Ne 9.50x5kpl eivät istu nautilukseen, nautiluksen atot ovat kalliimpia...katos tarkemmin :)
E: http://www.elektrosavu.fi/product_in...id=1145{29}130
Printable View
Ne 9.50x5kpl eivät istu nautilukseen, nautiluksen atot ovat kalliimpia...katos tarkemmin :)
E: http://www.elektrosavu.fi/product_in...id=1145{29}130
Katos perkl!
Katoin ite:
Aspire BVC vaihtovastus
Meikäläisen aivoissa 'Aspire BVC' tarkoitti suoraan Nautilusta.. Vaikka siellä pohjalla sanotaankin ettei käy nautilukseen. xD
Mun moka, ja kiitos ja kumarrus morkhat:ille asian ojennuksesta. :hatsoff:
Hei,
Kyselinkin jo tuon yhteydenottolomakkeen kautta tätä mutta taisin sen kanssa ryssiä tai olen vain liian malttamaton.
Eli, onkohan tulossa missään vaiheessa tuota uutta Innokinin iTaste SVD 2.0 vehjettä?
Hyvä verkkokauppa! Nopeat toimitukset! Kiitokset kauppiaalle!:)
Hyvät ja selkeät nettisivut sekä äärettömän nopea toimitus.
Mihin on alennuskoodi hävinnyt?
Oiskohan valvira ollu asialla? Puffilta kans kadonnu koodi. Esmoke lopettaa ja nikotiiniton muuttaa viroon. Veikkaan siis, että asioilla on yhteys :D
Mistäs tällainen uutinen on tullut että Esmoke lopettaa?
Esmoken omassa ketjussa on siitä keskustelua.
Eli puffi on vain ottanut koodin pois omasta ketjustaa ja tuolla kaupan esittely sivuillakin lukee näin:
Kanta-asiakasohjelma : Ei ole
Alennuskoodi: Ei ole
Ja pahoittelen, on väärä lanka tästäkin puhua.
Nähtävästi kun tarpeeksi aikaisin laittaa tilausta sisään niin tavarat saa seuraavaksi päiväksi :D Ti-aamuna siinä aamuviiden-kuuden välillä laitettu tilaus löytyi tänään lootasta, kiitoksia!
Kolmas paketti joka tuli viikon sisään totutusti samasta puljusta, tattista taasen. Jäi vaan ihmetyttämään että miksi ette ole voineet nettisivuilla kertoa että Arominesteet (Aromitiiviste) ovat Inaweraa? Itse tiivisteessä ei mitään vikaa mutta mielelläni tietäisin mitä olen ostamassa ja nyt tulikin otettua kolme pulloa "sika säkissä"-periaatteella.
Onko mitään varovaista arviota eleafin Lemo tankeista, että jos tulee ja milloin tulee? :) :rolleyes:
Tuleeko eleaf lemon pikku versiota?
Järkyttävän nopeaa toimintaa taas eilen kauppiaalta. IPV2S ja akku tilaukseen verkkokaupasta. Tilausvahvistus tuli mailiin ja tasan 19min myöhemmin: tilaus noudettavissa myymälästä! Morjes! Näin hommia hoidetaan! Kiitos jälleen kerran!
Pidä boksis kun ei avata liikettä ajallaan...
Onko teille tulossa pohjanesteitä 1l pulloissa?
Ipv2s tuli 2 päivässä perille. Pirun nopea toiminta ja tuli mukaan vielä 2kpl tarrojakin :thumbsup:
Tuota onkos kauppiaalla ollu tapana lähetellä vajaita tilauksia?mulla jäi vastuslanka tulematta vaikka on laskutettu..jos näin niin eka ja vika kerta oli täältä kun tilasin
Puvelinnumero menny vastaajaan pari päivää kun oon yrittänyt soittaa ja olen kyllä jättänyt viestin
Roger thät,pistetään
esimerkillisen nopeaa toimintaa paikkauksessa ja muutenkin tavarat tuli nopeasti.nyt voin hyvillä mielin tilata toistekkin ja suositella muillekkin
Pakko sanoa, että tästä putiikista ei ole muuta kuin hyvää sanottavaa :) Aina tullut nopeasti tilaukset ongelmitta ja aina on tullut kaikki mitä tilattu.. asiakaspalvelukin toimii moitteettomasti :yeah:
Ehdottomasti yksi suosikki putiikeista :rolleyes:
Kyllä täältä lähtee kehut ja kiitokset myös kauppiaalle kun loppuviikosta tilasin vastuslankaa niin seuraavana aamuna sai tavarat matkahuollosta hakea ja ruveta vääntämään setuppia Misteriin. [emoji2]
Voi avatkaahan jo verkkokauppa taas, tilaussormia syyhyttää ;). Ja kiitokset egripin nopeasta toimituksesta loppuviikosta, pääsi pikkujouluissa elvistelemään uusilla leluilla. :D
Nopea oli toimitus. Ja hyvin höyryää Delta. :thumbsup:
Täytyy laittaa kiitokset myös täältä tälle putiikille. Vaikka verkkokauppa olikin huoltotoimenpiteiden vuoksi suljettuna, niin atopäiden tilaaminen onnistui myös sähköpostin välityksellä. Toimituskin todella nopea, eilen tilasin ja nyt ois uudet atot postissa noudettavissa.
Kysästääs kauppiaan ketjusta seuraavaa: onko ajatuksissa ottaa saldoille eGripin rba basea? http://www.joyetech.com/product/details.php?gno=219
Onkos mitään ideaa milloin tuo verkkokaupan huoltokatko loppuu? Kaveria(ja ehkä vähän itteeki) kuumottelis päästä laittelemaan tilauksia sisään.
Kiinnostaa muuten myös, että onko noita eGripin RBA-baseja tarkoitus ottaa myyntiin?
Tainnut tulla itse huoltoon huoltotauko:)
Onkohan se kuuluisa Valvira ollut asialla..Ku sivut kiinni. :confused: