-
Vs: Re: Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
Meneehän se adapterillakin, mutta se ultimaattinen käyttökokemus kyllä syntyy vasta yhteen suunnitelluilla osilla.
HH.357 kyllä uppoaa täydellisesti tonne collector tankkiin ilman mitään adaptereita. Jos drippailusta tykkäät, niin siinä toi on myös ihan huippu. :)
Adapteri oottaakin täällä kunhan tuo viime pe-la yönä uk:sta postitettu GG vain löytäisi tiensä kotiin. Kellään muuten hajua kauan noi paketit yleensä on seilannut tuolta englannista tänne? :D
Tosin kun itseä ei tuo atojen rakentaminen isosti kiinnosta niin voi olla että jää se ody lopulta hommaamattakin jos ei sopivasti jossain kävele vastaan.
-
Vs: Re: Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Vonikka
Adapteri oottaakin täällä kunhan tuo viime pe-la yönä uk:sta postitettu GG vain löytäisi tiensä kotiin. Kellään muuten hajua kauan noi paketit yleensä on seilannut tuolta englannista tänne? :D
Tosin kun itseä ei tuo atojen rakentaminen isosti kiinnosta niin voi olla että jää se ody lopulta hommaamattakin jos ei sopivasti jossain kävele vastaan.
Mun torstaina englannista lähetetty GG on tällähetkellä helsingissä ja toivottavasti huomenna mulla.
Katso lähetys seurannasta.
-
GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model
Minulla on yksi paketti tuloillaan, lähetys on postitettu 24.7 :D täytyy varmaan reklamoida piakkoin?
-
Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model
Joo.. en tiijä tuon helevatan uk greekin kaupan toimintaperiaatetta tuon sähköposti-tilaussysteemin kanssa (enkä kyllä mitenkään muutenkaan)
Parikin tilausta syytäny niille sähköpostiin eli olis yli kolomellasaalla erkillä tavaraa tulossa, sit ku niitä oon kyselly vielä perään niin ei ensimmästäkään vastausta... Vittuunnuin sen verta että tilasin samat kamppeet kreikasta... :D ja meinaan jättää tilaukseni lunastamatta uk-putiikista.. O0
Sen verta vasenkätisten liike etten khyllä osta sieltä enää mitään... :-X
Saiskohan tuon UFS-ennakotilauksen jotenkin peruttua ja rahat pois niiltä???
Helevatan palijo mieluummin ostan tuolta Vasilikselta Kreikasta.
-
Re: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model
Laita sinne postia että perut tilauksen niin kyllähän ne rahat palauttaa paypalin kautta.
-
Ranskan ja UK kaupan SSGGTS:t ovat nyt saapuneet samalla kellonlyömällä paikalliseen postikonttoriin.
Ei muuta kun töiden jälkeen kotiuttamaan parit teleskoopit lisää...
-
Re: Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Jalippo
Ranskan ja UK kaupan SSGGTS:t ovat nyt saapuneet samalla kellonlyömällä paikalliseen postikonttoriin.
Ei muuta kun töiden jälkeen kotiuttamaan parit teleskoopit lisää...
Mä pääsen kanssa hakemaan omani tänään töitten jälkeen
-
Siis hold up, tuleeko ggts:n mukana vakiona stealth cap? Kerkesin jo etukäteen ostaa yhden ja nyt tuli laitteen mukana toinen. Haluaako joku ostaa multa stealth capin? :D
-
-
Toivottavasti ei. Muuten mulla tulee kanssa yks ylimääränen
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Mikots
Paljonko hintaa? :)
Viiskymppiä, sisältäen postit.
-
Ei mulle ainakaan mitään stealth cappia tullut. Ite piti sekin ostaa... :-X
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vanttila
En taida raaskia ostaa. Ajattelin että jos olisi puoli-ilmaiseksi saanut niin olisin varalle tuohon toiseen ostanut. :D
Yksi Stealth jo tulossa..
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vanttila
Voisin olla kiinnostunut mutta ootetaan että tuleeko omassa tuo mukana vai ei.. Nyt seissyt 2 päivää royal mail seurannan mukaan tilassa "ready for despatch overseas" joten voisin kuvitella että ois viim pe täällä toivon mukaan. Laittelen viestiä siinä kohtaa niin katotaan mikä tuon osan tilanne sulla sitten on..
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Vonikka
Voisin olla kiinnostunut mutta ootetaan että tuleeko omassa tuo mukana vai ei.. Nyt seissyt 2 päivää royal mail seurannan mukaan tilassa "ready for despatch overseas" joten voisin kuvitella että ois viim pe täällä toivon mukaan. Laittelen viestiä siinä kohtaa niin katotaan mikä tuon osan tilanne sulla sitten on..
Tehdään näin. Katoppas suomen seurannan puolelta koodillasi, RM:llä monesti jumahtaa paketit tuohon vaiheeseen.
-
^Ja jos edellinen kaveri ei ota sitä niin mä voin ottaa, tänään haen oman GGTS:n postista ja jos siinä ei ole tuota mukana ja on vielä myytävänä niin mä voin poistaa sen.
Edelliselle kaverille tietysti ensin mut jos hän ei ostakkaan niin mä ostan.
-
Viimeistään torstaina laitan postiin, että kerkee viikonlopuksi vastaanottajalle. Oon ens viikon enemmän tai vähemmän liikenteessä, joten se kuka kerkee ensin laittaa sitovan ostoilmotuksen saa tän.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vanttila
Tehdään näin. Katoppas suomen seurannan puolelta koodillasi, RM:llä monesti jumahtaa paketit tuohon vaiheeseen.
