Dekang, Boge, Innokin, kaikki samaa taloa.
Printable View
Dekang, Boge, Innokin, kaikki samaa taloa.
Voi viulu, PoikaKissalta oli standardit Lavatubet loppunu :/ Mistäs löytäisin hyvän kitin salamaakin nopeammalla toimituksella? Alkaa aika loppuun kesken kun Doni on niin heikossa hapessa..
Esmokella on pelkkä modi ilman akkuja varastossa, mutta lisää akut ja akkulaturi mukaan niin siinä on paketti =)
modi: http://www.esmoke.fi/product/106/lav...tornado-vv-mod
akut: http://www.esmoke.fi/product/45/aw-i...-2000mah--akku
Laturi: http://www.esmoke.fi/product/101/tru...tr-001--laturi
@Rafici
Kiitti, mäpäs tsekkaan niiden sivun josko se pakka olis ok hintanen.
E: hinta pomppaa niin paljon kalliimmaksi ettei taivu :(
Elektrosavulla on myös tosi nopeat toimitukset, ja löytyy koko kitti:
http://www.elektrosavu.fi/ltube-21t-kit-p-848.html
edit: "Tilapäisesti loppu, tulossa lisää" - luki näköjään, my bad.
Kiitos Thyroid, olin jo ihan tohkeissaan kun hintakin oli kohdillaan, mutta sitten se tyly teksti: "tilapäisesti loppu" :/
Puffilla näyttäis 4 olevan varastossa.
Tilasin tuolta omani viikonloppuna. Normit oli loppu mutta taisin saada haluamani viimeisen minin kittinä.
Hyvä setti ja toimitus joten suosittelen... kunhan saavat taas tavaraa hyllyyn.
Omassani hyvät kierteet, testailin kartoilla ja parilla eri säiliöllä.
Hieman väljää alussa kuten pitääkin mutta muuten napakka ja suora liitin.
Pitää olla oikeasti tomppeli jos nämä vääntää pilalle.
Hmmm...jos on niin kiire saada uusi verme kannattaako siinä muutamaa euroa laskeskella??? Tai vaikka 10- 20 euroa!! Tietysti onhan se myös rahakysymys!!
Kunhan pistin tuon huvikseni.....Peleonilta tulee nykyään paketti normaalipostissa 4 päivässä joku oli saanut paketin 2 päivässä kun oli maksanut sen kalliimman postin!! Lukasin vaan Peleonin sivuilta tuota juttua.....sillä on kait nykyään oma suihkukone käytössä kun tulee niin nopeasti O0...suomen posti sitten sotkee fillarilla loppumatkan ja kahvittelee mummojen luona :laugh:....
No tossa kuitenkin koko satsi ja hinta noin 50 euroa jos tyytyy tuollaiseen....en nyt muista mutta tuossa 1.5 oli kait jotain 3.2 ampeeriin rajoitettu vai oliko se 1.5 t malli. Ei vanhus pysy enään mukana kehityksessä ^-^....tässä vaan Lambon pätkimistä koittaa kestellä :smoke:
No sulla on kait niin kiire mutta jos jotain kiinnostaa niin tuolla sellainen.
http://www.peleon.pl/product.php?id_product=1640
Puffi ja Peleoni kumpikin myy sitä vanhaa mallia. En tainnut muistaa mainita että nimenomaan se 2.1-Tornado kiinnostaa.
Ja rahakysymyshän se on. En teistä muista tiedä, mutta 100€ ja/tai enemmän on ainakin mulle paljon rahaa ja moisen summan irroittaminen on vaikeaa kun tulot ovat mitä ovat......
http://arizona.mycashflow.fi/ Tuolta ainakin löytyy varastosta ja siihen sitten muut romppeet päälle.
Katoha vaa, kiitosta :)
Muuten, joku mainitti täällä jossain että kannattais ostaa noille aw imr 18650 2000mah akuille se tr-003 laturi eikä sitä puolta halvempaa tr-001 mallia?
Mulla ei ole ollut sovitusten kanssa ensimmäistäkään ongelmaa. Menee bogen cartot, egon atot, smokin dcct kaikki nätisti jengalle ja kaikki visionia myöten on ollu suorassa ku kataisen jakaus.
Ainoa omituisuus tässä laitteessa on ihan tolkuton virrankulutus. Mulla oli ennen ihan ensimmäinen lavatube ja 18650 2000mAh akku kesti SR bogen XL-cartolla ja tankilla semmosen 3pv/15ml imaillessa karkeesti 4-5V. Nyt menny vajaassa päivässä 2000mAh akku täysin ladatusta valojen vilkkumiseen alle päivässä kolmena päivänä peräkkäin samalla setillä ja en oo höyrytelly yhteensä ku ~15ml duunissa "tupakkatauoilla" ja himassa hiukka useemmin. Mulla on kaksi eri akkua ja toinen on ehkä 10 kertaa ladattu ja toisen ostin ton putken mukana ja on myyjän mukaan joka tapauksessa alle 30 kertaa ladattu. Kummallakin akulla kesto ihan yhtä surkea. Laite on muuten kaikin puolin aivan loistava kapistus ja hinta/laatu -suhteeltaan mielestäni joka tapauksessa omassa luokassaan.
