Oon alkanu heräämään aikaisin (n.05.00) ja töihin lähden 0700
Tulee oltua paljon virkeempi töissä eikä mee ekaa tuntia paria koomassa kitaten kahvia.
Nii ja vois tätä kesän alkuaki hehkuttaa
Printable View
Oon alkanu heräämään aikaisin (n.05.00) ja töihin lähden 0700
Tulee oltua paljon virkeempi töissä eikä mee ekaa tuntia paria koomassa kitaten kahvia.
Nii ja vois tätä kesän alkuaki hehkuttaa
Onnistui porata microstickistä nuljahtaneen kuusiokoloruuvin kanta helevettiin. With minimal damage!
Pomo ilmotti että tänään pidetään pekkaspäivä. Mahti perjantain alku kahvia ja Toffee Dream Creamia! :thumbup:
Työviikko on ohi ja viikonloppu alko
Enään kaks kokonaista työviikkoa ja sitten viimeinkin pieni huili. Morsion kanssa laskettelemaan pitkästä aikaa olis aikomus. Pääsiäinen siis Rukalla, parhautta!!
Ahhh kyllä äitee poikansa tuntee. Kävin piipahtamassa porukoilla ja pois lähtiessä mukaan sain opiskelijalle soveltuvan avustus pakkauksen, kossua, kaljaa ja kuivalihaa. Pitäis vissiin käydä useemmin :yeah:
Eka vuosi höyryllä täynnä :cheers:
Ja taas kännissä :facepalm:
Huh! Likat oli jättäny pakastimen oven auki. Tyhjäsin koko pakastimen sisällön säkkiin ja meinasin heittää roskiin. Onneks tuli luettua foorumia, niin valo päässä syttyi. Mullon niksaa pakkasessa! Onneks en käyny heti heittään säkkiä Molokin kitaan. Olis saattanu vituttaa vielä enemmän. :wheee:
Sunnuntai lähtee hyvin käyntiin 2h aikido treeneillä. Ja kaupan päälle perkuleen hyvä olo pienistä ruhjeista huolimatta! :)
Kohta koluaan Generaden pajaa taas :)
Tänään tai viimeistään huomenna saa vetäistä kesäpalloihin uuden pinnan kun maalit vaan tulee :). Oli poikien kanssa puhetta kuinka irstaat olis neon-oranssit kesäpallot niin pakkohan se on kokeilla :D
Netflixiin ilmestyi uusi kausi Doctor Who:sta. Heihei loppuilta.
Bioshock 2 ja Infinite yhteensä vajaa 15 egee Pixpoxille. Taidankin mennä vähän kokeileen et onko ne hyvejä...
Aloitin tänään työstämään Forcevaltin seuraavan levyn kappaleita nauhalle. Onhan ne jo jonkin aikaa odottanut vain nauhoitusta kun sävellystyö onnistuu allekirjoittaneelta paljon joutuisammin kuin nauhoitus. Pitää toivoa ettei nauhoituksissa tuu mitään bändin sisäisiä riitoja. Etenkin kun kyseessä on sooloprojekti :D
Niin ja pistin pariin paikkaan hakemusta ja jos onni käy, kesän jälkeen muutan Seinäjoelle tai Tampereelle :yeah:
Tziisus mikä TH, överit täältä tullaan :D. Tuli siis laman boxi tänään ja 0,7 dualiin 30w ja alkaa 8mg neste potkia päähän :)
höyrypostipäivä, jippijei
Etten aina pelkästään narise ja kiukuttele;
Kahdesta Suomikaupasta tilattu muutaman viikon sisällä tiivisteitä, yhteenvetona 7/10 suunmakuisia. Taas on monta uutta makua, joita voi höyrytellä 24/7 :yeah:
Hihii.. melkein samaan aikaan läpsähti shipped statusta nucleuksesta ja wboxista :wheee:
Mustavalas lähtenyt uimaan satakuntaan :love:
Yes pidetää perjantaina valasbileet
Vois itsekin hommata poikasen vielä :smoke:
Ai stana... Ohan mulla yx rausku ja toinen pitäs uiskennella rantaan vielä tällä viikolla :)
Perjantaina piina on vihdoin ohi.. Palavereja sovittu jo kasa ensiviikolle joten aika turvassa ollaan. Ei voi muuta kun rakastaa tuota työpaikkaa ja olla kiitollinen ystävälle joka mua paikkaan suositteli. Ei ole parempaa.. :yeah: Ikkää ollu näin iloinen jostain koeajan päättymisestä..
Niin ja wbox on iiiihana :love:
Eko Voodoo wool+Niobium wire 0.25. Ajjjjjjjjumalauta!!! Nyt tajuan miksi silicaa parjataan :D
Verkkoja uudelleen vesille ja viikonloppuna treffit varsin kiinnostavanoloisen naisihmisen kanssa. :wheee:
Eikö sulla tullu ero vasta tyyliin 2 viikkoa sitten? Aika nopeasti uutta matoa koukkuun :D
Jep. Lopullisesti pari viikkoa sit joo, onhan tässä toki välit tasaisesti heikentynyt siitä ~marraskuusta asti kun toinen muutti toiselle paikkakunnalle. Ja niin no, mä oon aina ollut ylianalyyttinen ihminen asioiden suhteen ja nyt löyty oikeasti kiinnostava tyyppi niin päätin että vittuakos tässä, heittäydytään ihan kunnolla impulsiiviseksi sitten. Ei sitä koskaan tiedä. :D
Jätkä pääsee paneen!
Äijähän on ihan oikea Panomies :thumbup:
Siitä tulee rebound-suhde.
Juuri näin. Laastarihommat on paskoja, vaikka tuntuis miten hyvältä niin jossain vaiheessa saattaa alkaa kaduttamaan. Tämä siis kaikella rakkaudella, mistäs me tiedetään käykö thorokselle välttämättä niin. Toivotaan parasta!
Kun jos hyvin käy, niin mulkkusetä tässä on asian ytimessä. Ota sitten paljo salakuvia niin voidaan ihastella porukalla uutta valloitusta! :thumbsup:
Tilasin vapeonilta litkuja tiistaina ja tänään tuli paketti. Nopeaa toimintaa.
Kymmenes setuppi RSST:hen ja nyt maistuu Harvest Berry siltä miltä pitääkin. Yhdeksäs setuppi toimi jo vartin mutta sitten rupesi maistumaan palanut, ei ole helppoa olla peukalo keskellä kämmentä. Lopussa kuitenkin seisoi, kiitos siis.