-
Vs: Uusi Lavatube 2.1-Tornado
Noista kierre ongelmista on porukka täällä valitellut, eikä tää meikäläisen vekotinkaan mikään kierteiden teon malliesimerkki ole.
Kierteet ovat sen verran väljät, että tankki keikkuu kierteillä ollessaan himpun verran.
Keksin ruuvata egosta tuon tankin kauluksen irti ja heitin sen tonne egokierteille.
Toimii, tankki ei keiku, eikä sitämyöten luulis kuluttavan jo ennestään väljiä kierteitä entistä väljemmiksi.
Kyseinen kaulus on siis tällainen: http://www.puff.fi/ego-koristetukika...kpl-p-842.html
Mahtaako tästä nyt olla kellekkään hyötyä, sitä en tiedä, mutta ajattelin nyt jakaa tämän pienen ahaa-elämykseni muiden höyrytteliöiden kanssa.. :esmoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
HoleHead
Noista kierre ongelmista on porukka täällä valitellut, eikä tää meikäläisen vekotinkaan mikään kierteiden teon malliesimerkki ole.
Kierteet ovat sen verran väljät, että tankki keikkuu kierteillä ollessaan himpun verran.
Keksin ruuvata egosta tuon tankin kauluksen irti ja heitin sen tonne egokierteille.
Toimii, tankki ei keiku, eikä sitämyöten luulis kuluttavan jo ennestään väljiä kierteitä entistä väljemmiksi.
Kyseinen kaulus on siis tällainen:
http://www.puff.fi/ego-koristetukika...kpl-p-842.html
Mahtaako tästä nyt olla kellekkään hyötyä, sitä en tiedä, mutta ajattelin nyt jakaa tämän pienen ahaa-elämykseni muiden höyrytteliöiden kanssa.. :esmoke:
Negatiivinen vaikutus imuilmaan imho.
-
Joo testattu Holehead ja toimii ihan kiitettävästi :) .Ilmanvastus ei kyllä sanottavasti lisäänny jos vaan on urat tuossa kauluksessa paikallaan niinkin pitää ,eli kannattaa kokeilla tuota kikkaa 8)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Flounder
Negatiivinen vaikutus imuilmaan imho.
Totta, mutta kaikkeen tottuu.. :P
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
HoleHead
Totta, mutta kaikkeen tottuu.. :P
Totta tuokin, eikä tuo nyt maailmaa kaada. Todella hyvä idea muuten :esmoke:
Edit: Onko joku muuten testannu tuohon sitä isompaa 6ml tankin kaulusta, sopiiko edes?
-
Omat kokemukseni Lavatuben 2.1:stä on kyllä parempia kuin monella muulla, no ekaksihan se lähti takuuhuoltoon :esmoke: Jep, normikessuilla vedettiin sitte viikko lisää. Mutta sen jälkeen tube ollut kovassa käytössä, kulkenut mukana töissä, reissuilla ja kaljotellessakin. Pelannut tosi hyvin ja pudonnut maahankin yli kymmenen kertaa, viimeksi eilen kun rassasin autoa tippui povitaskusta maahan ja ajattelin nyt se meni rikki kun jäi pöhisemään eikä sammunnu millään, mielessäni tilasin jo uusia laitteita :D Mutta eikö mitä, akku irti ja takasin paikoilleen niin tube pelitti taas. Ei tullut tekosyytä tilata provaria :)
Kyllähän tuo on ulkosesti helevetin ruma ja kaikki nappulat kulunut mustaksi, kromipinta kulunut jne. Toisaalta taas omassa yksilössä kaikki kierteet toimii ja kartot asettuu tiukasti paikoilleen. Kai se sitte on yksilöstä kiinni että miten toimii...
-
Ei ongelmia täälläkään. Kolmisen viikkoa vissiin olut käytössä päivittäin. Kromi lähtenyt napista, mutta kuka on käskenyt pudotella. Jostain varmaan sais tipan väriä siihen, mutku ei tuo käyttöä haittaa.
