Komppaan kttd:tä. Ei mitään vakavaa heti, tuppaa meneen laastariks :/
Printable View
Komppaan kttd:tä. Ei mitään vakavaa heti, tuppaa meneen laastariks :/
Ei mitää vakavaa aikomuskaan.. vaan jotain millä sais vaa uutta puhtia elämään..
Oma ikä jaettuna kahdella + 7. Sen nuorempaa älä ota. Nelikymppisenä siis käy vielä 27-vuotias...
Siis vittu en jaksa.. ahdistaa ihan vitusti kokoajan ja tuntuu et maailma kaatuu päälle.. pitääkö sitä saatana lääkäri sedältä hakee sellaiset pillerit mitkä sais aivot narikkaan.
Sitten haet apua!
Itellä viikon ryyppääminen eron jälkeen kyllä herätti että mitä vittua? Menny on mennyttä ja turha sitä on olla katkera. Nykyään uus nainen kiikarissa ja eksän kanssa välit ok. Eli kliseisesti voisin heittää että aika parantaa.
Sepä se, itse kun tätä vielä pitkittää nuilla jutuilla mitä tuossa aiemmin kirjoittelin. Tosin pakkokin kun sama kaveriporukka tosiaan. Vielä kyllä ehkä enemmän hirvittää miltä tuosta tuntuu.
Ylämäkeen minä jo selvästi kuljen, mutta tuo parisuhteen loppuajan vuoristorata jäi päänsisälle keikuttamaan vielä kyytejä. Välillä olen nuori mies jolla on loistava elämä edessä ja tiedän sen. Välillä miettii että joko pyöritys saisi riittää ja palata kotiin turvaan lepäämään. Siihen kun on vaihtoehtokin tarjolla. Vaatii aika paljon pysyä päätöksessä. Välillä toivoo että tuo löytäisi jonkun toisen äkkiä, notkahdushan siitä tulisi mutta loppuisi tämä jatkuva sinnittely.
Itsellä sama ongelma kun samoi kavereita.. Etiä päin pikkuaskelin enkä vielä oo täysin kirvestä kaivoo heittänyt ton suhteen osalta ku muija aikas pitkävihanen niin kattelen tilannetta mut myös avoimin mielin mietin eteenpäin menoa..
Vai kenties tässä?
http://youtu.be/S1w8OQEcplY
vittu 30v! :) eikö se nii mennyt että tästä se elämä niinku alkaa.....mennä alaspäin :)
Eihän koolla väliä kunhan ei ole mahdottoman välijä :thinking:
ainahan sitä on kakkonenkin ;)
Tosi heterohan ei perseeseen pane!
juuri näin!
Ja manhole on olemassa, koska...?
No siis kyllähän miehessä täytyy vähän homoa olla jos mielummin panee kakkoseen kuin ykköseen? :p
kuka sanoi että mielummin?
E:veripäivinä voi ihan hyvin tuutata kakkoseen ;)
No ei kai se naisen sukupuoli muutu laitto mihin laitto. Tosi hetero arvostaa kaikkea mitä nainen voi tarjota.
Rekkamies ajaa säällä kuin säällä!
Rekkamies ajaa myöskin minne tahtoo...
Ja lokamiehet kyntää paskassa
Jos vaan nyt forkan kovat panomiehet myöntäs ettei pillua tahi persettä ole herunut hetkeen ja unohdettais nää hynysmäiset kommentit :laugh:
e. Tää vois olla Miesten Vuoron virallinen t-paita:
http://media.riemurasia.net/albumit/...1327961643.jpg
Selvästi Hapen puutetta! Porukoilla. Nyt ulos haukkamaan vaikka liha piirakkaa.
Siellä tuulee pirusti ja sataa, ei pysty!
kalepolle oma i love dream804 :)
ja mulle (ja varmaan barolellekin kelpais) wifebeaterinä XXL :)
Se mikään wifebeatteri prkle, se on Uuno-paita.
nussitaan nyt pilkkua
ja muutama repeämä