Ostoskori olis tällainen (hinta pysyi vielä kuosissa):
http://i49.tinypic.com/fu7shx.jpg
Kannatisiko tuohon ottaa vielä jotain lisää? Ennestään löytyy Liquinatorin tankki ja reilusti tavallisia Bogen kartoja.
E: hetkinen, onkos tämä nyt sitten se The 2.1 versio kun tuolla Arizonan sivuilla höpistään että versio 2.0.1?
Legendaarisesti alkoi epäilyttää tämän osto kun lueskelin muualta(kin) juttuja että edelleen 2.1 versio bragaa urakalla. Kierteet, akun kesto ym.
Ai? Kyllä tuo minusta kovasti 2.1 vaikuttaa http://www.puff.fi/lavatube-tornado-...tin-p-955.html ::)
@Tahvo:
My bad, jatsoin näköjään väärästä paikkaa. Sitä se Tabilla surffaaminen teetttää :/
E: tää ostoskori o himppasen kalliimpi, mut tos ilmeissi olis kaikki tarvittavat?
http://i47.tinypic.com/24o38md.jpg
Varmaan vain typo tuo 2.0.1 kun en ole sellaiseen ainakaan itse törmännyt.
Nyt sit odotellaan tuubeloa, toivotaan laatua ja pelätään pahinta.
Uuutta versioo pukkaa markkinoille ^-^....menee jo sekasin ...desimaaleilla leikitään :laugh:
Lopulta....eihän nämä laitteet suhteessa nesteen hintaan niin kalliita ole. Esim jos tilaat pari 20 euron putelia jotain uutta merkkiä ja havaitset että ne on täyttä skeidaa niin siihen ne rahat hupenee ja menee yhen tuubin hinta siinä. No onhan noita toki kokeilu 5 ml silmätippojakin myynnissä..... ^-^
Mikäköhän tuli mun tornadoon kun näyttö vilkkuu muutaman kerran kun painaa höyrynappia ja sit joutuu laittaan virtanapista päälle ja taas uudestaan sama homma :'(
Toimi vähän aikaa (n.2 vkoa) niin että satunnaisesti vilkutti ja sammui mutta alkoi pelaamaan sitten taas.
Nyt ei sano enään vaikka mitä kokeiltu, toista akkua, uutta kartoa, ilman kartoa kun painaa höyrynappia näyttö sammuu mutta ei katkaise virtoja.
Ohmit tunnistaa kyllä kartosta ja keskitappia oon säädellyt mutta ei niin ei ???
Ei tule kumminkaan tekstiä: "LO"
Mulla ollut 3 lavaa. Ihan ok aluksi mutta ei nyt niin kovin pitkäikäisiä tuotteita. Tosin jos asiaa ajattelet järkevästi ja hintaa...KIINASTA nyt harvoin on hyvää tullut ja harvoin halvalla hyvää saa O0...Siis VV modi mikä on noin 15 euroa kalliimpi kuin joku 30 euron cromi Bolti. Mieti siis sitä pientä hintaeroa!!!! Jossainhan on jotain outoa :o....Yleensäkin ottaen esim tuo Lavan kierrepää ongelma...eipä olisi ollut iso asia että sitä myytäisiin erikseen siis yläcäpsiä. Mutta tämähän perustuu siihen halpaan hintaan. Tuotetaan halvalla ja ajatellaan että ihmiset kuitenkin ostavat vain uuden kun vanha hajoaa tai rakentavat jotain itse. Kaikki on suhteellista....montako litraa bensaa saat jollain esim 40 eurolla???? Millä noita Lavoja myydään tarjouksessa. Ei sillä montakaan litraa saa. Kaikki on suhteellista. 40 eurolla ei pahemmin viinaa saa alkosta. 40 eurolla saat 5 paukkua ravintolassa ^-^......ne on äkkiä huitaistu naamaan....mutta eihän sitä asiaa lasketa koska se kuluu viinanjuontiin ja se on sen arvoista :D
Itse olen tässä koittanut katella noita laadukkaampia vehkeitä "loukkaamatta ketään"....hmm Provari..Darwin...onko ne sitten kuitenkaan sen hintansa arvoisia??? Sen voi joku kertoa kellä on sellainen ja valaista asiaa!!! Jos mä nytten järkevästi pähkäilen tätä asiaa niin jos mä nyt lähden raflaan ja poltan siellä rahaa noin 200 euroa abouth 6 tunnissa ....niin ei sitä lasketa koska se kuluu taas viinaan ja niitä ei lasketa ^-^...."henkimaailman asiat on hintansa veroisia".
Raha on ihan suhteellinen käsite!! 40 euroa on lopulta pieni summa. Reilut 20 litraa saa bensaa. Sillä ei kauan harrasta autoilua.
No ne niistä pohdinnoista. Jotain kunnon laadukasta pitäisi koittaa löytää oli se sitten hinta mikä hinta.