-
Mullakin ensimmäisen erän Lava 2.1 Kovaa käyttöä vaan ei mitään muuta haittaa kuin tuo napin väri lähtenyt. Se ensimmänen erä tais olla paras sitten alkoin laatuongelmat. Tais alkaa hutilointi tehtaalla ei minkäännäköistä laaduntarkkailua. Vois nyt edes kokeilla pysyykö karto paikoillaan.
-
Itselläni on Lavatube mini 2.1T ollut käytössä seitsemisen viikkoa ja hyvin pelittää.
Alkujaan tuli kyllä ihmeteltyä noitten kierteitten laatua, mutta viikon jälkeen se unohtui.
Mulle tuli kylkiäsenä puffilta tuollainen ego tukikaulus kun tilasin 3ml DCT-tankin ja muuta sälää. En oikein aluksi tajunnut että mitä sillä tehdään. Nyt aloin käyttämään laipattomia kartoja tankissa niin se onkin aika kätevä: varmistaa ettei tankki valu liian alas ja on myös tukevampi. Ilman saantikin on ihan normaali, kun siinä on kolot päässä.
Tänään tosin ilmeni bugi lavatubessa. Höyry jäi päälle eikä reagoinut mihinkään näppäimiin. akun irtikäyttö korjasi ongelman ja sen jälkeen toimi normaalisti.
Samalla testaillessani huomasi että jos painaa hyöristin nappia ja virtanappia yhtä aikaa, laite sammuu. Siinä säästyy 3 napinpainallusta.
-
^Niimpä näkyy sulkevan, itseasiassa aika näppärä sammuttaa tollai. Ite putsasin just eilen tuon napin ja nyt toimii taas normaalisti.
-
Itselle saapui tänään 510-510 adapteri ja kierreongelma ratkesi sillä. Mutta uutena ongelmana tämän kanssa on ulkonäkö, koska itse Lava on paksu - kapea kaulus - paksu tankki - drip tip. Onko kenelläkään ratkaisua tähän jolla saisi itse laitteen ja tankin saman paksuisiksi? Vai pitääkö vaan kiertää jesaria adapterin päälle monta kierrosta jotta saa siitä paksumman?
-
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
savuttaja
Tuotahan ehkä voisi harkita. Mutta boge on aina boge. Ja on minulla myös pienempi helmallinen tankki bogeille joka peittäisi adapterin. Mietin vaan jos olisi jotain halvempaa/itse rakennettua ratkaisua
-
Mini lava 2.1, AW IMR 18350 akut, täydet 6V 1,3ohm dual coilille = akkukesto 1h / 1ml. "Tyhjensin" kolme akkua täyttämättä Odya kertaakaan. Jokainen akku latautu täyteen alle tunnissa.
Olisikohan kyse siitä, että täysillä tehoilla akun varaus laskee hetkellisesti liian alhaiseksi, ja lava lyö pelin kokonaan poikki?
-
Akun kestosta on tässä ketjussa siitä että lava pistää pelin poikki kun akun varaus on 3,6v
-
^Provari sanoi akun varaukseksi 3.8 siinä vaiheessa kun lava ei enää suostunut.
-
3.57 sanoi työpaikan labran mittari.
-
Snakepox keksi laittaa hitusen alumiinifoliota karton ympärille niin pysyy napakasti liittimessä. Pitihän se testata ja toimii! Kiitokset vinkistä Snakepoxille!
http://savutta.fi/jpg/t21alu.jpg
-
Sibillä on päässy fiskarssit ruostumaan.
Kiitos niksistä!
