Noi pitäs lailla kieltää :D Onko nyt alkuvuodesta tulossa mitään maailmaa mullistavaa pelaamisen saralla? Ds2 lisäksi :)
Printable View
Noi pitäs lailla kieltää :D Onko nyt alkuvuodesta tulossa mitään maailmaa mullistavaa pelaamisen saralla? Ds2 lisäksi :)
Uusin Thief tuli just, Euroopan julkaisu loppuviikosta. Jakaa tehokkaasti mielipiteet mutta itse ainakin odotan erittäin kovasti. South Park Stick of Truth tulee maaliskuun alussa.
Ja edelleenkin Dark Souls 2 PC-version julkaisupäivää ei ole tiedossa, se saattaa tulla vaikka vasta syksyllä. Konsoliversiot toki tulee kohta.
Vitun Dark Souls II PC-versio. Paskaa.
Tästä syystä konsoli. :D
Katotaa kuka nauraa sitten kun PC-versio tuloo täysin ylivoimaisilla grafiikoilla, nih! :sneaky:
Saakos noit heartstone keytä mistää et vois kokkeilla?
Hearthstonehan on ollut open betassa mitä tammikuun 22 lähtien?
Hearthstone: Heroes of Warcraft Official Game Site
Se on ihan open beta nykyisin. Senkun lataamaan vaan: Hearthstone: Heroes of Warcraft Official Game Site
e: vitun homo lagittaja
Eipä tietenkään, ne on vaan hyvä plussa kaiken muun kivan päälle. Varsinkin kun Dark Souls on ihan saatanan rujonnäköinen pelinä.
Mutta joo, in all seriousness, eipä ne grafiikat vaikuta kokemukseen jos peli muuten on hyvä. Terv. n. 2000h Dworf Fortressia.
http://puu.sh/79WH0.jpg
Kyllä mä samaa peliä pelaan mielummin hyvillä kuin paskoilla graffoilla. Nuff' said. :D
Mulle on oikeesti aivan se ja sama jos joku lätäkkö kiiltää tai ei, kunhan se itse pelattavuus on kunnossa.. toisin kuin BF3 ja BF4: sen julkaisuissa. :facepalm:
Diablo 3:n 2.0.1-päivitys on ulkona, eli mm. loot 2.0 ja muitakin parannuksia useamman sivun verran. Enää kuukausi Reaper of Soulsiin \o/