Tankki on hyvä ja mielummin vain 1.5ohmin cartoja niin saa egollakin kunnon höyryjä.Tilaa varacartoja samalla kun tankki.
Itellä Joyetechin T-malli eikä mitään ongelmia, C-mallista ei kokemusta. Tosin ihan alussa atomisaattori voi toimia hieman heikommin, mutta noin tankillisen jälkeen sisäänajo on ohi. Suosittelen kokeilemaan Joyetechin valmistamia, osta esim 1 atomisaattori ja siihen sopivia tankkeja. Sun nykyiset akut varmaankin käy siihen.
Ainakin Totally Wickedin Tornado eGo-C-akuissa (aitoja Joyetechin akkuja) nappulan ledi vaihtaa väriä varaustason mukaan. Silloin kun akun varaus on yli 50%, led-valo on valkoinen. Kun lataus on 10 - 50%, valo on väriltään "sky blue" ("taivaansininen"). Kun varaus on sitten alle 10%, ledin väri on (tumman) sininen.
Tänään sain Peleonilta Joyetech ego-C-kitin. Lähetyksen mukana tulleita nesteillä testailin ja kyllä osoittautui tuo C-malli paremmalta kuin aikaisemmin Libertylta tilaamani egoT type C. Kunnon höyryt lähtee! C-typen akut sopivat vallan hyvin eikä vuoda mistään. Täytyy vain noita atoja ja lisäsäiliöitä tilailla varuiksi. Suosittelen!
Tuon muuten niin hyvältä vaikuttavan Joyetech ego-C:n käytössä on tullut esille yksi ongelma: tankin täyttäminen. Tankin korkki ei irtoa (liekö edes irrotettavaa mallia, muovia) eikä nestepullon nuppi aivan mahdu ilman voimaa tankinkorkin reiästä. Jos pullosta tiputtaa nestettä tankin korkin reikään, jää neste tipaksi korkin päälle eikä tipahda tankin sisälle.
Löytyyköhän liikkeiden tarvikevalikoimista jonkinlaista neulaa nestepullon korkkiin laitettavaksi? Vai onko oikein painaa nestepullon nuppi korkinreijästä voimakeinoin sisään? Kenelläkään konstia...?
Liberty Flightsilta löytyy Needle Caps: http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=26, jolla onnistuu hyvin näiden tankkaus. Eivät tosin kaikkiin pulloihin sovi.
Molempia kokeilleena suosittelen silikonikorkkeja myös siksi, että muovikorkillinen säiliö tuntuu antavan ohuemmat höyryt kuin silikonikorkillinen. Imutuntuman perusteella veikkaan, että muovikorkki falskaa ilmaa jostain välistä eikä säiliön sisälle synny yhtä suurta alipainetta. Ja siitähän seuraa, että nestettä siirtyy atoon vähemmän, mistä puolestaan seuraa, että höyry on laihempaa.
Tänään tuli Finnvapelta 5kpl noita LR atoja ego-c malliin ja oon kyllä enemmän kuin tyytyväinen. Työpäivän verran tuli testailtua ja runsaat sekä maukkaat höyryt lähtee näillä vehkeillä. Eroa normiatoihin on kyllä huomattavasti! Suosittelen ostamaan, rahoille saa todellakin vastinetta (15e/5kpl).
Onko teillä tätä atoa myynnissä enään? Taitaa olla ihan standard resistance?
Tilasin 5kpl LR atoja mutta ne on niitä mitkä on yläpäästä kiinteitä toisin kun noi ilmeisesti aidot jotka tuli peleonilta. Ja näyttäis olevan jonkun verran pidempiäkin nämä kopiot siis.
Onko siis Standard recistance atot tuota mallia kuin kuvassa vai pohjasta purettavia/kasattuja?
Ehkä hieman nolo... Selvisihän se syy miksi nesteet vuoti mun laitteesta. Lueskelin täältä ja hokasin että se korkkihan pitää pistää takas siihen tankkiin täytön jälkeen Fiksu jätkä :-[ Eipä ihme että vuoti ja piti ihme korinaa höyrytellessä. Nyt muuten lähtee jo hiukkasen paremmat pöllytkin! Toimii!
No sattuuhan näitä... Huomenna odottelen ekaa neste pakettia Ecigiltä. Pääsee nikotiinin makuun!
