Jos muilla ei ole sanottavaa niin huomenna lähteen kokeiluun 7x7 3kieppiä 0.32
Printable View
Jos muilla ei ole sanottavaa niin huomenna lähteen kokeiluun 7x7 3kieppiä 0.32
Onkohan noita +-postin ruuveja saatavilla, verkkokaupasta ei löytynyt.
Laita sähköpostia
Facebookissa on käynnissä arvonta jossa on mahdollisuus voittaa yksi kolmesta palkinnosta, palkinnot ovat:
1. Diablo One
2. Kustomoitu modiständi
3. Diablo Reaver
Tarkemmat ohjeet miten voit osallistua arvontaan löytyy osoitteesta:
www.facebook.com/DiabloMods
Nää on just parhaita nää pläsikirjajutut :laugh: Firma kun firma vissiin luulee et tuolla on kaikki
Syy tuohon on se että sillä saa helposti markkinoitua firmaa suurelle kohdeyleisölle.
Samahan se on kaikissa kisoissa, oli ne sitten järjestetty foorumeilla, juutuubissa, FB:ssä, tai jossain muualla; aina joku on "ulkona", vaikka esim. tuonne FB:seen mun tietääkseni pääsee vieläkin vapaasti liittymään. ;)
Eri asia toki, jos vaikka suljetulla foorumilla tai ircin privaattikannulla järjestettäs arvontoja, joita mainostettas muualla, mutta mun mielestä turha itkeä, jos omasta tahdostaan jättää johonkin liittymättä.. :rolleyes:
Jep, enpä sitä sillä tavalla tarkottanutkaan. En vaan itse ole nähnyt kyseistä paikkaa tarpeelliseksi.
Olkoonkin kuinka saatanasta niin silti hands down tehokkain paikka markkinoida tällä hetkellä käytännössä melkeinpä mitä vain. Jotain aikuisviihdettä lukuunottamatta, mutta se markkinoi sitten itse itsensä. :D
esimerkkinä sain yhden projektin mainokselle hurjalla 10e panostuksella n. 3500 _uniikkia_ näyttökertaa.
Juu ei minua haittaa jos FB on markkinointikanavana käytössä. Itse en enää FB:ta käytä, eikä minua haittaa jos en kilpailuihin pysty osallistumaan ja kiinnostavista jutuista saan kyllä tiedon muualta. Enemmän yleisesti häiritsee, että FB:sta yritetään tehdään paikkaa jossa on melkein pakko olla tunnukset. Samoin kuin häiritsee Googlen pakottaminen käyttämään google+ palvelua.
Pahoittelut OT.
Mainostahan sieltä Face Bookista saa ihan varmasti, mutta en ymmärrä sitä, että täällä olevat jotka ei ole facessa, ei sitten pysty osallistumaan. En tiedä miten tuohon voi osallisistua, että tarviiko sen tilin, mutta usein näin on. Mikäli tuohon tarvitaan tili, niin en ymmärrä että ne kaikki täällä olevista "kohdeyleisöistä", joilla ei tiliä ole, niin firma markkinoi väkisin itselleen hiukan negatiivisen otteen itselleen, niiltä jotka eivät voi osallistua. Mene ja tiedä. Tämä vain oma näkemykseni.
Juurikin näin kuten ktva sanoi:"Enemmän yleisesti häiritsee, että FB:sta yritetään tehdään paikkaa jossa on melkein pakko olla tunnukset."
Tosiasia on se että aivan kaikkia ei voi ikinä miellyttää. Jos yrittää kaikkia miellyttää, lopulta ei miellytä ketään. Koskee niin ihmisiä kuin yrityksiä :D
Eihän sinne mikään pakko ole liittyä, mutta kuten jo sanoin; mun mielestä sitten on ihan turha itkeä, kun ei voi arvontaan osallistua.
Ei siellä facessa kuitenkaan kukaan mitään pakota jakamaan/kirjottamaan, vaan kaikki perustuu vapaaehtosuuteen. :D
Eikä sinne liittyminen mun tietääkseni myöskään mahottomia vaadi, tai esim. sielunsa myyntiä. :laugh:
Word. Mä oon siellä, ja mitään en oo menettäny. Jos sinne ei halua, kukaan ei siihen pakota, mutta sitten on turha myöskin valittaa. Sama kun kaupassa avautuis siitä että muut saa tarjouksia ja etuja lafkan kortilla, mutta ite ei saa kun ei halua tai korttia hankkia.
Tällä logiikalla jokainen pulju joka tarjoaa mitään jonkinlaisen liittymisen, sitoutumisen tai rekisteröitymisen johdosta tekee itselleen hallaa. Saanhan mäkin pelata ilmaisia pelejä kun oon PS+ - jäsen. Ja ainoastaan liittymällä ja rekisteröitymällä saa näitä etuja, eikä se edes oo ilmaista vrt. Facebook. (:
Juu kyllä tämmöset antifacebook" koska mainstriimii, ja en koe tarpeelliseksi" hiljenee hetkeksi. Facebook on vaan yritysten number uno. Ihan vaan sillä että saa ilmaiseksi itseään mainostaa ja hommattua julkisuutta. Ja ihan näin yksityishenkilönäkin se helpottaa monissa paikoissa elämää kun ei tarvitse joka perkeleen sivustolle erikseen tunnuksia. Ps. Pahoittelen jo etukäteen huonosti kirjoitettua avautumista, mutta veitte minun kakka/höyryttelyhetkestä maun.
Jopas täällä on alkanut markkinointiväittely :)
Tosiasia on että kaikkia ei voi miellyttää vaikka kuinka paljon haluaisi. Sitä ei voi kukaan kiistää että Facebook on kustannustehokkain mainostuskeino varsinkin sähkötupakan kanssa koska facebookissa käyttäjiä on todella paljon ja suurin osa valmistajista myös sieltä löytyy.
Jotain kuvaa antaa se että tuo minun raffle postaus on tavoittanut yli 10000 käyttäjää muutamassa tunnissa.