-
En tiiä mikä ihmelaite mulle on sattunu mutta pari kuukautta all-day laitteena ~4ml päivässä ja niin kierteet kuin nappien maalipintakin on ennallaan. Jotain postiivista tähänkin ketjuun :esmoke:
-
Mä laitoin Lavan huilimaan pari viikkoa sitten. Tässä nyt koittanut keksiä 2 viikkoa mitä vikaa on uusimman mallisessa Howitzerissa?? Normaali käytössä ei mitään vikaa ole löytynyt....mittariveikot kyllä löytäisi aina jotain...hemmetin kevyt värkki ja kätevä liittää lyhyempi putki päiväkäyttöön ...liitoksetkin on tiiviit tässä mallissa^-^ Näköjään imutkin menee tuonne noin 500 krt päivässä itellä....kukahan einstein on oikein kellonkin tähän viittiny oivaltaa :laugh:
Hyvä viritelmä!! Tuleekohan se seuraavan version mukana ....muutama rulla foliota. No pitäähän hätävara olla jos ei ole muuta käytössä :D
No siinähän sitä taas ...
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hesekiel
Mini lava 2.1, AW IMR 18350 akut, täydet 6V 1,3ohm dual coilille = akkukesto 1h / 1ml. "Tyhjensin" kolme akkua täyttämättä Odya kertaakaan. Jokainen akku latautu täyteen alle tunnissa.
Olisikohan kyse siitä, että täysillä tehoilla akun varaus laskee hetkellisesti liian alhaiseksi, ja lava lyö pelin kokonaan poikki?
Taisi sib77 mainitlaitteen esittely video pätkässään että 18350mAh höyryttää kertalatauksella noin 2ml nestettä joka sinänsä monelle riittää ainakin työnlomassa höyryttelyyn ja vara-akkuhan ei paljon paina taskussa jos on tarvetta enenpi . 8)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
SiB77
Snakepox keksi laittaa hitusen alumiinifoliota karton ympärille niin pysyy napakasti liittimessä. Pitihän se testata ja toimii! Kiitokset vinkistä Snakepoxille!
http://savutta.fi/jpg/t21alu.jpg
sama toimii aivan pienellä palalla vaikka paperia :P, tänään töissä jäi muistamatta tuo alumiini ja sehä hukku siitä ku tipahti pois kartolta, no tumppasin sit pikkupalan paperia kierteen reunaan, ja taas mennään.
-
Tuli myös hommattua mini lava ja ihmetyttää tuo akun nopea tyhjentyminen,1,5ohm ja 4v höyrytellessä about 30 henkoset ja akku on lopussa.Liekkö viallinen akku vai mikä lie,jollakin 650mah twistilläkin pääsee 3 kertaa pidemmälle.
-
No ei tuo nyt ole ok homma. Akut täytyy olla finito tai muuta häikkää...laturi sökö??. Eilen juuri kattelin tosta "Howitzerin näytöltä" kun oli 800 mah imr kiinni siinä niin pääsi 240 imukertaan ja ihan normaaleja imuja oli. Jos olisi vielä tuollainen 200 mah lisää akussa niin riittäisi koko työpäivän. 4-4.3 V käytin tai mitä siis näyttö kertoi.
Siis kyseessä on sama akkukoko kuin Lavatuben minissä.
-
Ihmettelin myöskin akkujen nopeata tyhjentymistä, minulla auttoi muutama latauskerta uusille akuille.
Olen muuten ollut todella tyytyväinen laitteeseen, kierteet pelaa hyvin ym. :esmoke:
-
Ei tuo lava 18350 akuilla vaan jaksa kauhaa höyrytä kun on matalaohminen dual coil. Eli 1,3 ohm dual coil odysseuksessa, AW IMR 18350 akku ja lavasta täydet mitä antaa. Höyryttely loppuu alle millilitran jälkeen, ennätysaika taisi olla varttitunti :D
Provarilla kestää kaksi, ellei kolmekin kertaa kauemmin, tehot tosin Provarin suojaominaisuuksien takia hieman pienemmät.
Kyllähän dual coilit tunnetusti imaisee akkua, varsinkin hyvin matalaohmiset, mutta yllätyin kumminkin. Täytynee tyytyä ihan noihin singlecoileihin.