Jahka henkisesti toivut asiasta, niin pistä ihmeessä tarina tuonne Höyryttelykommelluksia-ketjuun! On täällä jokainen kommeltanut ja kämmeltänyt omalla tavallaan. Kaikki vaan eivät sitä myönnä
Nimim. uuden akun kanssa kauppareissulla ja nikotiininpuute oli tehdä hulluksi. No, akussa oli viiden klikkauksen lukitus, jota en tietenkään hoksannut...
Nyt viikon verran ollut testissä Joyetechin eGo-C ato ja ego"T" A tankki eGo-T akun kanssa, ja olen ollut varsin tyytyväinen. Ainoa harmittava juttu on se, että kun neste alkaa käydä vähiin tankissa, alkaa kaamea kurlaus, nestettä valuu sekä suuhun että tuon conen ja basen välistä. Ongelma ratkeaa lopulta vain huuhtelemalla koko ato ja tankki ja tankkaamalla taas uudet nesteet. Kyse ei siis ole nesteen loppumisesta, yleensä tankissa jäljellä on vielä noin viidennes eli pari milliä.
Onko kenelläkään muulla tullut samaa vastaan? Nesteet VG tai VG/PG, ei eroa. Mulla ei ole kokemusta muista atoista tai tankeista, aloittelin muutama viikko sitten cartoilla tämän harrastuksen.
Onko aito eGo-C?
Itse kanssa käyttänyt jokusen viikon Peleonilta tilattua aitoa Ctä ja aika tyytyväinen olen ollut. Välillä kyllä vuotaa mutta väheni ainakin jonkun verran kun laitoin piiki juureen O-renkaan jos tankki tiivistyisi paremmin Headiä vasten.
Tilasin Low Resistance Headejä finnvapelta mutta ei nyt oikein sytyttänyt vaikka aiemmin suosin LR-atoja eGo-T:llä. Tosin ovat kopioita ja hieman pidempiä kuin alkuperäiset ja täten ei kierre mene loppuun asti kun kiristää Headin Coneen. Myös tuntui vuotavan enemmän.
Huomattavasti vähemmän tarvinnut säätää kuin eGo-T:llä ja puhdistus on todella helppoa. Headin olen välillä pessyt vedellä, puhaltanut ja ottanut heti uudestaan käyttöön, hyvin pelaa.
Myös lisäreikä tankin korkissa ollut käytössä.
Joo, Peleonilta tilattu aito C-ato kyseessä. Mitään muita vuotoja en ole havainnut, vaikka on kulkenut taskussa eli säilytelty vähän miten päin sattuu. Jotenkin tuntuisi siltä, että kurlaus johtuisi ilman pääsystä headiin, samalla neste tankissa valuu reunoista suukappaleeseen asti. Tankissa tuskin vikaa, se näyttäis olevan aika simppeli kapistus ja useamman kanssa käynyt sama.
Olen tähän mennessä koonnut aton pudottamalla ensin headin coneen ja kiristämällä basen perään. Tuossa headissä on pieni o-rengas pohjassa, joka tiivistää sen baseen, ei kovin tiukasti kylläkään. Eli mahdollista on, että base ja headi ei ole olleet täysin tiiviisti yhdessä, tai ovat päässeet irti toisistaan, kun olen irrottanut atoa akusta, jolloin helposti irrottaa vahingossa conen basesta ensin.
Mutta ongelmaa siis vain toistaiseksi nesteen käydessä vähiin ja sehän on helppo hoitaa sillä ettei päästä tankkia liian tyhjäksi.
Muuten siis olen ollut tosi tyytyväinen, helppo käyttää, täyttää, ja puhdistaa. Ja mitään muita vuotoja tai ongelmia ei ole ollut, kokoonpano kulkee siististi taskussa.
Tarkkailen tilannetta ja raportoin poikkeavuuksista.
mikäli tämän oikein nyt ymmärsin on kyseessä siis ego-t joka on muokattu helpommaksi osien vaihtamisen ja yhteensopivuuden kannalta. koko atoa ei tarvitse ostaa kerralla uusiksi ja puhdistus helpottuu. kurkkaa lisää esittelyä http://www.joyeegoc.com/ ja tuossa näytti olevan type-a suojakuori. tässä vielä totally wickedin tylsä esittelyvideo http://www.youtube.com/watch?v=t45Y0cMAuc8
ja foorumilla olis siitä keskustelua jo -- http://www.e-savuke.com/forum/index.php?topic=1302.0
aka mankku aka mp90 aka DJ90.
paljon puhetta ilman mitään sisältöä since 1990