Mitä hemmettiä tekee todella komealla ja kalliilla autolla........jos siinä ei ole renkaita?
Muakin käy sääliksi niitä avoautoilijoita kun ei niillä piruparoilla ole varaa ostaa katollista autoa :D
Jos provarilla saa 1 vuoden takuun ja lavatubella 1kk niin kumman mieluummin ostat?
Hintaeroa on sellanen: 150€
150€ tämä rahamäärän ero vaikuttaa sitten pitkälle, kaikkien ihmisten valittaessa lavatuben kierteistä jne... jne...
Jos mietit 150€ on yksi baarireissu "säästellen" ja vain itselle ostaen drinkkejä.
Täytyy sanoa että tämä lavatube-provari on aivan sama kuin vaikka OP-COM verrattuna Opel scanneriin.
Köyhän ei kannata ostaa edelleenkään halpaa.
JOS käy munkki lavan suhteen ONNEKSI OLKOON! Mutta todennäköisesti jotain tulee eteen ja takuu varmasti loppunut.
Itse heitän tän paskan roskiin ja ostan provarin.
Tiesin näin käyvän, mutta silti piti "säästää" ja tuhlata 50€ lavatuskaan....
Itsekin päädyin sitten lopulta Provariin, GGTS:n olisin hommannut, jos olisi ollut helpommin saatavilla (tokihan siihen sitten sen Kickin tarvitsee, niin hinta alkaa olemaan samaa luokkaa) ja pakko sanoa, ettei harmita (varsinkin kun sain tyydyttävään hintaan hankittua foorumin kautta).
Ei myöskään sinänsä harmita nuo aiemmat hankinnat (Lavatube V1, VMax, Bolt+Kick), kun kaikki edelleen toimivat ja emännällekin pitää jotain olla, myös viihdeiltoja varten on parempi olla jotain halvempaa mukanapidettävää. :)
Edit. Huono puoli tuossa Provarissa on se, että tänään kauppareissulla jätin tapanimukaan höyryttimen autoon ja kaupassa pyöriessa alkoi mietityttää mahtaako autolle palatessa olla sivulasi säpäleinä ja Provari jonkun nistin matkassa. :D
Samaa mäkin arvoin mutta ei vaan kyennyt irroittamaan enempää paalua. Täytyy toivoa että tube on huippuversio eikä sisällä kaikkea kauheuksia joita luin.
Olen teidän kanssa täysin samaa mieltä!!!!!!!! :smoke:
Laatu maksaa :o ^-^
tornado käytös ollu jo reilu 2kk, hyvin pöhisee, ei mitään ongelmia
Miten tuon tornadon sitten pystyy purkaan? Ihan mielenkiinnosta vois availla kun ei häviä mitään.
Noniin itse tänään vuoden ego-t mallia käyttäneenä vaihdoin lavatube tornadoon jonka kanssa vivi nova 1,6mm tankki. Paljosta olen jäänyt paitsi kun en ole aiemmin näihin volttivehkeisiin perehtynyt. Nestettä kuluu kyllä kiitettävää tahtia mutta höyryt on jumalaiset!
Ihan uusi tuttavuus on nuo atomisaattori kärjet enkä edes tiedä millä nimellä noita kutsutaan. Saako esim. libertyltä tai ecigwizardilta? Koitin katsoa mutta tosiaan en tiedä millä nimellä haen :D
Tarkoitat drip tippejä?
http://arizona.mycashflow.fi/category/10/drip-tipit
Itsekin aika n00b näissä vielä. Tuli ensimmäisenä mieleen.
Noni viikon ollut lavatube 2.1-t käytössä, ja nyt ei pysy kierteissä enään mikään kiinni, ei ees 510-510 liitin, täytyskö vaan kolvat se siihe kiinni..
Iltaa. Myös tuon jengaongelman kanssa elelleenä, ei passannu nokkaan clearot ei cartot, normi 510-510 eikä 510-Ego -adapterikaan.
Pähkäiltiin kauppiaan kanssa korjausta asiaan, muisteli et jossain "arkistojen saloissa" olis joku vanhemman(?) mallin 510 adapteri.
Het saavuttua kokeilemaan; istuu tiukkaan ja kaikki clearot & cartot pelittää hyvin. Suuret kiitokset Arizonahöyryn Jussille vaivannäöstä ja osasta.
Adaterissa pois ruuvattava prikkaosa, jenga ja juuriosa ilman renkulaa karvan yli 5mm. Yllättävän pieni ero riitti että otti kunnolla jengoille.
http://img198.imageshack.us/img198/6682/510510.jpg
hmm pitää sit ostaa tollanen adapteri et korjaisi oman vian tietääkö kukaan saako suomesta tai euroopasta vai pitääkö tää nyt tilata avidvaperilta?
Eiköhän jokainen kotomainen pulju noi koeponnista, katteet kuitenkin sen verta pieniä, että negatiivinen palaute yhdistettynä hankaluuteen saada hillonsa takaisin valmistajalta (ARVAUS) pane näkemään sen pienen hetken vaivaa ennemin.
Ettehän te kierrä niitä kierteitä pilalle voimalla?