Itsehän en ko.laitetta omista, mutta veikkaisin että erhe löytyy atosta/coilin tekiästä. Varsinkin duali on sangen vittumoinen vääntää nikkelistä.
Printable View
Itsehän en ko.laitetta omista, mutta veikkaisin että erhe löytyy atosta/coilin tekiästä. Varsinkin duali on sangen vittumoinen vääntää nikkelistä.
Tää päivä höyrytelty onnistuneesti TC:llä kun asetukset 270C ja 40W. Pumpulikaan ei ole vielä palanut. Aikaisemmin oli vikana liian pienelle säädetty lämmöt ja watit. Yli 40W kyllä pidot parani mutta ihan tyydyttävät höyryt saa tuolla 40W esilämmityksellä. Jos tehot säädetty liian alas niin jostain syystä maku ihan hukassa. Lämmöt ei kuitenkaan heti karkaa rajoittajaan vaikka ei edes ime. Lämmöthän tää nikkelillä ainakin PB:n testien mukaan ei ihan ole sitä mitä pyydetään vaan paljon kylmemmät tai ainakin vanha VT näytti. Testit alkaa suurinpiirtein tosta: https://youtu.be/X9zpqNPKGVk?t=44m55s
Aika paljon viestejä sinulla, niin et mikään alottelija ole, joten voi olla turhaa sanoa, että väännä väännä, kyllä se lähtee sujumaan ja sen jälkeen ei tarvitse vääntää. Ja useita laitteita kaappiin, niin jos jossain tulee vääntämistä eikä ole aikaa, niin ottaa vaan jonkun toisen kaapista ja vääntää myöhemmin.
Nikkelin vääntö on siitä hauska laji, että se on kaikille suht uutta.
Saako tätä muute höyrytellä samalla ku latautuu?
Joo. Onhan noita coileja tullut väännettyä, mutta nikkeli on mulle uutta. Voihan se atokin olla jotenkin viallinen, mutta kyllä se vaan kanthalilla toimii varsin mainiosti. 3 kertaa oon tohon Velocityyn dual nikkelin vääntänyt ja aina täsmälleen sama homma. En ainakaan keksi, mitä siinä väärin teen. Jos tänään jaksan, niin kokeilen samaa laitosta yhdellä coililla.
Kiitettävän tyhjäks mini ajaa akun. Akku poistettu ekalla vilkuttelulla ja nitecoren näytön mukaan 3.16 V
Nyt oon entistä enempi kujalla tän vehkeen kans. Otin Velocitystä toisen coilin pois ja nyt Evic näyttää 0.13 ohmia. Tuittaessa kuitenkin lyö protectionin päälle jos lämpö alle 500 fahrenheit. Tota korkeemmassa kyllä mekastaa coili, mutta ihan helvetin huonosti tulee höyryä. Oliskohan tossa atossa jotain sanomista. Pitänee varmaan yrittää vääntää nikkeli johki toiseen atoon.
Itse oon huomannu et ato pitää käyttää välillä irti jos ei meinaa ohmeja tunnistaa.
Juu, tiedän ton kyllä. :) Ei niitä asteikkoja sen enempiä tarvikaan ymmärtää. Riittää kun tuntee suussa sopivan lämmön ja tuntee numerot :D
Tein muuten tollaseen Fasttechin EK V3 RTA:n nikkelisetupin ja se toimii laakista ihan ok. Toihan on single coil malli. Onkoha nää dual coilit nikkelillä turhan haastavia. Toi ongelmallinen Velocity toimii kanthalilla pirun hyvin, mutta tässä lämpösäätöisessä en kyllä ole saanut pelaamaan edes yhdellä coililla.
Joo ei se taida nikkelillä dualit olla oikein jees, liian monta muuttujaa matkassa, 3mm pultin ympärille nikkelit sinkkuna ni hyvä tulee. Ja kontaktit kohilleen, ei saa ohmit muuttua väljien kontaktien takia, ainoastaan lämpötilan muutoksen takia. Ja huoneenlämmössähän ne nikkelit vissiin pitäs väännellä ja käännellä paikalleen.
Ainakin mulla derringerissä fasttechin valmiiksikäärityt nikkelit pelaa oikein mainiosti dualina.
