^Vanin nettikaupan pitäs aueta kahden viikon päästä. ;)
Printable View
^Vanin nettikaupan pitäs aueta kahden viikon päästä. ;)
Mulle ei nyt oikein aukea tuon drop in VV-palikan hyöty.
Tietty jos ajelee oldskool setupilla ja 1,5 ohmilla se antaa lisäpotkua, mutta taitaa se hyöty alle ohmisissa jäädä vähäiseksi, ellei tuossa ole rajoittimet olemattomat.
Olisin ehkä ennemin ottanut Jhonutzin reguloidun piirin, tosin siinäkin iskee virtarajoittimet vastaan.
Eipä noissa rebuildableissa oikeen tehonsäädöllä hirveesti tee, kun pari kertaa harjottelee, niin saa tehtyä omaan makuun sopivan setupin jota ajaa sitten akkujännitteellä.
Toisaalta onhan tuolla VW:lläkin porukkaa, jotka käyttää Dogissaan yli 1.5ohmin setuppia tyytyväisenä akkujännitteellä, niin varmaan niille ihan hyväkin ratkaisu, kun jännite pysyy samana akun loppuun asti.
Pitänee katsoa, mitä sieltä on tulossa.. Jos on esim. 20W antava laitos, niin sittenhän jopa meikäläisellekin vois kelvata. :P
Aiheeseen liittyen; Dogista katosi droppi johonkin päivityksen myötä, mutta toi kikotin on kauheen tarkka nykyisin siitä notta miten nappia painaa. Jos vähänkään haparoiden koittaa sivusta painaa niin droppi on aivan jäätävä, mutta pöhinästä kyllä huomaa milloin se sweet spot löytyy. Diablon nappi hakkaa kyllä Vanin viritelmän 6-0, mutta mutta.. jos vaikka joskus tulis päivitystä tohon nappulaan
OT:
Mun on vaan jotenkin aivan käsittämättömän vaikeaa ymmärtää miten ihmiset voi tyytyväisenä höyrytellä yli ohmista genesistä, sen jälkeen kun tein ekan alle ohmisen setupin, koin "AHAA!!" elämyksen eikä takaisin korkeampiin vastuksiin ollut paluuta. Tai Silicaan. Ei kiinnosta kiskoa keuhkot ruvella teräviä pienhiukkasia höyryn mukana. Imeo ja venäläiset gayfun miehet, pitäkööt tunkkinsa. Jos meshistä jotain ylimäärästä tulee niin antaa tulla vaan, metallimiehiähän tässä ollaan :D
Alkaa usko menemään dogiin pikkuhiljaa. Edelleen on laatikon pohjalla palasina odottamassa uutta hattua ja atomisaattoriosaa. Varmaan 2 tankillista saanu yhteensä höyryteltyä sillä. Enää ei viitti laittaa ees kiertoon kun on niin kauan maannu, et taidan suosiolla ootella niitä osia. Paskan möivät
Myy mulle halavalla :)Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Jali
Jos jostain saan jonkun toimivan hybridin niin ton vois ehkä laittaa kiertoon. Vink vink juggernauttien ja ihybridien omistajat :DLainaus:
Alkuperäinen postaaja MPKO
Onko näihin tulossa jotain ilmaisia V2 päivityksiä ostajille?
Pitäis olla, mut ei oo näkyny eikä kuulunu
^Ok
Eikös Del lähetä noita V2 atoja vain niille, joilla oli suuria ongelmia alkuperäisten atojen kanssa? Vai onko minulta mennyt jotain ohi?
Muille alkuperäisin ostaneille reilu alennut Vanin puotiin, kun se aukeaa.
Itse sain toiseen Rakkiin uuden aton, mutta toiseen Delillä ei ollut lähettää. Molemmat alkuperäiset atot olivat muuten ihan ok, mutta vuotivat top capin liitoksesta todella reilusti, enkä saanut Delin ohjeiden avulla vuotoa lakkaamaan.
Voltage droppi on nyt molemmissa erittäin pieni. Toisesta mittailin aikaisemmin alle 0,3V droppia noin 4v akulla ja 1 ohmin vastuksella. Sain tuo toisenkin Rakin toimimaan hyvin, kun hioin putkien kierteitä vielä kerran ja vetäisin nooxia niihin. En enää jaksanut mitata droppia, mutta mutuna tuntuu olevan samaa luokkaa aikaisemmin paremmin toimineen Rakin kanssa.
