Laakista 400# mesh 0.5x0.1 ribbonia 3/4 kiekkaa misteriin ja toimii hyvin... Wat? Näköjää kuun asennosta kiinni mulla
Printable View
Laakista 400# mesh 0.5x0.1 ribbonia 3/4 kiekkaa misteriin ja toimii hyvin... Wat? Näköjää kuun asennosta kiinni mulla
Emännällä oli mukelovapaa tänään ja toi leffasta tullessaan pitsaa Bella Romasta :yeah:
Huomenna saa avaimet uuteen kämppään ja pääsen repiin 2kk vanhat tapetit seinistä, emäntä ei tykännyt niin laitetaan kaikki uusiksi :lol:
(syy miksi se on täällä, niin appiukko on tapettitehtaalla töissä, halpaa kuin saippua konkurssipesästä)
Sipsiä, dippi, olutta ja höyryä kera hyvän leffan! :esmoke:
Puhuinko kielillä... :D Juu erinäisiä hahmoja Lovecraftin ja sen piirin tarinoista. Mitä tulee peliin; mulla oli menny aivan ohi tuo noin ja mä kuitenkin etsin koko ajan kaikkea mythokseen liittyvää :eek:
Mun chtulhu-muki-kuva oli 700.s viesti. Älkäämme kuitenkaan verratko cthulhua saatanaan tms. vaikka joitain metafoorallisia samankaltaisuuksia löytyykin :teaching:
- Sain korjattua Privaten, jonka kytkimen olin tiputtanut lattialle ja paskonut kierteet. Ulkoapäin vauriot ei näy, käytettävyys on yhtä hyvä kuten ennenkin, joten ainoa mikä kärsi oli jälleenmyyntiarvo.
- Kun tilasin tuon putken, osallistuin tietämättäni raffleen. Tuli mailia eilen, että olen voittanut nesteitä. En tiedä vielä mitä nesteitä, ja kuinka paljon mutta kelpaa! :)
Matkalla Antolan ampumaradalle :)
Mukaan lähti nyt vaan Ruger mkII kmk678 .22 vaimentimella ja kiikarilla (joo, pistooli tiedetään :D), 9mm Glock 17 ja pari perus kivääriä.
Kaikki jännät lelut jäi nyt pois reissusta kuten Remington Model 870 Express Super Magnum olkapään tönijä.
ASEHULLU MURHAAJA, POLIISIT SOITETTU.
Pyssäkät on kivoja.
Ei siellä poliiseja näkynyt, yksi mukava harrikka-henkinen partasuu vain moikkaili ja lopetteli iltaansa :)
Mielenkiintoinen harrastus mut ollut tauolla jo muutaman vuoden.
Nyt talvella sit tarkoitus kömpiä nelivedolla tonne kun muut ei pääse. Jos olis vaan ensin se neliveto!?
Phiu phiu!
Tuli muuten tosta murhaaja jutusta mieleen (vitsi se nyt oli tietty) et tossa paukutellessa käy välil mielessä ne kouluampujat ja että mitä helvettiä niiden mielessä oikein pyörii.
Just tossa itse harrastaessa vaan vahvistuu se ajatus et ei näillä kyllä ihmisiä osotella.
Hyvät uudet vuodet foorumille. T: Loppuvuoden laiskuri. :rolleyes:
Hyvää Uuttavuotta kaikille !
Vuos sitte uutena vuotena päätin kännissä että ei enää yöllisiä karusellei savujen takia liiallisesta pössyttelystä, tapahtu siirtymine pelkkään höyryyn. Kauas ollaan päästy alku vehkeistä, 901 dse ja ego cartotank.
Väliin on mahtunut monenlaista modia ja atoa, mister ja provari vakiintunu nyt. Jos ens viikol ennakois mahollista lopetusta ja pistäs misterin kiertoon ja pysys helppo säätösissä vehkeis :)
Wuhuu, foorumi onnittelee minua syntymäpäivän kunniaksi:laugh: Taitaa tulla noita synttärionnitteluja rutkasti?
hitto mennyt ihan musaa kuunnellessa useampi tunti, on kuulokkeet ollu päässä jo eilisestä....öööh noin viime vuodesta klo 2000 asti
Suljetut jäi valitettavasti toisaalle, mutta kyllä näillä numero1 vempuloillakin on jaksanut;) Ei kyllä ollut huonoa -80 luvulla kovinkaan huonoa tuo musa;)
No niin vuosi 2013 on taputeltu. Vuosi 2014 alkanut, saapi nähdä mitä tuleva vuosi tuo tullessaan? Ei varmaan Suomi neidolle mitään hyvää, kun taakse jäänyttä vuotta miettii, tuo eri arvoisuus ilmeisesti lisäntyy maailmassa ja sitä myöden myös levottomuudet, täällä Suomessakin.
