170e per pötkylä, full kittien hinta pitäisi selkeentyä ensi viikolla.
Printable View
Kellään myydä kirkasta tankkiputkea, näyttää olevan loppu kaupasta, vai saako niistä jostain muualta kuin VJ Modsilta?
finnvapella voi olla
sitte ei varmaan missää oo
http://cdn.arwrath.com/8/87972.gif
Täällä ollaan odoteltu jo pitkään pylly pystyssä sitä Herran kolmasta tulemista. Ensimmäisen erän naarmuinen työkaveri tahtoo kumppanin!
toivotaan että menis ainaki viikko että misterit tulee myyntiin että varmasti on sitte massii pätkää :lol:
Mistähän mun Mister nyt on suuttunut, kun koko putki kuumenee harvinaisen paljon? Pohjanapin jo putsasin, sinne oli mennyt ilmareiästä valunutta nestettä.
Mutta edelleen lämpenee. Oikkari jossain mutta missä?
joko coili lämmittää ympäristöään tai se lämpiää sieltä missä on ylimäärästä vastusta.
Paljonko teillä on toi nestesyöttö normaalisti auki? Kun ittellä ei tunnu toimivan (melkein) ollenkaan, ellei ole kunolla auki (~5mm).
About 0.5-1mm, tosin Mesh U-wickillä- Silicallakaan ei tarttis olla kuin sen 2-3mm max.
Tulipas todistettua taas kuinka kaikki riippuu toisistaan. Aluksi setuppi oli vähän toispuoleinen eli langat vähän sivussa ilmaröörin päältä, syöttö täysin auki ja silti pukkaa dry hittiä. Siirtelin coilin keskelle, sai ottaa mutamat höyryt enemmän ja sitte dry hittiä. Lyhensin wickiä n.0.5mm molemmistä päistä ja laskin setuppia alemmas, Syöttö n. 1mm max auki eikä tietoakaan dry hitistä ja neste on kumminkin 90% vg ja vielä sitä velhon tavaraa joka on ku siirappia :D
Päivää kaikille
muutama kysymys näin aloittelevan höyryttelijän näkökulmasta.
taustatietona sen verran että ostin n 3kk sitten ego aloituspaketin ja mukana tulleet clearot maistu todella tunkkaisilta, joten päivitin kangerin protankkiin v1. Kuitenkin 510 kierteet korkkasi akuista, joten olen nyt joutunut laittamaan kierteiden väliin foliota että tankki pysyy kiinni akussa.
Opettelin rakentelemaan uusiksi vaihdettavat vastukset ja niillä on menty viimeinen kuukausi. Höyry on kuitenkin omaan makuun liian viileää, ja jotenkin kuivan oloista vaikka resistanssia olen vaihdellut vastuksessa (50/50, 12mg nesteellä). Olen nyt tutustunut kesän aikana s.tupakkaan paremmin ja päätin että sijoitan rahat Misteriin, joka tuntuu monelle olevan luottolaite.
Voinko odottaa millaista muutosta höyryyn, kun tavoite olisi saada lämpimämpää ja kosteampaa höyryä? Makupuoli varmaan mashillä korjaantuu.
Lisäksi käytössäni on 900mAh ego akut, joiden kesto on kohtuullinen, mutta iltapäivällä virta loppuu. Onko mekaanisen akun kesto millainen 18500 / 18650 pituudessa misterillä. eli tavoite olisi että akku kestäisi koko päivän ja ei tarvisi kannella vara-akkua mukana.
riippuu meleko paljon kuinka matala vastus on ja millainen akku. Itellä on riittänyt koko päiväksi mekaanisessa modissa efestin 1100mAh 18500 akku ja coili 1.1-1,2
Kyllä MISTer mukavan lämpöiset ja kosteat höyryt tarjoilee. Toinen vaihtoehto tietysti akunkestosta huolestuneelle ja lämpöisiä kosteita höyryjä tavoittelevalle vuotamatonta settiä etsivälle voltti/wattisäätöinen modi ja spheroid.
Lämpöä tulee lisää kun mennään pienempiin vastuksiin siinä 0.8-1.2 riippuen kuinka lämmintä haluaa :). Akun kestosta mainittakoon sen verran että itsellä riittää tuo 490 aw:n akku koko isoon tankilliseen misterissä ja vastus on vähän alle 1ohm, akussa on vielä virtaa tankillisen jälkeen n.3.6V eli vielä vois vähän höyrytellä mutta samalla tulee vaihdettua akku kun tankkaa. Tämän verran siis menee mulla 8h työäivänä jolloin höyrytellän 30min-1h välein pidempi hetki :) joten olettaisin että 650 aw:n akku kestää koko päivän ja n.7ml juissia kun kerran on 2000mah vs 490pin 1100mah
Mulla kestää 650 aw kokopäivän 0.7 vastuksella, jos höyryttää kovasti niin illalla joutuu vaihtamaan akkua.
Kiitos vastauksista.
Luulen että tämä laite on minulle se oikea vaihtoehto, 650 pituudessa. Pitää laittaa AW:t ja laturi jo tilaukseen.
Toivottavasti sadaan herrat pian ulos pajalta, tympäsee taitella foliota tuonne kierteiden väliin joka aikunvaihdon yhteydessä. Folio on hieman hanakka tukkimaan ilmareiät tuosta protankista.
Nonni veijon, vieläkö meinaat kauan pitää hulluja jännityksessä?
Niinpä!!!