Joo ei se niitä turhaan lähetä vaan sit jos on jotain vikaa. Mä ilmeisesti ilmotin siitä liian myöhään ja mun pitää venaa et se kauppa aukee joskus kesällä varmaan. Alkaa vituttaa koko touhu jo
Maanantaina 50 - 100 kpl Vanin kauppaan uudella eristeellä.
Ens viikolla pitäis tulla v1 ja v2 varaosiakin kauppaan.
Mikäs uusi eriste noissa on? Tai siis miten eroaa aikasemmista?
Tää ketju muuten varmaan kuuluis olla tuolla hybridi-osastolla. Mua on vähän kiinnostanut tuo v2:en ostaminen, mutta onkohan sitä tarpeeksi paljon parannettu v1:een että kannattaisi harkita?
Vuotamisongelmat ilmeisesti korjattu, mut mua askarruttaa jännitehävikki vielä kun toi nappi kerran on sama kun ennenkin. Tekis mieli ittekkin tollanen v2 tilata kun ton v1:n kerkesin laittamaan kiertoon jo
Niinpä... Miten se voi olla parempi ton dropin osalta jos kerran se on aivan sama nappi?
Olis hyvä jos tohon kävis jonkun muun modin tai hybridin nappi ja jos sitä sattuis olemaan viel varastossakin. Vois semmosella saada jännitehävikit kertaheitolla korjattua :D
Hieman olen ihmetellyt tuota jännitehäviötä. Toisessa Rakissani sitä ei juurikaan (0,3V) ollut ja toisessa noin 0,6v yhden ohmin vastuksella. Napin vaihtaminen päikseen ei auttanut huonomman jännitehäviöön, mikä oli minusta omituista.
Jokunen päivä siinä meni säätäessä ja nykyisin molemmissa häviö 0,4V luokkaa ohmin vastuksella, mikä riittää minulle.
Lisää Rakkeja näillä näppäimillä kauppaan.
http://www.vaporwall.com/vvapehouse/...te=common/home
Btw, eikös tämä ole väärässä paikassa, Hybrideissä oikea lovi hälle.
Eipä mee maksu läpi.
No ehkä sitä säästyy taas yhdeltä pettymykseltä.
Kakka, joutuuko tässä nyt itseään myymään sivukujalla.
Jos noita SDogeja myydään vain 450 kaupan kautta ja VWlle tulleen palautteen perusteella ois hyvä.
Rakkia taasen jaossa 21 CET.(23 Suomi?)
Joku, jolla V2 on voisi pistää käyttökokemuksia.
Kyllähän tuo V2 kuulemma on aikalailla eri kamaa kuin ykkönen. Työstölaatu on parempaa ja jännitehävikit yläpäästä kunnossa. Nappi nyt ei ole mikään insinöörityön taidonnäyte, mutta ilmeisesti se on ihan hyvin toiminut eikä se ole niin pahasti sitä jännitehävikkiä tehnyt kuin mitä ollaan ragetettu.
FOV ainakin kehui tuota V2:sta:
http://www.youtube.com/watch?v=evFkByO0fts
Vahvaa nostatusta.
Lähinnä tässä itseä kuumottaisi tuo neulaton täyttö, wikki keskellä ja yleinen olemus, aikas passeli rymymodiksi.
Ei kyllä näkynyt rakkeja eilen.
Siis aivan sama putki kuin v1 ottamatta huomioon parempaa koneistusta ja tiivisterengasta top capis ja hieman suurempaa ruuvia napissa. Itse tunasin nuo edellämainitut mun versio ykkösissä ja toimii erittäin hyvin. Suosittelen :)
Mihin tuo top capin tiivisterengas tulee? Itsellä ei Dogin kanssa ollut juuri mitään ongelmia. Nappi kaipaa edelleen sisäänajoa ja kondensoitunutta nestettä pukkaa aika ajoin ilmareiästä. Lisäksi wickkaus on jostain syystä hieman haasteellinen. Voi olla että Diablo One tulee syrjäyttämään tämän (kanjeista huolimatta) mutta siihen asti herkuttelem mielelläni tällä. Keskiwick uber-alles!
Näyttäis atossa olevan toinen reikä minkä vois porata auki. Onko kokemuksia että auttaako vikkaamiseen tai täyttämiseen? Ja mitä tärkeintä rupeeko laitos vuotamaan?
Silver Dog v2:sta olisi Vans Vapehousen saldoilla juuri nyt. Meinasin jo... mutta en sitten jaksanutkaan. :rolleyes:
VVAPEHOUSE
Kyl munkin tekis mieli toi vielä ostaa, mut jäis tosta ekasta niin paha paskan maku suuhun, et taidan edelleenkin jättää ostamatta.