Niin sanotaan ettei mennyttä saisi ajatella! Meikäläinen on saannut sellaisen koulutuksen että aina pitää miettiä mitä taakse on jäännyt ja oppia siitä! Jopa pelottavat tapahtumat, sillä terve pelko on normaalia, pitää aistit terävinä esim; eläimet,,,
Tämä tässä. Onnea ja parempaa Vuotta 2014 Kaikille Foorumilaisille ja iso Kiitos :hatsoff:
Tulin just kampaajalta ja onpas ihaaanan hunajan värinen tuCCa ja ihan TÄYDELLISEN muotoiset ja VÄRISET kulmakarvat, uu, nyt on pakko lähtee johonkin patsasteleen! :love:
Pics?
En mä taida kun haluan perseillä anonyymisti täällä :rolleyes:
No photoshoppaa naaman tilalle smiley?
Hmm. Pistetään harkintaan. :thinking:
:love:
Emäntä halus kokeilla höyrytintä "uuden vuoden päätös/ terveellisempi elämä" hengessä, nyt sormet ristissä toivonu että vehkeet toimii hyvin eikä sillä mene hermot ja kärsivällisyys...
Ihan hyvä päivä tänään, ostin MISTerin, h-attyn, nemesiskin tulossa postissa hattua varten ja just selvittiin hirvikolarista ilman henkilövahinkoja. Harmi vaan että hirvestä tuli koiranruokaa kyllä :/
Tapahtumarikas päivä :O
Mutta asiaan! Postipäivää pukkas. Nallet libertyltä ja 1l kannut PG&VG pohjia saapui tänään. 100mg niksat tuli jo aiemmin ja kasa tiivareita pink mulelta. Litra 50pg50vg 10mg pohjaa valmiina. 150ml jugo diabloa + 10ml Blue Spottia ja Jamaican Me Crazya kypsymässä. Ei jaksa enempää tänään. :P Mut silti jes!
Ei sitä ihan joka päivä taida hirveen törmäillä... Hyvä ettei pahemmin käyny. Toivotaan ettei itelle osu koskaan noin kovin kohdalle...
Juu - hauskinta tossa jutussa oli se että n. 5 sek aiemmin mietin että toivottavasti ei tule hirviä kun on niin pimeää. Kirjaimellisesti ensimmäinen ajatus joka tuli kun tajusin että hirvi on suoraan edessä (tuli siis juuri vastaantulleen auton takaa eli ei mitään aikaa reagoida) oli "et vittu oo tosissas". :lol:
Onneksi nyt oli tosiaan auto joka vahingon otti vastaan, itsellä pieniä naarmuja kun sivuikkuna räjähti käsille muttei sen pahempaa mitään. Huomenna pistän pakastimesta hirvipaistit tulemaan ihan vaan kostona :evil:
Innokin Cool Fire 1 saapui hetki sitten.
Ei siinä montaa päivää kestänyt saapua Fuengirolan auringosta.
Täs on kyl joku taika et aina kun suihkussa ollaan ni ovikello soi ja lähetykset saapuu.
Suht tuttu näky jo postitytölle et pyyhe päällä ovelle.
Kiva vempain, samaa kokoluokkaa 18500 Nemmyn kanssa. Nappi on kiva *klick klick* ja putken kierteet suht sulavia.
3ohmin bogelle just eikä melkeen passelit tehot.
Otetaan toi iclear 30b sitten testiin myöhemmin iltasella kun saan sille omat mehut kokattua, ei viitti samaa litkua tunkea jokaiseen tankkiin.
Tank-o-meter myyty just pois ni en osaa pulssista sanoa mitään. Tulittaessa sellanen alle sekunnin viive aluksi pienemmällä teholla ja sit antaa täydet. Aika tasaista suhinaa bogella kyllä että ei mitään Vamo yms säksätystä olleskaan.
Johtuu toi pieni viive ehkä siitä kun tällainen 3ohmin boge tarvitsee sen yli 5volttia saadakseen sen 8.5Wattia ni ehkäpä siinä alussa on pieni mietintätauko jonka jälkeen voltit nousevat halutulle tasolle. Täytyy kokeilla vielä jollain matalampi ohmisella atolla jos se viive häipyis. Todd ei ainakaan 1.6ohmista ajellessa huomannut mitään tällaista.
Kaikenkaikkiaan laadukkaan oloinen laitos eikä elektroniikka vie putkesta pahemmin kickiä enempää tilaa.
Design samaa linjaa SVD:n kanssa ja terästä tämäkin. Ego-kierteet käyvät myös vastaavan irrotettavan koristekauluksen ansiosta.
Helppokäyttöinen kaikessa yksinkertaisuudessaan.
Lähtee mukaan samantien reissuun --->...
E: korjaan vielä et toi viive esiintyy vaan ekan tulituksen aikana mut ketjuvaporämpytyksessä ei. Vähänkin pidemmän tauon jälkeen taas miettii sen hetkisen.
Joululahjaksi saatu vamo v5 ja sen jälkeen hankittu protank 3, hyvin pöhisöö :)
Alotin työt uudessa paikassa marraskuun alussa ja loppiaisen jälkeen alkais samassa paikassa esimieshommat. Hyvästi tukka ja tervetuloa silmäpussit. \o/