-
Ne jotka tilailee tavaraa peleonilta kuten minä niin suosittelen harkitsemaan tuota GS VV"Howitzeria" modia "uusin versio ainakin mainitaan niin". Mulla tulee kohta maanantaina 3 viikkoa täyteen ja laite toiminut moitteetomasti. Laite ei pätki kuin lavatubet imuissa "siis todella vähemmin kuin lavatube, ei ole kierreongelmia höyrystin päässä "kromi lavojen vika ettei cartot pysy kiinni niissä" tuote on halpa kun vertaa lavaan!! kaikki osat saa erikseen tilattua kun hajoaa esim uusi elektroniikka pää maksaa postikuluineen n 18 euroa "lavaan ei saa uutta osaa kuin pohjakorkin" Howitzeriin on helppo kääntää kiinni mini akkutuubi päiväkäyttöön. Itsellä meni tänään normaali imuja 18350 akulla 800 mah imr " 2 krt ladattu akku koska uutena se ei ole parhaimmillaan" 4.3v voltilla höyrytellessä 308 kertaa " Howitzerissa on laskin.. lavassa ei. Howitzer on todella kevyt!!! 18650/18350 akkupesien vaihto on hetkessä tehty.
Huonot puolet: se ei ole crominen, se ei ole mikään hienostelu värkki,se on rungoltaan musta..karu ...ehkä samoin kuin perus Bolt", pohjakorkki on heiveröinen mutta ei hajoa jos on tarkka kuinka kääntää sen kiinni " lavan pohjakorkki käy siihen jos sattuu hajoamaan ...maksaa noin 3 euroa tai sitten tilaa peleonilta uuden akkupään...tosin jos sattuu olemaan pari risaa hajonnutta lavaa"kuin minulla" niin ottaa pohjakorkit niistä, cromi lavan korkkikin käy...siis korkki ei hajoa jos ei kännipäissään hajota sitä "hulluna humalassa". No pohjakorkki ei ole mikään ongelma ...tai jos ongelma on 3 euroa niin kannattaa miettiä mistä muusta voisi säästää. Yksi seikka ...mittauksissa on todettu että vaikka näyttö näyttää 6 volttia niin tosiasiallinen lukema on 5.7......siis ...ketkä siintä välittää kuin naama punaisena olevat mittarihemmot "Hifistit".....sillä asialla ei kukaan tee yhtään mitään.
Itse en tilannut kyseistä värkkiä koska se on halpa....ihan mielenkiinnosta tilasin koska ne vanhat versiot oli niin haukuttuja. Olin yllättynyt kuinka hyvä työjuhta tämä on ollut kohta 3 viikkoa. Ihan milenkiinnosta olen heittänyt muut modit syrjään ja käyttänyt tätä vain tuon ajan. Odotellut milloin tämä verme hajoaa. No näin ei ole ainakaan vielä tapahtunut vaikka muutaman kerran on lennellyt pitkin lattiaa. Ja jos hajoaa ....niin ideahan on siinä..... että tähän saa jokaisen osan erikseen uutena ja halpaan hintaan.
Se siintä!!
Hauskat viikonloput!!
-
Jos täällä nyt ruvetaan muista laitteista puhumaan, niin nostaisin esiin ton monen lempparin Kick+Bolt taikka Telescope.
Ei ole nappuloita liikaa, ei voltti/ohmi -näyttöjä, mutta ei niitä tarvitakaan. Kun ei tarvita niin ei tarvita. Parhautta!
-
Joskus otin ylös kuinka kauan akku kestää.
Mulla normi aw imr akku kesti noin 150-160 3-4 sekunnin imaisua 3 ohmin bogella, voltteja tais olla about 3,8. Silloin höyryttelin kyllä tavallista useammin, eikä tullut ns stanby aikaa niin paljoa.
Niin siis mini version 18350 akku.
