas ollu norsunlerssi otsassa aamulla...
Ja Macce manailin yöllä just kohtaloasi, kun menit unille minuuttia liian aikaisin. Perskele on se pienestä välillä kiinni. :(
Vieläkö joku on jäänyt ilman SSGGTS?!
Toisinsanoen, saanko pitää itselläni kaikki kolme, vai laitetaanko yksi huutoon, jahka ne tuolta Ranskasta ja UK puljusta tulevat?
Huudon voittajalle olen ajatellut tarjota vielä optiota ostaa sopuhintaan: Ody V2 + GGTS base + Kir Fanis kirkas putki.
Enää puuttuu 1 x GGTS base ja sitten on kolme täydellistä SSGGTS + Ody V2 yhdistelmää kätösissä!
Vaatimaton mies vois pärjätä kahdellakin, kun tuo Z-Atty-U on nyt kotiutunut.. ;)
Missä on mun koodini?!?! Soitan tonne kohta ranskan sanakirja kädessä ja haukun ne homoiksi
On tääl enemmänkin sellasia kellä ei oo GGTS:ää ;)
Tuolta ranskasta se oli kyl helppo varata sillon ku se varaus oli auki. Ei mikään kiire ainakaan ollu kun mä arposin sitä varmaan 3 päivää sillon et pitäiskö vaiko ei
Olikos Jalipolle tullut jo goldengreekistä viestiä että putki olis tulossa?
Mulle ei ainakaan ole mitään tullut... Jotain ne siellä nyt sählää.
Tilattu siis siitä elokuun preorderista.