Kun a) sais reiän lähtemään suoraan tai terän ylipäätään uppoamaan b) ei puolivälissä katkaise sitä reikään c) sais niitä kierroksia, ei vaan tuolla poralla.
Jos lähetän tuon yhden hatun porattavaksi ja pistän mukaan rahaa kaffipakettiin? :D
Printable View
Näiden ETA toistaiseksi Unknown.
Kerran tuli jo toimittajalle refund tehtyä, toivottavasti tällä kertaa tärppää
Tuosta mittarista tulee joo uudempi versio, jolla pystyy myös mittamaan myös akun jännitteen. ETA näillä about 2 viikkoa. RBA:ta tutkaillaan, jos tulee jotain mielenkiintosta ja toimivaa niin otetaan varastoon :)
Kiva. Pitääpä tarkkailla sivuja :)
Jonkin RDA:n itse näkisin sivuilla mielelläni. Aloitin matkani rebuildable maailmaan teiltä ostetun Domen myötä ja joku tuon tapainen halppis RDA olisi ihan kiva. Miksei vaikka a7 ja sille optioksi se a7oid drip tippi. Sellaisen voisin ihan itsellenikin ostaa :D (E: ja siitäkin tilauksesta tulee se vuosi täyteen hieman yli viikon päästä)
Mahtaako Harvest berryä tänään vielä saada haettua?
Harvest berryä ja custardia on vasta maanantaina.
Entäs ne uudet maut vai menenkö jo röpöttelemään? :cheers:
Tätä mä vähän meinasin, et 100% proof ei varmaan ole. Mihin laitoit viestiä? Pistätkös vielä asiakaspalvelu@esmoke.fi , koska mä en ole ainakaan moista viestiä nähnyt.
Ensiviikolla saadaan etiketteihin väritkin, niin ajattelin, että onko pöllömpi idea laittaa tiivareiden mukaan tälläisiä tyhjiä etikettejä, joita voi sitten itse täytellä ja ja liimailla pulloihin? Ihteä ainakin ketuttaa ku pöydät täys pulloja missä ei oo mitään merkintää ja joutuu nuuhkimalla arpomaan. Onko tässä kaik kentät mitä tarviitte?
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...kettipohja.jpg
Pirun hyvä idea :thumbup:
Ei yhtään pöllömpi idea minun mielestäni. Kannatan.
Ton etiketin vois laittaa jopa pdfnä ladattavaksi ja itse tulosteltavaksikin?
Toi etiketti olis ihan loistava! Tällä hetkellä käytössä maalarinteippi+tussi mikä valuu teippiä pitkin ko vähän lämmittää...
Jumankekka, kunhan custardit saldoilla niin pärähtää mukavaa tilausta sisään. :worship:
Ps. etikettihomma aivan loistava lisä!
Custardia ja harvest berryä huomenna saldoilla :)
Hyvä homma! :)