-
Se sitten kesti sen 2 päivää,näyttö välkkyy kun laittaa akun paikalleen mutta sen jälkeen ei enää tapahdu mitään,voi prkl ja just kun vkl alkaa.
-
Oothan naputtanu virtanäppäintä sen viisi kertaa akun vaihdon jälkeen.
-
Jep ja kolmella eri akulla kokeillut,ei lähde näppislukko pois,mykkä mikä mykkä,onneksi tuossa tais joku takuu olla.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ukko-Pekka
Se sitten kesti sen 2 päivää,näyttö välkkyy kun laittaa akun paikalleen mutta sen jälkeen ei enää tapahdu mitään,voi prkl ja just kun vkl alkaa.
Minulla viottui samalla lailla viikossa.
Palautin laitteen mutta sitten se kuulemma taas pelasi. ???
Voisiko olla huono vaan juotos, monesti näissä vika ilmenee lämpinänä?
Koitappa huviksesi pitää sitä muutama minuutti pakastimessa niin veikkaan että toimii taas. :D
-
Jotenkin tuntuu että se nopea akun loppuminenkaan ei ollut lähelläkään normaalia eli jotain isompaa häikkää lienee,pakkaseen en uskalla laittaa vois tuo myyjäliike tykätä kyttyrää
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ukko-Pekka
Jotenkin tuntuu että se nopea akun loppuminenkaan ei ollut lähelläkään normaalia eli jotain isompaa häikkää lienee,pakkaseen en uskalla laittaa vois tuo myyjäliike tykätä kyttyrää
Viallinen mikä viallinen ja se menee varmaan takaisin valmistajalle / myyjä saa uuden tilalle.
Eipä tuo kovin suuri rikos ole, voihan se vehje unohtua talvella autoonkin.
Minulle ei tullut aijemmin mieleen kokeilla jäähdytystä mutta jos joku omaa pioneerihenkeä niin AKKU EI SAA OLLA PAIKOILLAAN!
Nämä akut eivät tykkää kylmästä ja voivat jopa poksahtaa viimeistään jos jäistä akkua kuormitetaan!
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Sähköpössymies
Viallinen mikä viallinen ja se menee varmaan takaisin valmistajalle / myyjä saa uuden tilalle.
Teoriassa näin, mutta varsinkin kiinalaisten kanssa pelatessa tappio viallisista laitteista jää yleensä maahantuojalle..
-
Mulla on kierteet jämäkät ja hyvät kaikin puolin. Napeista on toki kulunut kromi pois, mutta en koe sen haittaavan mitenkään. Laite toimi hyvin pari viikkoa, jonka jälkeen alkoi tulla semmoinen ongelma, että kun carton kiertää pohjaan asti, se ei saa virtaa. Kun ruuvaa hiukan auki päin alkaa taas toimimaan, mutta tosi epätasaisesti. Parhaiten toimii kun jättää puoli kierrettä auki ja tilttaa cartoa hiukan. Äskön sain SR bogen toimimaan normaalisti siten, että painoin rukarilla carton keskinapaa niin syvälle kun se menee. Suunnattoman ärsyttävä vika. Lisäksi virrankulutus on aivan törkeä. LR bogella testannut ego 900mAh akku vs. Lavatube 2000mAh AW IMR 3,7V ja egossa kestää akku kauemmin. Tubesta irtoo kyllä paksummat höyryt.
Oisko jollain ässää hihassa tähän mun pääasialliseen ongelmaan, eli siihen, että sytkä cartolle ei tule kun carton ruuvailee loppuun asti?
-
Itse Kokeilin tuota folio temppua elikkä liimasin palasen foliota 510-510 adapterin kierteisiin ja nytten on kiinni ja pysyy kiitoksia tästä vinkistä auttoi itseäni tosi paljon. =)
-
nyt tuo omaki tornado otti ja hajos, ei ota kontaktia ollenkaa, loppu lysti tähän :(