Miniin tuli 2.0-päivitys. Uusia ominaisuuksia profiili SS-langalle ja näyttö erilainen.
Software download - Joyetech
Ja sama kuvin:
http://youtu.be/ENdmnSJ6nGU
Täytyy kyllä antaa Joy-e-tikulle täydet pisteet Ministä ja sen päivityksistä. Näin tämän homman kuuluu toimia.
Jes, 2.0 päivitetty. Pitäsiköhän tilata toinen kepakko "varuiksi"
VTC Minin firmisversio 2.0 tuo mukanaan SS-lämpösäätömahdollisuuden lisäksi myös pikkuriikkiset fontit, koska näytölle tulevat myös (omasta mielestäni) turhanpäiväiset puffi- ja aikalaskurit. Jos on tyytyväinen vanhaan näyttötilaan ja haluaa päivittää laitteeseen vain SS-lämpösäätöominaisuuden, kannattaa asentaa v2.0-paketissa mukana tuleva firmisversio 1.30, ei 2.0.
Oon höyrytelly hetken evic vt perussetil mut rupee kyrsii nuo atot varsinki ku käytän aika paksuja nesteitä n.85vg... Kysellääs viisaammilta et mikäs olis hyvä setti ton perustankki/aton tilal? Lämpösäädöl mennää ja mielellää päältä täytettävä/ehkä ite vois opetel vääntää langast kans
Kyllähän noi CLR Ti-atopäät on kokeiltu?
kappas tässäkin on SS whippii!! tämähän kait toimii? Eka lämpösäätö ikinä. 25W ja 250'C 0.6ohmin SS coilille. Tosin minä en nappia ikinä paina yli 3 sekunttia niin en tiiä paljonko hyötyä. Onpahan ny kuitenkin. :D
Pitää vissii hommata SS lankaa, vois tfv4 single rba clearot rakennella TC tarkoitukseen. Ei Ni&Ti oikeen innostanu
Tosin SS langalle tuki 1ohm asti. Seki et pitäis opetella tekeen coilit TC varte, mut eipä siinä vissii mitää sen ihmeempää ku jättää tasaset välit wrapeille? (pystyy jäähtyy/lämpemää nopeesti)
Ymmärsinköhän ny oikein, että ss lanka toimii vain tuossa vtc:ssä? (Päivityksen jälkeen siis)
Eikö tuo toimi ollenkaan vt:ssä?
Vielä bonuskysymyksenä: Miksi tähän vt:seen ei tule päivityksiä? :confused:
Muistaakseni alkuperäisen evic:in päivitysmahdollisuudet jäi monella käyttämättä, ni aattelivat että turha laittaa uuteen koko ominaisuutta.
Kannattaako JOYETECH eVic-VT:tä vielä ostaa, vai alkaako olemaan jo vanha kapistus, kun ei ilmeisesti voi päivittääkkään? Gearbestiltä sais halvalla Joyetech eVic VT 60W Temperature Control VW Variable Wattage Mini Box Mod Kit-43.79 and Free Shipping| GearBest.com
Ja kumpaa suosittelette vt vai vtc?
On jäänyt tuo ByPass Mode hieman epäselväksi itsellä. Oonko siis ymmärtänyt oikein, että laite säätää siinä itse watit akun varauksen mukaan? Täydellä akulla hönkää siis 75w ja siitä lähtee sitten pienemään kun varaus pienenee?
Tuli ostettua Minin kaveriksi SuperTank Mini, on muuten harvinaisen herkku yhdistelmä varsinkin vanhan Suboxin tilalle mikä siirtyi pelkästään työkäyttöön.
Viellä on tuossa toi Royal Huntterin dripperi odottamassa kunnon kokeilua kunhan saisi vaan joskus kanthaalit postista. Mitäs muuta porukkaa suosittelee tuohon? SS, Nikkeli?
Bypass mode antaa aina akkujännitteen, watit riippuvat tietenkin ohmeista.
Olisko kellää neuvoja mitä tehä kun on omassa evicissä semmone vika et ei anna tulittaa sit millää tankilla tai dripperillä. Tulee vaa sekunnit näytölle näkymään, mutta ei höyryä kyllä tuota.
Kyllä on watit iha oikeissa asetuksissa