Joo olen tuota postin seurantaa hakannunna kohtuu ahkerasti :D
(sikäli mikäli se nyt tulee postin kautta suomessa)
EDIT: mie ostan sen osan pois ja myyn oma kustanne hintaan Rokulille jos mulle tulee kans se cappi
-
^Noh Vonikka oli ensin ostamassa niin en tuputa kuin siinä tapauksessa et hän ei ota. Katsotaan nyt ensin oma paketti mitä se sisältää.
-
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Rokuli
^Noh Vonikka oli ensin ostamassa niin en tuputa kuin siinä tapauksessa et hän ei ota. Katsotaan nyt ensin oma paketti mitä se sisältää.
Ja saat sen samaan hintaan (50e sis toimituskulut) minulta jos mulle tuleekin tuossa omassa yksi mukana ja sinulle ei ;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vanttila
Siis hold up, tuleeko ggts:n mukana vakiona stealth cap? Kerkesin jo etukäteen ostaa yhden ja nyt tuli laitteen mukana toinen. Haluaako joku ostaa multa stealth capin? :D
No ei muuten kyllä tule... siellä on mennyt varmaan pakkaajalla jotkut jauhot suuhun ja sait just varsin kivan kaupanpäällisen! =)
-
Menny osotteet sekasin ja varmaan jossain joku ragettaa nyt myyjäfirmalle, kun tilattu stealth cap ei tullutkaan perille ;)
-
Ei pitäny hakea ggts:ää tänään vielä kun ei oo odysseus eikä era vielä postissa, mut en voinu välttää kiusausta ja oli pakko hakea :D
-
Onhan tämä ihan hyvä huilu :D Täytyy ottaa kuvia kunhan tässä pääsee oikein leikkimään :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Esa vuke
Karsea rundi, vajaat 2kk röökaamatta ja on lähdetty ego akusta liikkeelle. Väliin mahtuu alle satkun vempeleitä rutkasti. Vielä menen poorvarilla, mutta siirryn perus akkukoteloon kokonaan(Bolt)! Miksi? Perusasiat ovat parhautta :) Kohta myynnissä poorvari. Siirryn myös täysin perus boge kartoihin eli pätkään ja ainoana tankkina käytän Arctic Tankkia. Loppuu tää turha vouhotus just tähän :D Noh, saanhan mä vielä akuilla ja nesteillä jonkinverran pelata :)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Esa vuke
Onhan tämä ihan hyvä huilu :D Täytyy ottaa kuvia kunhan tässä pääsee oikein leikkimään :)
:D :D :D
-
Hehee :D tuossa ajettiin kyllä vv vouhotuksen hylkäämistä ;)
-
"Loppuu tää turha vouhotus just tähän "
Onneks toisilla ees on selkärankaa :DD
-
On aika piukka muuten toi kick tonne putkeen. Tosi varovasti saa laittaa sen sinne ja tosi varovasti ottaa pois.
-
^^Mulle tuli muuten kans sit toi stealtcap mukana jotenka en tarvi tuota mistä oli aiemmin puhetta. Eikä tuo näköjään maksanu mitään. Tajuttoman hieno vehjes on kyseessä, meikä on myyty. Taidan laittaa kaikki muut vehkeet myyntiin ja ostan näitä lisää :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Rokuli
^^Mulle tuli muuten kans sit toi stealtcap mukana jotenka en tarvi tuota mistä oli aiemmin puhetta. Eikä tuo näköjään maksanu mitään. Tajuttoman hieno vehjes on kyseessä, meikä on myyty. Taidan laittaa kaikki muut vehkeet myyntiin ja ostan näitä lisää :D
Myy mulle se ylimääräinen?
Prkl ku lukis eka kunnol viestin ennen kun alkais kirjottaa.
Juu eihän sulla ollutkaan ylimääräisiä :D
-
^Eihän mulla ole ylimääräistä, kun tuossa aiemmin Vanttila kyseli josko joku haluaa ostaa häneltä ylimääräisen niin ilmoittauduin vapaaehtoiseksi jos omassa paketissa ei tuota cäppiä ole mut se olikin mukana.
edit. Kerkesitkin jo lukassa postit tarkemmin :smoke:
-
Laitetaan tänne kanssa. Eli 3199 kotiutui! Ainoa mikä enää puuttuu on ODY!!! Tämä laitos on kaiken hypen arvoinen!!!!
https://lh4.googleusercontent.com/-r...689044892C.JPG
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Lonelyrider
"Loppuu tää turha vouhotus just tähän "
Onneks toisilla ees on selkärankaa :DD
Tuuppa syyskuun miittiin, tällä hetkellä näyttää paikalle saapuvan 3-5 ggts:ää, ehkä se sunkin pää vielä käännetään.
-
http://img.tapatalk.com/2588aa30-5b85-221e.jpg
Palasiksihan se piti heti laittaa. Pesu ja kuivaus. Sit pitäis koittaa saada tosta vielä toimiva laite. Toivottavasti osat löytää paikkansa vielä kun tuli vähän nollat taulussa purettua toi :D
-
-
Haha, mun oma on varmaan väärin koottu, koska se ei näytä noin hienolta!!! :laugh:
-
Vs: Re: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jali
Done :D
Kevenikin huomattavasti ku jätti turhat osat pois :D
-
Olikos Jali sulla o-rengasta tossa mustan muovi osan juuressa minkä läpi toi keskipinni menee?
Räjäytys kuvan mukaan siellä pitäisi sellainen olla mutta ei mulla sitä ainakaan ole.
Olisko uudesta mallista poistettu?
Sen samaisen osan sisällä on 2 helkutin pientä o-rengasta jotka meinas kokoajan tulla ulos kun yritin laittaa keskipinniä takaisin.
-
Mullekin tuli kiva extra ranskasta, ilmanen stealth cappi jota en ollu edes tilannu.. :D