Ostinpa eilen sit v2:sen. Tässä satsissa on mesh reikää kasvatettu tuonne 3mm ja nappia paranneltu edellisestä v2:sta.
Niin ja mulla on v1 mallit kyllä toiminut pienen tunauksen jälkeen vallan mainiosti.
Ostinpa minäkin sitten v2:sen.
Hinta vaan on melko suolainen (165e+postit 25e) eritoten siihen nähden, mitä on kuullut v1:sestä.
Arvoin kovasti Diablo Hybridin ja tämän välillä, mutta arpa osui tähän.
One on toki myös tulossa sitten aikanaan.
Itse meinasin kans tuota v2:sta, mutta tulikin vaihdossa v1. Olen kyllä tyytyväinen, koska tämä on laitettu ainakin kuosiin. Nappia on tuunattu, ja sen liikerataa voi säätää. On muuten tosi kiva käyttää tämä nappi, pieni painallus vaan niin tulittaa. Tuntuu välillä, että ihan kuin olisi herkät magneetit napissa. Napin akselissa on lisäjousi, joka on päällystetty hopealangalla jolloin napin maadoitus kulkee myös sitä kautta. Huomaa myös, kun tekee setuppia pulssittamalla, niin nappi ei pahemmin lämpene. Kaikki putkien kierteet pelaa ja on siistit.
Ss-kontaktithan tässä on, ei ole messinkiä saati kullattuja kontakteja kuten Diablossa. Sellaisen huomion tein, että kun hammasharjalla puhdistin kaikki kierteet ja käytin hetken aikaa ilman mitään noaloxeja tai muuta, tuntui tulittavan heikommin. Sitten kun lisäsin noaloxia kaikkiin kierteisiin paitsi hattuun ja lukitusrenkaaseen, tulittaminen palasi normaalille tasolle. Diablossa on ihan sama, onko kierteissa noaloxeja vai ei. Kaipa se virta etsii aina sen helpoimman tien edetä - ja kun kaikki on rosteria niin silloin tuon noaloxin merkitys kierteissä kasvaa? Luulen myös, että pelkkä miinuspuolen kontaktin vaihtaminen messinkiseksi ei auttaisi millään tavalla, vaan saattaisi jopa haitata johtavuutta. Pitäisi kaikki kontaktit olla samaa materiaalia.
Mutta noin yleensä ottaen, laite paukuttaa ihan hyvin eikä ole tarvinnut tehdä matalampaa vastusta kuin mitä Diablossa on tottunut käyttämään. Mistään kovin merkittävistä hävikeistä ei voi enää olla kyse, koska kyllä sen todennäköisesti suulla huomaisin ja se vituttaisi.
Tuo coili keskellä toimii mielestäni todella hyvin, höyryn maku on tosi runsas ja mm. El Torin Edenista tulee se omenaisuus/tupakkamaisuus ihan eri tavalla esiin kuin missään aiemmissa gennyissä mitä olen käyttänyt (mini-DID, Zenesis, Diablo, G-Bell, Aga-s). Runsas, mutta pehmeä maku. Muita litkuja en ole tuossa tosin vielä testannutkaan. En tiedä mikä tähän vaikuttaa, ei tuo kammio mikään pieni ole muttei toki isokaan. Ehkä se imuilma pyörii kammiossa eri tavalla ja puhaltaa tasaisemmin coilille, kuin silloin jos meshwick on aivan ilmareiän vieressä ja imuilma puhaltaa kovempaa pienelle alueelle.
Jotta kiitos vaan -SS-, hyvin oot askarrelut paskarrellut tän kanssa. Sun pitää lähettää joku videotutoriaali Vanille. :D
Tietääkseni Noalox toimii eristeenä, eikä sitä pitäs mihinkään jättää, vaan putsata pois hinkkauksen jälkeen..? Sehän on tarkoitettu hapettumisen estoon, eikä sähkönjohtavuuteen.
Edit. Niin ja kyllähän sen miinusruuvin vaihto messinkiseen auttaa, ainakin mikäli se on kyseisen putken heikoimmin johtava kohta.. Muutenhan teräsputkeen ei kannattaisi lainkaan "tuhlata" messinkiä/kultaa kontakteihin, kun maadotus kuitenkin menee rungon kautta. ;)
Näitä on nyt Vans Vapehousissa jos joku haluaa. 40 kpl jäljellä.
Minkäskokoista vaijeria olette tässä käyttäneet? Toi rööri ilmeisesti huolii 3 mm asti, mutta pukkaako 3 mm 7x19 jo yliwikkauksen puolelle?